Fel's suhruja och blendejä || 12.10

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

voi paha paha minä!!! Miten min oikein muistaisin ne reunat *shame*

Juu oli pakko leikata arwen... se vaan oli XDD JA se oli niin lutunen kuva aragornista.... *hmp*

*naur* ihania blendiarvostelukommentteja ^^

Millä sin teeet nuita? Kun EDIT// PSP9, ei photoshop
sen fontin saa tuollaiseksi kun menee fontin väristä patterneihin, ja sinne ilmestyy aina patterni siitä kuvasta mitä on tekemässä.

Kuva

JA TÄSSÄ ON REUNAT!!! XDDDD Arvostelkaa arvostelkaa, rakkaat. ^^ kertokaa mikä meni pieleen XD Minen jaksanut tarkkaan rajata kuvia ja jotkut brushit ovat vähän kuvien päällä muttah....
Viimeksi muokannut Felicy, La Huhti 02, 2005 11:46 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Click.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Aa... Sä teet siis Photoshopilla, mie itse käytän Paint Shop Pro 8, kun sain synttärilahjaksi vaatimalla. Oli pakko vaatia jokin kuvankäsittelyohjelma ja se oli jo ennestään vähän tuttu... *hymy*

Oliko tuosta palautteesta iloa? No hyvä. ^^

Oi. Ihanasta henkilöstä tehty blendi, minähän en rakasta Emppu Vuorista.. *naur* Mutta, niin ihana kun tuo blendi onkin, niin siinä on liikaa kuvia. Vähän liikaa kaikkea. ^^'' Voisi olla muutama kuva vähemmän, muuten tuo on hieno, _ihana_ ja muuta. *hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Uioj, siis anteeksi, min olen ihan sekaisin, PSP 9 on minun ohjelmani, mitä minä oikein sekoilin kun kirjoitin photoshop O.O *oh dear*

Siitä kasistakin voisi löytyä tuo samainen juttu jos käväiset kokeilemassa? en tiedä.. olen kasia vain vähän käyttänyt ^^
Click.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Oletpa sinä ahkera, jo nyt näin paljon uusia!

*kuolaa uudempaa Aragornia* Oikeasti, tuo on ehdottomasti paras tekemistäsi. Se on niin hyvin tasapainossa, tuo kuva efekteineen kaikkineen, kuva on hienon sävyinen (värit hyvät), teksti sulautuu hyvin - se on vaan niin tasapainoinen ja lähes täydellinen. Edes tämä nirppanokka ei keksi mitään parannettavaa.

Amy Lee on hiukan sotkuinen. Siitä tulee sellainen olo väkisinkin. Siinä on ehkä vähän liikaa tavaraa.

Emppu (en nyt muista sukunimeä, en ole mikään varsinainen NW-fani) ei ole yhtä hyvä kuin muut blendisi. Se ei ole lainkaan yhtenäinen. Toiset käytämistäsi kuvista ovat hyvin vaaleita ja toiset tummia, ja kuten sanoit, osa kuvista ei ole tarkkaan rajattuja. Sinun olisi kannattanut tehdä ehkä hiukan pienempi blendi, koska kuvat ovat kuitenkin aika pieniä. Kehykset ovat sinänsä ihan hyvät, mutta lisäävät irtonaista tunnelmaa. Kiitosta saat noista pikku lumihiutale- tai mikäliebrusheista tekstin ja blendin yläosassa olevien kuvien ympärillä. Ne ovat suloisia ^_ __^


Sam, PSP kasista löytyy varmasti se patternjuttu, koska seiskastakin löytyy. Kokeilin äsken. Käytän siis itse PSP 7:aa sivujen ulkoasujen, buttonien ja joskus harvemmin blendien tekemiseen (vanhahan se on, mutta ei minulla ole muutakaan ja siinä on kuitenkin kaikki, mitä tarvitsen).

Mistä hankit brushisi, muuten? *utelias* Tai teetkö kenties itse?

Ja minusta sinä et pääse enää kirveelläkään eroon *virnistys* Olen tullut topicciisi jäädäkseni.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Elenloth kirjoitti:Sam, PSP kasista löytyy varmasti se patternjuttu, koska seiskastakin löytyy.
Joo, heti kun Felicy sanoi, tiesin mistä ja miten. *hymy*

[Anteeksi offini...]

//edit.
Vau, 700. viestini. x)
Viimeksi muokannut Sansku, Ke Touko 11, 2005 8:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Tässä on nyt näitä Muikkusen kuvia. Nämä ovat aika erilaatuisia, mutta katsotaan nyt, jos näistä saa jotain aikaan ^^

http://img.photobucket.com/albums/v298/ ... uskis3.jpg , http://img.photobucket.com/albums/v298/ ... uskis2.jpg , http://img.photobucket.com/albums/v298/ ... uuskis.jpg , http://img.photobucket.com/albums/v298/ ... uskis4.jpg

Pitänee vielä mainita, että rakastuin tuohon toiseen Aragorn-blendiisi ^___^

Muoks:// Minä tapan photobucketin. -______- Pienensi noita kuvia ihan sikana. Ja tuo kolmas, joka oikeasti on suht.pieni, on nyt neljä kertaa isompi ja rakeinen kuin mikä. Koitan tallentaa ne jossain toisessa muodossa.

Muok 2: Nyt näkyy paremmin. ^^
Viimeksi muokannut Fanyare, Su Huhti 03, 2005 1:58 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Felicy, pistäisitkö kauhean pahaksesi jos minä yrittäisin myös Muikkusesta blendiä? ^^'' Sinulle tuo haaste annettiin, niin ymmärrän ellet suostu... *ujo hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

AAAAAAA täällähän se odottamani Eruska on!! ^_^
*lellittely* Niin lutusensuloinenihananpienenkultainen!!!!!! :D

ja tuo "our sweet" teksti ennen nimee on niin sopiva!!!
sweet as a candy.. *slurrrp* *omii sen*

Seuraavaksi tiedät kyllä kuka *nyökytys* ^_^
Lisäää noita.... ~_^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Juu tiedän siitä Emppu-blendistä tuli aikas huono muttaah.. en löytänyt hyviä kuvia ja olen laiska etsimään... XDDDD Okeij, en enään meinaakkaan yrittää tehdä nuin monesta kuvasta blendiä... *or somethin*


FANYARE!!! Kiitus nuista nuuskis-kuvista!!! Sam, tottakai saat tehdä niistä blendin jos tahdot ^^ Ainakin minun puolestani :)

Min olen hakenut parhaimmat brushini tuolta: http://www.1greeneye.net/brushes/grunge.php

Olen pari tehnyt itsekkin muttah se on liian vaivalloista XDDD Elenloth, Ihanaa, jää vain tänne *rakentaa sille punkan* : )))))

Teen ensin kyllä sen nuuskiksen kun ihana Fanuare etsi kuvatkin *ruttii sen* nyt tulee paineita *argh* XDDDD
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kuva

no niin, sanokaa mitä sanotte, mutta minä YRITIN XDDD
Click.
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

OOOOOOOOOOOHHHHHH!!! Se on aivan ihanan syötävän suloinen!

*rakentava palaute painui hemmettiin*
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Tuo on oikeasti aivan törkeän hieno! ^_____^ Sä kyllä osaat hommasi.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Aaagh tuo on upea ^______^ Tosin fontin k-kirjaimet ovat ihan omituiset Oo Vähän niin kuin isommat kuin muu fontti. Ja eka kirjain näyttää vähän m:ltä. Muuskamuikkunen *reps*
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Juu tuo fontti oli vähän omaperäinen XD Mutta se mielestäni muuten sopi tuohon mainiosti, joten kestäkää se ^^


Muuskamuikkunen *hihittää*
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kuva
Click.
Vastaa Viestiin