Fel's suhruja och blendejä || 12.10

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Mä olen tosi myöhässä, mut on nyt pakko kehua näitä sun kuviasi! Ja erityiseksi suosikiksi nousi ehdottomasti tuo Emppu tuolla jossain... :roll:
Ah, nää on niin kauniita...
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

dankedankedankedanke *ruttii sen* täälläpäin ei nyt kovasti ole liikettä..
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Hmm. Tein ulkoasun.



Kuva
Click.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Uu taidokkaan näköistä ja fontit sopii kuvan aiheeseen ja siihen ulkonäköön muutenkin... :) Hieno on en osaa kommentoisa enempää kun en ole kovin perillä ulkoasuista tai blendaamisesta ^^'
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Voi kiitos cele! Et tiedäkkään kuinka paljon tuo yksi kommentti piristi päivääni/yötäni xDD Tuli inspis joten tein tälläisen väritystyön... Mustavalkoinen työ, väritin, lisäsin brusheja ja tekstiä.


Kuva

Tässäkin olisi kiva jos joku viitsisi arvostella väritystä sun muuta *kiittää ja kumartaa*
Click.
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Ah, ihan uusin työsi on aivan upea. <3 Minä rakastan sitä. Se on ihan loistavasti väritetty ja teksti sopii yllättävän hyvin tuohon. Hihhei, olet oikein onnistunut. Minä en yhä edelleenkään tajua, miten sinä koneella nuo oikein värität. o___O

Haa, saisinko heittää haasteella? ^__^ Tiedätkö elokuvan Velvet Goldmine? Jos et, niin tule ihmeessä nykimään hihasta. ^^ Haluaisitko tehdä siitä jonkun kauniin blendin? Muulla ei ole väliä, kunhan siinä on ainakin yksi suutelu kuva ja tekstinä joko "There's nothing left in my dreams but some ugly memories. Kiss me like the ocean breeze" tai "Why does my heart cry? Feelings I can't fight?" Siinä. Kysele mesessä lisää. Etsin sinulle kuviakin sitten. ^___^
Welcome to the Caribbean, love.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Näistä on hankala kirjoittaa yhtään mitää rakentavaa, joten en sitä aio laittaa.

Tuo uusin kävisi ihan meikki tai kasvovoide mainoksesta. Tykkäsin tiiäkkö, ihan kamalasti siittä. Ja myös Ankelinasta(tiedän ettei sitä kirjoiteta tuolleensaa). Vaikka sillä onkin kamalat törökuulet. Mitä sitten, onhan Keirallakin.

Uusimmasta, vielä: Se taustan väri on ihana, samoiten se vesi. Mutta sen naisen kulmakarvat olivat hirvittävät. Haluan tuosta julisteen!(itselleni)

Ankelivasta vielä sen verran että siinä oli mukavat värit ja Ankelinan sivuprofiili on mukava.

Enpä tässä taida niitä muita katellla.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kuva

Siinä ollos fanyarellle Yoshiki, ja seuraavaksi Kurttikselle tekemään ^^

Ja Kiitos kurttis ja itikka mussukat kommenteista :3
Click.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Uaaaa. *sulaa asvalttiin* Yoshikiiiiii! *halaa Felin lyttyyn* Kiitoskiitoskiitos, kultaseni! ^_____^

*loikkii rallatellen pois Yosh-blendi kainalossaan*
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Mä olen kyllä jo lähes kuolleeksi todettu täällä Loftiksessa, mutta aina silloin tällöin tuun selailemaan Fan art-osiota ja näitä sun blendejä on aina kiva katella. Etenkin nyt kun täältä voi nähtävästi coloreitakin löytää. :') Viimeisin color-työ herätti hitonmoisen pakon kommentoida. ^_____^;

Eli: itse väritys on ihan ensiluokkaista, en huomaa mitään ylivärityksiä tai muita virheitä (hampaatkin ovat valkoiset! mahtavaa, se unohtuu liian monelta! xD). Mitä nyt kaulan kohdalla ihonväri on levinnyt vähäsen taustaan, mutta pelottavampaa olisi jos taustaraja olisi täydellinen (itelläni on aina vaikeuksia taustan kanssa...) Hienosti oot jaksanut värittää myös alhaalla olevan leuan, joka näyttää oikeasti siltä, kuin se olisi vedestä heijastuva ku nse on vähän tummempi. Etenkin huomasin heti ton ketjun, jossa kivi roikkuu - se on aivan ihanasti väritetty ja näyttää vieläpä täysin metalliselta. Ainut silmää tökkivä asia on kivessä oleva reikä, sen reunat olisivat voineet olla mielummin samaa sävyä ketjun kanssa; nyt siinä on vaan liikaa värejä.

Itse värivalinnoista vielä vähän: oot valinnut kauniit värit, ja se näyttää kivalta että työssä vesi on vihreetä ja muu tausta sininen. Jalokivi on aivan upeesti väritetty, ihanaa että siinä on kahta liilan sävyä. Kivi, meikit ja teksti näyttää hienolta, kun kaikissa on samaa sävyä. Kuitenkin joku mättää näissä väreissä. Yksittäisinä ne on kauniita, mutta yhdistelmä pinkki+vaaleensininen+turkoosinvihreä ei vaan sovi hirveän hyvin. Teksti on muuten hyvä, kivasti aseteltu ja näin mutta kolme fonttia noin lyhyessä tekstinpätkässä on liikaa. Kaksi riittää hyvin.

Onneksi olkoon jos jaksoit lukea loppuun asti. Mä en vaan kommentoida lyhyesti :mrgreen: Että näin.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Fany: olehyvä darling ^^

Elfie: Voi kiitos ihanasta pitkästä rakentavasta kommentista *haliruttii sen aivan lyttyyn* Ihanaa, juuri noistä väritystöistä on ihaninta saada kommenttia, ja vieläpä noin pitkää *loikkii 7. taivaassa* Nojuu. XD Rauhoitun. Mutta kiitoksia ihanasta kommentista ^^;;
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kurttikselle:


Kuva
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Niin ja voin tilauksesta tehdä vaikka mitä kuvanmuokkauksia jos joku tahtoo...
Click.
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Ensiksi tuo Fanyn Yoshiki. Pidän värisävyistä, se on muutenkin hyvin kaunis mutta en pidä oikein fontista, jolla se nimi on kirjoitettu. o__O Jotenkin se ei minun mielestäni sovi tähän kuvaan. Mutta se on vain minun mielipiteeni. Kuitenkin pidän tästä melko paljon. Taattua Felicy laatua, juuri tuollainen sopivan "sekainen", jos sallinette ilmaisun. ^__^ Ei ehkä ihan suosikkejani töistäsi.

Sitten Velvet kuvaan. Ensiksi *hukkuu kuolaansa minkä jälkeen kuolee verenhukkaan nenäverenvuodon takia* Voi kultaseni, it's just perfect! Mesessä ehdinkin jo ylistämään, mutta tietenkin on pakko tull vielä tännekin. Teit tuosta juuri sellaisen kuin odotinkin sinun tekevän. Se on vain niin upea. Juuri sopivat kuvatkin valitsit. Ehkä olisin halunnut sitä suutelokuvaa hieman näkyvämmin, mutta toisaalta se sopii sittenkin noin. Ja fontti on valittu loistavasti. Juuri niin sopiva elokuvaan ja tekstiin ja kuviin ja Ewanin rooliin. Aaaw. Sinulla on kyllä silmää blendien tekemisessä. En voi muuta sanoa. Loistavaa. *ruttii Felicyä parhaan tahtonsa mukaan* Ja tuo värisävy, ihan loistava. You just can. Heti kun tulostimeni toimii, tulostan täältä muutamia töitäsi. Etenkin tuon. Mutta en vain jaksaisi odottaa niin kauaa. --; *sekoaa* Kiitos vielä, ihanaa kun jaksoit tehdä tämän minulle. <3
Welcome to the Caribbean, love.
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Minä en olekkaan pitkään aikaan kommentoinut näihin sinun IHANIIN ja KAUNIISIIN kuviisi!!! *rankaisee itseään* olen laiskotellut..

Todella hienoja... kauniita blendejä, beatyful.. beauty...

Pidin todella paljon tuosta ulkoasusta, jossa on Angelina Jolie/LAra Groft.
Musta ja harmaa väri taustalla ovat jotenkin Lara Groftin värejä.

Ja sitten pidin tuoasta Yoshiki Hayashi-kuvasta. Kaunis.


Saanko vain kysyä..? Miten tuollaisia tehdään..? ^^
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Vastaa Viestiin