Fel's suhruja och blendejä || 12.10

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Hienosti piirrät. ^^ Rakastuin siihen miekka hyypiöön ensimmäisellä sivulla [olen toivoton muistamaan nimiä :D] se on aivan upea.

Mutta kun eilen kerran sain Rakentavan Palautteen lasipurkkiin ja hyllylleni, niin voisin samantien käyttää sitä hyväkseni. ^^

Sen ensimmäisen hoitohevosen [Kikkako se oli?] takajalat eivät näytä kovin hevosmaisilta, niistä tulee mieleen jäniksen takajalat. ^^

Sitten tuon tämän sivun ensimmäisen [ainoankin kai ^^] Arwenin huulet ovat mielestäni vähän turhan paksut. [se on tottakai sinun Arwenisi, eikä minun pitäisi siitä nillittää, mutta nillitänpä kuitenkin]

Ja se sinun viimeinen hoitohevosen kuva näyttää siltä, kuin se hevonen olisi aineissa. Ja sen ryntäät vaikuttavat jotenkin hämäriltä, en oikein osaa sanoa miten, mutta vaikuttavatpahan vain. ^^

Siinäpä noita. Nyt voin hyvillä mielin päästää rakentavan palautteen jaloittelemaan [oliko tuo nyt sitten rakentavaa, vai ei ^^]. Sinullakin on suloinen tapa piirtää. ^^
Welcome to the Caribbean, love.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kiituksia rakentava-purkki palautteesta juu!!! Ja Kikka se oli juu! Ja kiva että pidit siitä Drizztistä juu! Ja sitten etä se oli kyllä aika pieni kuva mistä piirsin sen Kikan, ja enhän minä rupea puolustelemaan, enhän juu? ^^ Juu juu ja vielä kerran juu!


Kiituksia palautteesta vielä kerran JUU!!
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Antakaas piirrustushaasteita *wink wink*
Click.
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

humhum...haluaisikos se piirtää..humhum..*miettii ja pohtii* ...saakohan ehdottaa mitä tahansa...*pohtimus* ...klahan? malice mizerin laulajan siis?^^ jos et tunne niin voin näyttää kuvia \o/

EdiT:// tuo saikku on tosi sööpöö ^.^ <3
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Jei! Haaste ... :P Piirrän piirrän ^^ JA mikä Saikkukuva?? Vai olikohan niitä vian yksi *menee katsomaan*
Click.
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Ooh, ihania kuvia. Joku osaa piirtää hevosia toosi hyvin. ^__^ Mitään rakentavaa en nyt kerkiä antamaan. Pitää juosta kohta bussiin.


Sinä piirrät Klahan? O__O Mahtavaa. Se on nähtävä. <3
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Juu piirrän minä ^^
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Voihan pr*l meidän skanneri ei toimi, enkä saa tänne piirrustuksia !!! :'(
Click.
Hawkie
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:40 pm
Paikkakunta: Pimeä todellisuus

Viesti Kirjoittaja Hawkie »

^^ Päivää! Epärakentavanpalautteen kuningatar on laskutunut joukkoonne! ^^ *virn*
Okkei, ennen täyttä soopaa, jota minä kohta tulen jostain syystä lapomaan, minun TÄYTYY huomauttaa Drizztistä...Ei siinä mitäöän pahaa ollut, päin vastoi, hieno oli, kyllä. Mutta nimi on Drizzt Do'Urden, Eikä Drizzt'...ööh, mikä se nyt olikaan. ^^ Mutta se siitä! Hevosesi ovat vallan hienoja (kyllä kyllä aarre, hienoja ovat...), mutta voisit tussata kuvasi (jos uskallat, itse en kaikkia töitä uskalla pilata tussilla), näkyisivät selvemmin. (Herranjumala! Minähän annan melkeinpä rakentavaa palautetta! *kauhistuu* ^^) Joo, hevosten päät piirrät vallan hyvin, mutta varjot olisivat kivat. Ja saattaa olla, että alkuperäisissä kuvissa varjot ovat näkyneet paremmin, mutta skanneri ne on pilannut/raiskannut/poistanut, minulle käy (valitettavasti) näin. Muttapa joo, jatka ihmeessä piirtelemistä! Sinulla on lahjoja (hyvähän minun on puhua), ja olen varma (siis TOSI VARMA!) että kohta saattaa loftislaisista tuntua, että meillä on täällä oikeita hevosia! ^^

Haaste: Piirräs Gimli, Legsu ja Arod. ^^
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

hih! *pun* Hmm.. Kirjoitan uudelleen juu sen Drizztin nimen.. Vaikea hommeli.. xD Kyllä minä olen jotain varjostuksia piirtänyt, en ehkä kuitenkaan kaikkiin, ja teen ne liian himmeällä, tiedän, mutten uskalla enää ruveta koskemaan piirrustukseen joka on onnistunut xDD Enkä minä niitä oikein värittämäänkään uskalla mennä kun en osaa.... Mutta KIITOKSIAAA PALAUTTEESTAAA!!!!!!! Siitä onko pitkä aika kun joku on kommentoinut! pitäisi saada lisää piirrustuksia!! Skannerin paholainen....
Click.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Sannu lähti toimiman ^^ Tässä haastekuva


Kuva


EDIT// tuo ei toiminut jostain syystä tuo IMG tagi hommeli... x?

EDIT// 2. Toimii!!!!
Viimeksi muokannut Felicy, La Helmi 19, 2005 12:18 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Click.
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

O.O... Vautsi.. Mie tykkään.. Jotenkin oudosti tutun näköinen tyyppi.. Tai sitten se on vain mielikuvitukseni? Vai olisiko tuo se yksi tyyppi jonka nimeä en taas muista? Noh anyways.. Nuo hiukset on ainakin upeat.. Itse kun en vastaavantyyppisissä piirtämissäni kuvissa koskaan onnistu piirtämään hiuksia noin hyvin... Ja sitten nuo silmät.. Ne on ihanat.. Nii ja sitten tuo nenä on kans hieno.. Yksi asia jossa en koskana itse onnistu.. Mutta, kuitenkin löysinpäs kuitenkin sieltä jotain omituistakin.. Nimittäin tuo käsi, joka pitelee tuota pikaria, se on jotenkin omituisen pieni tai noh silleen.. Oudon näköinen.. Selvää selitystä taas kerran anteeksi... Mutta silti tuo ompi hieno..
Eivätkä nuo muutkaan ole ollenkaan hassumpia..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Niin minä katselin sitä kättä myös vähän omistuisesti, muttta olen niin hätäinen aina saamaan "valmiin" kuvan nettiin niin sitten vasta myöhemmin (piirrustellessa tule tuijotettua sitä kuvaa liikaa) huomaa ne pikkuvirheet... ^^
Click.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Hieno. ^^ Todella nätti. Upiat hiukset. Malice Mizer rulettaa. Pikari on söpö. X) Minäkö kommetoin epärakentavasti tänään? Ja tuh.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Kiitoksia *kumartaa* kommentit pirstävät kummasti päivä vaikkeivat olekkaan mitenkään rakentavia ^^
Click.
Vastaa Viestiin