Todellista taidetta! ^___^ (Päivitetty 9.6)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

Voi vitsit kuinka hienoja. Kuinka en ole ennen eksynyt katsomaan. Sulla on ihanan hauska tyyli piirtää...

Ensimmäisen viestin Sirre ja Remppa kuva oli ihan yli suloinen. Saako se kopioida omalle koneelle? Siis ihan minun tölläiltäväkseni vaan???
Ha ha, you´re dead.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hii! :D Lisää!

Se kansi ficciin on ihana! Minkä kokonen se on oikeasti? Hee, sen keskimmäisen ilme on hurmaava! ^^ Ja hienon taustankin oot jaksanut väsätä. Pojot sulle.
Varo, varo! Ei kannata pidellä Sormusta noin avoimesti kädessä, Nazgûl tulee ja sieppaa.
Tossa kolmannessa kuvassa on ihanat viitat! *rakastui niihin täydellisesti* Varsinkin tuon etummaisen viitan koristelut. O.O
Tähtiporttia en ole ikuna kuuna katsonut, joten en oikein osaa kommentoida, mutta tyylikkäät piirustukset. :)
Villbrenin huppu on ihana ja Lorailonin hiukset!
Ja tuo haltia lumipyryssä näyttää niin suloiselta, että tekisi mieli kietoa kädet sen ympärille ja rutistaa.. :roll: Hienosti väritetty.
Siriuksen ja Remuksen mä olen itse kuvitellut vähäsen eri näkösiksi. Jännää katsella eri ihmisten mielikuvia niistä. :)

Lisää, Jenlasein!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

Kivaa kun tykkäätte! :D Tietysti olisi kivempi, että useampi kävisi kommentoimassa näitä. Kiitos niille, jotka ovat käyneet katsomassa näitä!

Pirulainen, se kansi on oikeasti A4-kokoinen. Miksi muuten kysyit? :) Voi kiitos, pojoja! Kukaan ei ole koskaan antanut mulle pojoja... *herkistyy* Ja se viittakin onnistui yllättävän hyvin, en ole koskaan tehnyt niin hienoa viittaa. :D Kiva kun tykkäsit! Lisää tulee, kyllä aarre.... Siis heti kun saan taas kasan sellaisia töitä, mitä jaksaa työstää. Eli ei pitkään tarvitse odottaa.

Toivon, että jonain päivänä osaan tehdä yhtä hienoja värityksiä tietokoneella kuin useimmat fanartin piirtäjät, joilla on esim. Elfwoodissa kuvia. Onko kukaan käyny katsomassa? Tosi hienoja. Haluaisin itsekin omia kuvia sinne, mutta en taida olla vielä tarpeeksi hyvä piirtäjä sinne omia töhryjä laittaakseni. :) Sitä odotellessa...

Yleensä muuten piirrän kuvan ensin käsin, ja skannaan koneelle ja väritän, mutta se kuva missä on Lorailon ja Villbren, se on ihan täysin tehty tietokoneella. Ja ette usko, että se oli VAIKEAA! Yrittää piirtää hiirellä sopiva nenä ja leuka ja plääh... Mutta onnistuin omasta mielestäni kohtalaisesti. :D

Olen todella iloinen, että joku pitää tyylistäni piirtää. :) Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että minulla on surkea värimaailma, piirrän kaikki kuvat mustavalkoisiksi, mutta olen huomannut että fanartin pitää yleensä olla värillistä, että se huomataan. :P Joten opin koko ajan käyttämään värejä. Toivottavasti.

Kyllä niitä kuvia saa kopioida, siitä vaan! Kunhan ei esittele niitä julkisesti missään omalla nimellään. En kyllä usko, että kukaan teistä kuitenkaan tekisi sellaista. :) Itselläni on paha tapa kopioida toisten fanartia ja tekeleitä, mutta minä pidän ne omalla koneellani kansiossani piilossa ja ihailen niitä aina sieltä, että minä en omi niitä tai muuta vastaavaa. :D Mutta jotkut kuvat vain ovat yksinkertaisesti niin hienoja, että ne on pakko poimia talteen, että jos vaikka seuraavalla kerralla ne ovat kadonneet jonnekkin sieltä sivulta missä tapasit ne.
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

hallurei

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

AIVANTODELLAUPEEIHANANKAUNNINMAHTAVIA!!!!! :D :D
Mä pidin niist Sirius/ Remus kuvista vaikka en suosi slashii... :) Mut ne oli upeesti piirretty kute muutkin kuvat! :D Aika yllättyny ilme sillä Bloomilla! ;)

Edit: Ihan pakko ilmoittaa että tämä taitaa olla aika vanha kommentti kerran tuossa lukee nuin liittyen släshiin, ei ei.. slashan on elämän suola!! :D
Viimeksi muokannut Celebriel, Ke Helmi 15, 2006 8:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Hawkie
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:40 pm
Paikkakunta: Pimeä todellisuus

Viesti Kirjoittaja Hawkie »

Miksiköhän minä en ole näitä nähnyt vaikka olin olevinani teikäläinen paras kaveri? *loukkaantuu* Noh mutta, mitäpä sitä enää näyttämään...kun ei enää välitetäkään...
Hawkie
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:40 pm
Paikkakunta: Pimeä todellisuus

Viesti Kirjoittaja Hawkie »

Joo anna anteeks toi äskeinen...se oli kirjotettu sillon...you know kyllä millon... *häpeää* Hienoja ovat! Todellakin! Ihme ettet vain kertonut että olit laittanut tänne näitä..."ensitöherryksiä" (Joo, töherryksiä...ehem...) ^^ Hienoja hienoja hienoja! (Pitääkö vielä toitottaa? ^^) No joo, ihan sun tyylisiäs, ihan sun käsialaa. Ite tykkäsin eniten joko siitä Lorli/Legsu tai O'Neill/Daniel-piirrustuksista. ^^ Hyvälle tuulelle tulin, yes I did! ^^ MUTTA! Tuo Lorailon/Wilbrem!!!! *tukehtuu* Kuinka julkeat?!?! ^^ Ei ihan oikeesti...joku saattaa luulla että meillä on (siis niillä L/W hemmoilla) joku romanssi meneillään....kyllä minä tiedän!
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

:mrgreen: Älähän hermoile Hawk! Mistä ihmeen "romanssista" sinä puhut?? *vilkuilee vauhkona ympärilleen* Kuka, minäkö?! No ei nyt... :wink:

Kiva että kävit kattomassa. Tosi kiva! *halittaa* Tota noin, ekakskii vähän niinku hävetti mennä näyttämään näitä sulle, enpä ole paljoa sun nähden piirtänyt slashia vai olenko? Ja tokakskii... No, ajattelin että kyllä sä nämä täältä löydät. :) Ja en mie kehannu ruveta kouluunkaan näitä kuvia rahtaamaan, varsinkaan kun valmiit versiot oli kotikoneella tehtyjä. Ethän kanna kaunaa? :) Ja mun mielestä kyllä mä jonkun kuvan noista oli sulle jo näyttänyt...

O'Neill/Daniel.... ÄLÄ sano mitään!!!!!
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

Juups, ja päivitystä. Tossa ehtikin jo kasautua aimo määrä räpellöksiä, kun netti ehti vetää jumit, enkä päässyt lataamaan kuvia photobucketiin! Arg! Vähemmästäkin tulee hermoraunioksi! ^^

Ja kaipailisin vähän näitä haasteita, jos joku voisi sellaisen minulle heittää. :) Kuka tahansa?

Ja kukas se siinä! Itse noitakuningas! Piirsin lyijärilläni pienen pienestä piperroskuvasta. Se yrittää olla suurennos... :roll: Itse en tykkää tuosta viitasta, yritin saada jotain laskoksien tapaista kehiin, mutta epäonnistuin...
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... chking.jpg

Onko kukaan sattunut pelaamaan Prince of Persiaa? Kukaan? Piirsin taas lyikkärillä, mutta muokkasin sitä vähän Photopaintilla...
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... iirros.jpg

Älkää kysykö mikä se on. Värikäs ainakin! Todella nysillä lyijyväreillä väritetty! Taivas, joku tarvitsee uudet värikynät...
http://img.photobucket.com/albums/v461/Jenla/Eyes.jpg

Piirsin tämän ystävälleni, joka asuu tuolla kaukana. Omistettu hänelle. Tässä se on, mustanpuhuva nainen. ^^
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... nBlack.jpg

Ja sitten! Minun henkilöhahmoni! Ja kysytte: Mikä se on? Ja minä vastaan: Samurai-Hobitti! Ja te toteatte: MIKÄ??!!?? Ja minä vastaan: Anti olla... ^^
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... Hobbit.jpg

Tästä kuviksenope tykkäsi. Ja äiti. Ja minä tein sitä lyijykynällä monta monta tuntia... Ja silti se ei näytä tässä yhtä hyvältä kuin luonnossa! *mökötys* Älkää taaskaan kysykö mikä se on, se on taas sitä minun omalaatuista taidetta! ^^
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... ronger.jpg

Tämä kuva on tuossa aikaisemminkin, mutta tähän tein jonkinlaisen taustan. Olin nimittäin sitä mieltä, että se jäi vähän tyhjäksi..
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... ntoms2.jpg

Haltia seisoo tuulessa. Ja äitini mielestä se näyttää aivan häneltä! O.O Ota sitten selvää. Skannerini, oi rakas laitteeni... jätti jotenkin osan reunasta pois, joten hameenhelma katkeaa omituisesti... Ja minä INHOAN noita käsiä!! :?
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... inwind.jpg

Se on jokin öppiäinen, ottaa vähän mallia Prince of Persiasta. Son muuten mun lempparipeli. ^^ Joo, mainostusta... :P Sutaisuna piirsin, lyijykynällä.
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... onster.jpg

Ja tässä on samurai. ^^ Kukaan joka ei ole katsonut Samurai Jackia ei ymmärrä. Mutta tämä hahmo ei ole sarjasta, tein vain muuten vaan.
http://img.photobucket.com/albums/v461/Jenla/Shadow.jpg

Kuviksentunnilla tehty nainen, joka seisoo tuulessa. Hameenhelma on kamala. En enää jaksanut keskittyä sen tekemiseen ja siitä tuli inhottava.
http://img.photobucket.com/albums/v461/ ... galone.jpg

Muoks. Hmm, tulipas noista osista pieniä kuvia...Miksköhän se teki noin...? No, jos joku haluaa nähdä ne isompana niin ilmoittakoon. ^^
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Vau.. Siis kerrassaan upeaa jälkeä.. Erityisesti pidin tuosta viimeisestä..
Siis kuinka joku voi osata piirtää noin.. Kuinka joku voi saada tuollaisia aikaan tavallisilla kynilläkin.. Olen hämmästynyt... Jatka samaan malliin.. Se oli myös muuten upea se joka oli väritetty puuväreillä.. Siis aivan toisenlaista kuin se jälki mitä minä jätän värikynien kanssa räpellettyäni.. Tästä päätellen, minun pitäisi lahjoittaa kaikki puuvärini sinulle, niistä olisi jotain hyötyäkin.. Eikä sitä haittaa vaan..
Eh.. Minä eksyin hieman taas..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Anna anteeksi, nyt tulee vähän lyhyttä kommenttia, nukkumatti kutsuu nääs.
Noitakuningas on ihana. :) Ihan saman näköinen kun leffassa, oot tehnyt sen hienosti. Ja viitta on ihan hieno, älä sie valita. ^^
Hmm.. Prince of Persia? Ei kuulosta tutulta.. Sori. ^^
Hii! Samuraihobitti! :D Ihkua. *virn* Tosi lutunen, ihastuin sen korviin.
Haltia tuulessa on näistä (ainakin samuraihopitin jälkeen) mun lemppari. Tosi hieno kuva, varsinkin puku on aivan loistelias. (voihan... himputti, kun ei tuo verenvuoto lakkaa. Onnistuin nyrhimään sormeni ja nyt siitä on valunu kohta puol tuntia verta. Raivostuttavaa. Ihan näin by the way... :wink:) Ihania yksityiskohtia siinä mekossa, haluun semmosen!
Hm. En oo katsonut Samurai Jackia, joten en ymmärrä. ^^
Viimenen on myös hieno, oot saanu ihan selkeen tuulen siihen. Ainoo mikää hämää, on sen naisen käsi. Jotenkin pitkähkö.

:D Wuii! Jenla, lisää, lisää! *häipyy äristen sormelleen, jota pyyhkii miljoonatta kertaa veriseen nenäliinaan*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

tiedäkkönää mitä? supertarkalla ja erehtymättömällä ubrsilmälläni näen että sinä olet...tuleva lahjakkuus. ^____^ sinulla on hallussa ilmeet ja se on tiedätkös erittäin tärkeää:3 piti kirjoittaa tähän topicciin jatkoa kehutulvaan kun näin sinun frodon.sen ilme on niiin hyvä,oikeasti. sinussa olisi ainesta vaikka sarjispiirtäjäksi ^_^ ja sirresi ja remppasi näyttävät ihan sellaisilta kuin mitä min näen omassa päässäni :3

*aploodaa ja häepyy takavasemmalle* hienoja,hienoja töitä,kertakaikkiaan ^.^


OH MY WHAT THE FUCK Ö_____Ö tuo--tuo noitakuningas ja sen täydellisen symmetrisen takasti toteutettu nuija ovat jotain mihin mie en ikinä pystyisi...sinulla on selkeästi vakaa käsi jota aivot osaavat ohjastaa.*nodnod* omani tärisee ihan liikaa piirtäessä joten minun pitää laskea töistäni aina pois symmetriaa vaativat jutut ´^^`

ja nuo samurait..*drools* sin osaat piirtää ihania samuraimiekkoja :33 *is currently in lööv med sen työt* ja pitää muistaa että minun logiikallani samurai=ninja=naruto=kakashi=<3 *x* ..=tee lisää!\ö__ö/
olet juuri saanut uuden fanin. *maitopurkkitemppelin rakennus alkaa*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Hawkie
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:40 pm
Paikkakunta: Pimeä todellisuus

Viesti Kirjoittaja Hawkie »

Jees, hienoja hienoja hienoja (toitotanko pitempään?)! *sylkäisee omille piirrustuksilleen ja työntää ne koirankuppiin* ^^ Sun todellakin kannattas pitää se näyttelykirjastossa, johon sulla on mahdollisuus! Vaikkia mä en tuliskaan mukaan....*mulkaisee omia, koirankupissa likoavia piirustuksiaan ja usuttaa Maagikissan niiden kimppuun* Kaikista paras oli se Princcein....^^ IHUNA! *suutelee prinssiä koneella*. Voi voi voi...*velloo itsesäälissä*, IHANIA TÖITÄ! *hakee maagikissan takaisin uuninpäältä ja härnää sitä piirrustuksillaan*...*maagikissa raatelee Hawkien piirrutukset*...IHANIAAAAA! Piirrä lisää! (Ja viikonloppuna näytät sitten akikki sun piirrustukses...*uhkaa sateenvarjolla Ja menee ja poistaa omat piirrustuksensa*.^^
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Devissä kuvia... ^____^

Viesti Kirjoittaja Jenla »

Joo eli... Pahoillani olen minä.. ^___^ Kun pitkään aikaan en ole käynyt täällä. Kun ei ole oikein... jaksanut. ^_^; Mutta jos jotakuta kiinnostaa käydä katsomassa lisää mun kuvia, niin niitä näkee Deviantartista. Eli osoite on
http://shadowelen.deviantart.com/
Eli sinne vaan ja sieltä nappula 'gallery'. :P Olisi HIRMU kiva jos siellä käytäisiin, sinne ei kyllä voi kommentoida ellei itse ole kirjautunut sisälle, mutta tänne sivulle voi laittaa komenttia. Tai sitten, jos kovin moni sitä haluaa, voin linkittää ne kuvat suoraan tänne. ^_^;; Mutta mun mielestä niitä on parempi katsella, kun galleriasta näkee ne kaikki pikkukuvina ja voi valita mitä katsoo. :D

Elikkä... hopi hopi, menkää katsomaan! =]
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Uaaahh!! O.O

Noitakunkku ja samurai ynnä perian prinssi oli ylivoimnaisesti lemppareita!! :D Ja ymmärrän miksi kuviksenope pitää siitä yhestä kuvasta.. ._.
Ja se samuraihopitti oli ihana!! ^^ uihh.. sanasta samuraihobitti tulee mieleen Pippin joka heiluu liian pitkä miekka kädessä ja sillä on tuommonen samuraintakki (ei aavistustakaan mikä sen oikee nimi on) päällä!! :D

Ei keksi muuta kui kehuja.. :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

voi helvattu joku osaa piirtää.. nuo on niin suloiseti piirretty nuo kaikki LEgolasit sun muut sirrepuppelit ja *huok* weeeeeeee~

En osaa sanoa muutakuin että joku se osaa piirtää. *auttaa arskaa maitopurkkitemppelintekemisessä*
Click.
Vastaa Viestiin