Mosan piirustuksia... [PÄIVITTI! O__O 20.5.-07]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hii! :D Näitä on mukava katsella, kun ne on tehty niin hienosti. Kaikki oli nättejä, mutta erityisesti mun huomion kyllä kiinnitti se auringonkukkakuva. Plääh, mitä väliä, jos leuka on liian pieni? ^^ Se tekee siitä vaan persoonallisen näköisen. Yksi juttu tuossa kuvassa mua häiritsee, kaula nimittäin. Kaula ja siitä vähän alaspäin, se alin osa, joka näkyy. O.o Mun silmiin se näyttää jotenkin kierolta. Tai siis, jotenkin hassusti vääntyneeltä. Ja jänne kaulassa on ehkä hitusen liian vahvasti näkyvissä. Mutta kasvoista, hiuksista ja taustasta tykkään tosi paljon. :D Rakastan tota tapaa lisätä valkoista. Ja auringonkukka viimeistelee kuvan. ^^ Tykkään tosi paljon.
Lisää, kiitos. *puppyeyes*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Phoenix
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:21 am
Paikkakunta: Lórien

Viesti Kirjoittaja Phoenix »

Sawada!! :D ihana kuva kerrassaan, rakastan niin Taijia, Pidän tuosta todella paljon. Miten sinä osaat?
Tuo jättisilmä oli aika erikoinen. ei oikein tiennyt oliko se kovia kokenut viaton ja suuria luurankoja kaapissa salaileva persoona, mutta ujolta se näytti mielestäni, mutta se oli omalla tavalla koskettava. Kadehdin tapaasi saada henkeä näihin töihin, että ne eivät ole vain viivoja ja väriä paperilla vaan niissä on sielu..

Tyttö oli tosiaan suloinen, taas yksi taisonnäyte tuosta henkevyydestä :)


Ihania, lisää...

Muoks/ Alaston Yoshiki on Upea! sen pää on tosiaan vähän hieman iso, mutta ihan kuin se jotenkin haittaisi :D Kkädet ja sormet olivat kauniisti piirretty. todella ihana... meni kylmät väreet pitkin selkäpiitä heti kun näin.
Minulla olisi pianen pieni haaste jos kelpuutat *räpsräps*. X Japanin pojat Yoshiki,hide,Pata,Toshi,Taiji- kokoonpanossa. ei mielellään chibiversiona.. onnistuuko millään?
"Here you leave today and enter the world of Yesterday, Tomorrow and Fantasy"
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Oikeasti minä olen unohtanut tätmän kokonaan...

Tuo tyttö on suloinen. ^^
Joko tuo tyyppi on säikähtänyt tai pelkää. Siksi isot silmät. Tuo nalle on hellyttävä. ^^

Tuo tietokone työ. Upea. *huoh* Jos minäkin osaisin....

Auringonkukka. Ihana työ. Silmät ovat tälläkin toidella ilmeikkäät. Aivan ihana. Minua hiukan häiritsee, että minne tuo olkapää katoaa.

Taiji. *fangirlscream* Kuolattava työ. ^_________________^ Nuo hiukset ovat hieman hassut, ihan kuin ne olisivat sähkoiset.

Lisää?
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Pidin töistäsi, vaikka olenkin niitä vastaan jotka piirtävät
kokoajan animea. Noita ei ole ainakaan piirretty suoraan jostain kuvasta,
vaan keksitty omasta päästä. Varjot hienot ja värit myös.
Pippin: What about second breakfast?!
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Ahhahhaa olen palannut ja valmis valtaamaan maailman \o/ Koska nyt on selkeästi taas sopiva aika lykätä uusimpia tuotoksia näytille. Näin kesän kunniaksi vaikka. Tai jotain..
Mutta ensin toki pidän virallisen kiitospuheen jonka kaikki epäilemättä lukee *ysk*.
Sound of Silence (Sinä aina jaksat kirjoittaa noita ihania kommenttejasi), Saatana, Phoenix (kelpaa haaste! Tosin sen tekemiseen voipi mennä aikaa mutta noh), Noradriel (Sinäkin aina jaksat kommentoida *____*), ja Mushroom, ooooikein isot kiitokset teille <3 Ja kaikille randomeille kuvien katsojillekin kiitokset. Vaikka ette kommentoikaan D: Mutta siis. Kuvia olkaa hyvä:

Hyvää ystävänpäivää \o/
Miten niin olen muutaman kuukauden myöhässä? D: Muttakun tein tämän ystävänpäivää tekosyynä käyttäen niin mitä muuta tästä voi sanoa? Ihan sama. Ja kuten kuvasta näkyy, tämä on ah niin huolella tehty. Hitto, kunhan sohrasin jotain vaaleanpunaista. Ja omg tosson poikarakkautta!
Ehh
XDDDDDDD ... Niin siis. Tein Fanyarelle synttärilahjaksi. KOSKA SE PYYSI, että osoittakaa sitä sillä syyttävällä sormellanne ja kutsukaa sitä oudoksi, minä olen vaan viaton ihminen ja teen mitä isäntä käskee. Saatte keksin jos tunnistatte tyypit? 8D No, tuo alempi on Yoshiki, kun sitä ei kuitenkaan tunnista kun sillä on vaatteetkin ja kaikki :/
Eto~
Tämä kuva alkoi Tatsurouna. Muccun laulajana. Ja käytin mallikuvana omaottamaani kuvaa siitä. Mutta noh. Se näyttää 12 vuotiaalta aasialaiselta pikkutytöltä, että Mission Failed vaan.
Lallallaa
Rakastan noita hiuksia <3 Ai että kun olen hyvä. Ajattelin joo kokeilla jotain uutta väritystapaa koneella. Tein tuon muuten tänään.

Mutjoo, kommentit olis ihan rakkauta.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
QKärmes
Samooja
Viestit: 446
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 6:52 pm
Paikkakunta: Pimeässä nurkassa pyyhkimässä kyyneliään
Viesti:

Viesti Kirjoittaja QKärmes »

Kivan näköisiä töitä. Kumpa osaisin tehä koneella edes puoliksi ton näköisiä kuvia. Vaikka ostinkin piirtolevyn ja kynähiiren niin niiden mukana ei näemmän mulle tullut taitoa käyttää niitä hyvin :D
Kuva
Ficcejä 33+ kpl
Typotar-08
Vastaa Viestiin