Mosan piirustuksia... [PÄIVITTI! O__O 20.5.-07]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Voi kiitos taas palautteesta rakkaat ^^

Hahahaa!!
Nyt Mosa sai skannerin ja se on nyt onnellinen (vielä onnellisempi se on sitten kun se tyhmä tajuaa miten deviantArtiin saa lisättyä kuvia *köhelikertokaasesilleihmeessäköh*...).
Eli innostuin tottakai sillä sähläilemään ja skannasin viimeisen kuukauden aikana ilmestyneet kuvat ja lykkään tänne ne siedettävimmät ^^
Ja sitten, joku kerta varmaan vaihdan nuo aikaisemmatkin skannattuihin. Jos jaksan...

Joku poika
Se nukkuu. Ihanaa ruohoa eikö? (kai huomaatte sarkasmin äänessäni?). Tussiperkule raiskasi poikaparan housut. Säälitään sitä yhdessä. Ihan ok minun piirtämäkseni. Kiitetään vielä iki-ihanaa serkkuani joka auttoi tuon asennon hahmottelussa ^^

Joku toinen poika
Vuhuu. Tämä on vedenpitävä todiste siitä että lyijykyniä ei ole tehty minua varten. Tai että minua ei ole tehty lyijykyniä varten, ihan miten vaan. Hiusten värittämiseen meni varmaan kolme tuntia ja vieläkin ne on kököt. Äitin kommentit "Ei sun ikäsellä tytöllä pitäis tommosia ajatuksia olla". Hmh. Ainiin, Se on _Poika_!

Joku tyttö
Joo, se on tyttö. Etuhiukset on eri sävyä, tiedostan kyllä sen. Syyttäkää pskaa stabilon mustaa puuväriä jolla ei yksinkertaisesti voinut värittää koko hiuksia. Annoin sille tytölle nimeksi Mai ja se lukeekin siinä, mutta siitä ei kannata välittää.

Joku... öh.
Se on poika, juu. En oikeastaan tiedä kuka se on. Se voisi olla Inuyasha, jolla on lyhyemmät hiukset ja häntä, mutta en ainakaan tietoisesti tehnyt siitä sitä hemmoa. Joo, lyjykynät eivät edelleenkäään pidä minusta.

Poika?
Joo, se on minun, Rommin ja Fanyn luoma otus. Minä piirsin sen. Sen nimi on tällä hetkellä vielä Guu, koska me olemme tyhmiä emmekä anna sille parempaa nimeä. Älkää enää ikinä antako mulle mustaa tussia ja paperia jos lopputulokset on tälläisiä. Voi juma, ihan oikeasti. Joo, on sekin poika.

Tyttö...
Joo, ei keskitytä sen paitaan, se on kamala. Se on muutenkin aika kamala, joten jätetään vaikka katsomatta - -;

Öh...
Ei puhuta siitä mitään, mutta se on maailman surkein NaruSasu yritelmä. Säälikää minua kun minulla on liikaa vapaa-aikaa ja saan sen takia aikaan tuollaisia.

Naruto......^^'
Se on Naruto. Ja aivan kauhean näköinen. Sille ei sovi vihreä paita. Eikä tuollainen naama.... Joo, mutta Narutoa se kuitenkin koittaa kovasti esittää.... ^^'

Joku
Se on joku. En tiedä onko se tyttö vai poika. En ole päättänyt sitä. Oli vain niin masentava olo ja pakko saada piirtää jotain. Ja ei, vaikka sillä on vaaleat hiukset ja harmaat silmät, se ei edes koita esittää minua. Ei todellakaan.

melkein Kakashi....
Kaamea todiste siitä mitä uskonnon tunneilla saa aikaan xD

Guu ja sen veli
Tehän Guun jo tunnettekin. Tässä on sen velikin. Sen nimi on Bella, ja nimen syy on sama kuin ylempikin eli olemme liian tyhmiä muun nimen kehittelyyn. Joo, minä olen Rommin ja Fanyn kanssa tuonkin kehitellyt. Siinä on ne molemmat, Guu on se sinipää, bella sitten se toinen. Tuo on matikan tunneilla tehty ja se löytyy matikan vihkon etukannesta.

Ryuichi...
Joo, sen pitäisi esittää Gravitationin Ryu-chania. Enemmän se kyllä näyttää Shuichilta, eikä siltäkään oikeastaan yhtään. Sen käsi on kamala, en ole koskaan osannut sellaisia tehdä. Se puikula on mikrofoni. Ihan ok se on minun piirtämäkseni. En ole värittänyt, koska tuhoaisin sen kuitenkin. Sitäpaitsi tuo paperi ei ole tussiystävällistä paperia. Jos tuon jaksan joskus piirtää sille tussipaperille niin voin värittääkin sen.

Joo, kommentteja vaan kultaset ^^
Viimeksi muokannut Mosaic, Ti Joulu 28, 2004 2:25 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Vouh. Jos nyt olen oma ytimekäs itseni, niin voin sanoa: Noi on aika perkeleen hienoja. Mutta nyt kun alitajuntani Kalle Juhani sai vallan, voin sopertaa vielä jotain Kakashin aiheuttamasta hemaisevasta naurukohtauksesta ja uskonnon tunnista. En kai minä muuten kysynyt sillä tunnilla sitä yhtä tiettyä kysymystä, eli ''onko sillä potkupuku?'' Enhän? xDDDD Hemmetin suloinen se on. Ja Guu! ^___^ *ablodeja, valoefektejä ja fanfaareja*

Sinä olet aivan loistava piirtäjä ^____^ Ja onneksi olkoon vielä skannerista. *ruttu*

(väsynyt mieli, väsynyt viesti)
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

*kumartelee*
Et tainnut kysyä xD
Joo, ei sillä ainakaan minun tietääkseni potkupukua ole, mutta tutkimattomat ovat Kakashin tiet, eli ihan hyvin sillä kyllä potkupuku voisi olla... Se kyllä näyttää siltä että sillä olisi potkupuku... No yksi hailee ^^'

Kiits kommentista ^^ *ruttii takaisin*
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Mirabelis
Örkki
Viestit: 49
Liittynyt: Ma Touko 17, 2004 10:29 am
Paikkakunta: Synkmetsä/ huitsin hiven

Viesti Kirjoittaja Mirabelis »

O.O *blink blink* Miksi hitossa minä en ole tullut tänne?
*toruu itseään*. Hyi minun kanssani!
Aivan upeita piirroksia ^___^ sinä olet
todella mahtava piirtäjä ^___^ *ruttaa sen*
"Ja kun lumi maahan putoaa,
se kylmyydellään jäädyttää maan.
Varjoihin kietoudutaan,
pimeydestä ei päästä koskaan.."
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

mahtavia töitä taas^__^ ...ja voih kun tuo kakashi on kawaiii XD uskonnontunneilla todellakin voi saada vaikka mitä aikaan;3
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Oi, kiitos palautteesta, olen imarreltu ^^ Joo, uskonnon tunneilla todellakin voi saada mitä vaan aikaan... x3

Hmm... Päivitämpä tätäkin (mikä hiton -kin? paljoa muutakaan päivitettävää ole...) näin vaihteeksi ^^ Ihan vaan vaikka ystävänpäivän kunniaksi ^^
*ysk* Nyt minulla on meneillään joku hattupääkausi, johtuu varmaan siitä hatusta jonka ostin... Sitä ennen oli koirapoikakausi, mutta niitä tuotoksia saatte ehkä vasta joskus jos jaksan piirtää ne valmiiksi tai vähän siistimmin... Mutta siis saatte nyt nauttia (nauttia?) tuon hattupääkauden antimista:

Hattupää-äijä \o/
Joo, ihan nimensä mukainen. Älä sano mitään hiuksista jotka eivät... heijasta valoa, äläkä tuosta taustasta. Olen aina ollut niin pahuksen luova noiden taustojen kanssa... Ja tuo hattukin on yksi ilo *mutin*. Ja väritys muutenkin. Kivointa on äijän silmät. Ahm, en olisi välttämättä tätä laittanut tänne mutta Rommi niin tykästyi siihen (luonnokseen...) että päätin sitten värittää (ja samalla pilata) sen. No hyvä on, kyllä minäkin siitä luonnoksesta tykkäsin. Hyvä on, tulostuspaperi ei ehkä ollut paras vaihtoehto copiceille, mutta eh... ^^' No, se näyttää paremmalta oikeana, mutta eipä voi mittään...

Toinen hattupäinen äijä...
Hee, se on omistettu Fanylle *halit sille*. Eli siis tuo ihana otus vaati (no vaati. Minä vaadin sitä sanomaan minkä minä piirtäisin sille. Tai jotain.) minua piirtämään tuollaisen miekkosen. Se menetteli luonnoksessa, mutta sitten piirsin sen tussipaperille ja väritin niin armas työ meni huonompaan suuntaan. Noin kauheaksi se on tullut skannerin jäljiltä *hakkaa skannerinsa*. En tiedä mikä helevatan pakkomielle sillä on kellertää noita sävyjä, koska esim hiukset olivat paljon tasaisemmat ja epäkellertävämmät aidossa työssä. Hassu skanneri... Ja tuo väritysjälki tosiaan on aika karmaisevaa, mutta koitetaan kestää. Ja tässä näemme taas taitoni taustojen suhteen. Ja kukkien, vai oletteko muka joskus nähneet vääristyneempää kukkaa? Vedän tähän vielä klassisen puolustuksen, oikeana se on paljon hienompi kuin koneella...

No mutta, siinä ne töhryt olivat tältä erää. Jos vaikka kommenttia vielä näin loppuun pyytäisin ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Samperi sie se olet lahjakas:33 Tuo hattu on aivan ihana ja ne kädet..*voisi tappaa jos saisi hitusenkin noista hansikkaantekotaidoista* T_T

Anteeksi lyhyt posti,muttakunpitäämennänukkumaan^^'' noh,anyways,min palvoskelen sinua:33
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

^__^

Aww ^^ *haluaa nuo kaksi miestä orjikseen* Nuo ovat meinaan aika hemmetin hienoja. *ruts Mosalle*

Tämä verbaalinen lahjakkuus ei nyt keksi muuta sanottavaa xP Jatka vain samaan malliin ^^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Kitoos palautteesta, olen taas imarreltu ja kiitollinen ja muuta ^^

Mikä hansikkaantekotaito o.O? (Hanskat johtuivat yksinkertaisesti siitä etten mitenkään saa paljaista käsistä minkään muun näköistä kuin sämpylän viidellä nakilla) ^^' No saat sen hanskantekotaidon vaikka kokonaan jos saan vaihtokaupaksi sinun piirrustustaitosi niin yleensä x3
Ja Fany pieni, ota ne ihmeessä orjiksesi. *jää pohtimaan sanan 'verbaalinen' tarkoitusta* ^^'

Ja sitten vielä näin kiitos ja imarruin ja kiitollistuin teidän kahden ansiosta ^^ Kiitos nyt vaikka vielä kolmannen kerran.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

Apuva, miten minä en ennen ole kommentoinut!

Nuo kuvat on tosi upeita, sie olet lahjakas!
Ja nuo väritykset, *huokaisu* miten jotkut sitten osaavatkaan..


(muokkupöö: oho, olenhan minä kerran kommentoinut :) )
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Arvatkaapa olenko taas liikuttunut ja kiitollinen ja imarreltu? No totta kai olen \o/
Eli kiitoskiitos kiitos taas niin paljon *ruttaa ne* ^.^
Kyllä, se oli skanneri (syyttäkää aina skanneria) - -; Enkä vieläkään tajua mitä hienoa tuon yhden kädessä on o.O;
Mutta siis kiitos vielä kerran ja vaikka vielä toisenkin kerran kiitos ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Vooouu, mahtavia kuvia! Nuo hattupäiset herrat kelpaisi minullekin. ^__~

Sulla on copicit? En ole kateellinen, en suinkaan. *viheltelyä* Mahtavaa jälkeä saat niillä. Hienoa. Lisää kai tulee ihan hetkikohta? :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww, kiitos taas ^.^
Joo, on minulla copicceja *köhrunsaatyhdeksänkappalettajasiitäkinmaksoinitsenikipeäksiköh* ^^' Jaa että lisää *yskäkohtaus* no lisää varmaan tulee... joskus kun saan taas tehtyä jonkun noista *vilkaisee huoneen korkuista luonnoskasaa huoneen nurkassa* valmiiksi ^^'
Mutta siis kiitos ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Voihyväjumalajamuutenemmäntaivähemmänpalvotutotukset.... Niin juuri. x) Nämä ovat ihan mahtavia. Minä en yksinkertaisesti tajua, kuinka on mahdollista piirtää noin valloittavan suloisia päitä! Ne ovat niin täydellisiä. Ja niin suloisen muotoisia. x) Sellaisia ihanan pyöreitä. En min osaa selittää, mutta upeita ovat. Ja silmät *nenäverenvuoto ja muut ikävät vaivat* Herraisä. Ne on niiin kauniita. Mahtavan upeita ja ihanaisia. xDD Ja rakastan myös sormiasi/käsiäsi. Miten joku voi osata piirtää niiden asennot noin hyvin (asennotpa hyvinkin, te pervot xP). Sin osaat. ^____^ *rutistus* Ja jottei aivan kuolaksi pääse koko viesti, niin nillitän ihan vähän. x)

Sen pojan, jonka silmästä valui verta ja kaulassa oli se orjantappuranauhatsydeemi, hiukset ovat ehkä ihan himpun verran liian paksun oloiset. Mutta toisaalta on äärimmäisen typerää nillittää mistään tälläisestä, koska se on mitä luultavimmin sinun tapasi piirtää hiukset ja ne sopivat hahmoillesi kuitenkin niin hyvin (jonkun selityksistä ei taas löydä punaista lankaa sudenpentujen kenraali Nuuhkunkaan vainulla). ^^ Eli siis periaatteessa perun sanani ja sanon, jotta hiukset ovat hianot. xDD (voi emälä ja muut sen kaltaiset xDD)

Toinen asia, mistä voisin huomauttaa, on Naruton(ko?) toinen solisluu. Sitä pilkistää toiselta puolen kaulaa paljon enemmän kuin toiselta puolen. Ja minusta vihreä paita pukee sitä oikein hyvin ja sen paidan läpi näkyvät lihakset ovat täydelliset. ^.~

Juu että näin. Pahoittelen, sillä min en todellakaan osaa antaa kommenttia mistään. xDD
Welcome to the Caribbean, love.
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Aww, pitkä kommentti \o/
Suloisen muotoisia päitä... Hii, kukaan ei ole ennen sanonut minulle noin *pyyhkii liikutuksen kyyneleitä* ^^ Ja hei kyllä niitä käsiä on ihan helppo piirtää kun eka vääntää oman outoon asentoon ja pitää sitä ja katsoo tarkaan ja piirtää ja katsoo ja piirtää ja kumittaa ja kiroaa ja katsoo taas ja piirtää ja näin seuraavat kolme tuntia kunnes luovuttaa ja päättää pitää ne nakkikädet. Ja siinä on syy siihen pelottavaan seikkaan että aina kun piirrän käden vähänkin erikoiseen asentoon, se on aina vasen käsi jonka piirrän.
Jei, nillitystäkin \o/ Juu Naruto se kuvittelee olevansa. No sillä on vaikka vähän häiriintynyt ruumis. Tai jotain (selityksen makua ilmassa) ^^'
Ja ei mitään pahoitteluja, tuo oli aivan mahtava kommentti, kiitos siitä ^^ *ruttii sen*
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Vastaa Viestiin