Saatanan piirustukset! [Päivitystä 26.11.-06]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Eleanor
Örkki
Viestit: 23
Liittynyt: Ke Helmi 08, 2006 3:55 pm

Viesti Kirjoittaja Eleanor »

heei. :D ihan tosi hienoja! tykkäsin kaikista..PAITSI. anteeksi kamalasti mut en tykännyt hirveesti siitä Jackista... anteeksanteeks.

muutta kaikki muut oli ihan superihania ja en yleensä jaksa katella fanartkuvii mut kun näin ton ekan niin jäin kattelee :)

8)
Die and Kaoru, sitting in a tree,
F-U-C-K-I-N-G....
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

No kappas. En olekaan kommentoinut. :D ( Miksi musta tuntuu, että kaikki mun kommentit alkaa noin? )

Eli siis. Olet kovasti itsesi näköinen, kullannuppu, mutta miksi kummassa näytät siltä kuin olisit juuri nähnyt jotakin epämiellyttävää oman ihanan itsesi sijaan? xD
Kuva on kyllä tosi hieno. Oon itsekin halunnut piirtää itseni jo vaikka kuinka kauan, mutta en vaan jotenkin oo saanut aikaseksi. (Aika ihmeellistä kieltämättä, kun kyseessä olen minä.) Ehkä mä oon arastellut lasien piirtämistä, mutta sulta ne on kyllä menny hyvin. Voisin ottaa oppia ja kokeilla itekin. Jos nyt raaskisin lakata leikkimästä niillä haisevillä öljyväreilläni. Meillä muuten olis ollut tärpättiä muutenkin! Argh!
Mä tunnistankin sun korun, lälläslää. Vaatteista en oo ihan varma, mutta tyttö niiten sisällä näyttää hurjan rakkaalta. Et tainnut tehdä tätä ihan koko yötä? (Ah, Jackin tekemiseenkö muka vaan 20 minuuttia... Nyt kyllä huijaat.)

...Sulta muuten puuttuu jakaus, vaikka kampaukses muuten tunnistaa kyllä aika kauas. xP
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
deathwing
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 24, 2006 1:07 pm
Paikkakunta: Lolland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deathwing »

Whoah! Tääs lisää hienoja piirroksia, loftis täynnä :lol:
En itse varmaan ikinä opi piirtämään kunnolla ihmisiä :)
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

*kuristaa itseään* Minusta tuo sinun tekemäsi omakuva on todella hieno. En kyllä ikinä pystyisi tuollaiseen!! Tuollaiselle kyllä nostan hattua. Respectiä *käsi osoittamaan Respectiä Ali G:n tyyliin*

Piirräthän lissää??
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Nitespeon
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Kesä 04, 2006 12:44 pm
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nitespeon »

Jette bra! Klubba sticka!(hyötyruotsia leiriläisille osa 1)

...Jack Sparrow on noista sympaattisin(ja perhanan tarkasti piirretty), jousipyssyä käyttelevä Legolas taidokkain(ilmeineen kaikkineen) ja Se TSH-kirjakansi kiintoisin ristivärityksineen.
"Iskä kato! Mies lyhyillä hiuksilla!"
--Nitespeon
[KAIKKI MUKAAN ANIMECON-MIITTIIN 19.8.!]
Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Hioo! Hohohohoo!
Okei. Olen kateudesta vihreä.
Sinä piirrät paremmin kuin minä. Tai tyypillistä.. en piirrä niin paljon kuin muut, mutta kyllä minun tulee yleensä piirrelty jotain.. Tikku-ukkoja?
Harvoin tulee Ins..insp..insprnwednfak.. ? mikä se sana on?
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

:shock: miten joku osaakin piirtää noin hianon omakuvan?? min en onnistus koskaan. kasvot todella hyvin onnistuneet. ^^ muutenkin hieno. osaat piirtää hyvin (lievästi ilmaistuna hyvin)

jatkathan piirtämistä? :D
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Ui toi Klonkku tuolla aiemmin on ihana!
Kuinka myurä sai housut?
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Kiitos hirmuisesti jokaiselle kommentoijalle! :D Te sitten osaatte piristää. ^^ Tulee vaan vähän huono omatunto, kun en oo saanu lisättyä piiitkään aikaan mitään... Kohta tulee, kohta tulee. Patience, young jedi. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Snööppi
Örkki
Viestit: 8
Liittynyt: La Elo 26, 2006 5:33 pm
Paikkakunta: Maan pienin rakonen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Snööppi »

Siis aivan mahtaviaa piirustuksia. :wink:
Saanko sulta piirustustunteja???? :wink:

Pyydän, anon, pyydän: lisää tälläisiä! Hyvä että pian tulee.

- Snööppis -
Kaboom. :roll:
Avatar
Phoenix
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ma Elo 01, 2005 12:21 am
Paikkakunta: Lórien

Viesti Kirjoittaja Phoenix »

Minä ihan oletin että olin laittanut tänne jotain kommenttia, mutta kun ei niin ei. sen siitä saa kun kerralla liian monta asiaa kesken :? .
Tunnistin kyllä sinut tuosta omakuvasta, ei mitääään ongelmaa. Aivan älyttömän upeita kuvia olet tehnyt varsinkin herra iso kiho. Ja tuo Legolas *hilluu ympäri huonetta, sen silmä joka on käden takana puoliks niin sen puolen otsa ja se osa siitä näyttää vähä oudolta mutta... *vajoaa maanrakoon.

aivan ihania kuitenkin, koskas sitä päivitystä tulisi :wink: ?

poistuu takavasemmalle
"Here you leave today and enter the world of Yesterday, Tomorrow and Fantasy"
Satyriasis
Örkki
Viestit: 128
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 9:21 pm

Viesti Kirjoittaja Satyriasis »

Rakas Saatanaiseni. ^-^'<3
anteeksi nyt nöyrästi pyytäen, sinulta armoanne anenlen.
Häpeissäni nyt tunnustan sen, en ennen ollut kauniita töitänne lainkaan katsehellut.
Nehän olivat oikein kauniita ja taidolla tehtyjä enkeleitä.
Pyyntöhän olisi minulla toinenkin anteeksi pyynnön lisäksi,
suostuisitkos sinä piirtämään jonkun rakkahan X japan tyypin?
Olethanhan niin taitava...


ohhoh. täähän on melkeen ku joku runo:)
Never cared for what they say
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Voi että mulla on huono omatunto tän topicin takia. En saa mitään aikaseks. Suunnitelmissa on ollut parikin työtä jo vaikka kuinka kauan, mutta en todellakaan voi luvata, millon olisi tulossa, koska mä kuitenkin vaan unohtaisin tai jotain. :oops:

Kiitos teille rakkaat, ja suuri pahoittelu...

Paijatille pitää sanoa kiitos ja oon pahoillani, mutta tuskin piirrän mitään X Japanista koska mä en oikein tiedä siitä mitään ja oon muutenkin kiinnostunu enemmän noista LotR-hahmoista yms.

Aagh. *hakkaa päätään seinään* Anteeksi kaikille, etten oo laittanut mitään ja oon tällanen mato.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Tässä nyt tämä kuva, jota joskus taisin lupailla. Aika vanha piirustus, johon en oo mitenkään erityisen tyytyväinen. Mun oli tarkotus värittää tää joskus, mutta enpä saanut aikaseksi. (Jos joku haluaa värittää sen, se olis tietysti kivaa.) Mutta mutta, tässä se sitten on. Mun päässäni se on Sirius/Remus, mutta paritus on katsojan silmissä. :D

Kuva

Ja tiedetään, anatomia on erittäin syvältä, perspektiivi on kiero jne. Tein tän kuitenkin vaan omaksi iloksi, joten... :)

Kommentteja otetaan iloiten vastaan. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Satyriasis
Örkki
Viestit: 128
Liittynyt: Ti Elo 22, 2006 9:21 pm

Viesti Kirjoittaja Satyriasis »

Tuo kuva on kertakaikkiaan kokonaisuudessaan aivan upia, ja vastaväitteitähän ei kuunnella!
lisää tällaista...
Never cared for what they say
Vastaa Viestiin