Saatanan piirustukset! [Päivitystä 26.11.-06]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Hawkie
Örkki
Viestit: 68
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 12:40 pm
Paikkakunta: Pimeä todellisuus

Viesti Kirjoittaja Hawkie »

Yhhyh minua...*häpeää ettei ole käynyt kommentoimassa aiemmin*
NÄMÄ_OVAT_HIENOJA!!!! Itsekin olen LotR-kannesta joskus vuonna 1 ja 2 piirtänyt kuvan, mutta tämä on kuusikymmentäneljä kertaa ihunampi, todellisempi, hienompi ja...ja...ja...uuttavuotta! (Joo-o...ei riivaa ei...)
Mutta se, mitä minä tässä yritän (huom. Sana YRITÄN) sanoa, on että SINÄ(kin)_OSAAT_PIIRTÄÄ! Miten kaikki, jotka tänne piirrustuksia sysäävät ovat näin hyviä?! ^^
Legolasin silmät häiritsivät, se on ainoa "rakentava"-palaute, jonka osaan antaa. Silmäripset erottuivat ehkä himpun verran liian hyvin, mutta... Kuten sanoin, se on AINOA huono asia (tai no, huono ja huono) näissä töissä. Jatka samaan malliin! *ruttaa Saatanan* ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Huh. :shock: En ollut huomannut Hawkien kommenttia. Sokeusko iskenyt? Kiitos nyt kuitenkin sinulle ja Fanyarelle, jotka olen törkeästi jättänyt kiittämättä. *ruttaa ne hengiltä* Ja Fanyarelle tiedoksi: Olin kyllä ajatellut vielä tehdä siitä "Isosta kihosta" värillisen version, mutta saa nähdä, riittääkö aika ja taito.

Ettei nyt pelkäksi oman topicin nostamiseksi menisi, niin tässäpä teille kuvatus. Noei, kyllä mä tulin ihan tätä varten postaamaan. Mutta se on melko vanha kuva, olin vaan unohtanut sen tietokoneeni syövereihin. ^^ Ja kyllä, minähän se siinä, erittäin kauniilla ilmeellä varustettuna.

Pirulainen

Jos joku ystävällinen sielu vielä haluaisi neuvoa minua näissä kuvan laittamisissa tänne.. Kun vaikka miten koetin tuolla [img]-jutulla laittaa kuvaa, niin se ei vain suostu näkymään muuten kuin url-osoitteena. Missä vika? Hmm...
Viimeksi muokannut Piru, Pe Helmi 11, 2005 4:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

X'DDD
Aika ihana. ^^
Krehhehhee. Saisit sä tänne kuule piirrustuksiasikin laittaa, mokoma. ;)
Eikä laisinkaan turha kommentti, ehei. Täynnä asiaa.
Sulla voisi muuten olla edessä loistava ura kuvankäsittelijänä. xP
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Oumaikaadis. Uskomattoman supermahtavia töitä! :shock:
Rakastan tuota Klonkkua. <33
Piirrätkö nuo ihan normaalilla lyijykynällä? Kynäsi jälki on pehmeää, ja kaikki on kyllä ihan itsensä näköisiä. Vautsi. *kumartaa syvään*

Olen sanaton.

Lisää kiitos n___n
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Gekalle tiedoksi, että kylläpä mie ne ihan "normaalilla" kynällä piirtelen. ^^ Siis aika pehmeällä lyijytäytekynällä nuo tähän asti piirretyt on tehty. Kiva, että tyksit. :D

Njuu, kyllähän mä laittaisin niitä piirustuksiani, mutta on kaksi ongelmanpoikasta. 1) mulla ei oikein ole tehtynä mitään julkaisemiskelpoista ja 2) ne ainoat, mitkä mulla on, on tällä hetkellä äidin koneella skannattuina, pitäis päästä sinne jossain välissä. ^^
MUTTA, kyllä mä niitä vielä laittelen. Ainakin yksi haltiakuva ja ehkäpä vähän anime-hahmon kopioimisyritelmää tulossa...
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Haa! Pääsinpäs käsiksi skannattuihin kuvatuksiini. :D Ehheh... Tajusin nimittäin, että mähän pääsen ihan omalta koneeltanikin sähläilemään toiselle koneelle. :P Tyhmästä päästä kärsii koko keho. Mitenköhän se tähän liittyy? Hmm.. Juu, ehkä se nukkuminen öisin ei sittenkään olisi niin kovin huono idea.

Kuva

Siinäpä pieni haltiapari. ^^ Kehittelin niille jonkinlaista tarinaakin ihan omaksi ilokseni. *myhäilyä*

Ja toinen! :shock: Olenpas ollut tuottelias. Varoitus! Seuraava kuva sisältää paljasta pintaa.


Kuva

Palautetta olisi ihan älyttömän kivaa ja tärkeää saada..
Viimeksi muokannut Piru, Ke Maalis 09, 2005 3:57 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Kuva

Hei vauh. Sain jopa skannattua sen. ^^ Ja jotenkin ihmeellisesti tällä kerralla sain jopa laitettua sen suoraan tuohon. O.O Hmmm. Pitänee tutkailla asiaa, en oo kamalan hyvä näissä linkityshommissa. ^^
Kyseessä on siis aina yhtä ihana Brandon Heat Gungrave-nimisestä animesta. *ihkuttaa sitä* Ja kyllä, tämäkin on törkeästi suoraan mallista piirretty. *vajoaa maanrakoon*

Kommenttia, eikös, kullat rakkaat?
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

o___o Aivan ihania! Varsinkin tuo viimeisin, tuommoinen kauniin tummasävyinen. Piirrät aivan järkyttävän hyvin mallista. Nuo haltiatkin ovat ihania ^^

Lisää vain ^^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Wuuu... ^^

Mahtava. Oikeesti, ihana. Edelleen ihmettelen kuinka hienosti sä jaksat varjostaa noin tarkasti.
Kjääh, missä välissä sä animea olet ruvennut katsomaan?!
Mut on nyt jätetty ihan ulkosiideriksi.
Mutta kuva oli tosi hieno.
Olen ylpeä. :mrgreen:

(Hmmhmm, rakentavaa palautetta? Älä hulluja puhu. Ajatus on tärkein. *enkeli* )
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Ö.Ö wau! tuo uusin työ on kyllä todella hieno ö.ö/ se on tosi siisti lyijykynätyöksi ja ne varjostukset on tehty ihana tarkasti ja ilmekin on kunnossa ja sen naama pysyy hyvin kasassa eikä leviä ihmeelliseksi kasaksi~

no mutta kuitenkin,upeaa työtä,lisälisää pian!^^^ *ihastelee*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uskomattoman hienosti tehty !! ^_^
Mä pidin sen hiuksista!! :D
ööö rakentava palute... hmmm *etsii sitä maton alta*

No ei löytyny muuta kuin tämä *kiskoo rimpuilevan palautten piilosta*

Varjostus on hienosti hoidettu ja hienon tarkasti väritetty!! En ikinä malttaisi tehä samaa..
^_^
En keksi mitään negatiivista!

*palute pääsee rimpuilemaan irti*
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hehee. ^^ *naurelee iloisena* Kiitos kiitos. *kumarruksia suuntaan jos toiseenkin* Njaa, lyijykynä taitaa olla mun lempipiirustusväline. :mrgreen: Se on niin tuttu ja turvallinen ja helppokäyttöinen eikä tarvi ruveta miettimään mitään värejä ja muuta haastavaa. *virn* Sitä paitsi lyijykynällä saa liu'utettua (whatewa ^^) väriä tosi tarkasti ja siististi ja saa tehtyä tummaa tai vaaleaa, toisin kuin esim. tusseilla, joita en oo koskaan oikein oppinu käyttämään *nolo* Noo, saas nähdä, saanko mä ikiomat copicit synttärilahjaksi, vihjasin äidille nimittäin jotain siihen suuntaan. *viheltelyä* Vois jopa opetella käyttämään niitä. *hymy* Kiitos edelleen kommenteista, ne on tosi piristäviä ja tärkeitä. :)

Lalla: Eihän sua kukaan voisi sisäolueksi, saati sitten ulkosiideriksi jättää, olen mä mun mielestä siitä sulle sanonut. Taas näkee, kuinka hyvin sä mun juttuja kuuntelet. ^^ *ruttaus* Pahus, itse olen pirun ylpeä susta, sun pitää tehdä se Ara-Korni loppuun ja laittaa näytille. :D
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Toivottavasti saan tänkin näkymäään suoraan. ^^ Jonkun todella pitäis pitää mulle jotain tietokone&kuva -tukiopetusta.

Kuva

Aah, armahin Jack Sparrow. ^^ (Kiäh kiäh, ette olis kuitenkaan tunnistaneet ilman, että mä paljastan, kuka se on. :P) Tää ei nyt todellakaan ole mikään upea työ, halusinpahan sutasta jonkun kuvasen rakkaastani, ja kun mulla nyt sattui olemaan taustakuvana kollaasi Jackista, tuhersin tämän. Ja kun mulla meni esim. Brandonin piirtämiseen noin 2,5 tuntia, tähän meni 20 min. :mrgreen: Ja sen kyllä huomaa: viivat on tuhrusia ja menee sinne sun tänne, yksityiskohtia en oo juurikaan jaksanut tehdä, ilme on vähän sinne päin, varjostusviivat ei oo yhtään häivytettyjä... Listaa vois jatkaa kauan. Noh, kävi siis varmaan ilmi, etten oo mitenkään tyytyväinen tähän kuvaan, mutta laitanpahan silti tänne. ^^ Sehän olis aivan huijausta, jos laittaisin pelkät onnistuneimmat ja hiotuimmat kuvat teidän nähtäviksi. :roll:


Hehee. ^^ Tässäpä toinen samalla kertaa.
Kuva
Tää nyt on lähinnä vitsi. Mulla oli hissan kokeessa ylimäärästä aikaa, kun olin jo tehnyt kokeen eikä sieltä vielä saanut lähteä. Otinpahan sitten pienen paperilapun esiin ja rupesin siihen jotain viivoja sutimaan----> tyypin hiukset. Ja aikaa meni siis se vartti, minkä siellä vielä piti olla ja tästäkin näkee, ettei oo kovin huolellisesti suunniteltu&tehty. En viitsi ruveta luettelemaan kaikkia niitä kohtia, jotka ärsyttää tässä kuvassa, saatte itse sanoa ne. :)

Kommentteja, juuhan? *koiranpentumainen katse ja karkkien heittelyä*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Voi ihanuus näitä sun töitä. ^_____^ Mahtavaa, uskoisin noiden uusien olevan miltei kaikki ei mallista piirrettyjä? Ihan mahtavia x) Eritoten rakastuin tuohon Jack Sparrowiin. Hyvin itsensä näköinen. Lisää näitä. ^__^
Welcome to the Caribbean, love.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Kurttuviikuna kirjoitti:Mahtavaa, uskoisin noiden uusien olevan miltei kaikki ei mallista piirrettyjä?
Ee. Selvennetäänpäs vähän. ^^
Brandon Heat on mallista.
Jack on mallista (mutta en kyllä tehnyt siitä suoraan, vaan muoksin itse tyksimääni ilmeeseen ja vähän muutenkin).
Viimonen örkki (tai mies, mikä lie) on päästä.
Haltiat (sekä pari että yksinäinen) on päästä, ilman mallia siis.

Njää. ^^ Toivottavasti selvensi.

Kiitos, Kurttis. :) *haliruttaus*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Vastaa Viestiin