Saatanan piirustukset! [Päivitystä 26.11.-06]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Brandon Heat Gungravesta ja LotR kuva ekalla sivulla = suosikkini.

On se kiva kun joku on lahjakas...
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hee. *hyppää seitsemänteen taivaaseen* Uusi kommentti. ^^ *ryntää sen kaulaan* Kiitos. Ja kiitos myös kaikille muille, joiden kommentteja en ole tajunnut kiittää. :roll: KIITOS.
Mutta Platinalle sen verran, että mä en todellakaan ole mitenkään erityisen lahjakas. Käväisepäs katsomassa noita muita topicceja, ihan vain esimerkkinä Arskan taidetta. *vink vink* Siellä näet lahjakkuutta.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Whoaa, täällä on uusia kuvia enkä ole huomannut käydä kommentoimassa! *panikoi*

Brandon lumosi minut täysin. Vaikka onkin mallista piirretty, niin vaatii mycke paljon taitoa saada noin kaunista ja siistiä jälkeä aikaan lyijykynällä. Älyttömän hienot varjostukset ja ne hiukset... Graah, opeta minuakin tekemään tuommoset hiukset!

Jackkis on mahtava. Aivan ilmetty oma itsensä. Että mä olen niin kateellinen sun taidosta tehdä iholle niin luonnolliset ja kauniit varjostukset. Minä kun yritän, tulos on kamala. x__X Mutta sinä se osaat. Palvon sinua ja sinun mahtavaa kynän jälkeäsi.

Se oranssihiuksinen on aika velmu. ;P Tulee mieleen jurottava peikko. :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Voi voi,
moneskohan kerta tää taas oli kun selasin noi kaaikki sivut läpi... Olisitko niin ihan pikkukultamutumussu, että laittaisit uutta matskua tuleen? (Ja kenties Dom'in kuva...?)
*odottaa nöyränä*
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

*suu korvasta korvaan* Nää kommenttiyllätykset kyllä pelastaa päivän kuin päivän. Anteeksi Gekka, etten huomannut viestiäsi aikaisemmin... *nolona* No, kuitenkin, kiitos kummallekin todella paljon. :D *ruttaa ne pieneksi*

Gekka: Älä höpsi, mähän se täällä kateellinen olen! Hehee.. Ja velmu oli hauska sana. x) Se nyt on vähän sellainen... nopeasti hutaistu tekele.

Ja RanDOMille sen verran, että mulla on kyllä... hmm... kaksi julkaisemiskelpoista kuvaa pöydällä, mutta ajattelinpa värittää ne ja siinä kestää vähäsen aikaa, kun odottelen copicceja, jotka ehkä saan piakkoin. Jos en saa, niin... no, kuvat tulee myöhemmin. Ja ne on molemmat mangaa, suoraan mallista taas, kas kummaa, piirrettyjä. Mutta oon mä tässä vähän ajatellut, että kunhan vähän koulusta hellittää (ehkä sitten koeviikolla tai sen jälkeen eli parin viikon kuluttua), voisin vähän piirrelläkin. :) Ajattelin vähän Hugh Jackmania, Aragornia tai Johnny Deppiä, mutta saas nähdä...
Olen hidas, tiedän. :roll:

Kiitokset vielä Gekalle ja RanDOMille mun päiväni piristämisestä
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

OooO!
Ei millään malttaisi odottaa... ... ... ... ...!
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Firdilien
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: To Touko 12, 2005 10:28 pm
Paikkakunta: Juuri tässä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Firdilien »

Ei herranjestas. Itselläni ei pysy kynä yhtään kädessä, mitä piirtämiseen tulee. Siksi ihailen jokaista, jolla se siinä tarkoituksessa pysyy.

Iso Kiho oli aivan upea. Sai minut haukkomaan henkeäni ja miettimään, millä hinnalla saisin ostettua piirustuslahjasi. Samoin Legolas ja Klonkku olivat hienoja. Yllättävää, että sain suurimpia kiksejä juuri noista LotR-aiheisista piirroksista. :D Mutta pidin myös kovasti siitä anime-hahmosta. Siihen taiteenlajiin en ole kovasti päässyt mukaan itse, mutta se piirros oli kieltämättä ihana.

En todellakaan ala mitään rakentavampaa palautetta väsäämään, koska olen kuvataiteen tulkinnassa... *köh* tuota... huono, näin kauniisti ilmaistuna. Tunnistan silti hyvän piirtäjän nähdessäni sellaisen. Tai en sellaista, vaan sellaisen töitä. Alkaa juttu näköjään liukua sivuraiteille,mutta tulin vain kertomaan, että pidän sinun kuvistasi paljon! Piirräpä ihmeessä lisää. 8)
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

*punastelee ihastuksissaan* Kiitos, kiitos. :D *on niin onnellinen, että jakelee Jättiksiä (maun saa valita) jokaiselle, joka eteen sattuu*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

eeek,tuo jack on söpö:33 Ja 20 minuutissa?@@ Luoja minä en saisi edes sen hiuksia tehdyksi siinä ajassa ö-ö Ja elä valita, kyllä son ihan näköinen:3 Tärkeintähän piirustuksessa on se että siitä saa näköisen ja ne tärkeimmät ominaispiirteet esille eikä niin onko se täydellinen ja kylmaar tuos on ne jutut mitkä jackista tekee jackin^3^
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hii! Uutta pukkaa. :D (Vihdoinkin.) Anteeksi kamalasti kaikille, että olen ollut niin äärettömän laiska ja saamaton, mutta kun kiire... *selittää nolostuneena* Niin niin, no tässä tämä nyt kuitenkin on. Olin kyllä muuten tehnyt tuon jo ainakin kuukausi sitten, mutta väritys tuli eilen. En sitten tiedä, pahensiko se vain tilannetta. o.O

Ja siis, jos jotakuta nyt sattuisi kiinnostamaan: Ensin hahmottelin lyijärillä, sitten tussasin ja kumitin lyijärit pois. Väritys on tehty puuväreillä, koneella pienensin vähän kokoa (alun perin A4) ja muokkasin väriä lämpimämmäksi. Ja siis, kuva koostuu kahdesta osasta, jotka on molemmat katsottu suoraan mallista. (Pitäisiköhän päästä eroon tuosta tavasta...) Voisi tietysti tuohon taustaankin jotain tehdä, mutta mä pelkään vaan pilaavani koko työn entistä pahemmin.

Kuva

Ja kymmenen pistettä ja papukaijamerkki sille, joka tunnistaa kuvan henkilön. Kyllä, henkilön, se on yksi ja sama. ^^ Ainakin yrittää esittää.

KOMMENTIT pelastavat ihmishenkiä.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Likimeya
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 5:28 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Likimeya »

Jo nyt on perkele. Että en ole kommentoinut kertaakaan? Tiiätkö, monesti oon näitäkin ihastellut ja katsellut, mutta ilmeisesti aivoissa on aina syntynyt jonkinmoinen katkos, kun en kertaakaan ole sitä kommenttia saanut aikaiseksi. *mutina*

Kuitenkin täällä nyt olen.

Viimeisin kuva on minusta kaikista kaunein. Ja nimenomaan kaunein. Se on lämmin, herkkä. Kaunis kuva. Pidin siitä paljon.

Myös aikaisemmat työsi ovat varsin taidokkaita. Klonkku, Legolas, Jack.. Paras on kuitenkin tämä herra Iso Herra. :D Aivan upeaa jälkeä. Ja vielä tussilla tehty! Mie se en uskalla tusseilla piirrellä kun siitä ei ikimaailmassa tulisi mitään muuta kuin sotkua, jos sitäkään. :D

Hienoja töitä ovat, jatka ihmeessä piirtelyä. ^^
Ava by arctic_silence|Valvoja -07,-08 ja -09!| Boromir 2010!|Hakee inspiraatiota

Tämä demoninen nauru, jota kuulen kirjoittaessani, on peräisin vain omista, heikkenevistä aivoistani.-H.P. Lovecraft
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Väritys on siistiä ja ilmeet kertoo tosi hyvin tunteet ^^
..kyyneleet ovat myös hyvi piirretyt, sille kun ne näyttää kyyneliltä.. ja hei kyllä sitä vähitellen pääsee irti malleista :) malleista piirtäminen on mitä parhaimpaa herjottelua kun siinä saa sen tuntumen ja oppii osaamaan ulkoo anatomiat ym, ym

huomaan kyllä varjostukset mutta esim. hiukset sais varjostaa vähäsen....
okei en rupee hölöttämään mun mielipiteitä enempää mutta sanon sen että hyvä kun osaat sunnitella piirrustukses niin hyvin etkä tee ku mä.. suoraan asiaan.. viiva viivalta.. -_- ei aina onnistu niin ku pitäs.. :mrgreen: heehee

taidetta on työsi sanoisin ;)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Yumi!!! Aawww, Yumi!!! ^^

Ihana neiti, tyttöseni. Sä osaat piirtää niin nätisti.
Yumi parka.

Sä osaat tehdä noista niin oikealla tavoin, sarjakuvamaisesti, väritettyjä. Huoh. Mä rupeen aina säveltämään jotain ihan omaa. :D

Ylpeä olen, mutta nyt en ehdi kirjoittamaan enää yhtään enenpää, olen jo melkeen tunnin yliaikaa koneella. :[
Viimeksi muokannut Lalla, Su Kesä 05, 2005 11:01 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Vau! Det är jättemycke ihana! (ja, jag talar jättebra ruotti juu xD)
Tussaus on onnistunut upeasti. Minulla käy _aina tussausvaiheessa kamalia mokia. x__X Huoh. *palvontaa*
Sinä olet saanut nuo kyyneleet oikeasti näyttämään kyyneliltä. Tytöllä (...ketä minä muuten en tunnista, vaikka se niin tutulta näyttääkin.. O__o'') on upeat ilmeet. Juuri tuollaiset.. itkuilmeet. :D Vai mitenkä niitä nyt kutsuisi. Kuvissa on paljon tunnetta. Ja edelleenkin sanon, että tunteiden onnistunut kahlitseminen paperille on erittäin vaikeaa, ja harvat siihen kykenevät. Sinä kykenet. Olet mestari. *palvoo lisää*
Väritys on mahdottoman siistiä. Miten puuväreillä oikeasti saa aikaan tuollaista jälkeä? En tajua. Olisin toivonut enemmän sävyeroja, valoja ja varjostuksia. Väripinnat on aika tylsähköjä. Kaiken pelastaa kuitenkin tuo uskomaton siisteys. :D Ja ehkä loppujen lopuksi tuommoinen "vähäsävyinen" väritys sopii työhön paremmin kuin valo/varjo ultravärikäs väritys. Sen saisi tietenkin tietää vain kokeilemalla, mutta... Ehkä emme ala testailemaan. xP

Kokonaisuudessa työ on erittäin onnistunut. Lisää tällaisia! :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Enkö minä ole muka kommentoinut näitä? *lyö päätään näyttöön* Upeita.
Ja varsinkin se Legolas. Nämä ovat erittäin elävän näköisiä. *sanaton*
On se uskomatonta että lyijykynällä voi saada tällaista aikaan.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Vastaa Viestiin