Dellyn taideakatemia (Sekalaista päivitystä 26.2!)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

"Velmu" on yksi maailman ihastuttavimmista sanoista, tiesitkös sitä? ^__^

Tulostaa? O.o Jos olet siihen tarpeeksi hullu, niin toki - vai voinko minä muka estääkään?

Hah, ekstrakuvanen. ^^ Kirjoitin kesällä kolmannen slashini ja ensimmäisen nc-17- tasoisen tarinani (kyllä, kyseessä on sama ficci...) ja viimeisen osan julkaistuani otin mieheni ja pakenin Havaijille (juuei, menin mökille, mutta...). Jätin viimeisen luvun ja tämän kuvan sinne.
Viimeksi muokannut Delly, Ti Marras 30, 2004 5:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Oijh. *leveä hymy* Nuo ovat upeita. *kappaa Dellin syliinsa ja rutistaa rusinaksi*
Aivan upeita.
Canré oli aivan upea, suloisen tyttömäinen ja iloinen.

Rosa oli aivan ihana. Veikeä pieni kentti. Ja niin suloinen. ^^ Olit onnistunut hyvin piirtämään kaikki pienet yksityiskohdat.

Elenna oli juuri sellainen, kuin olin kuvitellutkin, hillitty ja kaunis. Se oli upeasti piirretty.

Adel oli myös omalla tavallaan suloinen ja viekas. Hänen ilmeensä oli upeasti onnistunut, juuri sellainen poikatyttö.

Ja Ael. *huokaa* Upeasti piirretty. Ilme on mitä upein ja hampaat olivat ihana yksityiskohta. ^^ Silmät olivat aivan upeat. Kuin myös muissakin piirroksissasi.

Ilian oli myös juuri sellainen kuin kuvittelin. Kaukainen, mutta niin komea ja salaperäinen. Ilme oli omalla tavallaan koskettava, mutat hyvin onnistunut.

Ja Drawen on äärettömän suloinen. *hymy* Hänen ilmeensä on niin kärsivä, että tekisi mieli vain ottaa syliin ja rutistaa. *jättää sen homman kuitenkin Aelille*

Ja tuo viimeinen, Jarlaxle ja Ksixnex, se oli myös aivan upea. *huokaa* Kaikki yksityiskohdat siinä oil hyvin piirretty ja hahmot itse olivat upeasti onnistuneet. Varsinkin ne vatsalihakset. *kateellinen sen piirtäjäntaidoille*

Ja tuo kortti. *nauraa* Aivan ihanan suloinen. ^^ Upeasti sekin piirretty.

*hymyää* Joko sinä pian piirrät Karan ja Saunan..? ^^
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Nämä ovat aivan IHANIA! *pomppii innoissaan ylös alas*

Elenna on nätti, hiukan surumielinen ehkä. Aika paljolti sellainen millaiseksi olen sen kuvitellut ^^.

Rosa on suloinen <3! Niin kenttiä että...suu ihanasti rakosellaan, kohta sieltä loikkaa sammakko :mrgreen: .

Ilianilla on suloiset silmät *tuijottelee näyttöä mainitut ruumiinosat selällään* Kuten Jesterkin, tässä vaiheessa viimeistään olisin rakastanut siihen ellen olisi jo *nauraa* Ja Zatan on todellakin hyvin helppo lukea Sataniksi X)

Muutkin ovat aivan ihania, suloisia ja kuolattavia, mutta nuo kolme erityisesti ^^.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

*pahisnaurua Ilian Zatanin luojan taholta*

Mutta Delly. Voi elämä, Delly, sie piirrät upeasti! Miksi kaikki loftislaiset osaa piirtää paitsi mie? *palvoo sitä*

Edellämainitus Mr. Zatanin ilme..!! Ei elämä, se on niin Ilian, juuri sellainen sopivan cool, hillitty, hallittu, yms, mutta kuitenkin läpi paistaa se sallittu annos varmasti varsin oikeutettua itsetyytyväisyyttä. :D Ihana.

Niinkuin ne kaikki. Rosa on niiiin kentti, Adelin silmät on ihanat, itse asiassa kaikkien silmät on aivan järkyttävän ihanat, sie todella osaat piirtää silmiä, kultapieni!

Aivan ihania... Et siekin haluaisi piirtää Mr. Tremailen? *Ilian*
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Tremailen? *paijaa Ilianin päätä* Älä unohda, tyttöseni, että olen hyvissä väleissä tämän kanssa... Hänhän on luonut ihan uraa minun ansiostani. ^^

Mutta Tremailen? *mietteliäs* Kenties. Lukaisen herran ulkonäön läpi ja katson jos vaikka saisin sen tehtyä... Nuo kaikki tein ulkomuistista, oman mielikuvani mukaan, ja se taisi vaikuttaa eniten siihen, että olen niihin niin tyytyväinen.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Avatar
Ilona
Last In Line
Viestit: 1239
Liittynyt: La Maalis 20, 2004 2:09 pm
Paikkakunta: Maribor, Slovenia

Viesti Kirjoittaja Ilona »

Hyvissä väleissä? Kaikkien noiden orava-episodien jälkeen? *hih*

Noo mutta anygays, kyllä Tremailenkin voi piirtää ihan oman mielikuvan mukaan, jos sellainen on, en edes itse muista tarkalleen miten sen ulkonäön hakemuksessa kuvailin...
Behold, my friends, for I am justice. And when at last we meet, you will not like it.

Ilonan kirjoitukset.
Vuoden Loftisficcihahmo 2005, Entti 2010 & Gandalf 2014
~Fariannel
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Su Kesä 27, 2004 12:36 pm
Paikkakunta: Tulet vielä kuulemaan sen...

Viesti Kirjoittaja ~Fariannel »

Haa, sain vihoin raahattuani itseni tänne kattelemaan uusia ja hiiiiiiienoja kuvia! Sulla on kivan pertsoonallinen piirtämistyyli.

Tollanen, että varjostukset jätetään pois niinkun sarjakuvissa (Lainaus Saatanalta :) ) Ehdotukseksi; Tee joskus sellanen mini sarjakuva, ja pistä tänne loftikseen nii me saadaan sanoa onko susta sarjakuvanpiirtäjäks, koska jotenkin tuntuu että on :D

Ovat hienoja, Ovat! *taputtaa käsiään Merrin ja Pippinin juomalaulujen tahdissa*
Ikuisesti uskollinen Keski-Maalle!! xD
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Voi, ystävä rakas, minähän piirrän sarjiksia viikoittain. ^__~ Tosin suurin osa aiheista on hyvin henkilökohtaisia tai sitten ne ovat liian pieniä, ruutupaperilla tai liian haaleita. *kohauttaa harteitaan* Mutta kyllä, olen jopa noista samoista hepuista tehnyt sarjakuvia, ja ne ovat tulossa näytille sitten vuonna sähkökärpäslätkä. ^^'

Ja tosiaan. Kyllähän minä niitä varjojakin käytän, mutta tussatessa jätän ne useimmiten pois (en osaa häivyttää tussilla ja pelkään sotkevani teoksen) ja siksi toisekseen en ole kovin kaksinen varjostaja. *roll* Hyvä syy jättää ne pois, eh...

Ilona, eh. No, minä yritän sitä Tremailea... Heti kun on aikaa. Pitäisi tänään kirjoittaa teille se uusi luku. ^^'
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Ooh, aivan upeita kaikki!!! Varsinkin pidin tuosta Ilianista. Sillä oli aivan iiihanat korvat!^^ Ja ilmekin mitä mainioin! :D
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Delly
Lady Antiangst
Viestit: 1082
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:07 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Delly »

Olen palannut! ^^

Eli, luvattu uusi versio siitä ruotsinkirjaan tuherretusta pienestä ja vihreästä Kara-lihakirves-Sauna- asetelmasta. ^^ (Kertokaa joku miulle, miksi osa mr. Rackhamin otsatukasta näyttää siniseltä?) Ja anon anteeksiantoanne surkean herra Rackhamin ja lievästi epämuodostuneen neiti Emeraldin suhteen.

Sitten hetken mielijohteesta piirretty lady Ilenora vs. neiti Emerald. Kara on onnistunut (no, _minä_ pidän siitä!), mutta Ilenora... *heittäytyy maahan ja alkaa ulvoa turhautuneena ja kynsiä mattoa* Olen hyvin, hyvin pahoillani, Ilona-dearie... -_-

Gaebril on tulossa myös joskus... *huitoo flyygelillä pervoja henkilöitä (siis myös itseään* ... vaikka toistaiseksi sen löytää vain ruotsinvihosta, joka jäi kouluun... -_- Ja min olen ollut tetissä kaksi viikkoa... Mistä mieleen, parin päivän päästä pitäisi olla se yksi esitelmä valmiina... apuva... *kälppii tiehensä itsekseen mutisten*
Viimeksi muokannut Delly, Ti Marras 30, 2004 5:27 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
And so they lived happily ever after.
- The End -

Vuoden Loftisficcaaja '04, '05 ja '06 + Suloinen '07 ja '09 + Pippin '10 \o/
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Totta totta. Kara ja Ilenora ovat aivan uskomattoman upeita. Ja todella todella, se käsi on upea. Mie kun itte piirtelen semmosia hemmetin tumppuja -.-

Joka tapauksessa...WE WANT MORE!! WE WANT MORE!!

*kaappaa Dellyn mukaansa ja pakottaa sen piirtämään
kaikkia hauskoja kuvia*
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
SiRiuS
Ocean Soul
Viestit: 1044
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:54 pm
Paikkakunta: Hamina
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SiRiuS »

Tuo Kara ja Rackham on aivan mahtava!!! x) Molempien ilmeet niin loistavat.^^ Hihi! :D
Ja Kara ja Ilenora kuvakin on todella hieno. Karan ilme on todella hyvin onnistunut. Eikä Ilenorakaan ole missään nimessä huono! Aivan loistava kuva.^^

Lisää tahdotaan ehdottomasti nähdä! ^^
Tykkäätkö hevisedistä?

Vuoden 2006 RPS-ficcaaja.
Kuva
Jester
Jeesus
Viestit: 857
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 10:36 am
Paikkakunta: Valtaistuimen juurella
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jester »

Oi suloisuutta. ^^ Lihakirveskuva on mahti. Koko neiti Emeraldin ja Mr. Rackhamin suhde tiivistettynä - kuva tosiaan kertoo enemmän kuin tuhat sanaa tai kaksikymmentä lukua. *hihittää*

Ja Kara/Ilenora (juu-u, siinä on kauttaviiva, älkää antako sen häiritä :roll: )... *palvomus* Että minä rakastan the käden sormia. ^^ Ja Ilenoran ilme on jotain niin kuolettavan täydellistä, siinä voi melkein nähdä myrskypilven haltianeitokaisemme pään päällä. Oij. ^^

*ruttaa ja rakentaa temppelin atk-luokan hiirimatoista* Me halutaan sitten lisää näitä, eikös juu, kultasein? ^^
And then we'll do it doggy style so we can both watch X-Files

Vuoden Frodo
Sauna
Velho
Viestit: 775
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:35 pm
Paikkakunta: Metsikkö.

Viesti Kirjoittaja Sauna »

Awh, Delly-kulta, tuo on aivan upea, tuo lihakirves. *ruttaa sen rusinaksi* Onneksi sait sen näinkin pian piirrettyä uudestaan. ;) Okei, pääasia, että se on täällä ja pääsen tulostamaan sen, kunhan kotia saavun. [Olen siis nyt kässäntunilla. xP] Ja, kuten Jestkin sanoi, kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, tai tässä tapauksessa monta riviä Rackhamin suhtautumisesta Karaan. ^^

Kara ja Ilenora ovat myös upeita, en näe niissä mitään harmillista, tai huonoa. Molemmat kerrassaan upeita. Ilmeet ovat hyvin onnistuneet, ja jännityksen heidän välillään voisi vaikka melkein aistiakin. ^^

Ja nyt kun tässä muutenkin häiriköin, niin ilmoittelen Jessille, jos hän sattuu tämän huomaamaan, että olen syvästi pahoillani, etten ole ehtinyt kommentoimaan vaikka olenkin jokaisen luvun lukenut. *nolo* Toivottavasti et ole aivan hermostunut minuun, koitan paranataa tapani viimeistään ensiviikolla, lupaan sen.

Ja Gaebrilia odotellaan suurella mielenkiinnolla. ^^
Kolme caballeroa!
Yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta,
kuten ne Kolme moskiittosoturiakin!
Itu
Puolituinen
Viestit: 398
Liittynyt: Su Heinä 11, 2004 10:30 pm
Paikkakunta: Hellsinki

Viesti Kirjoittaja Itu »

Kuules, (se on uusi kommentin aloittaja!) Dellyseni, olenko minä sanonut tarpeeksi monta kertaa, että palvon sinua? No, kerta kiellon päälle, ei vara venettä kaada ja muita käytännöllisiä sananlaskuja. Sanotaan se nyt vielä kerran, varmuuden vuoksi. Delly, minä palvon sinua. ^^

Uikutetaan nyt ensin sitä the kättä. Mennään massan mukana ja tätä rataa. Se on niin hieno. Eihän se ole mikään realistinen ja näin, mutta se on niin yksinkertaisen tyylikäs. Sulava. Sutjakka. Ja muita vastaavia tai samankaltaisia sanoja. ^^ Ja muutenkin, Karan ja Ilenoran ilmeet ovat todellakin onnistuneita - ne ovat kyllä kaksi hyvin pirullista naiseläjää. Vastakohdat täydentävät toisiaan, mutta nuo ovat kyllä löytäneet sen yhdistävän tekijänsä. x) Jotenkin mie tykkään tuosta huivista ja sitten Karan kauluksesta paljon. Ja korvatkin on niin haltiat, niin haltiat. ^^

Josko sitten siirryttäisiin ah-niin-maineikkaaseen kirves-kuvaan? Tiedätkö, minä voisin haluta pehmolelun tuosta Karasta. Se on niiin ihana. Juuri tuollainen lalala, maailma on ihana, linnut laulavat ja Sauna on vihainen~! Toivottavasti se ehtii kääntyä ajoissa ennen kirveen osumista. * Kikatusta. * Ja sitten herra Rackham. Juuri tuollainen "Pää kiinni, painajainen"-ilme. Sauna nyt vain on Sauna. ^^

Ja piirrä ihmeessä Gaebril, minä tahdon nähdä! Ja jossain vaiheessa oli puhetta Demaastakin...? :wink:

Minä palvon sinua vieläkin. ^^
Jotain pörrötettävää.
Vastaa Viestiin