Itikan pooppoa; TITTELINTUURE 27.8.09

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oi tuo olento ihmisolennon takana on upea! ^^ JOtenkin tuo mieleen hevosen,lohikäärmeen ja laparasauruksen (<-- sellainen lock ness hirviön näköinen vesi-dinosaurus.. tiiättehän sen? :mrgreen:) sekotukselta.. :D se on upea, ja sen kaulusevät tai miksi niitä kutsutaan on tosiaan hienosti läpikuultavan näköset ^^ ja siitä ERITTÄIN tummasta versiosta sen verran että siinähän on selvästi kaksi keltaista silmää tuijottamassa! :twisted: tosin siitä ei näy sitä monsteria kuin kaula :( eikä ihmisolentoa.

Se monsteri oli hieno ^^ tykkään aina itekin keksiä omia monstereita.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Kaktus
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:34 pm

Viesti Kirjoittaja Kaktus »

Jeh, rekisteröidyin (kun olin tarpeeks kauan vakoillu täällä) ihan sen takia, että saisin kehua näitä piirustuksia. Ei voi sanoa, kuin että wou!

Tykkään erityisesti noista mustavalkosista hevosista, sä saat jotenkin niihin sen olemuksen ja ne on niin lennokkaita. Myös ne Scarit oli mahtavia, ihan näköisiä. Kaikki muutkin on kadehdittavia. Noissa sun töissä on hjuva fiilis :D
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Ihuaa...^^Minä en pidä noista ensimmäisistä töistäsi, mutta loput ovat ihunia...^^Lovetan!!

Olet ihan hyvä piirtämään...Kuinkas vanha muuten olet???O-oTahtoopi tietää^^

Ok...Kiitosta kun sanin kommentoida...ihan kivoja^^

*Piiloutuu sängyn alle häpeämään piirtämistänsä*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Mitä häh! Kommentteja, jeei!

Evil muuten, ne ei ole paint piiroksia. Ne on tehty ohjelmalla nimeltä opencanvas., joku tämmönen.
'
Siitä erittäin tummasta kuvasta vaan sellanen, että, jos on huono näyttö(niiku meillä oli) Niin sekän simahtaa välittömästi... En tietenkään tiedä Celebriel, että minkälaatuinen se sinun näyttösi on... :) Mutta, menee siihen hetki ennekuin sen hahmottaa.
'
Devil in Heaven kirjoitti:Minä en pidä noista ensimmäisistä töistäsi, mutta loput ovat ihunia...
Joo, en minäkään . Rumia.
Olen nykyään vaivaiset 12 vuotta(melkein kuukausi sitten täytin), että ottakaa se ikä huomioon! Miun työt on _IHAN_ hienoja joo...
Kitos! *pävväv*tehkee niistä pannukakkuja*

Joo, siitä on vähän aikaa kun viimeksi päivittelin. Netti oli viikon poikki ja olin ihan hermona joo. Ja meiän skanneri lakkas toimimasta, että. Nyt voip laittaa vain tietokoneilla tehtyjä tuotoksia(.?.) .

Kuva
Tuon löytää mustavalkoisenakin varmasti. Nyt sen sitten väritin. Ja. Olen ihan tyytyväinen lopputulokseen(tosin, en kehannut pyyhkiä reunijen yli menneitä värejä) . Hippelistä!

Kuva
Tämän olisi pitänyt olla ystävänpäiväkortti loftikselle, mutta en saanut sitä laitettua ajoissa, joten nyt se on joku muu.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Mömmömmöö.... :shock: ough.. se piirtää jo minua paremmin ja minä kun olen 13 vuotias..

Jos otan iän huomioon niin ala jo mennä laittamaan jonnekkin Galleriaan noita töitäsi! siis ihan sellaiseen live-galleriaan... nämä on niin Gash... mitä kuvia... Hepoisia se osaa kyllä piirtää vaikka itse en niistä pidä ^^
(kuitenkin niitä on kiva piirrustella jokus..xD)

Siis... WOUH! *mumisee ja katoaa suurisilmäisenä*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Aivan kertakaikkisen upea tuo hevonen. :shock: Sä sitten todella osaat värittää. Ihana! Mua ei ainakaan häiritse tippaakaan, ettet jaksanut pyyhkiä yli menneitä värityksiä pois, mun mielestä se vaan tuo sellasta tiettyä elävyyttä ja hienoutta siihen, älä missään nimessä poistakaan niitä. ^^ Ihailen vahvasti sun värityskykyjä, upeat värivalinnat ja kaikki. Hienoa työtä!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Wow! :D

olet kehittynyt, kehittymiskykyinen, tuottelias, monipuolinen, taitava, lahjakas, ahkera, tarkka!

ihan älyttömän hienoja :shock:
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Pöpp... "leveä hymy" Kiitos näääääääääääääin (äitten(?) määrä kertoo kuinka paljon pidän palautteista)paljon kommenteistanne.


Miksi kaikki käyvät täällä piirtämässä jotakin(.. saamaa voitit kysyä itteltäs.)
http://artpad.art.com/gallery/?iwkxvv10t3s4

Toivottavasti se toimii.
Se on kuitnkin nazgul. Tässä lähiaikoina opin niitäkin sitten piirtämään ihan kohtalaisesti. ^__^

Hei.. *lentää taivaan tuuliin*

Niin.. *palaa* isukkimme kone meni ihan pashaksi ja skannerille kävi samoin, ja kaikki(tai siis, se ainoa) järkevä(t) piirustusohjelma meni niihen mukana. Nyt on sitten vähän pakko käyttää tämmäsiä "nössöjä" pierrustus ohjelmia. joo.

ÖÖ vielä. loppuvaiheessa kone(tai sitten se oli se ohjelma) alko bugittaa. Kuten varmaan huomaa.
Viimeksi muokannut itikka, Ke Elo 20, 2008 5:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

hieno oli.katoin huuli pyöreenä..
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kakka.. NO laitetaan se sitten uudestaan..

http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... G_1183.jpg

ja leijona

http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... G_1179.jpg
.hmph.

---edit---

.... No sehän on tietenkin Tsoukki, elokuvasta Karhuveljeni koda.
Nyyh. Se jäi vähän keskeneräiseksi, koska mode oli liian hidas. Toiset innokkaat piirtäjät syrjäyttivät kuvani(pudottivat laudalta) . Tämä kuva on oekaassa piirretty ja piti siirtää oekakiin, mutta EI. Kerkesin kuitenkin tallentaa sen keskeneräisen version.. Kyllä siitä virheitä löytyy, ilmoittakaa toki, jos en ole huomannut jotakin.

Ei ole mitään helpoimpia hommia tehdä tuommoista hiirellä. Ja tuohon meni aikaa jotakin 320/340 minsaa. en muista. 300 se kuitenkin oli, että ei mikään luonnos.


Kuva

.. Että tällaista minulle kuuluu .. [on aina kuukausi väliä päivityksillä x| ]


*Celemode yhdisti tuplaviestin ^^ vältämmehän näitä.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

TUohan on hieno hirviotus. Todela ovelasti piirretty tuollain, ettei ole kokonaan värillinen. Meidän pikkuinen osaa piirtää oikein hienosti. ^^ Pitänee plarata koko topic läpi joskus kun on aikaa.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Siis mitä?
Upeita, nämä on upeita. Olen mykistynyt!
Ikääsi nähden olet VALTAVAN HYVÄ piirtäjä!
Sinulla on kiva tyyli, ja olen kade noista sinun piirustuksiesi vaatteista. :D Siis ne on... u-p-e-i-t-a!

Tuo hirvi on hauska. :D Pakko kysyä, onko se tarkoituksella vain puoliks väritetty vai keskeneräinen? Aa, keskeneräinen. :DDDD
Ooh, Osaat todella hyvin piirtää hevosia. *kuolaa* Minulla itselläni on nimittäin ihan MIELETTÖMÄSTI vikoja hevosissa(joita piirrän, myönnän, todella harvoin) :wink:

muoks: Unohdin mainita leijonasi. :D Nekin ovat ihania. Rakastuin niihin. Todella suloisia. Aivan. Ihania. Joo nyt menee ihkutukseksi. :oops:

Olet todellakin kehittynyt ensimmäisistä piirroksista.
Pidän tyylistäsi.
Jatka jatka, lisää kuvaa kehään 8)
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Sun viimesimmät työt on aivan eri luokkaa ensimmäisten kanssa. Oot kehittynyt hurjasti. :D Uskon kyllä, että tuon hirven tekemiseen meni aikaa, ja ihailen ihmisiä, jotka osaa ja jaksaa piirtää koneella. Hieno. Varjostukset ja ilme ja kaikki, upeaa. Todella hieno.

Aiemmatkin eläimet on todella kauniita. Osaat käyttää värejä upealla tavalla. Oon kade. (:
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Koneella tekeminen on kyllä syvältä ja poikittain IMHO, mutta kunnia niille, jotka osaavat ja jaksavat. Tuo hirviotus oli kertakaikkisen hieno! Pidin myös sen keskeneräisyydestä ja se on osaksi mukavan luonnosmainen. Jesh. Lisää tällaista!
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Sehän näyttää ihan siltä hirvelt :D Mikäs sen nimi nyt olikaan..

Väritys tosiaan todella nättiä. Eipä mittään muuta kehittävää kuin että kaulankin olisi voinut värittää. :) Mutta ymmärrän kyllä että hiirellä väritys käy hermoille pitemmän päälle.

Ja ougaad hieno hevonen tuolla viimesivulla :D Nyt pitää rientää kouluun joten en ehdi enempää kommentoida.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Vastaa Viestiin