Itikan pooppoa; TITTELINTUURE 27.8.09

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Newra
Hassu pieni otus
Viestit: 1347
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 9:31 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Newra »

Ih. Suloinen :) Gimli todella seksikäs *virnistää* Nuo korvat varsinkin... Grr :mrgreen:

Kiitos, ja hyvää pääsiäistä sinullekin!
Ja hän otti Frodon käden omaansa ja lähti Cerin Amrothin kukkulalta eikä milloinkaan enää elävänä palannut sinne.

Runoilija 05 Valvoja 06 Loftisficcaaja 07 08


långsamt genom rummen går hon ut
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Ihana kortti ^^
xDDD Gimli pääsiäispupuna!!! Voi sitä ^^'
Todella hienosti piirretty, mutta ei se Gimli koskaan kovin seksikäs voi olla.. ^^' vaikka olisikin missä pupuasussa tahansa.. xD
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Wu! Kuka hullu on jaksanut piirtää nuo PupuGimlin kypärän kuviot? ja muunkin haarniskan? :shock:

Mutta kiitos kortista! Se on oikein hieno! :D
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Uih! aivan mahtava *kuolaA* ihana Gimlipupu *awww*

Okeij, menetin järkeni, mutta miten sinulla riitti kärsivällisyys? O.O
Click.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uuij!!! pupuGimli!! ^_^toodella suloinenn!! Ja tuo haarniska.. O_o upea!!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Olkaatten hyvät tuosta kortista.
Juu ja miltei menikin hermot, mutta ei itse asiassa noiden pienten yksityis kohtien kanssa vaan noiden jankojen, niistä en sitten millään saanut saman näköisiä. Kokoajan olin pyyhkimässä toista jalkaa pois ja toista piirtämässä.
Ja kiitos palautteesta (voisi kenties olla vähän rakentavaakin, että osaisi välttää niitä ensikerralla[22.5 -07 Eiiii~ Ei ei ei. ei tarkoittanut sitä että osaisin välttää rakentavaa palautetta, vaan niitä pieniä virheitä niissä kuvissani.])

Ja uutta tulee. Kaksi jellonaa. Tuo ei ole sitä miltä se näyttää. Sen oikean puoleisen piirsin läpi siitä toisesta (tasapainottamaan kuvaa). Muuten se olisi näyttänyt todella typerältä. Sen kuvan piirtämiseen meni melkein kaksi päivää.


Kuva

Niin ja olisi sitä palautettakin kiva saada.
Viimeksi muokannut itikka, Ti Touko 22, 2007 6:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Jah tämä on piiretty (ketä sekin kiinostaa?)mallista.
Ja itse asiassa onen siihen ihan tyytyväinen (kerrankin), paitsi että ne värit eivät sovi kuvaan yhtään. EikäAlwildalla ole puujalkaa. Piirsin sen, koska hermoni menivät sen jalan piirtämiseen(oikean).
Se oli paljon hienompi ilman värejä. Miksi aina otan riskin?

[img][img]http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... lwilda.jpg[/img][/img]
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Uu, joku on katsonut One Pieceä. :D On muuten hieno.

Hihi, piirrä joskus ZoroXLuffy kuva.<333
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

ui aivan ihania ^^ *happu* oletko vesivärittänyt nuo (siis sen jellonan ainakin) vai mitä niille olet tehnyt? Kuitenkin värit ovat ihanat, ja se jellona oli söpö, ihanasti käytetty värejä *happy* Ja tuo piece. O.O siis ihana, tuo tännepäin kurottautuva kä'sikin näyttää siltä että se kurottautuu, toisinkuin se minun piirrustuksessani näyttäisi xD Ihanan yksityiskohtaisia *kikati*
Click.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Jänskän näkönen veijari.. :shock:
En taidaolla kyseistä mikäsenytlieneekänn nähny ennen. ^^

MUtta sanoisin että kehittävää ei löydy...muutakuin että nätti kuva! :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Gekka kirjoitti:Hihi, piirrä joskus ZoroXLuffy kuva.<333
Siihen saattaa muuten mennäkin aikaa. Mutta, jos minä en piirä Kooti kyllä. (se puolittain lupasi) Kiitos sinulle. Ja myös Felicylle ja Celebrielille. Niilekin, jotka arvostavat töitäni, vaikka eivät kommentoi. (Se jellona kuva on väritetty akvarellipuuväreillä. Vedellä vaan päältä)

Tämäkin on One Piecestä. Se on Kabaji.

[img][img]http://img.photobucket.com/albums/v245/ ... abaji_.jpg[/img][/img]
Ja kommentit ovat aina tervetulleita.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Öhh, Gekka-kulta... kun minä jo menin vähän niinkuin lupailemaan, että piirrän sen ZoLun, niin sitten vaivaan sinua kysymyksellä.

Elikkä, pitääkö miun yrittää saada jäljestä ihan oikeeta Eiichiro Odaa vai saanko vääntää sen omalla muka-mangallani? ( voinhan mie sen tietty tehdä jonkun muunkin tyylillä, mutta kun Odan piirrosjälkeä on niin hankala matkia... TT_TT )

Bah. Olen sitten erittäin laiska ( , tyhmä ) ja saamaton, mitä haasteisiin tulee. Sarssi taisi haastaa minut joskus puolitoista vuotta sitten piirtämään erään TSH-kuvan, jota en ole vieläkään saanut pois luonnosasteelta. Haha, olen niin nopea piirtäjä! *seppuku* Köh.

[IHQUJA PIIRROKSIA!!!!!11e+?&£$] *kohtaus* *juoksee pois*

Nähdään seuraavassa tulevaisuudessa, Austin Powers. *heittää sitä paperitehtaalla*
Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

One piece mangasta en tykkää, mutta nuo kuvat ovat hauskoja ja hyvin piirrettyjä!
Pidin Rautanuijasta, en oikein tiedä miksi.. Mutta hänen kurkotteleva kätensä on hyvin onnistunut ja ilme kieron mainio.
^.^
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kiitos, kiitos. Ja päivitystä tulee.

Tälläkertaa ei ole mallista piiretty.
Kuva

Juuh, olen kai pelannut liikaa Age of mythologya. Tuo on jumalten tappaja, päähäni putkahtelee välillä ihan omituisia ideoita. No tuo ei ole omituinen, ainankin itse luulen. Eikä sen käsissä olevat veitset ole taikasauvoja. (Kooti luuli niin) Se, joka makaa siellä paasa kuuluu anubikselle.
Tuon naisen oikeajalka (kun katsotaan tietsikan ruutuun, eli teidän silpistä katsottuna) onnistui niin hyvin "I am so happy!". Taas se toinen jalka on ihan perseestä.

Kommenttia.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Elikkä, pitääkö miun yrittää saada jäljestä ihan oikeeta Eiichiro Odaa vai saanko vääntää sen omalla muka-mangallani? ( voinhan mie sen tietty tehdä jonkun muunkin tyylillä, mutta kun Odan piirrosjälkeä on niin hankala matkia... TT_TT )
Minä ainakin arvostan aina enemmän, jos viitsii tehdä omannäköisiä hahmoja, vaikka piirtääkin fanarttia. Se että kopioi täysin toisen tyyliä ei minusta kerro piirtäjän henkilökohtaisista taidosta.. Jos pystyy piirtämään omalla tyylillä toisen hahmon niin, että se on täysin tunnistettavissa [ei pelkkien vaatteiden perusteella, vaan kasvot, ilmeet ym], on hyvä piirtäjä. Minun asteikollani siis. :> Eli minä olisin iloinen jos tekisit sen kuvan omalla tyylilläsi. :D
Odan tyyliä muuten _on vaikea matkia. *__*

Ja sitten kommentoin näitä kauniita kuvia. Tuossa uusimmassa kuvassa on ihanat värit. Rohkeaa ja ihailtavaa värien käyttöä. Kiinnitin huomiota taustalla olevan tuleen. Se on _mahtava. :shock:
Millä kuva on väritetty? Olet saattanut mainita sen aikaisemmin, mutta olen laiska kuso enkä jaksa katsoa. ;P

Kabaji on hieno. Rakastan sen kaulaliinaa. Minäkin haluan semmoisen. Hiuksissa on hienon hienot kiillot. Veri shainii~
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Vastaa Viestiin