RuttoSielun töherrykset (Pientä päivityksen tapaista 10.9)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

Sinä OSAAT piirtää! :shock: *shokki* Tavattoman hienoja! Osa on aika synkähköjä, mutta minä pidän juuri sellaisista kuvista. ^__^ Olen synkkä ihminen! Kasvoton enkeli oli mun suosikki, todella hienosti tehty. Rakastan niitä siipiä!! *hyppii innoissaan*

Noista osasta en noita henkilöitä tiedä... Onko ne itse keksittyjä vai ihan jostain kirjasta tai sarjasta tai vastaavasta...? hÄPEÄN TIETÄMÄTTÖMYYTTÄNI... :oops: Mutta hienoja ne oli silti! I luv!
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Aaah kiitoksia taas kommenteista..
Jenla: Ei piirroksistani ei mikään ainakaan minuntietääkseni ole mistään sarjasta.. Muutamat ovat pelihahmojani.. Ok.. Yhdessä kuvassa on myös Leegon pelihahmo, vaikka minä sen kovasti haluaisin itselleni omia.. :roll:

Muttah.. Olen taas saanut Jotain pientä aikaiseksi..
Tälläinen tällä kertaa
Siis selvennykseksi.. Kaverini pyysi minua piirtämään kuvaa itsestään.. Noh tämä on tulos kun aloin sitä sitten joskus keskellä yötä väsätä.. Haluaa kuulemma vielä tuon töherteen.. Että joo.. Perjantaina tiedossa turpasauna... Sitä tyyppiä en taida päästä edes karkuun... Ehkä joku ystävällinen olento suo minulle etumatkaa pitelemällä häntä hetken.. Toivoa sopii.. Että jos olen vielä perjantain jälkeen elossa niin ihme...*virn*
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Ja minä tein sen.. Toimerruin käyttämään skanneria.. Ja nyt kun viimein tämäkin taas toimii.. Siis loftis ei ole toiminut ainakaan minulla piiiiiiiiitkään aikaan..

Tässä jonkun sortin vampyyri drow
Jeps.. Älkää kysykö mistä tuo tuli.. Minä vain hieman innostuin grafiitti kynällä piirtelemään..

Jotain käsittämätöntä
Tästä minä en tiedä oikein itsekkään.. Idea tuli kaverini runosta, mutta toteutus kusee ja pahemman kerran.. Minä karmia olento, raiskasin kauniin mielikuvan yrittämällä piirtää sen...

Siipipuoli
Noh tämä meni myös aika pieleen.. Olin hieman turhan väsynyt tuota västessäni.. Niitä piirroksia jotka piirrettyään alkaa raivota "Ottakaa minulta pois piirrustusvälineet..." Tai muuta vastaavaa..

Luvalla
Tämä on todellä väsyneen pienen otuksen luomus.. Idea lähti siitä kun bänditoverini, tosiaan antoi minulle luvan kiskaista häntä aina hiuksista kun hän "unissakävelee" eli ei huomaa minua...

Lohikäärme
Tämä itseasiassa onnistui paremmin kuin mikään lohari piirroksistani vähään aikaan.. Melkein onnistuin piirtämään otuksen kokonaan.. Sentään Melkein..

Kewin
Ja viimeisimpänä töherrys rakkaasta hahmostani Kewistä, joka on nuori vampyyri (yllättäin).. Yksi niistä monista, mutta myös yksi rakkaimista..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

Tuon vampyyri drown katse on... ihanan tyhjä, se sopi hienosti. ^^ Ja se näyttää hieman surulliselta. Kaulus on siisti, rakastan sitä! ^^

Tuo enkelisiipinen neito.. Sen jalat ovat vähän pitkät, mutta se saakin sen juuri näyttämään mystisen kauniilta. En sitten tiedä, millainen mielikuva se oli alunperin, mutta tämä on ainakin ihan onnistunut. Jos se olisi väritetty tai sävytetty se voisi näyttää vielä hienommalta. ^^ Siivet ovat ihunat.

Siipipuoli on kylmän surullinen. Aivan kuin voisi tuntea sen tuskan, kun se on menettänyt toisen siipensä eikä enää pääse lentoon. Kaunis.

Lohikäärme on mahtava! ^^ Tosi hieno, pää on onnistunut upeasti. Varjostus on hienosti tehty, taas kerran. Ja siivet ovat stylet! ^^ Mitä se tarkoittaakin. Tuo dragon-tekstikin on osuvasti kirjoitettu tuollaisella kirjaintyypillä! ^^ Upea kokonaisuus.
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Kaikella on kaksi puolta
Hmh.. Tämä oli ihan hieno aluksi.. Kun tätä fyssanvihkoni kannen sisäpuolelle aloin piirrustaa.. ( Sai aikaan aikamoista mulkoilua opettajan suunnalta, mutta se nyt ei ollut mitään uutta)... Mutta sen jälkeen kun sähläilin taas noiden kuvankäsittelyohjelmien kanssa siitä tuli lopulta tälläinen.. Taas kerran näyte siitä ettei minulle saa moisia hienouksia kun kuvankäsittelyohjelmia antaa.. Noh kynistä ja tyhjästä paperista nyt sitten puhumattakaan..

EDIT:
Eri muokkaus
Tuossa ehkä hieman selvempänä se samainen kuva.. En jaksanut skannata uudestaan.. *virn* Laiska olen... Anteeksi
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Anóriel
Örkki
Viestit: 184
Liittynyt: Pe Elo 27, 2004 6:02 pm
Paikkakunta: Satumaailma

Viesti Kirjoittaja Anóriel »

:D Ui, näm on kauniita... tosi kiva se "kaikella on kaksi puolta" Sinä todella osaat! Ihania. Lisäälisäälisäälisää...
Hyvä vaan jos edessä on
suuri tuntematon
ei millään väliä,
ei mitään järkeä...
(Tiktak)
PMK:n jäsen! Otus ja Satumaailman asukki. Avasta isokiitos Innisenille ja Felicylle!
PPK:n jäsen ja perustaja.
Vuoden Pippin -07
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Jotain hyvin omituista
Jeps.. Minä en itsekkään tiedä mistä tämä tuli.. Kaikki mittasuhteet on taas taatusti päin honkia.. Mutta pyydän että annatte armoa sillä verukkeella että piirsin tuon hyvin nopeasti ja yöllä..

Taas joku melkein luuranko
Ja tämä on hyvin paljon samaa sarjaa tuon toisen kanssa.. Yöllä piirretty ja hutaisten.. Argh.. Vihaan itseäni.. Mitään ei voi koskaan tehdä kunnolla.. Kaikki pitää aina hutaista.. Jeps.. Ja minulla ei saa kuunteluttaa Within Temporationia.. Vai mikä ikinä lieneekään.. Tämä on seurausta moisesta..

Haltia
Noh samana yönä piirrelty.. Mielestäni tosin huomattavasti onnistuneempi töherre.. Tosin skannerini ei oikein pitänyt siitä.. Että niin.. Paljon hienompi paperilla.. *mutruaa* Otus haluaa uuden skannerin..

Haltia (väritetty)
Kuten sanottu.. Tämä on sama kuin tuo edellinen mutta väritettynä..

Lisäpäivityksiä vielä samaisen yön töhertelyistä tulee mahdollisesti.. Jos otus jaksaa vaan skannailla.. Mutta tuskinpa niissä on sen enempää järkeä kuin näissäkään..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Kiitos kiitos, rakkaani.. Se nyt vaan oli semmonen.. Piti aluksi piirtämäni ilmeisesti ihan luuranko, mutta sitten totesin että siitä nyt ei tule yhtään mitään ja noh lopputulos.. Eh..

Lupaan yrittää toteuttaa tuota.. Vaikka olenkin äärettömän huono piirtämään kahta henkilöä samaan kuvaan.. Mutta sen näkee sitten mitä siitäkin tulee.. Tuleeko edes mitään sellaista mitä kehtaa ihmisille näyttääkkään.. Tai noh.. Olenhan minä paljon piirroksia muitakin näyttänyt joita olisi pitänyt jättää näyttämättä.. Köh köh..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uuh. jotenki liian synkkiä ja pelottavia mulle mutta sille sen synkkyyden sivulla sille jaa mietn sen nyt sanoisi....
ne on sillee surullisen hienoja...
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Minä toimerruin!... Skanneri piti omituista meteliä.. EI kivaa.. Meinasin paiskata sen jo seinään moisen metelin takia.. Köh köh... Kamala kapistus tuo.... *mulkoilee*

Mutta kuitenkin...

Vaihteeksi jonkun sortin lohikäärme
Noh tuo kertoo jokseenkin kaiken.. Mittasuhteet on pielessä koska piirsin tuon joskus yöllä lievästi sanottuna väsyneenä..

Touch
Jeps lisää mittasuhteita jotka on päin helvettiä.. Yöllä väkerrettyjä piirroksia.. Köhöm.. Ottakaa minulta piirrustusvälineet pois yön ajaksi...

Suukkonen
Jälleen kerran eräs versio aiheesta.. Kun sitä vielä oppisi piirtämään kaksi tyyppiä samaan kuvaan joskus

Half & half
Hmh.. Lisää pakkomielle piirroksia.. Tällä kertaa näiden puoliks tuota ja puoliks tätä juttuja pakkomielle..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Wau tuo lohikäärme on hieno!! :D ihanat sarvet rakastan kierre sarvia!!!! :) Nuo sun lohikäärmeittes päät ovat niin hienon muotosii!! :)
Ja hui kun tuo half and half juttu oli pelottavan näkönen!! :shock: mutta hieno!! :) *saa kylmiä väristyksiä verisuonista*
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Tämä kyllä lovettaa noita lohareita ihan kympillä!! Ne
on niin awww kaikki ^^ Niitä tämä haluaisi reippaasti lissöö...

Nuo muutkin ovat hienoja. :D
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Tuhannesti kiitoksia.. Ja lohareita tulee lisää kunhan taas toimerrun.. Siihen tosin voi mennä aikaa, mutta tulee ihan varmasti... Tuo half & half pitäisi vielä väsäillä isommalle paperille kunnolliseksi niin että saisi nuo siivet kokonaan kuvaan ja sitä rataa.. Lohareitakin pitäisi opetella piirtämään kokonaisia eikä vain päitä.. Noh joo.. Minun taidoillani ihme että nuo päätkin niin hyvin onnistuupi...
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Esege
Örkki
Viestit: 181
Liittynyt: Su Elo 29, 2004 10:20 am

Viesti Kirjoittaja Esege »

Ihan kivoja piirustuksia. Jotenkin jäin kaipaamaan muutakin kuin "rajoja". Ehkä väritystä tai maalausta. Tai edes varjostuksia. Mutta ei ne anatomiat prakaa niin pahasti kuin luulet.

Kiitos muuten ideasta.. Taidan joskus piirustella tommosen puolet ja puolet -tyypin.
Tosiasiassa mieleni teki mennä heidän luokseen kysymään, miten he tekivät sen - olivat niin puhtaita ja varmoja kuin olivat.
-Tom Spanbauer, Mies joka rakastui kuuhun
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Esege kirjoitti:Ihan kivoja piirustuksia. Jotenkin jäin kaipaamaan muutakin kuin "rajoja". Ehkä väritystä tai maalausta. Tai edes varjostuksia. Mutta ei ne anatomiat prakaa niin pahasti kuin luulet.

Kiitos muuten ideasta.. Taidan joskus piirustella tommosen puolet ja puolet -tyypin.
Hmmh.. Noh joo.. Mulla toi värittäminen lievästi sanottuna kusee.. En oikein osaa värittää käsin.. Saatikka sitten koneella.. Varjostukset ovat toinen suuri ongelmani.. Jostain syystä en vain koskaan toimerru opettelemaan niitä... Tai noh se nyt on oikeastaan siitä että niin paljolti harjoittelen yleisesti koko piirtämistä toistaikseksi ainakin...
Seuraavassa jopa yksi todiste aiheesta... Etten siis osaa värittää...

Lohari (värillinen)
Elikkäs innostuinpas tässä leikkimään hieman noilla aquarelliväreillä.. Tai noh miten ikinä sanapitäisi kirjoittaakkin.. En jaksa kaivaa sitä pakettia enää... Köh köh..

[urlhttp://groups.msn.com/HullujenhuoneeltaKaranneet/piirroksia.msnw?action=ShowPhoto&PhotoID=59]Kasvot[/url]
Vaihteeksi kokeilin piirtää sitten jotenkin erilaiset kasvot.. Ja noh lopulta onnistuin liioittelemaan aiheen kanssa pahemman kerran.. Köhöm.. Tiedä sitten mitä helvettiä tuokin esittää... (Kamala tätä kielenkäyttöä.. Pyydän syvästi anteeksi!)

Puolihaltia
Tällä kertaa ei ole kyse rakkaasta hahmotuksestani.. Tämä on vaan joku ihan random tyyppi.... Tiedä sitten mitä tässäkin yritin... Jotain.. En vaan muista kuolemaksenikaan mitään...

Ai niin.. Esege.. Eipä kestä siitä ideasta.. Hyvä että jotkut saavat jotain irti minunkin töherteistäni..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Vastaa Viestiin