RuttoSielun töherrykset (Pientä päivityksen tapaista 10.9)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

RuttoSielun töherrykset (Pientä päivityksen tapaista 10.9)

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Noh joo.. kaiketi joku todistuksen halu että täältä löytyy piirrostaidottomiakin.. Muttah noh joo.. Taas tätä itse kritiikkiä..

Mustasiipinen otustus
Tässä nyt sitten on yritelmä.. Aluksi siitä piti tulla enkeli, sitten totesin että paskat minä mitään enkeliä osaa piirtää. Noh tämä on lopputulos tyyppi joka ei tiedä mikä se on...

Syksyistä sekoilua
Ja sitten kun sain käsiini lyijykynän sukulaisten luona... Minulla on paha taipumus piirtää kaikki mahdollinen vinoon.. Tämänkin piti olla suorassa seisova tyyppi, mutta noh nyt se sitten on kaatumassa.

Loharin tapainen
Sitten on puolestaan lohikäärmettä esittävä piirroksen tapainen.. Joka näyttää paremmalta nyt kun olen leikannut sen irti tuosta ärsyttävästä paperista..

Tästäkin piti jotain tulla
Elikkäs tämä sitten puolestaan piti alunperin olla tämä myös Leegoliinan piirtämä hahmotukseni Zuenix, mutta noh sitten se meni hieman piloille. Väritin kuitenkin kuten aluksi meinasin... Jälleen kerran koulu aikaa hyödynnetty..

Ja lohari taas
Tästä piirroksesta pidän sinänsä itse, että pidän tuosta ideasta, noh toteutus kusee ja pahasti..

Tusseilla terrorisoitu
Elikkäs tämän piti olla puku suunnitelman tapainen.. Tosin se meni sitten pilalle yön tunteina kun minä kekasin vanhoja tusseja jostain tuolta kirjahyllyn periltä....

Haltia(ko)
Ja tämä on sellainen kaverin mökillä töherrelty pikkuinen piirros paperin nurkassa.. Jonka tosiaan pelastin viimetipassa kahvilta jonka siinä huitoessani kaadoin siihen sohvatuolille jolla istuin... Kaveri tykkäsi..

Muttah.. Kait näillä taas jotain kommenttia kerjään... Itse olen sitä mieltä etten osaa piirtää, mutta mitä mieltä te olette? *koiranpentukatse* (Minäkö kommenttien kipiä? *viaton*)
Viimeksi muokannut RuttoSielu, La Syys 10, 2005 8:33 pm. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Hyh, ei saa olla noin itsekriittinen. Nuo ovat nättejä.
Oikein sieviä ja yksityiskohtaisia. Lemppariani en osaa sanoa, ne ovat kaikki niin kauniita.
Sinulla on persoonallinen ja... siro piirrustustyyli. Nuo väritykset ovat hienoja, min tyksin. Oikeastaan min pidän paljon. Tooooosi paljon.

Eli kyllä sin osaat piirtää kulta (pakkomielle tuohon sanaan? Missä?), eli piirrä lisää vaan ja laita tännekin näytille niitä ^.^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Neiti on nyt kyllä vähän turhan itsekriittinen. Sinä osaat piirtää todella hyvin. Lohikärmeet ovat ihania, ne ovat kauniita. Ja veikkaanpa, että jos nuo olisivat sinusta oikeasti rumia, et laittaisi niitä tänne, ethän? Joten älä siis marise siinä, kuinka huonosti MUKA piirrät sillä piirrät upeasti. Tuollainen itsekriittisyys hevonkettuun [sinne juuri] ja lisää upeita lohikäärmeitä tänne. Kurttu has spoken.
Welcome to the Caribbean, love.
Poison
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:53 am

Viesti Kirjoittaja Poison »

:shock: ooo. Nämä on hianoja. Erityisesti tykkäsin siitä mustaan pukeutuneesta tytöstä ja se ensimmäinen Lohari. Wouuu. Tahtoo nähdä lisää. ^^
Then sighing, said the other, ´Have thy will, I am the Love that
dare not speak its name.´
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Lohari on upea. :shock: Ihanan yksityiskohtanen ja siisti. Juuri oikeanlainen lohikäärme. :)
Ja se seuraava (haltia?) on myös hieno. Itkeekö se? Hiussista erityisesti tykkään ja suusta.
Ja se puku on aivan ihana. *loves it* Mä haluun tommosen! *rakastui täysin*
Äläkä selitä, ettet osaisi piirtää, nuohan on hienoja. :D Ei saa rääkätä itseään liikaa.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Haaah.. Kiitos rakkaat.. Hyvä että joku tykkää miunkin töherteistäni..
*halirutistaa kaikki useampaan kertaan*
Ja lisääkin tulee kunhan saan skannerin toimimaan... Sillä on jotain minua vastaan kovasti.. *mutinaa*
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Graah.. Ja minä ilkiö laitan tänne taas vaikkei edes skanneri toimi.. :twisted:

A Kiss
Tälläinen tällä kertaa.. Meni lievästi sanottuna epäselväksi kun tuon digikameran avulla sen koneelle heitin..

Se yrittää olla drow
Hmh.. Tämä oli siis samalla paperilla tuon toisen kanssa ja noh siirto tapa on sama.. Ja sen kyllä huomaa.. Siis minähän piirsin valkoiselle paperille.. Muttah.. EI ole minun syytäni että Canonin sivut ja F-secure eivät tule toimeen sitten alkuunkaan.. Anteeksi..

EDIT: Köhöm.. Nyt kun skanneri vaihteeksi toimii... Kun eräs pieni olento älysi vilkaista laitteenhallintaa ja asentaa usb portin ajurit.. Toimii vaihteeksi siis.. :oops:

Sama suukottelu kuva, skannerilla siirrettynä
Edelleen sama kuva, tosin sen jälkeen kun eräs hyökkäsi sen kimppuun kuvankäsittelyohjelman kanssa
Ja sitten se drow, hieman muokittunakin

Ja sitten ihan kait uutena....
Pelihahmotukseni Zue
Heeh.. Jonka piirrätin tuossa Leegollakin.. Tämän kuvan kimppuun hyökkäsin myös kuvankäsittelyohjelman kanssa.. Ja tuo silmänväri ei ihan sattunut, muttaah ei ole minun syytäni ettei ohjelmasta löytynyt sellaista väriä.. Mie sähläsin sen punasilmäisyyden poistotoiminnolla.. Siis tuon pupillin..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Kauniita, ja varsinkin tuo Tästäkin piti jotain tulla. Älä ole itsekriittinen. Hienoja nuo ovat (:=
Lisää(kö)?
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Leego: Hmmh.. Just.. Humh.. Kai min yrittää voin, mutta en todellakaan takaa tuloksia. Ehkä juuri joku saman tyyppinen voi juuri ja juuri onnistua kuin tuo "A Kiss" piirrokseni.. Muttah noh joo.. Lupaan yrittää, mutten onnistua.. *virn*

Tirli: Kyllä lisää tulee jokatapauksessa.. Halusitte tai ette.. :twisted:

Mutta kiitoksia taas kommenteista.. Lisääkin saa kommentoida toki :roll:
*ruttaa taas* Miulla on joku ruttaamis kausi.. Kaikkia pitää saada halata, tykkäsi ne siitä eli ei..
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Buitiful!Upeita kuvia!*kuola*
Nättejä kaikki tyyni *honk?*
Näitä tahdon lisää *kuola*

*istuu atk-tunnilla ja tappelee koneen kanssa*
Huoh.elämä on kovaa.
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Ja nyt kun taas toimerruin.. Jopa linkittämään pari uutta töherrettä tännekkin.. *virn*
Sain jopa aikaan sen Leegon pyytämän kuvan..


Tym & Zue
Noh omasta mielestäni tämä ei onnistunut alkuunkaan... Mutta ainakin yritin.. Ja olen todellakin pahoillani pakkomielteestäni kuvateksteihin, sillä käsialani on karmea....

All angels don't have a face
Noh.. Ensin oli tarkoituksenani piirtää kyllä haltia... Muttah noh joo.. Lopulta totesin etten osaa piirtää kasvoja.. Iskin sille siivet selkään ja tein siitä kasvottoman enkelin.... Tästä tulee vielä muokittu versio kunhan pääsen kotiin....

Heeh.. On se niin mukava istuskella rauhassa ammattikoulun atk luokassa ja ajatella, siellä se loppuluokka istuu.. Matikan tunnilla ja saa kokeet takasin... Heeh.. Olen varma että se koe meni päin honkia itselläni, enkä todellakaan halua sitä takaisin... Ääh ja mie taas heitin offtopiciksi.... Grah.. Min aiheeni.. *virn*

EDIT: Tässä nyt sitten tämä väritetty versio...
Faceless
Viimeksi muokannut RuttoSielu, To Joulu 09, 2004 4:38 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Biutifuli taas keran^^
Enkeli oli todella nätti!Ihaana! :D
Tym&Zue oli myös nätti kuva :D

Lisää lisää!

*istuu ja toivoo ettei äiti räjähdä pahasti ussan kokeesta tulleen 6½ takia*
toivossa on hyvä elää.
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Pidin siitä enkelistä eniten, varsinkin sen hameesta ja siivistä... oletko huomannut miten hyvin sinä osaat piirtää? :wink: Sitten mie tykkää sen käsistä, varsinkin oikeaspuolesesta (täältä katsottuna).. minä tykkään siitä kaikesta. Olisit vain piirtänyt ne kasvot, kyllä sinä osaat vallan mainosti! :D
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Avatar
Dewie
Puolituinen
Viestit: 336
Liittynyt: Ke Elo 25, 2004 8:00 pm
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Dewie »

Vau!Väritetty versio enkelistä on todella kaunis!
Hame on ihana ja se ylhäällä oleva käsi on upea!
Kaunista!Biutifuli! :D
For it is plain, as anyone can see, we're simply meant to be
RuttoSielu
Örkki
Viestit: 124
Liittynyt: Ma Syys 27, 2004 8:28 pm
Paikkakunta: Lipastonlaatikon vasen takanurkka

Viesti Kirjoittaja RuttoSielu »

Haaaah.. Kiitos kiitos kiitos.. *halistaa kaikki* Päiväni on jälleen pelastettu... Hyvä että joku minkin töherteistä tykkää.. Ja lisääkin tulee kyllä kunhan tämä otustus toimertuu taas jotain piirrustamaan.. tai noh tämän pöydän siivoamaan että voisi piirtää..

Hmh.. Kasvojen piirtäminen hieman lähempää onnistuu kyllä mutta mie aina mokaan kaukaa piirretyt kasvot täysin.. *mutrunen*

Muttah.. Nyt voin taas olla piristynyt pieniotustus ja unohtaa hetkiseksi se matikan kokeen numero.. ( Mie olisin halunnut 9½ enkä 9+).. Muttah nooh.. Tuhannet kiitokset.. *halistaa uudestaan*
"Stand and fight
Live by your heart
Always one more try
I'm not afraid to die
Stand and fight
Say what you feel
Born with a heart of steel"
Manowar - Heart Of Steel
Vastaa Viestiin