Tiedotus - lue ennen kuin postitat!

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Tiedotus - lue ennen kuin postitat!

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Välttääksemme liian suurta topicmäärää, pyydän teitä tekemään seuraavan:

Jos julkaiset täällä paljon piirrustuksiasi/muita taiteellisen ilmaisusi tuotoksia, niin ÄLÄ julkaise jokaista kuvaa eri topicissa. Tee itsellesi topic, joka kulkee oman nimesi alla, ja jota päivität sitä mukaa, kun uusia piirustuksia tulee.
Mutta, jos et varsinaisesti harrasta taiteilua, ja aiot julkaista VAIN yhden kuvan, niin tällä tavoin homma sopii. Mutta jos suollat lähes pävittäin tai vähän harvemminkin yhden kuvan, niin ns. "turhia" topicceja kertyy liiaksikin.

Joten siis, kaikki aktiiviset artistit, luokaa omat gallerianne, ja päivitelkää sitten niitä. Näin vältymme liioista topiceista, vaikka täällä ei yleensä kovinkaan suurta topicit-hyökkäävät-iskua ole. Mutta haluan pitää oman Mod-alueeni jokseenkin kunnossa.

Kiitos.

Ja jos joku ei sattunut ymmärtämään ideaa, niin tarkoitus olisi toimia samoin kuten esim. minä henkkoht tuon oman topiccini kanssa.

~Majo-chan~
(& Sparks the Übertiedotehirmu)
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hei kaikki, haluaisin vain muistuttaa näiden ohjeiden olemassaolosta. *vilkuilee ympärilleen* Kun huomasin, että aika monella ihmisellä/örkillä/haltialla/mitä ikinä olettekaan, on useampi kuin yksi topic omille taiteiluilleen. Ja kun olisi mukava, ettei tarvitsisi
1) etsiä tietyn taiteilijan töitä monesta eri paikasta
2) kaivella seuraavalta sivulta sinne tippuneita topicceja
niin jos millään viitsisitte, voisitte siirrellä töitänne yhteen topicciin. Te ette mun ymmärtääkseni voi poistaa itse niitä ylimäääräisiä topicceja, mutta siinä asiassa voi vaikka yksätä mulle tai jollekulle muulle Fanartin modelle, joka voi hoitaa asian.
Kiitooos. *toivoo, ettei saanut kaikkien vihoja päällensä ja häipyy vähin äänin*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

hmm.. mites kun minä en tahtoisi laittaa blendailuita samaan topicciin kuin piirrustukset, kun ne ovat ihan eri aihepiirä, ja piirrustuksen on ihan eri asia, mutta onko se nyt pakko?
Click.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Mä olisin henkilökohtasesti sitä mieltä, että voisit laittaa ne samaan topicciin. Kun sun fanart-töitähän ne kuitenkin on ja *viittaa edelliseen postaukseensa* Mutta voi olla, että mä vaan nipotan turhia, antaa toisten päättää. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Paju
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 8:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Paju »

Miten avat, lasketaanko nekin FanArtin (vaikka jotkut ovat pelkkää kyseenalaista "arttia") joukkoon ja voi postata tänne? Ja mites sitten vielä, voiko ne avat (100x100 tai pienempiä) laittaa suoraan kuvina vai täytyykö pistää pelkkä linkki?

Miulla on jotain piirustuksiakin avojen lisäksi, mutta nekään eivät mitään fanarttia ole, joten ajattelin kysellä ennen kuin teen topicin itselleni.
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
- Friedrich Nietzsche
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Minusta itsetehtyjä avoja voi ihan hyvin julkaista täällä, se menee kastiin tietokoneella tehty taide tai vastaavaa... :D Joten niin kauan kuin ei mitään pöllittyä julkaise niin hyvin pyyhkii. *tuums*

Suoraan kuvina julkaisusta: miksei voisi. o_O Julkaistaanhan täällä vähän kaikkea mahdollista suoraan kuvina. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Paju
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: La Maalis 06, 2004 8:42 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Paju »

Suoraan kuvina julkaisusta: miksei voisi. o_O Julkaistaanhan täällä vähän kaikkea mahdollista suoraan kuvina. ^^
Kunhan kysyin. ^_^

EDIT: Kiitos, piti sanomani. *naur*
"And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."
- Friedrich Nietzsche
Avatar
Kurenai
Metsähaltia
Viestit: 604
Liittynyt: La Loka 15, 2005 5:46 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurenai »

Ja mitenkäs sitten, kun minulla on tuolla nuo pikkusiskoni piirrokset omassa topicissaa. Voinko tehdä oman topicin itse ottamilleni valokuville, vai laitanko samaan kaikki? Minusta olisi selkeämpää jos olisi pikkusiskon raapustukset ja minun valokuvailut eri topiceissa.
Kuva
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Samaa kysyisin, kun tuo kurenai. Pikkusiskokin havittelisi oman osastonsa tänne...
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Tehkää mun puolestani ainakin omat osastot omille teoksillenne, tuskin Loftis siitä kaatuu. (: Tietysti, jos pikkusiskojenne töitä on esim. 2 kpl eikä lisää tule, tuskin niistä haittaa on samassakaan topicissa, mutta se jääköön teidän päätettäväksenne.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Täällä oli parikin topikkia, joihin taiteilijat olivat pistäneet piirustuksia tuplaposteilla *murisee uhkaavasti* x) Noeij, tällä kertaa säästän teidät viestien yhdistämiseltä, mutta voisitteko taiteilijat olla jatkossa floodaamatta ja muokata uudet linkit yhteen viestiin, kunnes joku kommentoi topikkia.
Kiitos. ^_^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

VINKKI, VINKKI!

Jotta välttäisimme tuplaviestejä...

Jos haluaa otsikon ilmoittavan, että uutta on tullut ilman tuplaviestejä, niin kopioi viimeisimmän viestin, poistaa sen kun viesti on kopioitu, ja sitten kirjoittaa uuden viestin, johon liittää sen vanhan.

Näin :)

---Edit---

Lisää pikkuvinkkiä topikkietiketistä.

Tehokkain kommenttiensaantitapa on lisätä kuvat suoraan topikin perään.
Sillä tavalla uusimmat on helpointa löytää ja kuvia on mukavempi selailla kun eivät ole isossa listassa... Liian monen kuvan julkaiseminen kerralla voi myös olla hieman rasittavaa kommentoijille, ja sitten ei ehkä jaksa kommentoida yhtä innokkasti. :)

Sitten tietenkin olisi mukavaa, että päivityksistä ilmoitetaan topikin otsikossa.

Niiden, jotka keräävät kuvansa ensimmäiseen viestiin ei tietenkään tarvitse alkaa järjestellä niitä nytjaheti, mutta ihan vain vinkkinä. Omasta mielestäni ainakin se on mukavempaa sekä itselle että muille.

//Edit: Muokkailin viestiä...
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Celeb
Velho
Viestit: 823
Liittynyt: To Kesä 05, 2008 12:41 pm
Paikkakunta: Rivendell
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Celeb »

Tuota noin.. Silläkin uhalla, että potkitte minut aivokuolleena ulos Loftiksesta, minulla olisi kysyttävää.

Miten niitä kuvia saa lisättyä tänne? Puhutaan linkeistä, niiden piilottamisesta, suoraan aukeavista kuvista... Mutta vielä en ole törmännyt aiheeseen, jossa kerrotaan, kuinka niitä linkkejä ylipäätään tehdään. Tai mitään muutakaan.

Anteeksi tyhmyyteni. (Kokemuksella käyttänyt tasan kolmea foorumia...)
Kurkkaa ficcilistaustani tai runonurkkaustani.

Vuoden tulokas 2009, Kälätäti 2010 ja Ilopilleri 2014!
Kiitos, ihanaa! <3


Coolin Eksentrinen ja Lievästi Epäröimätön Bandiitti.

NUORI JA VIRIILI 2K17
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Vaikka tällä tavalla:

Otat ensin tuosta "URL" -nappulasta nuo koodit ( tämän näköinen: ). Painamalla kaksi kertaa saat myös päättökoodin
(
) siihen ensimmäisen perään. Sitten niiden kummankin väliin kirjoitat tekstin, jonka taakse haluat kuvan laittaa. Ensimmäiseen URL-koodiin laitat "yhtä kuin -merkin" ilman välilyöntiä "url" -tekstin perään ja heti "yhtä kuin -merkin" perään kuvan osoitteen.

Yksinkertaistettuna esimerkkinä:

haluamasi teksti, jota painamalla pääsee kuvan luokse

Kun olet laittanut koodiin toimivan osoiteen kuten neuvoin, ja koodien ja tekstin alun ja lopun välissä ei ole väliä, sen pitäisi toimia.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Vastaa Viestiin