Gekan töitä [ Updeittausta 20.7 ]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Puppet
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: To Loka 28, 2004 7:30 pm
Paikkakunta: Perämetsä

Viesti Kirjoittaja Puppet »

on hienoja on. Täytyy ihan ylistää kaikkia jotka laittaa hienoja taiteitansa tänne. :wink:
I'm a puppet.
So come and get me! *pervo*
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Päivitystä tapahtuu! O__o
Kiitokset H-Piratelle kommentista. ^^

Kuva
Tätä tehdessä oli yltiöhauskaa. ;3

Kuva
Tahdoin tehdä jotain siistiä ja näin paljon vaivaa tämän eteen...
Mallia katsoin Chobitsin kakkososan kannesta asentoon ja taustaan. *^^* Sen jalat on vetelää spagettia. X__X Ja lineartti ei ole mitään maailman siisteimpää.

Kuva
Naamasta en pidä mitenkään erityisen paljon, mutta taustasta tykkään. xD
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

en ole käynyt vielä täällä kommentoimassa? o.O
asia pitänee korjatat heti z}

tuosta toisesta kuvasta pidän. Tuommoinen vänskä ja kiehtova kuva.
Tytön hiukset ovat hyvin onnistuneet ja asento muutenkin. vaatteiden rypytyskin on hyvä ^.^

ja kolmas on hyvä myös.
Paria väriä käyttämällä, olet saanut siitä todella makean ja siistin näköisen. *wau*
Minä pidän sen naamasta...ja kyllä, tausta on hyvä x}
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kiitos paljon Ecta. ^___^ *heittelee sille suklaarusinoita*
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

ERITYISESTI tykkäsin tuosta keskimmäisestä! :D
Senvärit on mieluiset.. ^^ ja todellakin näyttää siltä että se on huolella tehty! ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Kooti
Örkki
Viestit: 133
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Sparksin Hameenalainen Maailma.

Viesti Kirjoittaja Kooti »

Ahaha. Olen nyt törkeä ja kommentoin vain noita viimeisimpiä. *hymyilee leveästi, kerta ysit on tetissä ja sillä on puolet koulusta peloteltavana ilman arvostelua* Joopa. Se eka oranssitukkainen on vähän härö. Sen oikea silmä on liian kaukana pään rajasta tms. ( si, en osaa noita anatomisia ilmaisuja ) ja sen naama on kyllä aika pitkä... Muistuttaa minua parista omasta piirroksestani. :P Siksen kai siitä sitten kauheasti tykkää. Muttajoo.

Suraava on vallan nätti ja taustan väritys on ettenkö sanoisi onnistunut. Sen tyypin jalkaterät ei ole kauhean hyvinmuodostuneet, muthei, kuka tässä maailmassa muka enää välittää mistään anatomisista virheistä, kun ollaan vaan "joo hieno ihanna IHQ!!!11++01235sjcxv ja voi vizi miten sä osaat piirtää noin hyvin??????++!!" ja taiteilijat on tyytyväisiä. No joo, aiheesta toiseen, LUOAJA että noi puut onkin nättejä backgrouderissa. :'P

Ja se siniharmaa väsähtäneen näköinen: täysi nosebleeeed. Mitä nyt suusta vähän nillittämistä. Sen silimä on nätti kontrasti muuten niin harmaalle ja tollaselle väsyneelle kokonaisuudelle. Iii-hana! n__n Hö, huomasin just että sen nenä on vähän vinossa... Tollanen lineartti on täysin miun mieleen. Ei kaiken tartte olla siistiä, hittolainen! Siistiä ja ammattimaista jälkeä. Laita enemmän lyijäripiirroksia, vähemmän oekakkoja. Pliis. :| ( joo, kauhea hymiöpakko tullut ihan lähipäivinä. tohtori määräsi lääkärin, muttei tullut otettua kun Brian vei sen luutakomeroon ja pani hengiltä. siellä on nyt aivoja pitkin seiniä ihan niikö Bad Tastessa. hitto että on hauska leffa. )

Asiaa. Piirrä Helmeppo, jooko?
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Ooh, ihana rakentava pitkä kommentti. Kiitos Kooti. Tätä minä kaipasin. :D

Olen itse myös huomannut ja saanut kuulla, että minulla tuppaa tulemaan liian pitkä kasvoisia henkilöitä. En vain osaa hahmottaa sitä oikeaa mittasuhdetta.. vieläkään. x__x
Oho, se nenähän on todellakin _vinossa. Oups. Kamalaa kun tulee omille pahoille virheille sokeaksi, ja näkee vain kokonaisuuden ...ja ei niin kauniina. Tajuaako kukaan mitä yritän sanoa? xP

Hååh, olen hyvin laiska tekemään lyijjärillä mitään. Mutta voinhan minä yrittää. ;P Helmeppo? Tjaa. Voisihan sitä ehkä yrittää jos jaksan. Olen edelleenkin erittäin laiska kuso..

Kiitos paljon kommenteista!
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kuva

Joskus vuonna kana ja muna maalattu kolibri. Skanneri raiskaili sitä vähän..
Sitten kun saan liikettä kuviin, olen tyytyväinen. Lintu näyttää kivettyneeltä. xP

Kuva
Lisää oekakkaa. Muahahaha. xD

Ei vieläkään lyijäritöitä tai Helmeppoa. Olen siis edelleenkin siis laiska kuso.
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Laitanpa taas yhden työn.. Katselin tänään vähän Bleachia ja sain inspiraation. :D
Tuossapa linkake:
kuvake
Mallia katselin, koska tuo päähökötys on vaikea.. Lopulta rajasin suurimman osan siitä pois. Olisi vaan pitänyt rajata kokonaan. Tosin ei siitä näy nyt enää paljo mitään.. *mutinaa* Mutta jos olisin rajannut sen kokonaan pois, silloin kukaan ei olisi välttämättä tunnistanut hahmoa. Kymmenen pistettä muuten sille kukaa tietää. ;D

Silmien kanssa taistelin myös kauan. Ne on vaikeita. *___*


Kommentit ovat tervetulleita. Ne piristää kivasti. ;)
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

Hienoja töitä. Värien käytössä olet onnistunut hyvin :3
Tuo kolibri on varsin herttainen ja tasaisesti väritetty.

Suosikkini on tuo kolmas kuva kahden muun kuvan kanssa ylempänä, jossa on sininen tausta ja mustapukeinen tyttö.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Uih pidin erityisesti siitä kolibrista.. ihailen niitä jotka osaavat käyttää pensseliä :D miulta ei pensselityöt sitten millään onnistu..

Ihanasti olet sommitellu vörit ja varjot.. :3

Ja kaunis kuva tuo suudelma..

Kummatkin ovat .. sanoisinko... no kolibri on 10ja suudelma 9 ½ ^_^ ihastuin niihin väreihin.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kiitos kommentoijille. *heittelee niille suklaasydämiä*
Suosikkini on tuo kolmas kuva kahden muun kuvan kanssa ylempänä, jossa on sininen tausta ja mustapukeinen tyttö
Se on poika. xD Gazette bändin jäsen Ruki. ;>
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

Gekka kirjoitti:
Suosikkini on tuo kolmas kuva kahden muun kuvan kanssa ylempänä, jossa on sininen tausta ja mustapukeinen tyttö
Se on poika. xD Gazette bändin jäsen Ruki. ;>
Ajattelin ensin, että se olisi jonkun bändin jäsen ja poika, mutta päädyin sitten tyttöön :wink:
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

AAhhh!Byakuya! xD liity kanssain kerhoon~ Son ihan kamalaluonteinen mutta sitä on kiva piirtää xD; No mut toi on tosi hieno ,tunnelmallinen ja sait sen silmiin teh byakuya-ilmeen. ö-ö *_*

*on henkevä tänään*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Tadaa! Päivitystä tapahtuu yhden kuvan verran. 8D

Kuva

Sille tuli vähän velmu ilme. :D Se seikkailee sumuisessa metsässä jossa lentelee vaaleanpunaisia kukan terälehtiä. xD

Kommentteja saa toki antaa. Ja kiitos vanhojen kuvien kommentoijille. :>
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Vastaa Viestiin