Gekan töitä [ Updeittausta 20.7 ]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Oijoijoi kun on ihania. <3__<3 Molen niin laiska antamaan henkevää palautetta kun noissa töissä on kaikki kohdallaan, joten sanon vaan että jälleen kerran sait minut turskimaan verta nenästäni ja nuo mustavalkoiset työt etenkin saivat minut ihan guu-ukkotilaan. *__* <3<3

..ai niin,en muista kysyinkö jo mutta kuinka vanha sinä olitkaan? *__* Koska nuilla taidoilla sinun pitäisi olla ainakin kakskybänen, sen verran hienoa jälkeä *.* *kade kuin piru*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kiitosta vaan Arska. :D Sulla on aina ihania kommentteja. *heittelee sille keksejä*<3

Kakskymppinen? O___o Ulala, kumpa olisinkin. Mutta 16 minä vasta olen. Synttärit lähenee kyllä huimaa vauhtia. Jihaa. Eihän siihen heinäkuuhun olekaan kuin vähän aikaa enää. ;)
Arskaseni, sinä imartelet mut piloille. x3
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

NIIN NUORI!? Ö_Ö! *syö keksejä ja mollottaa simmut auki* Vasta 16-v. ja teet tuollaisia <3__<3 Oj dåå :3 Tee lisssee pian^^^
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

:D tofella hienoja. :) jotenkin pidin siitä rokkipekasta :) se on tunnelmallinen kuva ^_^ nuo nuotit ja mustavalkoisuus sen tekee ^_^

Mie tulen mukaa avaruuteen!! :D

Ja kivan värikäs tuo viimeinen rakastavaiset ja... liiloja örriköitä joilla on sydän tuntosarvet ja ilmeilevät!? :shock: Söpöjä ne ovat!! ^_^
Mitä ne on? rakkauden.. hmm ei ei keijuja.. rakkauden liiloja örriköitä??! :lol:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Ehem... :oops: Juu, nuori olen vielä. ^^;;

Jihaa, Celebriel tulee mukaan avaruuteen. :D Muista ottaa omat makkarat mukaan. ;P
Hmm.. Ne liilat mölliäiset ovat vaan.. jotain? Hihi, rakkauden liiloja viestintuojia. Olisi pitänyt piirtää niille vielä jousipyssyt ja sydänpäiset nuolet, niin voíla! ^__________^

Kiitos kommenteista, ne piristää mieltä<3
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Saanen kysyä millä teet noita omanlaisia kuviasi?
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hmm. Miten mä en ollut huomannut näitä lisäyksiä? O.o Nuo kaksi ensimmäistä menivät ohi vain ihailulla ja lievällä kateudenpistoksella, mutta kolmas pysäytti kuin seinään. En mä tiedä, ne on varmaan nuo värit, mitkä tekee sen. :shock: U-P-E-A. Ja niissä aurinkolaseissa ja tyyliä. ^^ Tykkään niistä. Mä en vaan kertakaikkisesti käsitä, miten sä voit tehdä noin sopivia ja tyylikkäitä väriyhdistelmiä ilman, että ne on tippaakaan tylsiä. Ja sun tyylis on vaan niin persoonallista ja järisyttävää. *pudistelee päätään ihmeissään ja heittäytyy sen jalkoihin* Jos on ihan etsimällä etsittävä jotain negatiivista kommentoitavaa, niin mua ei kauheasti sytyttänyt se, että veikolla oli eri väriset silmät. Mutta se on taas näitä ikuisia mielipidekysymyksiä, joihin ei ole mitään oikeaa ja väärää. *heittäytyy filosofiseksi* Njaa. Mutta tiedä, että mä palvon sua ja sun taidettas. Oot mun Loftiksen lempitaiteilijoitten kärkijoukossa. :D Ja se ei oo mikään pieni kunnia. ;)
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Saanen kysyä millä teet noita omanlaisia kuviasi?
Saat tottahan toki. :D Eli oekaalla, se on sellainen piirto-ohjelma (vähän kuin paint mutta vähän monimutkaisempi ja parempi). Siitä on juteltu täällä minun kuvatopikissani aikasemminkin, joten sieltä löydät linkit sun muut jos haluat päästä oekakeilemaan. :D

Saatana, sä saat aina mut hyperiloseksi noilla sun kommenteilla. Kiitoskiitoskiitos! :D
Itseasiassa mäkään en erityisemmin pidä eripari silmistä, jos niissä on noin räikeä väriero. ;P

Hihhei, saatan lähipäivinä laittaa lisää kuvia, kun sain sydeemit vörkkimään. :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

AWWWWWWWWWWWWWWW!
Ihania, ihania, aivan mahtavia! Juu. ^^ Pitäisikö minun saada jotakin rakentavaa aikaan...? ^^;

Okei. Ööm. Kaksi ensimmäistä ovat ihanan erilaisia, kun ovat tuollaisia mustavalkoisia, todella kauniita ovat. Etenkin tuo toinen, jossa on tuo suloinen teksti. XD Muutenkin nuo on aivan liian hienoja, pidän vaan tuollaisesta jännästä tyylistä.
Tuo kolmas sitten on niitä persoonallisen värisiä. Ihanan temperamenttisesti värität. Ja tuo juttu tuolla alareunassa! Ihana.
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kiitos Yashmine. :D


Kuva
Yritin väsätä jotain vähän huolitellumpaa kuin normaalisti. Olen ihan tyytyväinen linearttiin, se on kerrankin siisti. :D Ou, ja katsoin muuten vähän mallia tähän kuvaan. n__n'''

Kuva
Ja vastapainoksi sitten taas mustavalkoista, viivoja siellä sun täällä. ;P Tykkään itse tuosta ruususta. ^__^
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Kaikki ovat edelleen ihania (muistaakseni olin kommentoinut joskus aiemminkin, onko näin). Kolmanneksi viimeisenä olevassa kuvassa sillä vasemman puoleisella ukolla suu on vähän vino (voihan se johtua siitäkin, kun sillä on pää vinossa) ja sen suun vasen puolisko ylettyy EHKÄ vähän liian paljon poskea päin (hitsi, kun ei osaa ilmaista tuota). Mutta muuten se on hieno.
Toiseksi viimeisessä kuvassa nuo tähdet ovat ihanat. Ne loistavat kuin oikeat tähdet. Kiinnostaisi tietää millä nämä piirät? Sinä osaat tehdä todella hyvin noita varjostuksia. Arvaa käykö kateeks?
Viimone kuva on ylivoimaisesti hienoin. Se mies on niin hienosti tehty, samoten se ruusu. En minä tuommoseen pystys. En ainankaan tietsikalla. Ihanko ilman mallia vaiko mallin kanssa teit tuon ruusun? Tästä työstä en kamalasti virheitä löydäkkään. Pidän tuosta piirustus tyylistäsi. Se on semmonen ihanan... (en osaa sanoa mitään) luonnosteleva.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uuu tuo yötaivaskuva on kympin arvonen :D :D :shock:

Todella kauniisti osaat käytää värejä.. ja en todellakaan onnistuis piirtämään koneella NOIN mahtavasti :) rn osaa keksiä mitää kehitävää nuihin :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Uaa~ Olen ollut taas paha fanityttö ja jättänyt kommentoimatta *suolestaa itsensä* -__-;
Mutta mutta kun nuo ovat taas kaikki niin... Gekkaa niin emminä niistä mitään saa revittyä. Mutta yritetään, eihän me siinä mitään menetetä.

Eli siis. Nyt vaikka noista uusimmista.
Se ensimmäinen on aivan upea ö.ö Rakastuin sen edessä olevan hemmon hiuksiin, on ne niin ihanat. Ja se sydän poskessa *awwittaa* Niin nätti yksityiskohta ^.^ Nuo varjostukset ovat hunajaa silmille (... mitä?), ne ovat niin oikeissa paikoissa ja ne ovat sellaisia... Sellaisia vaan. Sellaisia, joista minä tykkään oiiikein paljon :3 Molempien häiskien ilmeet ovat niin aitoja, minähän ihan sulan \o/ Ja tähtöset ja kuu. Ne on ihania nättejä ja ne loistaa~ *oooh-elämys*
Ja seuraava. Ei herramunjee taas pitkästä aikaa, mutta tuo on oikeasti vain niin ihana. Nuo kaikki mustavalkoiset kuvasi ovat aina niin pahuksen upeita ja tunnelmallisia ja syvällisiä ja varsinkin tuo vetää aivan sanattomaksi, kun siinä on kuitenkin tuo yksi punainen ruusu (joka muuten näyttää ihan aidolta *syö ruusun* :3), joka taas tekee kuvasta vieläkin upeamman ja tunnelmallisemman ja syvällisemmän. Oh my god, arvaa kuka tulostaa tuon kuvan nyt heti ja lätkäisee huoneensa seinälle!

Ja sitten käsiksi noihin edellisen päivityksen kuviin.
Tuo ensimmäinen. Mustavalkoinen~ *hihkuu* Tuo on taas aivan upea ja tunnelmallinen ja syvällinen. Nuo nuotit ova söpöjä. Ja nuo viivat tekevät tuosta kuvasta vielä nätimmän kuin mitä se valmiiksi jo oli. Ja sen pehko on jotain tavattoman suloista...Eikä sen käsi häiritse yhtään :3 Pitääkö tuokin nyt tulostaa... No tottakai, vaikka tuo vempain tekikin tuohon toiseen aika ikävän näköisiä raitoja x__X Mutta mitä me raidoista, pää asia että me saadaan lätkiä nättejä kuvia seinät täyteen ^^
Ja tuo seuraava on soma myös. Tuon tyypin suu on ihana *hiplaa sen suuta*. Ja sen hiukset *hiplaa hiuksiakin*. Ja silmät ja kasvot muutenkin ja kaikki *hiplaa silmiä ja kasvoja muutenkin ja kaikkia*. Awee, se on niin nättisöpö :3 Ja ihana~ Tuo teksti on hauska. Minä ainakin lähtisin :3
Ja tuo viimeinen kuva on aivan julkean ihana O.O *tuij* *tuij* *tuij x1000* Se on oikeasti niin... värikäs. Siinä on ihanat, voimakkaat ja kirkkaat väriyhdistelmät ja ne eivät riitele toistensa kanssa yhtään, vaikka kuinka olisivatkin riemunkirjavia. Palvon. Tuon pinkkipään letti on aivan upea, tuollainen minullekin :3 Ja tuon toisenkin hiukset ovat ihanat. Sellaiset... huolellisesti ja tarkasti tehdyt. Tai ainakin sen näköiset... Tuon pinkkipään laitan pulloon ja pullon kirjahyllylleni niin on vielä vähän lisää silmäniloa tässä ankeassa maailmassa. Se on oikeasti ihana, se vei sydämeni (ja tässä opimme että taidan omata aika hemmetin monta sydäntä kun semmoisen on vienyt jo kiitettävä määrä muita töitäsi). Ja hei sen aurinkolasit on tyylikkäät xD Ja tausta on ihana :3 Ja ne violetit örrimörriäiset ovat taas niin suloisia että xD Niillä on ihania ilmeitä~

Ja vielä näin yleisesti. Palvon yhä edelleen, ja edelleen hamaan tulevaisuuteen saakka tuota sinun ainutlaatuista, luonnostelevaa ja rohkeaa tyyliäsi. Se vaan on niin palvottava. *palv palv*. Ja olet yhä idolini. Niin.
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Oooh, hyge iso ihana kommentti Mosaicilta. Kiitoskiitoskiitos. <33 Tulosteletko sinä minun kuviani? *^__^* Vaautsi. Mikä kunnia.

Kiitosta myös ihanaisille Celebrielle ja Itikalle. :D

Juu, huomasin nyt itsekin että sen suu on ihan vino. Mun pitäisi varmaan hahmotella kaikki ensin palloilla ja viivoilla, että palaset menisi paikoilleen, mutta minä en jaksa. Ja joskus sellanen "ylimääränen tuhrustelu" vain häiritsee.. >__<

Piirrän nämä siis kupolin oekaalla. Se on semmonen piirto-ohjelma. Sieltä löytyy kaikenmaailman työkaluja joita voi käyttää (vesiväri, normaali etc..) En osaa selittää sen tarkemmin. ;P

Ruusun tein ilman mallia puolessa minuutissa. Sen eteen ei siis ole nähty paljoakaan vaivaa. n__n

Kiitos vielä kaikille kommentoijille. Piristätte ihanasti. :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Joo ei sitä "oekakkaa" tarvitse selittä tiedän kyllä mikä se on. Hankala sitä olisikin selittää. Välillä näyttää paintilla tehdyiltä. Onkohan silmissäni jotain vikaa, tai kenties likaa? Ken tietää.
Aika nopeasti sen ruusun kyllä teit.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Vastaa Viestiin