Gekan töitä [ Updeittausta 20.7 ]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Eijei, mä en rupea arvailemaan, kun mun arvaukset on mitä on.. ^^ Ja en luultavasti edes tiedä kyseistä henkilöä, kun ei tuo tietokantakaan ole ihan kunnossa.
Nuo hiukset. :shock: Ei voi kuin tuijottaa... ja tuijottaa... ja tuijottaa... Aivan kertakaikkisen upeat. *wants them* Ja kasvoisata sen verran, etten vaan voi ymmärtää, miten saat niistä niin elävät ja aidot (siis ei sillä lailla kuin valokuvissa, mutta mittasuhteiltaan yms.) muutamilla hauskoilla, elävillä ja ei-niin-tarkoilla viivoilla. Ja mä edelleenkin rakastan sun tyyliäs yli kaiken. <3 *kuolaa sen jaloissa* Kieltämättä kortti ei aivan näytä olevan suussa (johtuisikohan siitä, että se näkyy kokonaan, jos nurkkaa olisi vähän enemmän poissa, ehkä sitten...), mutta hällä väliä. Se sopii tuohon kuvaan ja tyyliin. Eikä tuossa tuolissa ole mun mielestä mitään vikaa. Ihana asento hahmolla. ^^ Tosi söpö. Ja tykkään sen lävistyksistä ja kulmakarvoista ja silmistä ja edelleenkin niistä hiuksista ja... Aah. :D Ihana kuva. Kaiken kruunaa noi kaksi pientä sydäntä tuolla nurkassa. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Ihanaa. Mä tykkään lukea pitkiä kommentteja. <3 Kiitos Saatana. Piristit muutenkin iloista päivääni entisestään. :D

Tuo kortti tosiaan häiritsee minua. Korjaisin, jos jaksaisin. xD Juuh..


*lähtee vaihtamaan kuolasta märkiä sukkiaan*
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kuva

Ja uutta kuvaa pukkaa. On se kivaa kun on aikaa piirtää, kun olen 6 viikon työharjoittelussa. ^_^ Juu.
Kuvassa ovat siis Kyo ja Shinya. Mun norsupullajunttini<33 Tosin ei ihan itsensä näköisinä, mutta kuitenkin.

Kommentit on tervetulleita. :D
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Ihana. Ihanan ihanan ihana. Ihanan ihanan ihanan ihana jne.
Ihanan ihana karvahömpsötys sillä oikean puoleisella. Eli siis, todella hienot värit ja kaikkea ^^. Lisää!!!!!!
*lähestyy Gekkaa mielipuolisesti huojuen ja kuola suusta valuen*
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Olen sanaton. Ja tavattoman hidas... *mutin*
Nuo ovat jotenkin niin... sanoin kuvaamattomia! Ne ovat jotenkin rentoja ja vapaita ja ihania ja rohkeita ja eläväisiä. Älä kysy, ne vaan ovat. Arvostan noita. Ja arvostan tuota omaperäistä ja vapaata piirustustyyliäsi. Ihan oikeasti, ja se on aika paljon koska arvostan aika harvoja asioita (joo-o...). Nuo ovat kaikki niin ihania. Ei koneella voi saada noin upeaa jälkeä. Ei vaikka minkälainen piirustusalusta olisi. Se on luonnon lakien vastaista - -; (tai sitten olen vain sellainen nyhvö joka ei hyväksi sellaisia tosiasioita että on olemassa myös sellaisiakin ihmisiä jotka yksinkertaisesti osaavat.)

Nyt olet yksi miun idoleistani! Ryhdyn hulluksi fanitytöksi joka hiippailee joka paikkaan siun perässäsi ja joku kaunis päivä hyppää kimppuusi vaatimaan nimikirjoitusta... Tai ainakin niin faniksi että tulostan muutaman noista kertakaikkiaan ihanista ja vapaista ja rohkeista ja loistokkaista töistäsi ja teippaan ne sänkyni yläpuolelle! Ja se jos jokin on aikamoinen kunnia. Tai en nyt tiedä onko se kovinkaan kunniallista jos oma piirustus sattuisi olemaan sänkyni päällä, mutta harvinaista se kuitenkin on, ja sen jo luulisi kertovan kuinka arvostan tuota ihanaa ja ainutlaatuista tyyliäsi. ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Oijjjoijoijooji. Mosaic ja Omppuseni. Kiitos. ^___________^

Mosaic, minulle on suuri kunnia jos olet todella tulostanut minun piirustuksiani. En itse arvosta paljoakaan omaa sotkuista jälkeä, mutta on todella ihanaa, ja jotenkin rohkaisevaa lukea tuollaisia kommentteja. Hienoa huomata että joku näkee jotain noissa töissä. ^___^ Jotain muutakin kuin siis epämääräisiä viivoja sikin sokin. ;P Kiitos kaunis. <3
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Akuma-hime
Puolituinen
Viestit: 224
Liittynyt: Ti Maalis 09, 2004 5:10 pm
Paikkakunta: lahti-city

Viesti Kirjoittaja Akuma-hime »

Gekka! Nyt siekin olet minun jumalani!!!
Tuo Kyo ja Shinya.. se on vaan niin upia! Nuo vaatteet on piirretty niin hienosti, kaikki on piirretty niin hienosti! Ja Kyo on vaan niin suloisin :D !

*pystyttää maitotölkkialttaria*
Aloitan aamuni laittamalla weetabix-sukat jalkaan.
Mew
Örkki
Viestit: 119
Liittynyt: La Helmi 28, 2004 8:37 pm
Paikkakunta: Wonderland

Viesti Kirjoittaja Mew »

Kommenttikampanja Mewn osalta alkaa!
Gekka kirjoitti:Kuva
Katselin tuota kuvaa varmaankin ainakin 10 minuutia katsellen kaikki niitä yksityiskohtia, mitkä yksityiskohdat! :shock: (minulta menisi miljoonia vuosia tuon kopioimiseen, jos vaan osaisin piirtää) Elikkä lyhyesti TODELLA TAITAVAN UPEAT YKSITYISKOHDAT.

En kyllä tiedä ketä tuossa on, mutta vaatteet ja ihonvarjostukset ovat onnistuneet Gekka sinulta todella loistavasti. Taustaväri ei ole mikään lempparini mutta kun ajattelee että äskettäin oli ystävänpäivä niin väri sopii mainiosti.

Ihan uteliaisuudesta: millä sinä oikein piirrät? Siis, miten saat noin tarkkaa jälkeä? Ja sitten vielä: Milloin tulee lisää?
:D
Kuva
Kuva
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

*halipusirutsii Akuman* hiih, vai että jumala. xD aivan, tässä sulla sitten psykopaatti jumala. ;)

*hyppelee maitotölkkitemppelin päällä*

Mew, piirrän siis piirtopöydällä. Se on sellainen lättänä lauta mikä laitetaan kiinni koneeseen. Siinä on sitten ihan normaalin näköinen kynä, ja sillä piirretään lautaan. Kuva näkyy näytöllä.
Lisää tulee hmm.. joskus. Ei varmaankaan ihan lähiaikoina, ellen sitten revi jostain itselleni aikaa. ^__^

Kiitos kommenteista. <3
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Hei, ihan vähän offia, pitääkö ne piirtolaudat sitten ostaa tai jotain? :shock:
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Kyllä, piirtopöytä pitää ostaa, ellei joku ihana ihminen sitä teille lahjoita.:D Käytettyä ei kannata ostaa, koska kynien terä kuluu käytössä, ja olen kuullut ettei suomesta saa kovinkaan helpolla uusia sopivia kyniä pöytäänsä. Eli kannattaa satsata uuteen.
Omani, wacomin pöytäni tilasin verkkokauppa.comista
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Yoshi
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Syys 13, 2004 5:30 pm
Paikkakunta: Muumimaa

Viesti Kirjoittaja Yoshi »

Gekka, minä pidän sinun persoonallisesta tyylistäsi piirtää. En ole kellään muulla nähnyt tuollaista tyyli ja tuo tyyli on UPEA! Kun näkee piirtämäsi kuva siinä näkee heti kuinka paljon hienoja yksityiskohtia siinä on. Jälki on siistiä ja värit ovat kohdallaan. Ei voi muuta sanoa, kun Uskomatonta! Tahtoisin yhtä hyvin piirtää koneella.. Gekka-sama, miten sinä osaat piirtää nuon hiton hienosti? o_O

Hehehehehee~.. Vähänkö maksaa paljon tollaset piirtopöydät...
Kuva
*muminaa* Mumi, mumi!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Oih, kommentti! Tullut kauan sitten enkä ole huomannut. Soo so minä. xP Juuh, kiitos kaunis Yoshi-chan. *ruttii sen* ^______^
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Upeasti peintilla tehty!! O.o ei onnistuis tietokoneella piirtelyt multa alkuunkaaan! .. ^_^'

Pnhan ne oaintilla! (aika noloo mulle jos ei)
Ja kaikki varjostukset olivat mahtavia!! ^_^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Cele, et tainnut lukea edellisiä kommentteja. Gekan piirustukset on tehty piirtopöydällä.
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Vastaa Viestiin