Sanskun ihmejuttuja. [Se päivitti 5.11 valokuvilla]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Sanskun ihmejuttuja. [Se päivitti 5.11 valokuvilla]

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Nyt kun minäkin sain rohkeuttani kerättyä ja muuta, niin uskallan pistää tänne näitä, joita joku voisi vahingossa kutsua blendeiksi. Mikään erityisen hyvä en ole, en missään nimessä, sen minä kiellän aivan totaalisesti. *pieni hymy*
Mutta... Aika aloittelija olen, tai useamman kuukauden olen näitä jo tehnyt, mutta kaikkia en tänne laita - ihan syy se, että kaikki eivät todellakaan ole julkaisukelpoisia. *hikipisara* ^^'' Jos pystytte nauttimaan niin siitä vaan. Rakentava on enemmän kuin suotuisaa, ja sitähän näistä saa eemmän kuin tarpeeksi. *naur*

Kuva

Kaikki varmaan Chiin tuntevat? Chobitsista tämä neitonen on. Joo. Ensimmäinen yritykseni jostain, ei-todellisesta-hahmosta. Tai silleen. ^^'' Ja tyhjää tilaa on liikaa sekä ylä- että alareunassa, tiedän, ja siihen voisi tietysti lisätä Chiin nimen... ^^'

Kuva

Josie Maran

~

Enempää en nyt ehdi laittaa joten... lisäilen joskus taas. ^^'

//edit taas.

Joo. Nyt mä sain ne näkymään. *leveä hymy* Osasinhan mä. xD
Viimeksi muokannut Sansku, La Marras 05, 2005 12:06 am. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Kuva

Tylsyyden puuskassa tuon tein, ja sen kyllä huomaakin. Ei ole erityisen hyvä ja efektit, sun muut ovat hornassa. En jaksanut keskittyä, yritin ensin blendata muumeista, mutta en löytänyt kuin yhden oikeasti hyvän kuvan, kaikki muut olivat... keskenään liian erilaisia, että niitä olisi voinut yhdistää.
Mutta ihan hyvähän tämä on, kun katsoo että kello on kohta yksi ja silmät ristissä tässä koneella istun, vaikka voisin olla nukkumassakin. *virne*

Mutta saatte heittää haasteilla minua, jos tahdotte jostain tietystä aiheesta.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Kauniita ovat ^___^ Varsinkin tuo Chii. Siinä on niin hienot kuvat ja efektit ja kaikki ^^ Onko Domissa käytetty TSH-fonttia? Ainakin se näyttää siltä.

Lisää blendejä! ^_^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Juu! Nämä kaikki ovat ihania! ^^ *nälkäinen* Joten elä odota rakentavaa palautetta justiin tällä hetkellä... ^^'
Tuo ensimmäinen oli upein, niinkuin Fany jo sanoikin..
Mutta kyllä noi kaikki ovat hienoja!! Osaat Blendata kyllä!
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

:) Todella hienoja ovat!! varsinkin tuo eka!! :D
ja josien kuvassa on hienoa se että rajat ei näy. :) ja chin kuvat ovat kauniiita ja hyvin valittuja. :)

Mutta saanko suositella että kaksi aika samannäköstä kuvaa ja saman kokosta.. tuossa dominicissa siis ...... ei oikein näytä hyvältä.... älä mitenkään loukkaannu mutta jos edes jotain "rakentavaa" niin sanoisin että hieman erinäkösemmät kuvat tai sitten näkyvästi eri kokosia..

*kumarrus*
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Celebriel kirjoitti:ja josien kuvassa on hienoa se että rajat ei näy. ja chin kuvat ovat kauniiita ja hyvin valittuja.

Mutta saanko suositella että kaksi aika samannäköstä kuvaa ja saman kokosta.. tuossa dominicissa siis ...
Itse asiassa, en ole blendannut tuota Josien kuvaa. Joten:

Amelie on blendannut tuon kuvan, minä vain osallistuin hänen blendauskilpailuun tekemällä AE -työn. Joten kuvan blendauksesta pisteet menee hänelle. *hymy*
Ja Chiin kuvat, minä todella etsin noita kuvia useamman tunnin. Tuntui, ettei mikään kelpaa siihen, mutta... onneksi löytyi tai etsisin vieläkin niitä. *naur*

Dominic. Ensinnäkin, tuo on tehty yöllä ja en keksinyt millaisen tekisin, olin aivan tööt ja pois tästä maailmasta. Otin ensimmäiset mustavalko- vai onko nuo nyt sitten ruskeasävyisiä kuvia, what ever kuitenkin. Niin, otin ensimmäiset mitkä kelpuutin ja en ajatellut ollenkaan, ovatko ne liian samanlaisia vai ei. *tuums* Ja minä blendaan aika usein samantyyppisistä kuvista... Mutta, kiitos palautteestasi. Yritän blendata erilaisista kuvista myös. ^^

Haasteilla saa minua heittää aina kun keksii, ja hei... tietääkö joku jonkun osoitteen, missä olisi muumeista kuvia? Minä kun en mitenkään löytänyt, vaikka eilen etsin kuinka kauan. Iski vain halu tehdä Tove Janssoniin liittyvä blendi ja etsin kuvia, mutta muumeja ei löytynyt... ^^'
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Aivan ihania töitä ^^ uu.. Min olen osallistunut myös tuohon Josie blendiin XD


Mutta voisit käyttää ehkä brusheja... ainakin enemmän ^^ Ti no minä olen tälläinen brush-friikki muutenkin että.. XD Hienoja kokonaisuudessaaan, ja tuo Chii on erityisesti ihana! Oletko punk dottia käyttänyt efektinä?


EDIT// Ja pakko vielä mainostaa että jos haluaisit osallistua minun blendissäni (siellä on niin vähän osallistujia *sniff*) www.sagesseblend.tk ^^ Olisin iloineen XD
Click.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Felicy kirjoitti:Oletko punk dottia käyttänyt efektinä?
Juuri sitä. Ellen väärin muista sen nimeä. x) *naur*

Kuva

Arskan haastetyönä tämä tapahtui. Eli Klaha ja Yuki, Malice Mizeristä, ellette tienneet. Kuvat ovat otettu tämän bändin musiikkivideosta Beast of Blood. Aivan mahti video muuten. *hymy*

Kuva
Sama, mutta tässä on vain tekstiä, mitä Arska antoi myöskin. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Uij ! Hienoja ^^


Punk Dot jyrää ;)

Nätit työt, ja hyvän fontin olet valinnut ^^
Click.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Kuva

Jälleen kerran on kyse Amelien blendaus -sivustosta, missä mainitsin tuolla ylempänä. Eli piti blendata Ines Sastre, tätä en sinne lähettänyt, tämä oli vain toinen vaihtoehto. Tämän tein ensin ja sen jälkeen tuossa alla olevan blendin.

Kuva

Tämän minä sinne sitten loppujen lopuksi lähetin, tämä on siis toinen versio tuosta naisesta. Tämä onnistui mielestäni todella hyvin, vaikka tuo vasemman puoleinen Ines jäikin vähän oudoksi. *naur* Mutta muuten pidän tästä aivan hirmusti, tämä taitaa olla parhaiten onnistuneita blendejäni - _minun_ mielestäni. ^_____^

Mutta se niistä höpinöistä. *hymy*

Ja palaute on _aina_ tervetullutta.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Felicy
Puolituinen
Viestit: 310
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 1:10 pm
Paikkakunta: home.

Viesti Kirjoittaja Felicy »

Tuo ensimmäinen on nätti, ihana pehmennys ja tuo kukka ja teksti sopii kokonaisuudessaan tähän hyvin. Minen pidä tuollaisista paksuista reunoista XD Min olen yksinkertaisesti ohuiden reunojen kannalla nyt ja aina... TAi no en tiedä siitä aina:Sta.. XD


Tu otoinenkin versio en todella nätti ja tarkat kuvat ^^ Minua vaan vähän häiritsee tuo pehmennys/rajaus (tai mikä lie, olen väsynyt, sanat eivät riitä XD) noissa reunoissa, kuvat näyttää vähän keskeneräisiltä, tai jotenkin ihmeellisesti.. Noin tarkoissa kuvissa se rajaus on kyllä vaikeaa saada todella tarkaksi, ja siistiksi ^^ Tuo ruusu tuossa reunassa on ihana :) TUon ruudukon ja pienen tyhjän tilan olisi voinut täyttää jopllain brusheilla tjms. Liian tyhjältä näyttää xD Ihania blendejä jokatapauksessa ^^ (uu, olenko kerrankin saanut aikaiseksi rakentavaa palautetta tai jotain sinne päin??)
Click.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Voi ei, taas se päivittää... x)

Kuva

Gary Oldman on tuo mies siis ja... Elokuva on The Scarlet Letter, ei kaiketi mikään kauhean kuuluisa elokuva, mutta kuitenkin... Siitä tein blendin. Kuvalaadut ovat erilaisia, sille minä en mahda mitään. Pintaefektejä en jaksanut edes ajatella, tuommoi... Aika perustyö, mutta. Joo. ^^'

//edit.
Minä taas rakastan paksuja reunoja aivan kauheasti. *naur* Joten parasta tottua. x)
Ja kyllä Felicy, tuo on jo aika lähellä sitä Kuuluisaa Rakentavaa Palautetta. Kiitos. ^^ *hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Avaanpa minäkin nyt sanaisen arkkuni. *hahaa*
Kun en itse jaksa/pysty blendailemaan tässä inspiraation puutteessa (se on oikeasti kadoksissa useammin kuin Rakentava Palaute oO), niin kommentoin mielelläni muiden töitä. ^^

Sanon tämän nyt yleisesti kaikista töistä, että kannattaa rohkeasti ladata brusheja ja lätkiä niitä työhön (mutta ei naaman päälle, se harvoin näyttää hyvältä). Mitä nyt tässä katselin töitäsi, niin brusheja oli hyvin harvassa. Myös väreillä kannattaa leikitellä rohkeasti, se tuo hurjasti eloa kuvaan jos on jonkinlaisia värivaihteluja.

Suosikkini noista töistäsi on Klaha & Yu~ki. Iih<3 Siihen itseasiassa sopii tuo mustavalkoisuus, joka usein saattaa tehdä kuvan tylsän näköiseksi. Mutta tuohon se sopii. Luo tunnelmaa, kun henkilötkin näyttävät niin pelottavilta. Teksti on myös ihana. Salaperäinen ja mystinen. :)

Ja töidesi reunat ovat mahtavia. Paksut reunat <3<3
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Elfie kirjoitti:Ja töidesi reunat ovat mahtavia. Paksut reunat <3<3
Kiitos palautteestasi. Minä yritän käyttää enemmän brusheja ja värejä. *hymy* Ja Elfie, tietysti voisin alkaa värittelemään noita mustavalkoisia kuvia, tiedäthän? Mutta sitä minä en kertakaikkiaan osaa, joten jos kuva on mustavalkoinen, minä blendaan siitä tai etsin uudet kuvat. Värittäminen ei vain ole minun juttuni. ^^'
Ja kerrankin joku on kanssani samaa mieltä reunoista! Minä rakastan paksuja reunoja enemmän kuin mitään muuta! x)

//edit.
Näitä on lyhyen ajan sisällä tullut sen takia paljon, kun suurin osa on ollut valmiina ja koneellani jo ties kuinka kauan... Eli kun vanhat on laitettu, ei enää ilmesty näin nopeasti uusia. *hymy*
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

Taas päivittelen. Tosin nyt lisään sen Muikkusen, mihin sain armahduksen Felicyltä. ^^

Kuva

Ensiksi sanon muutaman sanan ennen surullisenkuuluisia selityksiäni. x) Eli tein tämän oikeastaan ensi viikon sunnuntaita ajatellen - ja minun piti laittaa tämä vasta silloin tänne, mutta kuinkas ollakaan... Totesin mesessä Fanyn olevan aivan mahdoton Muikkus -fani, joten päätin näyttää jo eilen. Miten niin en malttanut? *naur* ^^' Mutta sain yhden ihmisen onnelliseksi, ja sitten tuohon blendiin palaten. *mutisee* Siitä ei tullut aivan sellainen kuin odotin, mutta on tuo nyt totaalisen huonoa ja pikselöitynyttä kuvaa parempi, nee? Ihan tyytyväinen kuitenkin olen, vaikkei tässä[kään] niitä efektejä ja brusheja ole... xD

Kuva

Tämä on täysin sama kuin edellinen, paitsi tässä ei ole tekstiä. ^_____^


Kiitos.
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Vastaa Viestiin