Elenlothin taidetta | Moulin Rougea ja Star Warsia 14. 12.

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Elenlothin taidetta | Moulin Rougea ja Star Warsia 14. 12.

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Uskaltaudun nyt viimeinkin julkaisemaan täällä blendejäni... vain TSH-aiheisia ainakin toistaiseksi. Näiden ei ole tarkoituskaan olla aivan tavallisia blendejä, en pidä kovin vahvoista efekteistä ym. eli nämä ovat aika "mietoja" jos niin voi sanoa.

Laitan nyt tähän vain pari parasta, ehkä myöhemmin sitten lisääkin...

Ensinnäkin, vähän vanhempi haltiablendi. En saanut tekstiä siihen järkevän näköisesti, joten jätin tekstin kokonaan pois. Minusta se toimii silti.

Kuva


Ja sitten kotisivujeni leiskasta muokattu Arwen. Minusta aika hyvä. Jouduin pienentämään kuvaa Photobucketia varten, joten brushit ja tekstit eivät pääse oikeuksiinsa *harmittaa*

Kuva

Palautetta toivotaan ja arvostetaan.
Viimeksi muokannut Elenloth, Ke Joulu 14, 2005 7:35 pm. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Molemmat ovat todella hienoja, vaikka tuo ensimmäinen on mielestäni hienompi.. ^^ Siinä on sitä jotain...
Toisessa on ihanat värit ja siinä on surullinen tunnelma saatu oikein hyvin esille, vaikkei se surullisuudentunnetta minulle ainakaan tuo (Johtunee siitä, että tuo naikkonen tuossa sattuu olemaan Arwen, josta minen niin hirmuisesti pidä...) :roll: :mrgreen: Tekstin ei mielestäni ehkä välttämättä tarvisikaan näkyä tuon paremmin..

Tee ihmeessä lisää! Ja olisiko mahdotonta tehdä jossain vaiheessa Slashähtävää Blendiä?? :P
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Kauniisti osaat noita blendejä tehdä. Sopivan utuisia ja kauniita. Tee ihmeessä lisää muistakin kuin haltioista, odotan uutta materiaalia innolla.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Onpas kauniita kummatkin. (Mie en ole tippaakaan taiteellinen itse, enkä osaa kommentoidakaan blendejä jne, mutta yritän nyt kuitenkin. ^^) Tuo ensimmäinen on aivan ihana. Minusta tuo kohta on muutenkin elokuvan kaunein kohta, ja tämä blendisi tekee sille ihan oikeutta. ^^ Nuo metsän tummat sävyt korostuvat hienosti, ja haltiat on “häivytetty” utuisiksi - ja melkein aavemaisiksi. Banneriakin kantavasta haltiasta erottuu vain hyvin vähän.. kaunista. Ja noista pienistä valkovaaleanvihreistä “pisteistä” (ihan kuin pieniä tähtiä tai jotain) pidän tuossa kuvassa, se on nätti yksityiskohta.

Arwen on myös kaunis, ja nuo tekstit sopii siihen mainiosti. Ja sinisen sävyt värityksenä on tosi kaunis, se antaa sellaisen rauhallisen yleissävyn koko kuvalle. (Kuten näit, mie en osaa kommentoida. :p) Mutta ihania ovat molemmat.

(Saako toivoa Boromir-aiheista blendiä? *hieroskelee käsiään yhteen* ^^)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

En ole ainoa, joka ei pidä kauhean vahvoista - ainakaan en osaa omiini laittaa mutta muiden töitä ihailen senkin edestä - efekteistä ja muista. *hymy*
Mutta minä pidän noista kahdesta blendistä. Ne ovat kauniita ja kauniin värisiä. Arwenista en niin kauheasti pidä, mutta tuo on hieno. *hymyilee*

Saisiko heittää toiveella? Legolasta toivoisin. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Ja lisää vain saapuupi Loftikseen näitä jumalaisen taitavia blendaajia. Pidän töistäsi ihan mielettömästi, ja haluaisin mieluusti nähdä niitä jatkossa paaaaljon lisää. Joten hommiin siitä. *naur* Itsekö keksit Arwen blendiin tekstit? Ne olivat kauniita. Ja ylempi blendi on ihanan satumainen ja sellainen... no sellainen ^^'. i like iit. *poksahtaa savuna ilmaan*
Welcome to the Caribbean, love.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Oo Meinasin pyörtyä, kun näin tänne tulleen yhden päivän aikana näin monta kommenttia. Kiitusta aivan hurjasti jokaiselle!

Joudun luultavasti kuitenkin tuottamaan teille pettymyksen siinä, miten usein uusia blendejä tulee, ja etenkin haasteiden suhteen. Blendit ovat ÄÄRIMMÄISEN työläitä ainakin tällaisella perfektionistille, joka ei tyydy mihinkään muuhun kuin parhaaseen, minkä osaa tehdä. Esim. tuohon Arweniin meni ehkä kolme-neljä aktiivista tuntia työtä, ja minulla ei ole usein niin paljoa aikaa, etenkään yhtä mittaa... ja hyvät ideat tulevat harvoin.
Rum-Pirate kirjoitti:Johtunee siitä, että tuo naikkonen tuossa sattuu olemaan Arwen, josta minen niin hirmuisesti pidä...
Sam kirjoitti:Arwenista en niin kauheasti pidä, mutta tuo on hieno. *hymyilee*
Aaargh, taas kaksi ihmistä jotka eivät pidä Arwenista. Kamalaa kun ihmiset pitävät sitä vaan tylsänä ylidramatisoivana bitchinä, kun se on oikeasti tosi hieno hahmo >.< Kait sitä inhotaan lähinnä Livin takia. En tiedä. Mutta toivon, että voisitte ainakin minun töitäni katsellessa unohtaa sen että se on Liv ja ehkä elokuvissa vähän bitch hahmo, ja keskittyä siihen olennaiseen eli kuvaan ja kauniiseen, surulliseen tarinaan sen taustalla.

Kurttuviikuna kirjoitti:Itsekö keksit Arwen blendiin tekstit? Ne olivat kauniita.
Joo, itse keksin. Olen tällainen runollinen heppu ja kirjoittanut Arwenista ja Aragornista ficinkin.

Marnie kirjoitti:Ja noista pienistä valkovaaleanvihreistä “pisteistä” (ihan kuin pieniä tähtiä tai jotain) pidän tuossa kuvassa, se on nätti yksityiskohta.
Ne itse asiassa ovat tähtiä. Blendit tehdään niin, että kuvaan tehdään useita eri "tasoja" eli "layereita", joilla jokaisella on oma kuvansa/tekstinsä tm. ja jokaisen tason läpinäkyvyyden (opacity) voi määrittää niin, että miten vahvana mikin tasoa kuvassa näkyy. Tuossa kuvassa yhtenä layerina on kullanvärinen kuva, jossa on pieniä tähtiä. Kullansävy on jäänyt pois, kun muutin värejä vihreämmäksi, mutta pienet tähdet näkyvät yhä. Tuossa kuvassa oli muistaakseni viisi eri layeria: alimmaisena varsinainen haltiakuva, sitten kolme eri Lórien- tai randomihaltiakuvaa LotRista ja viimeiseksi se kultatähtikuva. Utuisuuden aiheuttavat monet tasot sekä kuvan pehmennys (hyi kauheaa, mikä oppitunti).
Marnie kirjoitti:Saako toivoa Boromir-aiheista blendiä? *hieroskelee käsiään yhteen* ^^
Olen kauan sitten tehnyt parikin Boromir-blendiä, mutta ne ovat hyvin yksinkertaisia, niissä ei ole brusheja eikä efektejä. Voisin koittaa restauroida niitä tai sitten tehdä uuden... jossain vaiheessa tulee varmasti Boromir, minulla on valtava määrä kuvia hänestä koneellani eli ne eivät ole ongelma, ja onhan Boromir-kulta yksi lempihenkilöistäni! Senhän sinä tiedätkin, Marnie :wink: .

Sam kirjoitti:Saisiko heittää toiveella? Legolasta toivoisin. ^^
Hmm... no Legsipoju ei varsinaisesti kuulu lempihahmoihin, mutta siitä löytää helposti kuvia ja pikkuserkullenikin tuli kerran luvatuksi Legolas- tai OB-blendi... eli Legolas tulossa luult., joskus. Ei ehkä kovin pian...
Rum-Pirate kirjoitti:Tee ihmeessä lisää! Ja olisiko mahdotonta tehdä jossain vaiheessa Slashähtävää Blendiä?? :P
Ei. Valitettavasti ei. Tässä asiassa sinun on käännyttävä jonkun toisen puoleen. Minä en ole slashari, en tee slashartia, en lue enkä kirjoita slashia, vaikken sitä vihaa tai inhoa tai mitään muutakaan.


Kiitusta myös Tirlittanille ^^ !
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uuu hienoo :) nuo haltiat ovat ihanasti aaveiden tai kangastuksien näkösiä ja Tuo Arwen on kaunis.. :)

Miekin toivon... X)
Saako .... ööö lohikäärme-aiheista blendiä!!? :D
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Kiitoksia, Celebriel!

Lohikäärme-toive on vähän vaikea. Mistä saisin suht isoja ja melko hyvälaatuisia kuvia rikkomatta törkeästi tekijänoikeuksia? Googlella kuvien hakeminen ja niiden käyttäminen edes ottamatta selvää kenen kuvat ovat, ei ole laillista. Mutta jos joku hommaa minulle kuvia, voin yrittää.

Toivomuksia en kannata enää esittää, koska nyt minua on viskattu jo kolmella haasteella ja minulla ei ole paljoa aikaa ja kärsivällisyyttä blendien tekoon... katsotaan nyt jos saan edes ne Legsin ja Boromirin aikaiseksi.
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Avatar
Innisen Menixär
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Marras 08, 2004 8:03 pm
Paikkakunta: Kakashin seurassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Innisen Menixär »

Elenloth kirjoitti: "tasoja" eli "layereita", joilla jokaisella on oma kuvansa/tekstinsä tm. ja jokaisen tason läpinäkyvyyden (opacity) voi määrittää niin, että miten vahvana mikin tasoa kuvassa näkyy.
Jaa sitäkös se tarkoittaa. Kiitos tiedosta. 'innokas kuvamanipulaatio-oppilas, joka yrittää epätoivoisesti selviytyä photoshoppien kanssa'
Kuva
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Olen oikein ilkeä ja laitan tänne restauroimani hyvin yksinkertaisen Aragorn/Arwen-blendin sen sijaan, että kävisin heti antamienne haasteiden kimppuun. Lupaan tarttua niihin huomenna, jos suinkin ehdin.

Mutta nyt, saatte taas syventyä Aran ja Arwenin tarinaan. Tässä ei ole juurikaan brusheja, efektejä etc. mutta siinä on jonkinlainen... idea.

Kuva

Ai niin, Innisen, ole hyvä vain ^^ Voin neuvoa mesessä joskus enemmänkin, jos haluat. Tosin minä käytän Paint Shop Prota...
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Oih! Nuo ovat todella kauniita blendejä, kaikki.

True love never dies?
Totta. ^^

Värit ovat ihanan tummia, jotka sopivat hyvin Arwenin tummaan "olemukseen" :? Joo mii taas sekoilen...^_^
Paint shop pro, on hyvä ohjelma kuvien muokkailemiseen ^^
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Kaunis on tämä Arwen ja Aragornkin. Pidän erityisesti siitä miten tuo sama kuva toistuu tuolla sisempänä, se on hieno pieni yksityiskohta! Ja tuo teksti on yksinkertainen, ja samalla niin kaunis ja osuva. True love never dies. Mikä paremmin kuvaisi Aragornin ja Arwenin suhdetta. (Minunkin täytyy sanoa etten ole mikään leffa-Arwen-fani, mutta kirjoissa pidän siitä hyvin paljon. Minä kuvittelenkin näihin blendeihisi kirja-Arwenin. (Ja miksi tämä uuden Worksini oikolukuohjelma muuttaa “blendin” “blondiksi”! Uuh.)
Ne itse asiassa ovat tähtiä. …
Okei. ^^ Siltä ne näyttivätkin, minä vain muutin ne “pisteiksi” mielessäni ja tällä hitusen liian tummalla näytölläni. ^^ Tähdet ja haltiat, mikä sen paremmin yhteen sopisikaan. (Minulla on pieni hämärä aavistus PSP:n teoriasta (kiitos hypermedian kursseille..), mutta käytännössä olen ihan hukassa sen kanssa. Tuo selityksesi kyllä selkeytti sitä layereiden toimintaa! ^^)

(Oi, Boromir-blendi on mahdollisesti tulossa. Ihanaa, kiitos. ^^ Minä vähän ajattelinkin että sinusta ei olisi ihan hirveän tuskallista tehdä sellaista… ;))
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Pidän tuosta Aragorn&Arwen blendistä, mutta ainut, mikä häiritsee, on se, että tuo "True love never dies" menee noin ärsyttävästi vinoon. Minä itse olisin laittanut sen ehkä ihan nomaalisti sinne sivuun (tajusitkohan tarkoitustani?). Mutta muuten pidän paljon, hyvin tunnelmallinen ja kaunis. Niin millä ohjelmalla nämä teetkään ja mistä sellaisen saa?
Welcome to the Caribbean, love.
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Elenloth kirjoitti:Kamalaa kun ihmiset pitävät sitä vaan tylsänä ylidramatisoivana bitchinä, kun se on oikeasti tosi hieno hahmo >.< Kait sitä inhotaan lähinnä Livin takia. En tiedä.
Totta toki se on hieno hahmo kirjassa ainakin, mutta elokuvassa se ei ole järin ihastuttava juuri Liv:n takia... ^^' Ja kun tarkemmin ajattelee, en taida pitää kenestäkään
elokuvien naisista... Mitä nyt 1 tai 2...^^'
Elenloth kirjoitti:Mutta toivon, että voisitte ainakin minun töitäni katsellessa unohtaa sen että se on Liv ja ehkä elokuvissa vähän bitch hahmo, ja keskittyä siihen olennaiseen eli kuvaan ja kauniiseen, surulliseen tarinaan sen taustalla.
Ookki ^^ Sinen töissä se kyllä onnistuu, kun ne ovat niin hienoja! :D
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Vastaa Viestiin