Elenlothin taidetta | Moulin Rougea ja Star Warsia 14. 12.

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Mä yleensä vältän blendejen kommentoimista, kun jotenkin tuntuu, etten tajua niistä mitään, kun en osaa itse niitä tehdä enkä oikein edes tiedä, miten niitä tehdään tai mitään.. ^^ MUTTA sun topiccias oli pakko tulla kommentoimaan, nuo kun niin pistivät silmään. Ja positiivisella tavalla siis. Jopa tällainen munkaltanen toope tajuaa, että sulla on taito hallussa. Ensimmäisestä kuvasta tykkäsin tosi paljon. Se oli jotenkin niin mielenkiintonen, kun siitä ei irtoa heti ensimmäisellä vilkaisulla kaikki. Ja siitä mä oikeastaan tykkään näissä kaikissa kolmessa. Kun... ehkä sen tekee ne layerit vai mitä olikaan *luki sen selityksen* tai joku, mutta ne on niin ihanan kerroksellisia, että niistä löytää koko ajan kaikkea uutta. :D Toisesta kuvasta sen verran pakko sanoa, että tykkäsin siitä muuten erittäin paljon, mutta kun Liv Tyler nyt vain sattuu olemaan mun inhokkini, niin en sitä sen kauemmin viitsinyt tuijotella. Ja se ei nyt liity mitenkään siihen itse blendiin, joka oli upea, mutta Liv pistää vihaksi. :roll: Ja se Aragorn&Arwen -blendi on myös todella hieno. Siinä vaan jotenkin vähän häiritsee tekstien asettelu. Tai... hienostihan ne on, mutta mä en olisi ehkä itse laittanut ihan samalla tavalla. Jotenkin se vinossa oleva teksti hämää tai jotain. ^^ Njää, älä välitä, mä vaan mumisen jotain. Mutta sekin on todella kauniisti tehty muuten, vaikka en niistä teksteistä niin kovasti tykkääkään. Odotan todellakin innolla sitä Boromir-blendiä. ^^ Niin ja muuten, sun pitäis varmaan perustaa joku blendauksen alkeiskurssi meille tumpeloille. :D Mä ainakin osallistuisin mielelläni.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Kiitos kohteliaisuudesta, Saatanaiseni! Mukavaa, kun pidät pikku blendeistäni.

Marnie, tietenkään Boromirin parissa puuhailu ei ole tuskallista :wink:

Kurttis, teen näitä Paint Shop Pro 7:lla. Näin vanhaa versiota ei enää varmaan saa mistään, mutta PSP 9:n saa ladattua netistä 30 päiväksi ja sitten kait aika halvalla lunastettua omaksi, ja jostain tietokonekaupoista ym. löytyy myös. Tai en minä oikein tiedä... sain omani yhdeltä tutulta.


Jipiih, täältä tulee Legolas! Olen varsin tyytyväinen, mutta tähän menikin aikaa oikein kunnolla... Vihreää Legolakselle, totta kai ;) Olen taustasta hyvin ylpeä, sillä minusta se on onnistunut. Muoksin sen itse Lórienin puiden kuvista ^^.

Kuva


Ja nyt uskallan julkaista myös yhden Arwenin lisää. Tämä on vanha, jota restauroin eilen. Minusta siitä tuli varsin kelvollinen :)

Kuva

Voisin perustaakin alkeiskurssin, mutta kaikilla on varmaan vähän eri ohjelma ja minulla aika vanha ^^ Ja tekisitte kuitenkin kysymyksiä, joihin en osaisi vastata. Sellainen on kamalaa XD
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

*pyörtyy*
Herranjumala toi Legsu on ihana! <3 <3 <3 <3
Siis noi värit ja noi ilmeet sopii täydellisesti yhteen, ja tuo teksti, vaikka onkin valkoinen sopii kuin nakutettu! Ja mikä ihana tausta! <3'

Ja toi Arwenkin on aivan loistava!
Haltiakieltä takana? *suurennuslasi esiin*
Toi keskimmäinen arwen on jokseekin epäselvä mutta hieno on ^^
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Voi kiitos Judylas! Värit ja ilmeet sopivat hyvin yhteen, koska kuvat ovat peräisin samasta kohtauksesta: FotRin EE:ltä, kun Haldir neuvottelee Aragornin kanssa siitä voiko Saattue päästä Lórieniin. Samasta kohtauksesta on hyvä ottaa kuvia, koska sitten ei joudu tappelemaan niin paljon värien ja tummuuksien kanssa ^^.
Arwenissa ei ole haltiakieltä taustalla, siellä on ihan tavallisia tekstibrusheja. En ole jaksanut etsiä haltiakielibrusheja, ja nuokin näyttävät ihan hyvältä...

Ja taas uutta, tällä kertaa Éowyn. Pidän hurjasti värisävyistä ^___^ Taustan kanssa en onnistunut ihan niin hyvin, mutta olen muutoin hyvin tyytyväinen. Tällä kertaa mukana ei ole tavallista by Elenloth -tekstiäni, koska sen laittaminen johonkin nurkkaan olisi rikkonut kuvan tasapainon.
Se on hyvin leveä, mutta en voi enää pienentää sitä...
Omistettu sisarelleni Katille, joka jaksaa aina kertoa mielipiteensä blendeistäni, ja joka, kuten minäkin, pitää Éowynistä kovasti.

Kuva
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Nuo kaikki ovat aivan loistavia! Varsinkin to Legolas.. (miksiköhän... ^^')
siinä on niin hieno tausta ja värit!! Legsun ilmeetikin ovat ihania sekä teksti on hieno! ^^

Eowynistä sen verran, että sillä on niin ihanat ilmeet, että!! xD
Paras kuva siinä on ehkä se oikean puoleinen kuva. Siinä se on aika
kaunis. ( :roll: eikä nyt mitään pervoa, kiitos!)
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Tuo Legolas on kaunis – todella hyvät kuvat nuo kummatkin, muuten, Legolasilla on molemmissa se ”odottavan hämmästynyt” ilme joka minusta sillä on hyvin usein leffoissa. Tuo tausta on kyllä minun lempikohtani tässä blendissä, siellä on niin paljon kaikkia pieniä yksityiskohtia – tuo kirjoitus siellä taustalla on tosi ihana! Mie en näe sitä kunnolla – onko se riimuja vai nykykirjaimia? ^^ Ja nuo puut ja kaikki muu taustassa on samaten tosi kaunista.

Arwen on kaunis (edelleen, ihanat sinisen sävyt) – mielenkiintoisen erilainen yksityiskohta tuo ruudukko tuossa kuvan päällä. Mutta tuo Éowyn.. oi voi, se on ihana. Nuo kaikki kuvat ovat aivan loistavia valintoja, Éowyn näyttää niissä jokaisessa ylpeältä omalta itseltään, jopa tuo oikeanpuoleisen kuvan painunut pää antaa ylpeän vaikutelman. Blendi on kaunis, teksti on ihan täydellinen ja Rohan siellä taustalla, se mitä siitä näkyy, sopii ihan loistavasti sinne. (Äh. En minä osaa sanoa kuvista mitään. :p)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Toi Eowyn on kaunis ^^
Vaaleat ja vihreät värit Rohanin neidolle ^^

Mikä siinä on taustana? Vuoret ja... Rohan?
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Kiituksia! *halaa myrskyisästi kaikki kolme*

Rum-Pirate: Éowynistä oli vaikea löytää kuvaa, jossa sillä ei olisi joku hassu ilme XD Joka kohtauksessa sillä on hämmästynyt toljotus naamalla tai jotain muuta yhtä ihanaa... valitsin tuon oikeanpuolimmaisen kuvan juuri siksi, kun sen hassua ilmettä ei näy ja se on silti kaunis ^_^

Marnie, tuo kirjoitus taustalla on ihan tavallista nykykirjoitusta... söpö pikku tekstibrushi, muistaakseni http://beautiful-sin.net istä
Hassua kun jotkut pitävät tuon kakkos-Arwenin väreistä kovasti ja joidenkin mielestä värit pilaavat kuvan :roll: Todella outoa.

Judylas, Éowynissä on taustana pari kuvaa Edorasin kaupungista, kun Éowyn laulaa TTT:n EE:llä serkkunsa hautajaisissa (tässä yksi ja tässä toinen käyttämäni kuva).

Edit.//
Ai niin. Murheellinen ilmoitus. Boromir-blendi tulee *köh köh* luultavasti vasta, kun http://arwen-undomiel.com in ylläpitäjä saa laitetuksi FotRin screencapsit sivuilleen. A-U.comin screencapsit ovat yleisimmin käyttämiäni kuvia, koska ne ovat tarpeeksi isoja JA hyvälaatuisia. Mutta toistaiseksi siellä on vain TTT:n ja RotKin capsit.
Voitte siis joutua odottelemaan Boromiria parikin viikkoa, ellei joku sitten tiedä toista sivua, josta saisi hyvälaatuisia, noin 900x380 kokoisia screencapseja/screenshotteja?
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Elenloth kirjoitti:...Hassua kun jotkut pitävät tuon kakkos-Arwenin väreistä kovasti ja joidenkin mielestä värit pilaavat kuvan :roll: Todella outoa.
Minä jotenkin yhdistän tuollaiset utuiset sinisen sävyt haltioihin, sen takia minusta tuo kakkos-Arwenin väritys on hieno. Ja kun nuo vaatteetkin ovat sinertäviä alunperinkin, niin minusta se on aivan sävy sävyyn (jollaisesta itse pidän). [Päivän turhin viesti. :p]
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Elenloth kirjoitti:Voi kiitos Judylas! Värit ja ilmeet sopivat hyvin yhteen, koska kuvat ovat peräisin samasta kohtauksesta: FotRin EE:ltä, kun Haldir neuvottelee Aragornin kanssa siitä voiko Saattue päästä Lórieniin. Samasta kohtauksesta on hyvä ottaa kuvia, koska sitten ei joudu tappelemaan niin paljon värien ja tummuuksien kanssa ^^.
Arwenissa ei ole haltiakieltä taustalla, siellä on ihan tavallisia tekstibrusheja. En ole jaksanut etsiä haltiakielibrusheja, ja nuokin näyttävät ihan hyvältä...
Kyllä minä sen tiesin että ne on samasta kohtauksesta... ^^ Yritin vain saada suustani jotain järkevää. *väsynyt*

Joo ei kato kun mie en nuista haltiakielibrusheista tiedä (joo , en todellakaan) niin olihan se hyvä että kumminkin tarkistin asian? ^^

Ja Eowynin taustasta, siellä näkyikin jonkun talon kattoa ja vuoria ^^
KTBSPA♥
160408
021209
130512 NKOTBSB, MALMÖ
070314
Coming:
150314 Kööpenhamina


Jääkiekon MM2012&2013 - Vapaaehtoistyö <3
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Elenloth kirjoitti:Voitte siis joutua odottelemaan Boromiria parikin viikkoa, ellei joku sitten tiedä toista sivua, josta saisi hyvälaatuisia, noin 900x380 kokoisia screencapseja/screenshotteja?
Minulla olisi tiedossa yksi paikka ^^

http://www.framecaplib.com/lotrlib.htm

Siinä ^^ (*ei suostu odottamaan Boromiria* xD)
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Fanyare, kiitos, mutta tiedän jo tuon paikan. Sen capsit ovat ainakin minusta liian huonolaatuisia. Ei saa tehtyä muuta kuin osaksimössöblendejä :(
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Gekka
Örkki
Viestit: 136
Liittynyt: Ke Loka 27, 2004 6:42 pm
Paikkakunta: Turvassa

Viesti Kirjoittaja Gekka »

Vaikka minä en paljoakaan blendeistä tajua, niin nuo on kyllä upeita. :shock: Tykkäsin eritoten tuosta Éowynistä. Hienot kuvat siinä, ja ihanan tunnelmallinen väri. :D

Jotkut sitten vaan osaa.. huoh. ^_____^
"Good things and bad things both happen"

Kuva

Klick it, tee se tyylillä!
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Kauniita. Osaat käyttää hyvin värejä.
Pidän paljon siitä ihan ensimmäisestä. Siinä on kaunis tunnelma. Toiset ne osaa tehdä tietokoneella ihmeitä. Minä osaan vain kuluttaa aikaa... :mrgreen:
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Elenloth
Samooja
Viestit: 456
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 8:43 pm
Paikkakunta: Puu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elenloth »

Heipä hei *vilkuttaa ujosti* Täällä minä taas olen blendeineni.

Kiitoksia palautteista, Gekka ja Aphrael!
Aphrael, kyllähän minäkin vain kulutan aikaani koneella. Pidän vain näin tekemisestä ajankulukseni :)

Sain viimein valmiiksi tämän, eh, nämä Boromirit. Kaksi blendiä siis, kumpikaan ei ole erityisen hyvä, molemmista on ei-tekstilliset ja tekstilliset versiot. Ei-tekstilliset ovat JPG-muodossa ja latautuvat nopeasti, tekstilliset ovat PNG:inä ja latautuvat hitaammin. Pahoittelen, mutta JPG olisi suhrannut tekstit.

Kröhöm, se on vähän sotkuinen ja epätasapainoinen mutta pidän siitä silti. Siinä on ehkä pikkuisen jonkinlaista... tunnelmaa.
Kuva

Ja sama tekstillä.
Kuva

Tämä oli lähinnä omien rajojen etsimistä. Lättäisin vain kaksi kuvaa päällekkäin ja sillä selvä. Tämä ei ole mikään kunnon blendi ja vain huvin vuoksi tehty, mutta laitan sen nyt kuitenkin tänne.
Kuva

Tämä tekstillinen on parempi.
Kuva

Toivon, että kerrotte mielipiteenne näistä :)
Vuoden Tolkienisti 2006 - kysykää mitä haluatte ja saatte varmasti väärän vastauksen!
Vastaa Viestiin