Poiskan söherrykset (päiv 16.3)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Poison
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:53 am

Poiskan söherrykset (päiv 16.3)

Viesti Kirjoittaja Poison »

*Hengittää syvään ja kerää rohkeutta* ^^; Juuh, suurinosa näistä on piiretty keskellä yötä, koska päivällä saan harvoin mitään aikaiseksi. Mutta, eivätkös kaikki immeiset aina sano, että parhaat ajatukset tulevat keskellä yötä ja jonkun vettä vahvemman aineen alaisena? Valvominen ei ole ongelma ja eikös liikavalvominen vastaa lievää humalatilaa? Eli yhdistelmän pitäisi olla täydellinen...periaatteessa ^^' *ristii sormet ja toivoo kovasti, että saa linkit toimimaan*

-

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... =Kuva3.jpg
Tämä on sitten ajalta isoisoisoiso mummo. ^^;

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... =Kuva4.jpg
Ja emme katso tyypin sormia. ;3

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... Kuva11.jpg
poseeraus?< :3;;

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... keilum.jpg
Min sain joskus kauan sitten uuden piirustusvihon (sellaisen siis jossa on ihan kunnollista paperia) ja sitä piti kokeilla.

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... =Kuva2.jpg
Eh, Yritin siis piirtää mustalle paperille, joka skanattuna näyttää hieman oudolta o.O Ja tässä emme kiinnitä huomiota haamujälkiin >.<

Ja pari uudempaa :3

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... =Kuva5.jpg
Kuten näkyy en osaa piirtää hiuksia, kasvoja tai vaatteita x3

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... otakin.jpg
Hee, heillä on nimetkin x) vasemman puoleinen häiskä on moppi ja oikean puoleinen lattialuutu (katsokaa nyt niiden hiuksia)Ja kyllä, lukuisista yrityksistä huolimatta en vain saanut tyypeille silmiä. Se ei vain onnistu >.<

-

Ja kiltit, kirjoittakaa edes "hep" jos satuitte pääsemään loppuun asti ja selvisitte vielä hengissä ´^^`;; *painaa pelokkaana "lähetä" nappulaa*
Viimeksi muokannut Poison, To Maalis 16, 2006 10:19 pm. Yhteensä muokattu 5 kertaa.
Then sighing, said the other, ´Have thy will, I am the Love that
dare not speak its name.´
Elíniel
Puolituinen
Viestit: 277
Liittynyt: La Elo 21, 2004 9:27 am
Paikkakunta: Estelin syli.

Viesti Kirjoittaja Elíniel »

Hep!

... :P ...

Nämä kuvat olivat todella upeita... *kade kun ei osaa itse ollenkaan piirtää* Siis todella upeita. Liian upeita...

Jooh... olen houno kommentoimaan...

*katoaa takavasemmalle ja vähän äkkiä*
-Vuoden 2005 ja 2006 Aragorn.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hep.

Sitä mä vaan jaksan ihmetellä, että miten ihmeessä maailmaan (ja Loftikseen) mahtuu niin paljon hyviä piirtäjiä. Pääsit joukkoon. ^^

Ensimmäinen kuva pisti oikein kunnolla silmään. Se kun on niin jännän näköinen. Tykkään kovasti. En vaan aivan hahmota, mistä siinä on kyse, mutta mun mielestä se on vain plussaa. *inhoaa sitä, kun nykymaailmassa kaikki tuntuu olevan valmiiksi pureskeltua* Neh, kuvaan. Ylemmän henkilön ilme on aivan mahtava. :mrgreen: Ihastuin siihen. *hihittää* Ja taustalla olevat silmät kruunaa koko kuvan.
Toisessa kuvassa vähän hämää, kun silmät on sen verran eri näköset. O.o Mutta silläkin on ilme tosi hyvä, elävän näköinen. :) Näyttää upean (onko se upeaa?) ahdistuneelta ja pelästyneeltä. Ja vatsalihaksia ei voi kuin ihailla. *huokaa ja tuijottelee omia väkerryksiään, jotka yrittävät esittää vatsalihaksia* Ja oot todella hienosti saanut piirrettyä myös sen, että tuo paita on läpinäkyvä.
Ja sitten se poseerauskuva. ^^ Sanon ensin aina nää hämäävät kohdat, joten: toisen silmän puuttuminen jotenkin häiritsi. Tai siis, kyllähän mä ymmärrän, että ne hiukset peittää sitä jne., mutta kai sen pitäisi vähän sieltä näkyä? :shock: Näyttää hitusen kykloopilta. x) Mutta älä käsitä väärin, kyllä mä tästäkin kuvasta pidän. Erityisen onnistuneen näkösiä on mun mielestä asento, hiukset ja ilme (taas). Niin ja nuo paidan varjot/rypytykset on myös aidon näköisiä.
Jokin tuossa seuraavassa kuvassa hieman häiritsee, mutta en oikein osaa sanoa, mikä se sitten mahtaa olla. Jokin tuossa selän asennossa tai jossain siinä lähellä. Mutta ei se mikään silmiinpistävä juttu ole, kunhan vaan yritän jotakin negatiivistakin sanoa. Ehh.. :roll: Minkä voi sanoa? Ilme on taas upea. *kadehtii sitä* Silmä vaan näyttää hitusen tyhjältä, kun siinä ei ole minkäänlaista heijastumaa tai valokohtaa tms. Ja nuo hiukset! *varastaa ne*
Ja tuo mustalle pohjalle piirretty kuvatus on oikein kaunis. :) Siivet kiinnittää mun huomion heti, kun tuota vilkaisenkin. Nuo hiukset on oudot, mutta taas on vartalo onnistunut. Ja musta on hienoa, että sä olet rajannut tuon kuvan, sopii kauniisti.
Suihkukuva. ^^ Tykkään siitä todella paljon. Vaikka en kyllä ihan ole varma, mitä naisen ilmeen oli tarkoitus kuvastaa (ja en pidä siitä tyylistä, että piirretään silmät kasvojen yli xD), mutta eipä se kai niin tärkeää ole. Mutta mitä ihmettä selitit hiuksista ja vaatteista? (Hee, mistä vaatteista? ;)) Hiukset on todella kivat, naisen vartalo upeasti piirretty ja suihkuverho aito. Ja tausta on taas plussaa. :D *sanoo ihminen, joka ei ikinä piirrä minkäänlaisia taustoja*
Ja viimonen. ^^ xDDD *nauraa niiden nimille* Itse asiassa, nyt kun mainitsit ja kiinnitin oikein huomiota, niiden nimet kyllä sopii noihin hiustyyleihin kuin nyrkki silmään. ^^ Jotenkin tuosta kuvasta tulee kaksi mielikuvaa. Ensimmäinen on jin&yang (kertokaa, miten se kirjoitetaan! *repsii*) ja toinen sellainen, että tuo... moppi... on ketulle sukua oleva demoni, joka yrittää salakavalasti niellä tuon... lattialuutun... sisäänsä. ^^ Johtuu molemmat ajatukset varmaan tuosta tummasta osasta. *silmien pyöritystä* Mä kyllä pidän noista hiuksista! xD Ne on oikeasti hienoja, vaikka nyt ne naurattaa kovasti. Ja oikeanpuoleisen häiskän vartalo on taas superia. :D
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Yay, se uskaltautui laittamaan nämä ihmisten ilmoille. :3

Ja ihan turhaat silloin joskus valittelit että osaat vain töhertää. ;P Nämä on ihan oikeasti hianoja. :3
Kuva
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

... hep...
Ei ole kivaa kun aina kaikki hyvät piirtäjät valittavat etteivät osaa piirtää jotain .___.
Sinä olet taas jonkun maailman luonnonlahjakkuus. Ja sinä omaat myös tuollaisen ihanan tyylin ja taidon, kun osaat piirtää niin huolellisesti ja siististi lyijykynällä. Julmaa.

Tuo ensimmäinen on aivan upea. Joo en ole aivan varma että mitä siinä tapahtuu mutta upea se on enivei.
Toinen. Paita ja vatsalihakset *kuol*. Ja sen ilme ja kaikki. Ai että se on nätti. Ja miksei sormia saisi katsoa, ne ovat hienot...
Tuo poseeraus. Jumalaut minä olen yrittänyt aina saada jotenkin aikaan juuri tuontapaista asentoa niille minun tuhruilleni, mutta kun en koskaan ole onnistunut. Se asento on _hieno_, ellei sitten upea tai täydellinen. Sen jalat ovat nätit.
Ja seuraavalla on ihana ilme ja tuo... asento on kanssa niin hieno ettei mitään rajaa...
Ja tuo musta on aivan liian upea. Se on ehkä henk. koht. suosikkini jos noista joku olisi pakko valita. Sen siivet ovat taas aivan ylisuloiset ja sen vartalo *sulaa*... Ja tuo rajaus ja taustalla olevat tähtöset. Olen aika varma ettei kuva olisi yhtä iskevä jos se olisi valkoisella paperilla mustalla kynällä tehtynä ^^
Suihkukuvan naisella on joku täydellinen anatomia. Se ei ole sellainen luonnoton keppi, vaan luonnollinen. Verho ja tausta ja kaikki ne yksityiskohdat ovat myös aivan ihania :3
Ja tuo viimeinen. Sekin kuuluu suosikkeihini kaikkien muiden kuvien ohessa. Siinä on tunnelmaa ja niiden vartalot ovat aivan pelottavan täydelliset. Ja se on muutenkin nätti. Ja niillä on aika siunatut nimet ^^

Ha, lyhyt kommentti, mutta kun on niin väsy eikä jaksa... Mutta nuo kaikki ovat oikeasti hienoja ja siististi tehtyjä, olen kateellinen ja ryhdyn sitten sinuakin arvostamaan nyt ihan kympillä ^^
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

O_o UPEITA!! :) jokus itten osaa piirtää mustavalkosta!! :D Ne on just semmosii kuvii jotka ei kaipaa väritystä! :) Ja se mustalle piirretty näytti mahtavalta!! O_o Ja kyllä sä niitä hiuksia osaat piirtää!! :) mitä sä höpiset!? Ja oliko se kissa joka sanoi "you can't treat me this way.." ??
Se ainakin näytti just pestyltä ja kiharretulta kisalta! :D

Upeita! mustavalkokuvat ovat jotain erityistä! ^_^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Rum-Pirate
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: Ke Huhti 14, 2004 9:06 pm
Paikkakunta: Rommitaivaan pilvellä, Johnny Depp:n kainalossa

Viesti Kirjoittaja Rum-Pirate »

Näm ovat kaikki mitäänsanomattoman upeita!! ^^
pidän lyijykynätöistä aivan mielettömästi!
*päättää jättää kommentoimisen niille, jotka sen taitavat *
^^' Piirrä toki paaaaaaaaaaljon lisäää...!
Pöö! *aina yhtä viksulla tuulella*

Kuva <------ theehee! Kuva X-Japan <3<3<3
*poissa*
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

<3 *palvati palvati* Minähän sanoin että ne on hienoja! ^3^~
Osaat niin hienosti käyttää mustaa ja valkoista hyväksesi <3

Pääset nyt sitten loftiksen alastomien sammakkonaisten kerhoon jalavan kanssa xD
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Piirrustuksesi ovat upeita varsinkin anatomisesti! Olet kuin minä: et väritä kuviasi (vai?)
Kauniisti osaat piirtää, varsinkin se mustavalkoinen luomus on hieno. Kauniita. Lissee lissee.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

aniin sori unohdin sanoo "hep" joten: Hep! :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Kaikkein hienoin oli mielestäni se mustalle pohjalle tehty, ai että...
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

mikä ihmeen hep..? c___c
No kuitenskin.
Ihania kuvia! anatomia kohdallaan, ilmeet jne.
Ei väritystä, mutta se toimii hyvin ilmankin.
Viimeinen kuva oli erikoinen ja siksi ihastuin siihen eritoteen ~<3
^______^
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
Poison
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:53 am

Viesti Kirjoittaja Poison »

:shock: Näin moni on käynyt kommentoimassa. Voih, kiitoskiitoskiitos! *ruttii ne kaikki useampaan oteeseen* ^_____________^

Ette ikinä arvaa miten monta kertaa olen lukenut kaikki nuo ihanat kommentit läpi ja miten onnelliseksi ne minut joka kerta tekevät :33 *valuu tuolin päältä suoraan pöydän alle hymyillen*
Then sighing, said the other, ´Have thy will, I am the Love that
dare not speak its name.´
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

No p*rkele, HEP!!! Poison-hanii, eipäs nyt aliarvioida omia piirustuksia. Onko sinulla aavistusta, kuinka hienoja nämä ovat? :)

Yksinkertaisesti rakastan piirustuksiasi. Tapasi piirtää on söpö ja samalla kuitenkin niin hieno. Ja on ihailtavaa osata piirtää ihmisiä, kaikki työsi ovat kauniita. Hahmojen ruumiinosat (tässä tarkoitan siis ihan käsiä ja jalkoja, en mitään sen kummempaa..! ^^;) ovat suunnilleen oikean pituisia. Kasvot ovat veikeitä, ehkä hiukan outoja, mutta hienoja ja veikeitä! ^^ Ja et osaa piirtää hiuskia (hiuksia)?!!? Olen eri mieltä.
Kaikki olivat hienoja, ensimmäinen oli paras. Älä kysy miksi, en kuitenkaan osaisi selittää niin, että ymmärrät. XDDD
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Poison
Örkki
Viestit: 56
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 11:53 am

Viesti Kirjoittaja Poison »

Hee, tällaista vähemmän mielenkiintoista päivitystä ^^'

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... nt=Why.jpg
Juu, se yrittää olla Majolle jonkinaikaa sitten tehty synttärikortti.

http://photobucket.com/albums/y48/venom ... nt=guu.jpg
Siitä piti tulla Eiji, mutta kunkun..niin se ei muistuta sitä (tämän takia se on yrittänyt viimeiseen asti vältellä fanartin piirtämistä x3) ja joo, min menin ajatuksissani rajaamaan vahingossa sen pään tussilla ennen kuin olin saanut sille hiukset piirettyä xD

njuu, ja kommentoida saa jos vain suinkin viitsii :3
Then sighing, said the other, ´Have thy will, I am the Love that
dare not speak its name.´
Vastaa Viestiin