RanDOM'in tuotokset (26.6)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

RanDOM'in tuotokset (26.6)

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

No niin, päätimpä minäkin nyt sitten muiden töitä tarpeeksi katseltuani rohkaistua, ja alkaa keräämään omia juttuja sivuille^^. Toivottavasti saisin rakentavaa palautetta, arvostaisin.
Nä on törkeen kokosia :wink:

Ok,
Nämä kolme ensimmäistä teosta ovat malleista piirrettyjä.
(www.howtodrawmanga.com)
Ne ovat ensimmäiset työni tässä manga/anime kategoriassa. Ja paperit rypyssä skanneriin... Tulos:

Kuva
Ei mitään masterarttia, mutta itse kyllä pidän.

Kuva
Haalea ja ryppyinen. Ahteri väärin piirretty, ja meno vaan paranee^^

Kuva
Vähän tylsä asento, mutta menköön.

Kuva
Tämä on ensimmäinen ja viimeinen värillinen kuvani. Kuvasta näkyy vain puolet, sillä alkuperäinen oli tehty A3'lle. Olennainen kuitenkin löytyy.

Kuva
Tämä on sitten ikään kuin omistettu mun heidilleni, jos nyt tulit tänne vilkuilemaan. Tälläisenä näen tulevaisuuden miehesi. ^^

Kuva
Ah ja viimeisin ja rakkain kultaseni.

Laitetaan tulemaan lisää sitten taas...
Viimeksi muokannut RanDOM, Su Kesä 26, 2005 10:54 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ei paha alku ollenkaan!! :D Vaikka en ole minkäänleinen mangaexpertti niin kyllä tuosta vielä mestari tulee kerra ny jo nhuin hienoja on!! :D

Olenko väärääsä ja tyhmä vai näyttääkö nuo yhdet Dragon ballin Vegetalta...?....
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Re: RanDOM'in tuotokset (13.6)

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Löyty vielä muutama...:

Kuva
Tässä on jonkun asteen enkeli ja vesiväreillä tehty hahmo.

Kuva
Miksiköhän tuota nyt sitten kutsuisi... Tulipa tuollainenkin tehtyä, kun oli ensin päivä tolkulla jahkailtu^^

Kuva
Spike Cowboy Bepop'ista. Itse pidän.

Kuva
Taidoka.

Kiitokset kaikille palautetta antaville *kiitos ja kumarrus*
Viimeksi muokannut RanDOM, La Kesä 25, 2005 5:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Celebriel kirjoitti: Olenko väärääsä ja tyhmä vai näyttääkö nuo yhdet Dragon ballin Vegetalta...?....


Jeps, siitä sarjastahan ne on otettu^^
-kiitosh kiitosh-
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

Ensimmäinen kuva, onko se DB:sta Trunks?
*huu, hieno on..*

Nämä olivat hyviä.
Mutta todellakin törkeen kokoisia..
Lempparini on ehdottomasti kahden soturin alla oleva kuva.
Muttas hyvä alku, ja ei muuta kuin että jatka vaan.
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
Majo-chan
Örkki
Viestit: 190
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 2:29 pm
Paikkakunta: Lappeenranta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majo-chan »

Siitä se lähtee ja hyvä alku, juu, kuten muutkin ovat sanoneet. :3

Jos mitenkään olisi mahdollista, niin viitsisitkö pienentää kuvia ensi kerralla kun postaat? Minun koneeni, kun ei ole uusinta teknologiaa, henkilökohtaisesti nimittäin sanoo poks, kun joutuu lataamaan näin ison kasan näin isoja kuvia. Arvostaisin kovasti, ja saisi paremman käsityksen kuvan kokonaisuudesta. :3
Kuva
Esege
Örkki
Viestit: 181
Liittynyt: Su Elo 29, 2004 10:20 am

Viesti Kirjoittaja Esege »

Ei olisi pitänyt katsoa.. *nurinaa* *kade* Aivan upeita, en itse osaa manga-tyyliä ollenkaan ja manga on minusta hurjan kaunista..

Asiaan.

Eka. Ihania nuo paksummat viivat. Muutenkin hieno, ja nuo housut ovat suorastaan kuolattavat. Tosin hän on jo hieman liiankin lihaksikas minun makuuni. Jos nyt ruvetaan nipottamaan, niin tuo miekan kahva ei taida ola ihan suorassa terään nähden (tai päinvastoin), mutta mitäs pienistä.

Toka. Edellisen jäkeen katsottuna vaikuttaa tosiaan haaleata ja luonnosmaiselta. Ja anatomiassakin on jotain häikkää, mutta vaikea sanoa noin isosta kuvasta. *vink vink*

Kolmas. Samaa tyyliä kuin ekassa näköjään, tosin ei yhtä hieno. Rintalihakset vaikuttavat olevan aika ylhäällä ja jalat (siis jalkaterät) ovat aika pienet. (Tiesitkö että ihmisen jalkaterä on samanmittainen kuin matka kyynerpäästä ranteeseen? Siis siihen rannenivelen alkuun.. Kokeile vaikka. ^^)

Neljäs. Ihan kiva. Jännä tuo lintu, kun se on noin rajattu. Häiskän pää näyttää pieneltä, mutta se voi kyllä johtuo tuosta hiuspehkosta.. Aika kuolattva tyyppi muuten.

Sitten tämä haltian näköinen kaveri. Ihan mukava, joskin hiukan teräväpiirteinen. Saisi olla poju edes joskus ruoka-aikaan kotona. ^^

Tatuiotu mies. Ihan hieno. Ainoa mikä häiritsee on tuon tatuoinnin tummuus verrattuna muuhun väritykseen. Hieno ilme.

Enkeli. Toimisi paremmin väritettynä. Ja tuo letti hiuksissa on jotenkin viimeistelemätön. Sininen tyyppi on loistava.

Soturit. Kylläpä on samanlaiset asennot. ^^ Aika ovela idea.

Hattutyyppi. Aivan ihana. Rakastuin noihin vaatteisiin, kuluneeseen olemukseen, meikkeihin ja tatuointeihin. Ja sillä on lovi korvassa. ^^

Spike Cowboy. Nimi ei sano minulle mitään, mutta herra on komea ja taitavasti piirretty.

Viimeinen. *tahtoo sen vaattteet* Suokaa anteeksi jos en ymmärrrä, mutta minusta hän näyttää olevan yöpuvussa. ^^' Aika pienet jalkaterät, mutta ihastuttava lohari korvaa sen.


Olipas siinä kommenttia.. O.o Ja vielä sanoisin, että hieman pienemmiksi noita kuvia voisi laitella.
Tosiasiassa mieleni teki mennä heidän luokseen kysymään, miten he tekivät sen - olivat niin puhtaita ja varmoja kuin olivat.
-Tom Spanbauer, Mies joka rakastui kuuhun
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Kiitoksia vaan kaikille vastanneille!

täytyy tehdä lisää *ja muuttaa vähän kokoa^^*
-siis kiitokset vielä kerran-
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

No niin...

Tässä tulee taas näitä mun juttuja, joskaan eivät ole ihan sitä mun juttua. Ehkä se sieltä jostain sitten joskus jopa löytyy...^^

Kuva
Tämän tein häiriintyneessä tilassa, tuli siitä nyt edes jotain... :) Pahoittelen, että värit ovat sotkuiset osin skannerin syystä ja osin johtuen että ne ovat tiimarista, hinta 0,5€... Heheh.

Kuva
Tämä on tehty aqurelle kynillä, vaativat ehkä liiankin vaativat työkalut mun käsiini, mutta värit ovat pehmeät ja täyttävät tilan. Kuva on tehty mun suosikki ponistani. Luonnostelin jälleen taas vaan liian ronskilla kädellä, joten ei oikein mahtunut koko pää kuvaan.^^

Kuva
Ilme muuttui noin kuusi kertaa, joten lopputulos ja tarkoitus jäi vähän hämärän peittoon itsellekin.*voi että noita hauraita viivoja!!!* Eipä tuo haittane *pingotettu hymy*
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Tuo viimeisimmän viestin ensimmäinen on aivan upea! *tuijottaa*
Sie todella osaat. Nämä on kauniita. Oikein hyvin piirrettyjä.
Juu, en osaa kirjoittaa järkevää palautetta, mutta ei kai kukaan siitä suutu vai? *piiloutuu pöydän alle*
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uih aivan upea hevoinen!! Kumpa meikäkin osaisi tehä niitten päät tuollaisiks!! :shock: ja truo tyttö.. upea taiteilioita riittää maailmassa !! :D
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
losti
Örkki
Viestit: 83
Liittynyt: La Huhti 10, 2004 7:58 pm

Viesti Kirjoittaja losti »

Hienoja! :)
Pidän etenkin tuon tytön värityksestä. Ja heppa on söpö :3
Vastaa Viestiin