Judykin yrittää piirtää.. | Disney-suuteloa 23.7!! + 1 :D

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Kaukokatse
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2006 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Kaukokatse »

Hee! hyviä ovat, olet kehittynyt noista ensimmäisistä kuvistasi. Eniten pidin Minä- kuvistasi, ne oliat oikeasti tosi onnistuneita :D Ja sitten se jossa olit sen pojan kanssa, vähän söperö.. Disneyn suutelot oli mahtavia, mittasuhteet ehkä välillä vähän hassuja. Disney rulaa!!! Mutta vielä yksi, hyvin kriittinen asia: älä ikinä, IKINÄ piirrä enää ruutupaperille! Se pilaa muuten hyvät kuvasi!
Miltä tunutisi
jos pitelisit mua lujasti?
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pitempään.
Hän kysyy: 'Mitä mietit nyt? Oot pitkään itseksesi hymyillyt.'
Vastaan:'En mitään!'
Kasvot kivea mutta sydän hyppää.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

ensimmäiseksi kommentoin tuota pääkallon kuvaa.. hyvin onnistunut. Miulla melkeen aina menee jotenkin pieleen "edestäpäin" piirretyt jutut mutta sie olet onnistunut loistavasti.

Disney hahmot ovat hianoja. En lähde itse edes koettamaan onnistuisinko piirtämään Disney hahmoista edes saman näköisiäkään. Ihmiset näyttävät minun piirtäminäni kierosilmäisiltä ja muutenkin epäsymmetrisiltä..jalat eri pituiset ja paksuiset.. *huokaus*

näkisin mieluusti lisää töitäsi!
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cecilia Musta
Puolituinen
Viestit: 282
Liittynyt: To Kesä 30, 2005 4:11 pm
Paikkakunta: Tharasissa, joko Alamaailmassa tai Mustassa Sudessa nurkkapöydässä.

Viesti Kirjoittaja Cecilia Musta »

nuo Disneyt olivat upeita! ^^ vaikka kuvat olivatkin sumuisia (digikamera(?)) niistä tunnisti jokaisen hahmon ihanan helposti *huokaus* Disneyn klassikot ovat elämäntapa ^^' en osaa sanoa mitään hienoa (se ei ole uutta) yritä vain löytää jostain ruudutonta paperia ;) ja saako toivoa kaunottaren ja kulkurin sitä söpöä kuono vasten kuonoa pusua? sen kun näkisin niin awwittelisin koko loppupäivän ^^;
Teräsbetonista paljon vaikutteita saanut tarinani:
Tulenkantajat
Vastaa Viestiin