Sottauksia a la Grudge

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Grudge
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: To Elo 04, 2005 4:12 pm
Paikkakunta: Hakametsän jäähalli

Sottauksia a la Grudge

Viesti Kirjoittaja Grudge »

Päätimpä lykätä pari työtäni tänne teidän hurjien katseittenne arvosteltavaksi... Kommenttia olisi kiva saada. Voin piirtää lisää, mikäli satutte edes jostain pitämään.. ^^

Sarvipyrstö
Työni erään foorumin piirrustuskilpailuun. Tehty ilman lyijykynää pelkällä mustalla tussilla (ja tuo työ söi meitin hyvän tussin). Kuva on oma mielikuvani tilanteesta (Sarvipyrstö muuten hyppelee jättiläismäisen munakasan päällä, ja tummin niistä on kultamuna).

Hauva
Näin tämän eräässä hyvin vanhassa unessani, joskus kaksi-kolme vuotta sitten (muistan tuon unen hieman liiankin hyvin..). Tämä oli muuten ihka ensimmäinen PSP- työni elämässäni (siltä se taitaa hieman vaikuttaa..? ^^')..

Lohikäärme
Tämäkin kuva oli erääseen piirroskilpailuun. Kuva on söhritty päivässä vesiväreillä (olisittepa nähneet pöytäni sen jälkeen..). Kuvassa on rakkauslohikäärme (älkää kysykö, kisan aiheena oli rakkaus.. O__o). Tuo lohikäärme syö kaikilta rakastuneilta silmät päästä.. En tiedä miksi.

Phoenix
Huolimattomasti PSP:llä väritetty lintunen. Anatomia on mennyt täysin päin mäntyä, mutta pidän kuvan väreistä. Uskon, ettei tuo lintu ikinä lennä noilla siivillä... Korkeintaan poseeraa niillä kohti kameraa..

Furry
Päivän puuvärityö. En tiedä, mutta jokin kuvassa saa minut tuntemaan suurta inhoa, vaikka värityksestä pidänkin. Löydättekö te sen inhokohdan? O__o
KuvaKuva
I think you better run, yes.
I think you better hide
Lalla
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 10:35 pm
Paikkakunta: Espoohan se.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lalla »

Oi voi, mahtavia töitä. :> Joku taitaa tykätä lohikäärmeistä? ^-^

Tuosta viimeisestä pidin ehdottomasti eniten, tiedä sitten miksi. Se oli yksityiskohtaisimmin piperretty, ja värit sopii toisiinsa loistavasti, osaat sävyttää hyvin. Taustalla olisi toisaalta voinut olla jotain, mutta näinkin se on hyvä, karu maisema sopii kuvaan. :>

Phoenix sopi maisemaansa tosi hyvin, vaikka sen siivet todella näyttää vähän kapoisilta, nyt kun asiasta mainitsit, muuten en varmaan olisi kiinnittänyt asiaan paljon huomiota. :> Ihanat värit kuvassa, blaah. Voi näitä ihmisiä jotka jaksavat piirtää koneella, ja vielä hyvin. >_> Heh, tykkään linnun silmistä. Ne on jotenkin... harmaat. *pyörittelee silmiään* Näin tässä käy kun koettaa saada aikaan palautetta! :roll:

Rakkauslohikäärmeesi, hih, sen tausta on ihkupinkki! <3 Pääni menee pyörälle kun koetan selvitellä mielessäni sen ruumiinosia, mutta ei se mitään, se on kaiketi ihan positiivinen juttu! :twisted:

Hauvasi on uskomattoman hieno ensimmäiseksi PSP-työksi, ja muutenkin. ^^ Tuo mieleeni Alone in the dark -PSpelin, jota siskoni, minä, ja isäpuolemme pelattiin jokunen vuosi sitten. Pelottavaa. Meh. O_o
Niiden silmät kiiluu komeasti, varsinkin alemman pään. Mitkä hampaat. o.o Mulla olisi mennyt hermo niitä tehdessä.
(Hui kamala, nyt lakkaan katselemasta sitä kuvaa, keksin koko ajan lisää yksityiskohtia... Hyrr.)

Sarvipyrstö oli ihan upea.
Heh. Tiesin sen heti ensimmäisistä neljästä sentistä, johon koneeni päätti kuvan lataamisen pysäyttää. ;> Onneksi toinen kerta toden sanoi.
Asento on hyvä, ja siivet, voi voi. Miten ihmeessä olet jaksanut tehdä ne?
Mmh. Eikä hitustakaan kateutta äänessäni. ;> Ja vielä tussikynällä. Pih. ^^

No jaa. Toivottavasti joku muu tulee kommentoimaan järkevämmin, minua väsyttää.
Pääpointti nyt kuitenkin oli siinä, että kuvasi olivat loistavia. :]
Stars are beautiful, but they may not take an active part in anything, they must just look on for ever.
It is a punishment put on them for something they did so long ago that no star now knows what it was.

J.M.Barrie, Peter Pan.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

O.O Hienoja? Ei tietenkään. Tuo oli valetta!

Sarvipyrstö:
Se on hieno, tulesta mitä se syöksee ei ole niinkään hieno. Mutta jos ottaa huomioon että se tulee vauhdilla... nojaa. Häntä näytti aluksi ihan kuivuneelta kuusen oksalta, nyt se näyttää hyvin voivalta. Munat (tosiaankin, munat)ovat kivoja.
ja tummin niistä on kultamuna
Tuli heti tuosta mieleen Austin Powerssin(elokuva) Goldmember. Joo.

Hauva:
Niillä on aika omituiset nenät. Vilkaistessani sitä kuvaa ajattelin ettei tuo ole hieno, mutta ei siitä huomaa sitä hienoutta ellei katso sitä hiukan tarkemmin. Kivaa, sillä on sitten kaksi häntää ja kaksi päätä. Ja neljä jalkaa, ja yksi keksi vartalo(ei ollut keski). Meni sitten kummittelemaan uniisi, taisiis kummitteli uessasi. Huomasin että sinä osaat piirtää hyvin tuommosia luisevia tassuja. *näyttää peukkua*

Lohikäärme:
Lohikäärme on selvästi väritetty vesiväreillä. Lalla taisi tykätä taustasta, minä taas en. Enkä sarvista. Mutta itse lohikäärmeen väreistä ja sen Siivistä pidin paljon. Se punainen osa näyttää ihan taudilta, ihan kuin se leviäisi. Se sopii kuvaan. Käsiltä näyttävät tikut saisivat kyllä olla vähän lyhyemmät, koska nyt se näyttää siltä kuin sillä olisi kädet.
Tuo lohikäärme syö kaikilta rakastuneilta silmät päästä
Hui, en voi rakastua kehenkään(miten ihmeessä tuo oikein sanotaan) ihmiseen. Olisin voinut luulla että se saattaa ihmiset yhteen, aivan kuin Amor.

Phoenix:
Siitä en oikein tykännyt, johtuu sen aika pitkästä kaulasta ja jaloista. Mutta mutta, sen siivet ovat hienot ja ne värit. Kuolen! Ne valkoiset täplät sen päässä saavat sen näyttämään siltä kuin se hilkoilisi. Itse pää osa on suloinen. Tausta on ihana, vaikka sitä ei ole piirety.

Furry:
jokin kuvassa saa minut tuntemaan suurta inhoa
Voisikohan olla sen kädet, ne eivät ainankaan minuuun iske. Tai sitten sen pään asento, se voisi ehkä olla kurottumassa eteenpäin... tai jotain.
Minäkin pidän väreistä(värityksestä). Nenä on aika iso. Rakastan sitä lintua! (nyt minulta syödään silmät) Lannevaate on ihanan värinen, sitten sen "sotamaalaukset ovat kivoja". Miksi sinä osaat piirtää valkoja niin hemmetin hyvin? Ja osaat värittääkin vielä. Boohoo!

Mutta saisinko pyytää sinua tekemään lisää, kiitos? (jatka samaan malliin)
Valita toistoista jos niitä löydät.(tottahan toki minä itseäni aina toistan)
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Grudge
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: To Elo 04, 2005 4:12 pm
Paikkakunta: Hakametsän jäähalli

Viesti Kirjoittaja Grudge »

Kiitoksia paljon kommenteistanne! ^^
Ja kyllä, lohikäärmeet ja muut matelijamaiset möröt ovat hyvin lähellä sydäntäni, ne ovat helpoimpia piirtää/värittää omasta mielestäni.

Aa, furryn kädet! Totta tosiaan, ne saattavatkin olla se inhon kohde. En ole ikinä osannut piirtää ihmisiä taikka ihmisten ruumiinosia, siksi en niitä piirräkään. Ja taustojen kanssa menetän yleensä heti hermoni.. n_n'

Mutta tässä on pari uutta työtä:

Metsästys
Kuvan lintu (se joka tunnistaa, saa suuren kympin) tuskin kävisi luonnossa noin suuren käärmeen kimppuun. Tehty lyijykynällä maalla ollessani ja matkan ajaksi jouduin taittamaan piirroksen rumasti. Lisäksi siitä saattaa bongata mansikkatahroja.. Skanneri söi lyijykynää hieman, todellisuudessa se on mielestäni parempi.

Schwarz -herra
Roolipelihahmoni eräässä koiraropessa. Tehty PSP:llä päivässä (olen päivän ihminen ja teen lähes kaikki työni päivässä).

Ryner -herra
Roolipelihahmone eräässä ropessa, jossa pelataan (yllätys-yllätys!) hevosilla. Puuvärit & tussit ja koneella muoksittu hieman. On muuten hemmetin hyvä hevonen minulta, niitä kun aika harvoin piirtelen.. O__o
KuvaKuva
I think you better run, yes.
I think you better hide
Ecta
Örkki
Viestit: 154
Liittynyt: La Huhti 02, 2005 8:25 pm
Paikkakunta: Pumpulimaa

Viesti Kirjoittaja Ecta »

Ihastuttavia olentoja todellakin.
Osaat piirtää todella hyvin, suorastaan erinomaisesti.
olen päivän ihminen ja teen lähes kaikki työni päivässä
Niin, minäkin tahdon saada työni nopeasti loppuun, mutta jotkut suuret öljyväri tai akrylliväri maalaukset syövät enemmän aikaa.
Ja jos työ jää kesken, se tuskin tulee koskaan valmiiksi. x)
Metsästys kuvan käärme oli mielestäni hyvin aidon näköinen.
Ja hmm..ensimmäinen kuva, sarvipyrstö oli minusta tyrmäävän upea.
Sen olennon pään liike, asento ja mustatuli osoittivat hyvää piirrustustaitoa.
Se kuva sai minut sanattomaksi.
Tosin, en sitten pitänyt vesiväri lohikäärme työstäsi. Tausta enmmänkin oli makuuni liian pinkki, mutta sehän nyt onkin vain minun mielipiteeni..
Rotanmyrkkyä ja wnb-taiteilijoita.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Nuxos kirjoitti:Ja jos työ jää kesken, se tuskin tulee koskaan valmiiksi. x)
Sama minulla, todella harvat, kesken eräiset työt tulevat minulla valmiiksi. Minulta löytyy yleensä aikas paljoin niitä kesken eräisiä töitä, koska mielestäni aihe oli huono tai sitten piirustus tyyli huono(tai muuten vain ihan takapuolesta)

Metsästys:
Linnulla on aika omituiset jalat. Muuten, syövätkö linnut oikeasti käärmeitä? Minulle se on aika epä selvää. Mutta sen siivet ovat jumalattoman hienot!*huokailee* Ihana ilme sillä(linnulla). Ja käärmeitähän on helppo piirtää. Eläimet ovat alaasi todellakin.

Schwarz -herra:
Omituinen nimi.
Tausta on kiva siinä työssä. Miten ihmeessä tuo osaa tehdä jalkoja siis käsittämättömän hienosti? Tuon asentokin on niin *hetken hiljaisuus* niin aito. Ja sitten sen ilme, tuota olisi kina päästä halailemaan. Tykkään noista valkoisista raidoista sen jaloissa.

Ryner -herra:
Kaula on muuten liian pitkä ja tuolta mihin se nyt loppuu niin liian paksu(tai se loppuu väärään kohti*ei osaa selittää*). Ja sen selkä on liian lyhyt, muuta vikaa en näe. Palvon sinua! Kaviot ne ne ovat ihanat, isot. En voisi tähän kirjoittaakaan sitä kaikkea mitä ajattelen niistä. Oikasti ne kaviot ovat hienot, liiankin hienot. Sitten ne jalat*pökrää* ne jalat ovat samaa mitä kaviot. Täältä päin katsottuna vasen takajalka, eli sen hevosen oikea takajalko on hirvittävän hienossa asennossa. Olen katsellut hevosen liikettä jo aika pitkään, tuo kuva käy aivan kävelemään silmissäni. Vain sen takajalan takia.

Siis niin. Pyydän lisää edelleen. Minäkin saattaisin oppia jotakin eläinten asennoista ja anatomiasta.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Grudge
Örkki
Viestit: 12
Liittynyt: To Elo 04, 2005 4:12 pm
Paikkakunta: Hakametsän jäähalli

Viesti Kirjoittaja Grudge »

Todella paljon kiitoksia kommenteistanne! ^^
Ja kyllä, jotkut linnut syövät käärmeitä. Tuo 'Metsästys' kuvan lintua kutsutaan myös nimellä 'Käärmeenpolkija'. Lajia en paljasta, jos vaikka joku ihmeellinen immeinen tulee ja keksii sen.

Tässä yksi uusi (tai, no. Iältään se on vanha) työ:

Kelmit eläinhahmoissa
Ihka ensimmäinen kuva, jonka netissä julkaisin vuonna nakki. Ihmisinä yritin niitä aluksi piirtää, mutta eihän siitä tietenkään mitään tullut. Siriuksesta en oikein pidä, hänet kun on yritetty piirtää hopsu- tyylillä (ja se ilme. Sille saa nauraa), jota en enää harrasta. Muuten, olenko ainoa, jota nuo mustat reunat häiritsevät?
KuvaKuva
I think you better run, yes.
I think you better hide
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Olet sitten laittanut lisää.

Remuksen kaula on aika paksu, minua kävi se häiritsemään. Jameksen(jos näin niiden oikeilla nimillä kutsutaan) kaula näyttää ihan tyhjältä. En minä siitä oikein tiedä tykkäänkö vai en. Remuksen ruumin(vaikka eihän se kuollut ole) on hieno! Pyhän paavalin pallit sie se olet aina sitten osannu piirtää tassuja...? Ainankin päättelisin siitä, kun sanoit sen olevan vanha työ. Miksi minulle tulee mieleen Scarin tassut, noista sinun piirtämistäsi?
Peter on söpö, siis tuossa kuvassa. Salat ovat kivat.
Sirius on tuossa vanhan näköinen. Eikä siriuksen pää(vai ilmekkö se nyt oli) saanut minua nauramaan, vaan Jameksen kaula. Koska Siriuksella on kulmakarvat, se näyttää aivan siltä kuin... en saa päähäni yhtään mitään tällähetkellä.
Jameksesta(tiedän ettei sitä taivuteta noin) vielä semmosta, että sillä on hienot, aivan loistavat sarvet.

Tästä lähtien tiiätkö mitä. Aha, et siis, mutta.
Tästä lähtien olen sinunpiirustusten ikuinen kommentoijasi!
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Vastaa Viestiin