Nendin taidearkku. (uudet 10.3)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Nendi
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Elo 08, 2005 10:13 pm
Paikkakunta: Herusinki~

Nendin taidearkku. (uudet 10.3)

Viesti Kirjoittaja Nendi »

Koska en ole piirtänyt vähään aikaa, laitan vanhempia. Työt tulevat aikajärjestyksessä, uusimmat ovat parin kuukauden ikäisiä, vanhimmat parin vuoden... huomatkaa siis suuri aikaero, siksi osa on niin... urk. Ja aihehan ei ollut pakollinen, siis TSH'ta? Jos on, poistan koko topikin, en ole nimittäin piirtänyt koskaan mitään siihen liittyvääkään. ^^'

lyijykynätyöt:

Neko-kun
Relas
Chiba.
Mineko
Vic&Gohaku Nämä kaksi tunnette, jos menette lukemaan ficcini... *mainostusta, mainostusta*
New haircut
Neko-kun taasen
Ja taas!
Naola lohikäärmeenä


Oyrin värittämät:

Luca ja Lucian Vic-liskona
Hahmot ja minä

Itse väritety:

kettu-Vickyjä
Heppa
Kitsune ja Hana
Kyonnichi


Huh. Piirrän liikaa. Ja herranen sentään, ei, ei tarvitse kommentoida kaikkia. Valitkaa mieleisenne, ja pahin painajaisenne, ja kommentoikaa. Odotan innolla niin ruusuja kuin risujakin, kritiikki on tärkeää, mutta ylistyksiä on kiva lukea. ^^
Viimeksi muokannut Nendi, Su Maalis 12, 2006 6:26 pm. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Huomenta maailma, nukuitko hyvin?
Minä en, pääni on edelleen sekaisin pyörimisesi takia. Aurinko, olit ihan pilvessä ja liian kirkas, ja Kuu, olit liian himmeä yölamppu.
Tähdet sammuvat vasta valovuosien päästä ja minä selitän sekavia.
Öitä.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oih! :D Ne on upeita varsinkin se lohikäärme ja ne itse värittämäsi :D Ne ketut oli todella suloisia ja anatomia toimi kaikissa kuvisaa :) Itse en ollenkaan osaa tuolla tyyliillä tehä yhtikäs mitään, jätän mangan niille jotka se osaa :mrgeen: ja olet selvästi yks niistä!

Se yksisarvinen oli todella kaunis.. tosin sen takajalka joka oli vähän kauempana oli hieman liian "suora" :3 Mutta todellanätti ja eläimiä osaat todella piistää! Lohikäärmeet rules!! :P
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nendi
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Elo 08, 2005 10:13 pm
Paikkakunta: Herusinki~

Viesti Kirjoittaja Nendi »

Celebriel: kiva kun tykkäsit. Ja tuosta yksisarvisesta, minun hevosen anatomia-tuntemukset ovat hieman... krhm. Päin metsää. Olen ruvennut harjoittelemaan vasta nyt kunnolla hevosen anatomiaa. >_< Ja täytyy sanoa, ettei hyvin mene, nuo takajalat ovat kamala ongelma. Ihahahaa, hevosia on kirous piirtää.
Huomenta maailma, nukuitko hyvin?
Minä en, pääni on edelleen sekaisin pyörimisesi takia. Aurinko, olit ihan pilvessä ja liian kirkas, ja Kuu, olit liian himmeä yölamppu.
Tähdet sammuvat vasta valovuosien päästä ja minä selitän sekavia.
Öitä.
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja itikka »

Katsoo kuvaa Luca ja Lucian, silmät pyöreinä. Olet mennyt ja varastanut Tubbsin idean! Siinä oli vain Muraki ja Tsuzuki. Kääk!. Hienoja melkein kaikki. Nyt en vain voi kommentoida sen enempää, koska äskken jyrähti ja kohta varmaan ukkostaa. Ja silloin voi mennä kone rikki, sitten tulee sanomista. Saatanpi joskus kunhan lisäilet piirustuksia, keksittymään siihen kirjoittamiseen.
Viimeksi muokannut itikka, Ke Loka 05, 2005 3:54 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Nendi kirjoitti:Celebriel: kiva kun tykkäsit. Ja tuosta yksisarvisesta, minun hevosen anatomia-tuntemukset ovat hieman... krhm. Päin metsää. Olen ruvennut harjoittelemaan vasta nyt kunnolla hevosen anatomiaa. >_< Ja täytyy sanoa, ettei hyvin mene, nuo takajalat ovat kamala ongelma. Ihahahaa, hevosia on kirous piirtää.
Voi tiedän miltä tuntuu... :( Sain yksisarvisestasi inspisksen ja kun yrittelin hetken huyomasin että ei onnistunu.. ei ainakaan eilen :P Joten taidanpa mennä tästä hetii uudestaan kokeilemaan kun taas tuli inspis! :mrgreen:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nendi
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Elo 08, 2005 10:13 pm
Paikkakunta: Herusinki~

Viesti Kirjoittaja Nendi »

itikka kirjoitti:Katsoo kuvaa Luca ja Lucian, silmät pyöreinä. Olet mennyt ja varastanut Tubbsin idean! Siinä oli vain Muraki ja TSuZuki. Kääk!. Hienoja melkein kaikki. Nyt en vain voi kommentoida sen enempää, koska äskken jyrähti ja kohta varmaan ukkostaa. Ja silloin voi mennä kone rikki, sitten tulee sanomista. Saatanpi joskus kunhan lisäilet piirustuksia, keksittymään siihen kirjoittamiseen.
Oh, tämä on niin totta! Minulla oli kuva kaaaaauuaaan sitten tulostettu ja jonnekin huitsin nevadan kansioon unohdettu. ^^ Olen ollut Tubssin fani kauan. Mutta enpä muistanut että se oli Tubbsin alkuperäinen työ, kun mallia otin. ;__; Eli siis alkuperäinen (c) on Tubbsin. Palvokaa sitä tyttöä.
Huomenta maailma, nukuitko hyvin?
Minä en, pääni on edelleen sekaisin pyörimisesi takia. Aurinko, olit ihan pilvessä ja liian kirkas, ja Kuu, olit liian himmeä yölamppu.
Tähdet sammuvat vasta valovuosien päästä ja minä selitän sekavia.
Öitä.
Oyri
Örkki
Viestit: 78
Liittynyt: Ma Kesä 27, 2005 3:21 pm
Paikkakunta: Roskapussi sammon valtatien varressa! Se musta!

Viesti Kirjoittaja Oyri »

Iiiiihanaa kun olet pistänyt tänne kuveja! Jospa minäkin uskaltautuisin tekemään oman gallerian. Kassu sekoo kun pistän shounen aita Yokohamaan! xD

Nämä olen jo nähnyt.... Paitsi ehkä tuon hevosen ihanaisen ja tuon kissannäköisen tyypin! x3 Mine sitten rakastan Lucianini ilmettä tuossa kuvassa. Se on jotenkin niin... Lucian.. O.o x3

(saa villejä suunnitelmia ficciin) xD Älkää pelätkö. Luultavasti en ikinä uskalla kirjoittaa mokomaa. HYI MINUA JA LIKAINEN MIELIKUVITUKSENI! *hakkaa sormiaan kärpäslätkällä (taas)*
- Rakkaudesta se hevonenkin potkaisee!
- Aih, tuo sattuu. Suutele minua se sattuu vähemmän.
- Ei sillä tavalla jolla minä sen teen *virn*

http://www.freewebs.com/oyri
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Ensialkuun kaksi paljastusta: 1) olen äärimmäisen laiska kommentoimaan ja kello on jo paljon, pitäisi olla jo nukkumassa, joten anteeksi viestin lyhyys ja mitäänsanomattomuus 2) mä en tunne yhtään noista hahmoista :P
Mutta mutta, mä halusin vaan sanoa sen, että tykkään tosi paljon noista sun piirustuksista. Sulla on nätti tyyli ja piirrät hyvin. Olis kiva nähdä lisää kuvia. :) Myöhemmin lisää kommenttia, jos vaikka olisin pirteämpi. ^^
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Mosaic
Örkki
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Helmi 03, 2004 9:31 pm
Paikkakunta: Arskan Hattu ^^ (Ja Tampere...)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mosaic »

Näin aluksi pyydän ottamaan huomioon että kello on puoli yksi yöllä ja olen lievästi väsynyt. Eli en vastaa kommentin laadusta (pituudesta puhumattakaan) >___>;;
Eli aluksi, tuo sinun piirrustustyylisi on ihana~~~ Ja ei, en tarkoita sitä että piirrät mangatyylillä (vaikka sekin ihanaa on, mutta se nyt ei ole pointtini enkä siitä yleensä hihkuta koska sehän on ihan itsestään selvä että kun mangatyylillä piirtää niin se on ihana tyyli) vaan sitä ajan takaa että piirrät tuollalailla luonnostelevasti (vaikka se ei ole se sana jota haen mutta hitto kun minä tässä jaksa tuntia istua ja pohtia että mikä on oikea sana kuvaamaan tuollalailla piirrettyjä ääriviivoja) \o/ Olen aina ihan myyty noille luonnostelevasti piirretyille kuville (johtuu mistä johtuu, luultavasti siitä että allekirjoittanut nyhvö ei osaa piirtää luonnostelevasti, niin se palvaa sitten kaikkia jotka osaa. Tai jotain).
En osaa lemppariani sanoa, mutta ainakin ensimmäinen Neko-kun on aivan ihana. En tiedä miksi, mutta se vaan on jotenkin niin paijattavan näköinen x3 Ja Vic&Gohakukin vei heti sydämeni. Niillä on ihanat ilmeet, ja sen yhden sormet~ *kade* Ja se lohikäärme. Palvon \o/
Ja voit olla ihan satavarma että tulen kommentoimaan töitäsi jatkossakin (niinkun olen kaikkia muitakin aina kommentoinut. Eli pari kuukautta jäljessä. Ehh T______T) joten länttää tänne niitä lisää \o/
(taidan ylikäyttää \o/ hymiötä...)
Ja saat tyytyä tynkäkommenttiin kun kello on ihan liikaa ja huomenna pitää herätä seitsemältä ja pitää vielä paljon tehdä ennen kuin voi nukkumaan mennä ^^'
And together we may rule the Earth with irresistable nakedness and homoerotic dance routines!
Nendi
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Elo 08, 2005 10:13 pm
Paikkakunta: Herusinki~

Viesti Kirjoittaja Nendi »

Mereo

Roolipelihahmoni, kappas vain. Olen asentoon melko tyytyväinen, värityksin on ihan siedettävä, mutta siivet menivät... krhm, huonosti. >_< pitää harjoitella siis lohikäärmeiden siipiä. Rakenne on hieman hankala, kun ei ole varsinaista mallia. Lepakoiden siivet menee aavistuksen erilailla, kun toivon omille lohareilleni. -blink-
Lyijykynä-tussaus-punainen tussi-voimakas vesivärjäys. Hyvä ettei mennyt pilalle. Innostun aina vesiväreistä, hmph.

No, siinä se on kumminkin. Ja kiitos kovasti kommenteista, niitä kaivataan edelleen. ^^ Jotain helppohkoja aiheita saa antaa, ilomielin.
Huomenta maailma, nukuitko hyvin?
Minä en, pääni on edelleen sekaisin pyörimisesi takia. Aurinko, olit ihan pilvessä ja liian kirkas, ja Kuu, olit liian himmeä yölamppu.
Tähdet sammuvat vasta valovuosien päästä ja minä selitän sekavia.
Öitä.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

LOHIKÄÄRMEE!! :D :D rakastan niitä! :3

se on todella nätti ja anatomia toimii :) vaikka lohareitten antomiaa ei ole missään määritetty.. :) mutta ymmärrät mitä tarkoitan! :D
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nendi
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Elo 08, 2005 10:13 pm
Paikkakunta: Herusinki~

Viesti Kirjoittaja Nendi »

Oke, jee. ^^

Aishi
Aishi, rakkaani hahmo. Tussi ja väriliidut. Anatomia meni vähän...

Sillä Chiba(lue: sipuli)
Minun Chiba. Kettu on p******stä. Lyijykynä.

Blushie
Neko-kun blushie. XD Kuitukärkikynä ja väriliidut.

Haircut part two
Viv. Jalat ovat kamalat. Kuitukärkikynä.

Bed-head
Vic. 4B lyijykynä.

Cute Couple
Gohaku ja Vic. 4B lyijykynä ja musta puuväri.
Huomenta maailma, nukuitko hyvin?
Minä en, pääni on edelleen sekaisin pyörimisesi takia. Aurinko, olit ihan pilvessä ja liian kirkas, ja Kuu, olit liian himmeä yölamppu.
Tähdet sammuvat vasta valovuosien päästä ja minä selitän sekavia.
Öitä.
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Uuuu!! Ne oli hienoja! .... Ääääh! Mun pää on ihan tyhjä, ei tuu mitään fiksua mieleen... Äheem.. Oli siis joo hyviä ja hienoja ja mahtavia. Sori! Tää puhuminen ei oikein nyt luonnistu. Mä oon ihan liian väsynyt tähän hommaan, mutta piirtelehän lisää ja laittele niitä tänne. (:
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Minä niin kokemattomana mangailijana kommentoin lyhkäsesti :mrgreen:

Taidokasta edelleen ja tykkäsin myös tuosta ekästä hahmosta :) ihanat siivet :twisted: Juupp kaikissa toimii anatomia tuossa Chiba kuvassa missä se yks itkee, niin siinä sen pää saisi mun mielestä olla hieman enemmän täältäkatsottuna oikealle.. niinkun tekisi sen entistä elävämmäksi :)

:) hienoja ovat! ^^ Ainiin mikä siinä haircut kuvassa kiitää ohi? :mrgreen:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nendi
Örkki
Viestit: 24
Liittynyt: Ma Elo 08, 2005 10:13 pm
Paikkakunta: Herusinki~

Viesti Kirjoittaja Nendi »

Kiitoksia kommenteista, varsinkin Celebrielle, joka innokkaasti jaksaa kirjoittaa. ^^

Ja niihin lentäviin juttuihin, ajattelin siihen shurikenit, mutta en osannut piirtää niitä. ´--`

Olen ylpeä noista kaikista sormista!
Huomenta maailma, nukuitko hyvin?
Minä en, pääni on edelleen sekaisin pyörimisesi takia. Aurinko, olit ihan pilvessä ja liian kirkas, ja Kuu, olit liian himmeä yölamppu.
Tähdet sammuvat vasta valovuosien päästä ja minä selitän sekavia.
Öitä.
Vastaa Viestiin