Oraakkelin, paperin ja kynän kolmiodraama/ h ja n 13.12

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Kiitos kommenteista :D Eilen oli hieman kumma meno päällä, tuntui siltä kuin olisi ottanut kilon ilokaasua tai jotain. Toivottavasti se edellinen viesti ei mennyt liian ihkuttamiseksi. Kirjoitusvirheitä :/

En varmaan vähään aikaan pistä mitään tuollaisia "pikkutöitä", on pari isompaa ideaa ja niitä pitäis ruveta työstämään, taustat on pakko tulla, sillä muuten hirttäydyn ensimmäiseen vastaantulevaan koivuun :D
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Pöö. Piirustelin taas vähän.

kuva spoilaa HBP:tä
Pahoittelen kuvanlaatua. Ilmeissä ja värityksessä löytyy parantamista. Laitan tänne yhden akvarellin, jahka löydän kameran :)

Linkki korjattu.
Viimeksi muokannut oraakkeli, To Syys 29, 2005 7:28 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Hei, linkki ei toimi, ainakaan minulla. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Hitto. Sählääminen on alaani. Korjasin asian.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Voi, kaunis piirustus (vaikka minä en tuosta parista juuri yhdessä perustakaan mutta se on oma vikani :p), molemmat on aivan ihania. ^^ Kummankin vaatteissa on niin ihanan maanläheiset värit, ne ovat tosi upeat, ja kasvot ovat kummassakin minun lempikohtani. Nainen (huomaatko miten yritän olla spoilaamatta :p) on todella kaunis, kasvot ovat jotenkin niin hienopiirteiset ja ilme on sellainen .. uneksiva, minusta. ^^ Kaunis. Ja mies on kyllä komea. Varsinkin hiukset ja nenä ovat ihania. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Huomasin :D. Kiitos kommentistasi, Marnie. Olen kuullut kommenttia siihen suuntaan, että päät olisivat liian pieniä vartaloihin nähden, mutta itse olen sitä mieltä että ne ovat aika sopivan kokoisia. En minä mitään chibi-hahmoja piirtelekkään n__n. Ainakaan usein. Koettakaa nähdä kuva "kolmiulotteisesti", sillä itse olen saanut sellaisen käsityksen että esim. miehen oikea kylki/rintakehän alue jatkuu käden takana. (siis miehestä katsottuna). Myös hartioissa on jotain moskaa 8-/
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

uu pitkiä ja hoikkia ^^ nätti kuva tykkäsin Tonksin naamasta :D se on hienosti tehty.. remuksen täältäkatsottuna oikea poski näyttää jotenkin liian litteältä.. tiiän että nuo on tarkotus olla pitkiä ja hoikkia mutta siitä taitaa puuttua sellanen eeh mikäseon.. "syvennys" ääh en osaa selittää.. mutta sellanen siitä silän kohalta :)

Osaat piirtää ihmisiä ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Kiitokset kiitokset :). Juu, hepuista tuli ehkä turhan pitkiä, mutta se oli vahinko. Jotenkin se vain lösähti.
Tonksilla on mahtavan väritset hiukset. *fanittaa pinkkejä hiuksia*
Pinkki on pop n__n
Osaat piirtää ihmisiä ^^
Mutta en ollenkaan rakennuksia. Piristi :). Kiitos.
---------
Mutta nyt kaappikaivelun tuloksia:

vitsikästä
Tämä. On. Ikivanha. Vähintään pari vuotta. Piirtelin siinä Klonkkua enkä jaksanut jatkaa :P

McGarmiwa
Tein tämän kesällä, mutta tässä on niin nolo virhe etten viitsinyt pistää tätä heti. Koin rohkaistumisen :D.
Puvusta tykkään. Siinä oli lyijärillä piirrettyjä ruusuja, muttei niitä nyt näe *angst*.

Neitosia mettäreissulla
Aargh. Anatomiat sukkaa T__T. Kenellä on tuollainen kaula??!!
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Eihan sukkaa ^^ pidin siitä piirrustuksesta eniten :) kaunis

Garmiwan tunnistaa heti, ja klonkku on hiano!! xD xD
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Eihan sukkaa ^^ pidin siitä piirrustuksesta eniten kaunis
Niinkö? Minä luulin että nimenomaan se työ saisi veitsenterävät kritiikit :D.

Työllistän teitä nyt taas, pistän tänne akvarellikokeilun, kokoa A3
Kuva
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Akvarelli ei näy. :| Ainakaan minulla.

Mutta rouva Gollum on tosi hieno, oikeastaan aika suloinenkin - ilme on vain niin ihanan ilkeä, juuri Klonkulle sopiva. Tuo kukkanen korvan takana tekee kivan säväyksen. <3

McGarmiwa on minusta ihan McGarmiwamainen - minä en ymmärrä piirrustuksista tarpeeksi että löytäisin sen virheen tuolta ^^ minusta tämä on vain hieno. Noista väreistä pidän taas, kuten edellisessäkin Potterissasi, minä pidän tällaisistä syvistä, maanläheisistä väreistä, ja Minervalle ne jotenkin sopivat vielä paremmin. Hiukset ovat minusta taas hienot - sinä piirrät tosi hienoja hiuksia!

Ja tuo viimeinen kuva on kanssa hieno - Minerva oli suosikkini, mutta tämä tulee Klonkun kanssa toiselle sijalle. ^^ Siinä on jotenkin sellaista ihanan rauhallista tunnelmaa, tai minulle siitä ainakin välittyy sellaista, jotain mystisen salaperäistä.. ^^ (väsynyt? Kuka? Minäkö? ^^) Minusta se on vain hieno, ja noiden kummankin tytön kasvot ovat todella kauniit. Minä haluaisin olla tuon etualalla olevan tytön näköinen. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Lego ja Marnie, senkin halirutistettavat ömmiäiset, kiitos siitä että jaksoitte kommentoida *suklaamurukeksejä*.

McGarmiwan vasen kenkä oli helman päällä, vaikka sen kuuluisi olla sen alla. Se on oikeasti aika iso moka, sitä ei vaan löydö helposti :D. Luojan lykky. Se taitaa tosiaankin olla hiukan liian kiltin näköinen. Ehkä se silmäilee salaa Albusta... xD
Marnie kirjoitti:Akvarelli ei näy. :| Ainakaan minulla.
Hitto, minulla se ainakin näkyy :/ Laitan tähän linkin. Toivottavasti se näkyy nyt.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Pöh, nyt minä sain virheilmoituksen kun klikkasin tuota linkkiä - ehkä se vika on minun koneessani. ^^

En minä tuota kenkää edes huomannut - minä ajattelin että se puku vain liehuu sillä tavalla. ^^ Albus ja Minerva on muuten suloinen pari...
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

*komppaa Marnieta* Albus ja Minerva on maailman ainoa täydellisen loistava het-pari ^^

Tarkoitus oli tulla kehumaan tuota McGarmiwan kuvaa. Pidän <3 Ja ne vaatteet ovat niin velhomaailmaan sopivat ja myös kyseiselle henkilölle sopivan väriset. Iiiih.

(en minäkään sitä mainitsemaasi mokaa huomannut... ^^)
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Nonni. Jos ei nyt näy niin itken. Siirsin sen nääs Photobucketiin.

tässä.
Kuva
Tarkoitus oli tulla kehumaan tuota McGarmiwan kuvaa. Pidän <3 Ja ne vaatteet ovat niin velhomaailmaan sopivat ja myös kyseiselle henkilölle sopivan väriset. Iiiih.
Kuulkaas immeiset, työ saatte minut fiilareihin ^^

Albus & Minerva förevör.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Vastaa Viestiin