Oraakkelin, paperin ja kynän kolmiodraama/ h ja n 13.12

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Kiitos Marnie :). Ihanaa että jksat aina kommentoida, olen otettu. Minun teki mieli tehdä siihen taustakin, mutta kai sitten lasikuus esti minua. Aika epätodennäköistä että sen joskus teen, mutta ainahan toivoa saa n__n

Lyhyestä virsi olla kaanis. Yritän olla selittämättä liikaa. Haasteita luvassa, ENSIMMÄINEN KUVA SPOILAA HBP:TÄ. Laskin sen aika ilmoitusluontoiseksi asiaksi :)

B. Z.
Luonnos Blaise Zabinista.

Kuva
Nuori Remus Lupin, puolet Samin haasteesta. Aika pirun urpo ilme xD

//muoks Nyt vasta tajusin kuinka ruikku se on O__o. Blaa.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Corinna
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 8:21 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Corinna »

Hei vaan : ) lopputyösi on upea ja selkeä, sait varmasti hyvän arvosanan? ja voi luoja kun tykkään tuosta Remuksesta, oikein komea nuorimies eikä se ruipelous nyt paljoa pistänyt silmään. Etenkin paidan väritys on hienosti tehty...sävyjä : )
innolla odotellen seuraavia hienouksia
Gentle pretty thing, who only had one spring
You bravely faced the world, ready for anything
-I'm happy that you lived-
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Hui, miten minä en ole huomannut että sinä olet lisännyt tänne töitäsi!!
Minä pidän Blaisesta hahmona ja minä pidän tästä sinun piirustuksestasi, minun Blaiseni näyttää itse asiassa paljon tältä Blaiselta. ^^ Se vain näyttää hyvältä. (Ja tämä oli varmasti minun onnettomin kommenttini ikinä, anteeksi...)

Ja tuo Remus.. oi joi joi. Aivan ihana. Se on jotenkin niin remusmainen, tuollainen rento asento, paita puoliksi auki ja solmio huolimattomasti taskussa ja hiukset pörrössä.. minusta tuo on tosi ihana kokonaisuus, se näyttää niin rennolta tyypiltä. Ja miten niin tuo ilme on urpo? x) Eihän se ole. ^^ minä osaan hyvin kuvitella tuollaisen "no joo..." -ilmeen Remuksen kasvoille, minusta se sopii tähän hyvin. Niin ja Remuksen kasvot ovat minussa kokonaisuudessaan tosi onnistuneet, tuo nenä on söpö ja suu on kivasti mutrulla, ja silmät on kauniit. Minä pidän. ^^

(Niin ja minä pidin kyllä tuosta Éomerista ja Lothírielista tuollaisena, ilman taustaakin, se on nätti. ^^)
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Oivoi, kiits kiits kommentoinnin jaksamisesta. Joskus vielä pistän teidät pullakahveille.
Unohdin muuten mainita, että tuo Blaise näyttää mielestäni aika Dean Thomasilta!
lopputyösi on upea ja selkeä, sait varmasti hyvän arvosanan?
Pöh, jotkut maikat voisivat jaella arvosanoja hieman anteliaammin. Se ei tainnut edes sanoa siitä mitään, saati sitten kirjoittaa *ärrinmurrin* ;_;. Pirun Kris.

minusta tuo on tosi ihana kokonaisuus, se näyttää niin rennolta tyypiltä.
Rentous taitaakin olla se ongelma? Kun eikös Siriuksen pitänyt olla se Kelmien rento hyyppä, ja jos Remus on noin rentona, niin mitenköhän rento sitten Siriuksen pitäisi olla? O__o. Joo, maailmanlopun ongelma. Piirrän vain jonkun fletkumadon ja se siitä.
Nuo kuvat opettivat minulle ainakin lenkkareiden piirtämistä, jos ei mitään muuta.

Kiitos vielä kerran teille että jaksatte *ruts*.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

Tuplapostaaminen taitaa kuulua rakkaimpii harrastuksiini <3. Sain eilen kuvistyöni takaisin, ja luvassa on aika paljon linkkejä.

Nimetön kasvojuliste (ja tossuni)
Aika iso työ, en osaa sanoa kokoa. nestemäinen- ja kynätussi.

Parit kasvot läheltä, pahoittelen laatua:
naama 1
naama 2
naama 3
naama(t) 4
naama 5

..mutta sitten photobukkeri meni oudoksi ja kieltäytyi lataamasta loppuja kuvistöitäni, mutta suostui pistämään skannattuja. Akvarelli jäi nyt O__o. Outoa.

Sirius nuorena
joo en sano mitään. Enkä ainakaan katsonutpiirtäessäni aarreplaneettaa tai jotain :P. En tykkää piste. Kuuluu samaan sarjaan aiemman remuksen kanssa, mutta.. hmph.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Nuo naamat oli mukavasti maalattu pelkillä varjostuksilla :) Tykkäsin naama numero kakkosesta eniten :P
Ja edelleen aito Sirius ^^ hp on alaasi.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Nuo kasvot olivat hienoja. Ihanan pelkistettyjä ja tyyliteltyjä. tykkäsin kovin.

Ja sitten tuo Eomer/Lothiriel- kuva. oi voi. todella kaunista. Minusta se on onnistunut, olit sitten itse mitä mieltä tahansa :wink: Puvut näyttivät hienoilta ja kasvotkin olivat mielestäni onnistuneet. Jesh.
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Hei, minä täällä taas. ^^ Minusta Remus on myös rento tyyppi, vaikka jostakin on tullutkin sellainen kuva että nimenomaan James ja Sirius on niitä rentoja tyyppejä niin jotenkin minä näen myös Remuksen ja Peterin aika samantyylisinä - että ei ne muuten olisi olleet niin hyviä ystäviä jollei niissä olisi ollut jotain samaa, ^^ Mutta tuo saattaa olla ihan minun mielikuvituksessani. ^^

Tuo kasvojuliste on tosi hieno. Siinä on varmaan ollut mahdoton työ; tehdä kaikki nuo kasvot! Minä pidän siitä ja noista teksteistä todella paljon, se on hieno kokonaisuus. Noita kasvoja on niin monenlaisia, ilmeettömiä, iloisia, surullisia....

Nuo kasvot oli samaten kaikki hyvin mielenkiintoisia - minä en oikein osaa sanoa maalauksista yhtään mitään, mutta kaiikki erottui toisistaan ja jokaisella oli ne omat kasvonpiirteensä mitkä teki niistä yksilöllisiä. tuo "Soul" taisi olla minun lempparini - minä jotenkin pidän niistä hiuksista hyvin paljon. ^^Ja tuossa nenässä on särmää. ^^

Missä kaupungissa on 14 street? ^^ Tuo yksityiskohta teki tuosta kuvasta todella mielenkiintoisen. ^^Ja totta kai se oli muutenkin tosi hieno kuva!

Sirius on söpö. (Ja minun sanomanani se on paljon, koska minä en kerta kaikkiaan siedä Siriusta ollenkaan, minusta se on ärsyttävä ja ällöttävä hahmo. ^^ Ystäviä ei vain kohdella niin kuin se kohteli Peteriä viidennessä kirjassa. Enkä minä muutenkaan pidä koulukiusaajista. ^^) Mutta kuitenkin, tässä sinun kuvassasi oli jotain siriusmaista, kuten Remuskin tuossa edellisessä piirrustuksessasi, se tuntui hyvin siriusmaiselta. Tuo omena oli hieno. ^^

Et sinä olisi kiinnostunut piirtämään Severusta (yhdessä Remuksen kanssa ^^)? (Joo, minulla on kiero ja useimpien mielestä varmaan pervokin :D) ajatusmaailma. *hymy*

Ihanasti sinä piirrät. ^^
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Vastaa Viestiin