Omphu shuttaa xD

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Omphu shuttaa xD

Viesti Kirjoittaja Omppu »

Nyt on sopiva aika laittaa töherryksiäni tänne. Tuntuu siltä xD
Joten tässä olisi:

http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... yoYuki.bmp
Anatomiavirhe! Eli siinä on Tohru, Kyo, ja Yuki Fruits Basketista. Tohrulla on liian lyhyet jalat ;_; Ja en ole hirveän tyytyväinen myöskään Tohrun nassuun, koska en piirtänyt sitä omalla tyylilläni, vaan yritin matkia Natsuki Takayaa, eli mangan tekijää silmissä ja nenässä. Köh. Näkyy melko pienenä tuossa linkissä, verrattuna siihen, mitä se oli alunperin.

Kuva
Siinä on taas (kuolleet ja kuopatut) hahmoni Natalie ja Nanami. Line ja väritys meni pilalle, mutta itse väreihin ja anatomiaan olen ihan tyytyväinen. Miksiköhän pistän näitä tänne, vaikka kritisoin niitä koko ajan xD Ja tietokoneella on tehty.

http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... tshuki.png
Tietokoneella tehtyä Full Moon o Sagashite-fanarttia. Päähenkilö Mitsuki on siis kuvassa, ja onnistui ihan hyvin mielestäni. Sen silmä on palikka.

http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... 626ad0.jpg
Oi kiitos rakas jpg, kun tapoit kauniin piirustukseni xD Tämä on kyllä upein piirustus mitä olen ikinä tehnyt x) Ja ihanaa japania siinä ó_~

Heitän tähän nyt mukaan myös pari tekemääni avaa ^^

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Jpg, miksi hallaa avoilleni teet? Paintilla nuo on siis tehty. Ja saa käyttää jos kehtaa tai edes uskaltaa ^^' Itselleni olen melkein nuo kaikki tehnyt xD

muoksu//Missään avassa ei ole Kyokoa. o_o Mutta siinä upeassa omakuvassani lukee: Kuka minä olen? Missä minä olen? Minä rakastan banaaneja. xDD
Viimeksi muokannut Omppu, Su Syys 04, 2005 8:21 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
oraakkeli
Örkki
Viestit: 95
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 8:44 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja oraakkeli »

FB kuvassa oli tosiaan hieman liian lyhyet jalat, mikä aiheuttaa sen, että näytti siltä, että se olisi piirretty yläperspektiivistä. Ei se kovinkaan negatiivinen asia ole! Muuten kuva on oikein söpö ^^. Hiiren (? en lue fruits basketia, enkä tiedä nimiä ;__;) nenä häiritsi myös pikkuisen.

Toisessa kuvassa väritys on suloinen. Muuten hyvä, mutta minua häiritsivät vihertukkaisen olkapäät ja pinkkipään poskipää jostain syystä.

..ehdoton suosikkini tulee tässä. Mitsuki on kamalan nätti ja anatomiakin pelaa paremmin kuin muissa. Häiritsi vain tuo vasen olkapää/käsivarsi, mutta se on vain pientä. Kiva väritys.

Viimonen on hassu. Sääli että en osaa japania. Arigato, konnichawa (kiinaa vai japania? :P).

Avat ovat ihania. Otin pari koneelle *smile*. Hihii. Lisää kuvia kehiin, kiitos. Oli kiva katsella.
Lovely in the leafless time, lovelier in green; loveliest with golden leaves and the sky between.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

^^ suloisia on sillä vähän lyhyet mutta ei paljoo kun otaa huomioon että hameen alla katoaa osa ;)

Kauniit värit, ja en mene sanomaan muuta kun manga ja japani eivät ihan ole alaani x) :)

Söpöjä ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Omppu
Örkki
Viestit: 194
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2004 6:43 pm
Paikkakunta: sukka

Viesti Kirjoittaja Omppu »

piti sitten nostaa tätä xD

Eli, minulle saa heittää haasteita, mieluiten anime- tai manga-aiheisia, kun en muita oikein osaa ^^' Mutta voin yrittää tehdä muitakin.
愛する 人は あなただけ 誰も 邪魔させない
Puppet
Örkki
Viestit: 53
Liittynyt: To Loka 28, 2004 7:30 pm
Paikkakunta: Perämetsä

Viesti Kirjoittaja Puppet »

Hienoja on!

Haha! Olen paha ja heitän haasteen! Voisit piirrustaa Beybladesta Rein taikka Kain. Kon ne ovat niin mukavia. ^_^
I'm a puppet.
So come and get me! *pervo*
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

tosi nättejä ovat..ei nyt tuu mitään rakentavaa palautetta mieleen..

*miettii*

No hienot ja tasapainoiset väritkin on :D
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Avatar
Lya
Örkki
Viestit: 27
Liittynyt: Ke Tammi 04, 2006 3:26 pm

Viesti Kirjoittaja Lya »

Hianoja kuvia. Tosi nättejä. Ihanat värit.. :)
Narmo
Samooja
Viestit: 529
Liittynyt: Su Helmi 22, 2004 9:51 pm
Paikkakunta: Metrotunneli (Hellsinki)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Narmo »

Uih, nämä on tosi nättejä ^___^ pidin erityisesti tuosta TohruKyoYuki-piirrustuksesta. <3 Hienoja on!
~~

Vuoden 2006 Comeback~ Kannatti herätä.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Hienoja ^^ Kivat värit noissa sinun avoissa, ja muutkin kuvat todella hienoja :D
Vastaa Viestiin