Diamondin taidemuseo, ja jälleen uutta 29.1!

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Onhan se manga nättiä ja kivaa, mutta mun silmiin se on vaan niin massaa, että on vähän surku, kun ihmiset on niin innoissaan piirtämässä vaan mangahahmoja. Mutta hienoja nuo on, ei siinä mitään. :) Olis vaan kiva nähdä sitä sun omaa jälkeäs enemmän, vähemmän mangaa. (Tietysti mangaakin voi piirtää monella tyylillä, mutta ymmärrät varmaan, mitä tarkoitan...)
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Diamond
Puolituinen
Viestit: 326
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 3:03 pm
Paikkakunta: Deep in the Ocean with Aquarius

Re: Diamondin taidemuseo (uusia 14.12)

Viesti Kirjoittaja Diamond »

Hehe, enpä ole aikoihin lisännyt uusia kuvia. Tänään huvikseni tuli katseltua näitä vanhoja kuvia (joita voisi hieman poistella) niin tuli mieleen, että voisihan sitä uusiakin lisätä, kun on tullut piirreltyä vähän. Niin, että uusia nyt, näin yli kahden vuoden tauon jälkeen.

Huoraaa...

Vähäpukeisia tyttöjä on kiva piirtää. Ihastuin noihin hiuksiin ja niitä on pitkin kouluvihkojani. Tässä on tussattu versio, mutta se on vähän suttuinen. Kenkiin ja jalkoihin olen myös tyytyväinen, en todellakaan osaa piirtää jalkoja edestä.

Kirke

Eräästä tarinastani nimeltä Kolmen valtakunnan raja, Kirke. Löytyy myös lyjykynäversiona, mutta tussattu on paras. Väritin sen myös, mutta siitä ei sitten puhuta. Rajasin jalat myös pois, koska niistä voi saada traumoja.

Tanssija

Äikkä on kuolettavan tylsää. Näkisittepä tämän paperin toisen puolen. :D Tyttö ei ole minä, tuli vain halu piirtää laskoksia ja tuollainen helma. Ja jalat onnistui!

Lumme

Koulu oli juuri alkanut. Angstasin. Lumme itsessään onnistui mielestäni hyvin.

DTD1

Piti keksiä vaatteet tanssiporukallemme ja tein pari luonnosta. Tämä ei toteutunut, mutta hihat on ihanat. Mallina toimi eräs hahmo, jonka nimeä en tiedä, mutta joku cossasi sitä Animecosissa kesällä. :D

DTD2

Tämä sitten toteutui puvuksemme ilman noita housuja. Fysiikan vihkoon fysiikan tunnilla tehty, turha kysyä miksi. :wink: Laskokset onnistui kivasti.

Edelleen fysiikan tunnilla

...kun siellä on niiiiin tylsää. Fysiikan vihkoni on itseasiassa tosi kivan näköinen, kun olen piirrellyt sinne kaikkea pikkujuttuja. Tämä löytyy heti tokalta sivulta. Tykkään kaulapannasta.

Gary kalastaa

:D Mitähän tästä nyt sanoisi. Fysiikan vihko käytössä taas. Piti piirtää veneeseen ja siinä istuvaan kalastajaan vaikuttavia voimia, mutta innostuimme kaverini kanssa ja piirtelimme vähän muuta kuin voimia. En loppujen lopuksi viitsinyt piirtää niitä tähän, kun tästä tuli niin hauska. Nimesin kalastajan Garyksi, koska olin juuri katsonut erään Pokemon-jakson, jossa hänen kaimansa kalastaa. Tukkakin on pöllitty häneltä. Tämä muuten päätyi myös erääseen kuviksen työhöni (, joka ei ole edelleenkään valmis). Tykkään itse.

Siinäpä oli. Jos joku uskaltautuu katsomaan noita, arvostaisin myös kommenttia niistä.
Viimeksi muokannut Diamond, To Tammi 29, 2009 12:39 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Destiny is unstoppable
Everyone has to give in.
Give up,
Let life win
~Gravitation

Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
~Tommy Tabermann

Vuoden Pervoin 08 (se kulkee suvussa)
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Re: Diamondin taidemuseo, uusia 10.1!

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Mukavia piirroksia ja kyllä niitä näkyy taiteilijan alku. ;)
Tosta tanssipukuluonnos kakkosesta tuli jostain syystä mieleen Turisaksen vaatetus. :D (ellet tiedä mistä puhun, niin googlaamalla kuvan tajuat.) x) Tykkäsin niistä.

Rakentavana palautteena vaadin sinua edelleen antamaan piirroksillesi kasvot! :P kyllä ne tulee ihan luonnostaan kun niitä vain alkaa tehdä. Noissa viime piirroksissasi oli ihan nätit kasvot ja "huorapiirroksessakin". :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Diamond
Puolituinen
Viestit: 326
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 3:03 pm
Paikkakunta: Deep in the Ocean with Aquarius

Re: Diamondin taidemuseo, uusia 10.1!

Viesti Kirjoittaja Diamond »

Mikä minua vaivaa? Ensin on taukoa kaksi vuotta ja sitten tulee heti kaksi päivitystä. No tässä olisi nyt sitten oma ehdotukseni Finin logoksi, josta oli oikein kilpailu. Tulokset tuli toissapäivänä, joten voisin laittaa tämän tänne. Olen itse ihan tyytyväinen, mutta kuten arvata saattaa, se ei voittanut. :D Olen silti iloinen niistä viidestätoista ihanasta äänestäjästä, jotka pitivät tästä (ja ei, minä en ollut yksi heistä). En saanut photopukettiin hyvänkokoista kuvaa joten tämä on nappaistu Finistä.

The Logo

Alkuperäinen idea ei ollut tällainen, mutta ihan hyvä siitä tuli. En osaa piirtää vuohia tai susia, kuten huomaatte ja stabiloiden värit oli vähän vähissä. Itse nimi onnistui hyvin, samoin nuo ficit, jotka on piilotettu sinne. Hattu ja kasiraudat onnistui mielestäni ihan ookoosti. Noista farkuista en sano mitään.
Destiny is unstoppable
Everyone has to give in.
Give up,
Let life win
~Gravitation

Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
~Tommy Tabermann

Vuoden Pervoin 08 (se kulkee suvussa)
Vastaa Viestiin