Sukliksen söherryksiä..

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Kaktus
Örkki
Viestit: 14
Liittynyt: Su Tammi 01, 2006 5:34 pm

Viesti Kirjoittaja Kaktus »

Tykkäilin värityksestä... kivan rosoista tavallaan.

En mäkään tiedä vampyyrikuvan taustoista sen enempää, mutta oli se hauska kun Tiku vähän selvensi. Ehheheee, ja hieno myös
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Oi... Kommentteja ^^; Kiituskia... Juu.. Tämä on oikeastaan osaksi vaan värittetty tietokoneella, kun skanneri halus päästä mukaan näiden puuhasteluun ja siinä sivussa yritti raiskata koko kuvan, niin värittelin päälle koneella... Ilkeä pikku Lese kiusii viatonta sivullista. Sen ainakaan tarkotus vihaselta näyttää.. ^^; Läjinnä virnistää pirullisesti, muttah...

Devil, toiveen? Pelottavaa *naur* Millasen kundin..? (ja muahan saa potkia mesessäkin.. ^^; )

Ehee, tiku.. Sulla on joku ikivanha kuva Kabaysta ja Schabesta? O.o Apuva... Jos vaikka tyytyisit vaan poistamaan sen ennen ku joku näkee sen ja saa traumoja... Ne "vanhemman ajanjakson" kuvat ei ole mitään hienoja... Ja ei, mulla ei luultavasti ole sitä enää tallessa... (Ehkä sä voit lähettää sen mulle..?)

Ehkä mä lopetan tähän ja meen takasin piirtämään... Jos vaikka saisin jotakin aikaseks... ^^;
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

No sellaisen kundin joka vaikka sesois ja tavallaan kaattois kameraa...Ikään kuin se tavallaan...hmm...'keikistelisi' siinä kuvasa silleen söpösti...Piirräthän???*toiveikas ilme*Sinä olet niin hyvä piirtämään kundeja^^

Jooo....Laitahan lisää kuvia tänne...min tahtoa nähä!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

sulla on tommonen oma jännä tyyli..lisää vaan :wink:
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

OOOH! :shock: Näää ompi hieanoja!

Jep jep.. on on...

Hiljaa Irkku!

okei Evil..


Siis nää ompi upeita.. Se vain että oisi luullut että se on laittanut tänne jo palajon.
Todella hienoja ^^ *tyksii siitä silmättömästä tytöstä*
LISÄÄÄÄÄÄÄ!!!
*käskee ja poistuu*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Tacks paljon kommenteista (Joskus ennenki kuullu että mulla on omalaatuinen tyyli ^^;) . Kommenteilla ja riisikakuilla elää ^^
Duh. Mulla on hei uusi piirrustus teidän riesaksi. Olin ihan tyytyväinen siihen kun se valmistu, mutta nyt mun mielestä sen käsi on vähän kökkö... Se on sitten Deviliä ajatellen piirretty, että toivottavasti se kelpaa keikistelevästä, vaikka onkin vähän omalaatuinen ^^; Housuista tykkään, kenkiä en oo koskaan osannu piirtää...

Miäs

edit// Vähänkö, keksin miten ton tekstin saa tohon linkkiin! Hyvä minä X)
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

OU GAASSH!!!
Ziiizuz!!!!*Nyyhkii* IhunaIhunaIHUNAAAA!!!!'*Tulee hulluksi*
Se on AIVAN IHANA!!!
Juuri sellainen kuin PITÄÄKIN!!!*Fanittaa Kuntia*
Sen housut on ihunat...Padatattataaaaaa...I'm loven it!
I Really Enjoy^^


Kiitosta^^Pittääpi muistaa patistaa sinua, jotta sinä saat sellaisen työn tehtyä mitä toivooo^^Ja vielä täydellisen!

Se on ihuan.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Mä keksin jopa nyt että todella laitoit sen asehyypän tänne. (Joo, olen nerokkaalla tuulella, kysy vaikka Frodolta.)

Tiät mitä tyksin siitä. Ja mähän tyksin. Juu. Eikä mun mielestä sen jalat ole mitenkään lyhyet. o___O

Heii. Koska mä unohdan aina niin kysyn nyt, et tahtooko se Joulu-Tompan itselleenkin? Sain jopa skannattua. Mielestäni en kyl viel lähettänyt sulle. Pätkiikö mun muisti vaan tai jotain...?
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Kiitus Devil ja tikupikkunen ^^ Kyllä sen jalat vähän pienet on (ja vielä erikokosetkin varmaan ^^;). Mutta se on alikehittynyt ja sen jalat ei oo kasvanu oikeen kokosiks, joten se on hankkinu aseen ja ampuu kaikki jotka huomauttaa sille asiasta. (Mesekeskustelut rocks!)
(Ja tuo sun allekirjotuksen kuva, muuten.. *kuolaa* (offtopic, niin mikä se on?))
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

tykkään hyvin paljon tuon miehesi lihaksista :D
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Repsahdin pahasti tuolle kissamiehelle ekalla sivulla. Todella pahasti. Auttamaton Sailor Moon assosiaatio silmistä ja tyylistä muutenkin, eikä siitä voi seurata muuta kuin pahoja nauruntyrskähdyksiä. Tuo viimeisin äijä toi jostain syystä mieleeni 69eyesin, varmaankin johtuu näistä Devilsin promokuvista..
Kuva
Ei voi tietää.

Lisää? ^_^
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

Okei, nyt meni jo pelottavaks xDD Täällähän on niin vanhoja piirrustuksia että ihan nolottaa :'D

Pitänee piirtää jotain uutta, mitä vaikka kehtais laittaa tännekin..

edit:// No niin. Sain jotain aikaseksikin jopa :'D Janne (ei mikään niistä olemassaolevista hevisedistä..) on selvästi myöhässä treffeiltä tai jotain..

Ja noin yksi vähän vanhempi jota vähän korjailin: Justin
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Tsiihii ^^ Tuo Janne on hauska. Minusta se ehkä vähän näyttää siltä Wirmanin Jannelta, mutta kerran hän ei ole niin sitten ei. ;)
Juoksee täyttä häkää jonnekin ja kompastuu... Asento on on luonteva, mutta pientä jäykkyyttä siinä ehkä on. :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

No kuvassa olevan Jannen esikuvana on osaksi ollut Wirmanin Janne niin se voi olla syynä yhdennäköisyyteen :D Jäykkyys voisi osaksi ainakin johtua noista käsistä. Koitin meinaan laittaa niitä ties millaseen asentoon, mutta ei ihan mennyt paikoilleen..
Mutta kiitoksia :D

Tuosta Jannekuvasta tulee vielä värillinen versio kunhan saan sen väritettyä loppuun. Siinä voi kyllä kestää vähän aikaa :lol:
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Vastaa Viestiin