Elindarin arttigalleria | Gazette-päivitystä 15.6.

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Elindar
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 6:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Elindarin arttigalleria | Gazette-päivitystä 15.6.

Viesti Kirjoittaja Elindar »

Tässä on jotain minun väsäämiä fanartteja. Useimmat niistä ovat anime- ja mangasarjoista, mutta muutakin löytyy.

Lohikäärme
Tosi vanha. :b Mutta tykkään siitä silti. Tehty lyijärillä, rajattu tussilla ja väritetty puuväreillä.

Anbu-Kiba
Kiba Naruto-animesta. Ei ihan tuore kuva, mutta onnistui mielestäni ihan koht. hyvin. Rajattu tussilla ja väritetty akvarellipuuväreillä.

Rabi D.Gray-Manista.
Kauhean moni ei varmaan tiedä tätä mangaa tai hahmoa, mutta ei se mitään. Tässä tausta jäi vähän ankeaksi.. Yritin väsätä sinne jotain katedraalin ikkunaa. ^^;

Ed ja Al
Ed ja Al Fullmetal Alchemistista. Tämä oli Alin piirtämisharjoitus.. :P Ja Al onnistuikin ihan hyvin. Tehty lyijärillä, mutta näyttää vähän suttuiselta, koska vähän innostuin leikkimään Photoshopilla..

Kiba
Kiba tavallisissa vaatteissa. :3 Tylsä, peruspiirustus.. Rajaus tusseilla ja väritys puuväreillä.

Shikamaru
Chuunin-Shikamaru Narutosta. opin vihdoin piirtämään Shikan kasvot kunnolla ja olen siitä vieläkin ylpeä. ^^ Tussi ja puuvärit.

Miyavi
J-rocklaulaja Miyavi. Aika vanha piirros. Tykkään piirtää ihmisiä, vaikken olekaan siinä kovinkaan hyvä. Tämä onnistui aika hyvin, tosin voitten itsekin todeta missä meni vikaan. Alkuperäinen kuva. =.=

Reita
Reita j-rock -bändi Gazettesta. Ei onnistunut aivan yhtä hyvin kuin tuo Miyavi.. Puuväreillä ja lyijärillä ja tausta on tehty Photarilla. Originaali.

KakaIru
Heh heh.. Vähän shounen-aitakin. Elikkäs Iruka ja Kakashi Narutosta :b Aika vanha työ jo, tehty lyijärillä, rajattu tussilla ja väritetty akvarellipuuväreillä. Koko- ja mittasuhteet on tässä kuvassa vähän niin ja näin, mutta olkaa kuin ette huomaisikaan.

Tuntematon heppu
En tiedä kuka tämä hahmo on, jos joku tunnistaa olisiko niin kiltti ja kertoisi minulle? ^^ Näin vain kerran yhden fanartin tästä tyypistä ja tykästyin häneen. Ja tuo univormu...<3 Puuväreillä väritetty.

Shikamaru taas
Ja taas Shikamaru Narutosta. Sen silmät meni tässä ihan pieleen. -__-' Lyijärillä ja tusseilla tehty.

Thestral
Vähän HP-piirroksiakin. Minä rakasta thestraleja. <3 Ne on oikeasti ihania, vaikka vähän karunnäköisiä ovatkin. Tämänkin tässä pitäisi olla vieläkin laihempi.. Noh, ihan onnistunut kuitenkin omasta mielestäni. Olen ollut joskus vuonna nakki heppahullu, joten hevosten piirtely on helppoa. : D Tehty lyijärillä.

Nuorempi Sirius
Eli Sirre silloin kun hän vielä kävi Tylypahkaa. Minä en siis en osaa piirtää Siriusta.. ;____; Olen yrittänyt ja yrittänyt ja tämä on suunnilleen paras, minkä sain aikaan. .___. Säälittävää. Mutta lupaan harjoitella enemmän, että voisin sitten piirtää ihania Sirius/Remus -kuvia. ^^ Tämä on tehty ihan lyijärillä, rajattu tussilla ja väritetty puuväreillä.

Omakuva
xD Tässä olen siis minä. Tämä on ID-kuva tuonne DeviantARTiin, enkä jaksanut piirtää mitään kovin monimutkaista kuvaa. Joten tuollainen siitä tuli. Minusta se on kuitenkin minun näköiseni. Ainakin vähän. ^^

Noh, siinä oli. Toivottavasti olette vielä hengissä.. xD Ja toivottavasti tykkäsitte. Kommentoikaa, kehukaa, haukkukaa. Mieluummin haukkukaa. Elindar kiittää mielenkiinnostanne.
Viimeksi muokannut Elindar, To Kesä 15, 2006 2:07 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
~
My heart is [url=htpp://elindar.livejournal.com]broken[/url] and I don't have glue.
Elfie
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ma Helmi 09, 2004 5:20 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Elfie »

Ooohh!! Todella hienoja, kaikki! Suosikkini oli ensimmäinen Shikamaru. Tosi ihana. Ihastuin tuoon varjoon, joka näyttää sormimerkkejä xD Loistava idea. Ja nuo.. öh.. taskujutut liivissä on hatunnoston arvoisesti piirretty yksityiskohtaisesti. Piirsin kaverille joululahjaksi Kakashin ja tulin hulluksi noiden taskujen kanssa, sulla ne paljon paremmat :D Shikamarun ilme on aivan ihana todellakin onnistunut.
Miyavi ja Reita-kuvat ovat ihan uskomattomia oO Valokuvasta piirtäminen on älyttömän vaikeaa, en tajua miten olet saanut ne noin hyvin paperille, etenkin Reita on todella mieletön. Siinä on myös hieno tausta :) Ja... nyt ehtyi sanainen arkkuni ^___^
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Heanoja on!Vaikka manga ei ole minun tyyliäni ,ihan hienoja silti!!!Jatkahan piirtämistä!!!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Oh wow. :D Tänne pulpahtelee uusia kykyjä kaiken aikaa. O.O Upeita töitä kaikki! En itse oo kauheesti perillä noista anime/manga-hahmoista, mutta hienoilta ne todellakin näytti. Todella hienoa jälkeä. Ja ei mikään ihme, että tykkäät siitä lohikäärmeestä, se on upea. <3 Ja thestraliin ihastuin myös. ^^ Se on aika tarkkaan semmoinen, miksi mä niitä oon kuvitellutkin. Eikä tuossa Siriuksessa ole mitään vikaa. Se on hauskannäköinen, itse asiassa sekin vastaa aika hyvin mun kuvitelmia (tosin ajattelen sille hitusen pitemmät hiukset ja jykevämmät kasvot ^^). Taas yksi palvottava taiteilija lisää. Wii! ^^ Kiitoksia oikein paljon näistä kuvista, niitä on ihana katsella. :D
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ou jeah! :D Aivan mahtavaa! :D rakastuin eritoten siihen lohariin.. se on kaunis ja kaikki on niin tosi taitavasti väritetty että... vauvau.. en voi erikseen kaikkia kommentoida koska en ole manga/animeihminen joten en tunnista tyyppejä x) vaikka joitain olen kyllä ennenkin nähnyt ;) Mutta se Miyavi O.O aivan mahtava.. siis KAIKKI oli mahtavia mutta se oli erityinen koska se oli lähikuva kasvoista ^^ chees... nättiä.. ja voihelekutti aivana ihana tuo thestrali!! Voi kiesus! Minäkin RRRAKASTAN tuollaisia siivekkäitä olentoja .. ja lohikäärmeitä :3 Mahtavaa.. todellakin.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Se Miyavi. Oli. Täydellinen *__________________* Ja muutenkin nämä ovat niin hienoja, että ihan silmiin sattuu. Aivan upeita.

... en mitään yksityiskohtaista palautetta nyt saa aikaan, kun minulla ei homma suju tuolla piirtämisen puolella, mutta sinä oikeasti osaat.

Lisää! ^__^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Elindar
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 6:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Elindar »

Voi, kiitoksia kauheasti kaikille. ^^ Kommentteja on aina ihana lukea, ja kiva että vielä tykkäsitte.
Ja kuvia tulee kyllä lisää, kunhan vain kerkiän piirtää. :P
Mutta kiitos vielä kerran kaikille. *kumartaa*
~
My heart is [url=htpp://elindar.livejournal.com]broken[/url] and I don't have glue.
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

aivan upeita!!

*katsoo kuvia hämmentyneenä*

kyllä aivan loistavia, kaikista hienoin oli kyllä tuo lohikäärme!
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Avatar
Diamond
Puolituinen
Viestit: 326
Liittynyt: Ke Syys 28, 2005 3:03 pm
Paikkakunta: Deep in the Ocean with Aquarius

Viesti Kirjoittaja Diamond »

Ooh! Aivan ihania kuvia. Thestral (miten se nyt kirjoitetaan) on ehkä hienoin.
Omakuva on todella nätti. :mrgreen:
Lisää näitä ainvan ihania.
Destiny is unstoppable
Everyone has to give in.
Give up,
Let life win
~Gravitation

Älä, älä koskaan suutele otsalle
jos voit suudella suoraan suulle.
~Tommy Tabermann

Vuoden Pervoin 08 (se kulkee suvussa)
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Ihania ^^ Oma kuva oli tosi hyvä :D

Min en usko, että joku voi piirtä noin hyvin puuväreillä :shock:
Olet todella lahjakas!!!

Ja lisää kiitos ^^
Elindar
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 6:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Elindar »

Kiitokset kommenteista! ^^ Niitä on aina ihuna lukea. :3
Nyt tuleepi pari uutta kuvaa..

Kuva

Se on Ruki j-rock bändi Gazettesta. Tämä on mielestäni vielä onnistuneempi kuin nuo Reita ja Miyavi aikaisemmin. En jaksanut värittää, joten tästä tuli mustavalkoinen, ja tätä tehdessä minulta kuoli yksi lyijäri ja musta puuväri. :c Mutta kai se oli sen arvoista. Originaali.


Kuva

Ja tässä taas yksi tämmöinen "mangatyö". ^^; Piirrän ehkä vähän liikaa fanarttia, mut ei sille voi mittään. Tämä tässä on Urahara Kisuke Bleachistä. On meinaan hyvä sarja. Ja hyvä on hahmokin. :b Tällä kertaa jaksoin värittää koko kuvan. *tyytyväinen itseensä* Vaikkei jälki olekaan mitään kovin kaunista.. u___u Tahtoo copicceja...

Mutta siinä oli tällä kertaa.. Nyt meitsi lähtee lukemaan matikan kokeisiin. (differentiaalilaskentaa +___+;; )
~
My heart is [url=htpp://elindar.livejournal.com]broken[/url] and I don't have glue.
Vanil
Örkki
Viestit: 15
Liittynyt: Ke Tammi 25, 2006 6:45 pm
Paikkakunta: No tällä hetkellä ainakin Seinäjoki ;)

Viesti Kirjoittaja Vanil »

Mä en älyä kuinka sä voit piirtää noin tarkasti :D Mulla menis hermot alta aikayksikön :P Toi oli ihana toi Sirius nuorena, niin söpö :) Mikä sulla oli kuvis koulussa? Veikkaan että 10.. :) Osaisitko piirtää Dracoa mangahahmoksi? :P *vink vink
Kaikissa meissä piilee pieni piru, minussa vähän isompi.
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

aivan ihania! suorastaan loistavia :D :D
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Oi aivan ihanaa tyäta jälleen! :D Kummatkin, ja hei.. värität sinä tatasemmin kun minä! :P
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Voi wau!!! Edelleenkin yhtä hyvin ja niin uskomattoman tarkasti värität ;) (eli siis loistavasti :D)

Liiiiisääää!!!!
Vastaa Viestiin