Iivil-galleria 5.8. Kairasarjis

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Kiromonoyaki
Örkki
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 3:28 pm

Viesti Kirjoittaja Kiromonoyaki »

Sanoin kuvaamattoamia. Onko se yhdyssana? O_O'

Mutta, tuosta vampyyristä pidin eniten. Noh, öh. Eipä se kovin kummallista ole ainakaan minulta *ghih*

Siitä hevosesta.. siitä tuli mieleen se muumin joku lumihevonen.

Lohikäärmeet oli taidokkaasti piirretty. ^^

Osaat paremmin kuin minä piirtää.
Gwaïraîs
Puolituinen
Viestit: 296
Liittynyt: Ma Huhti 11, 2005 8:24 pm
Paikkakunta: Siellä, missä synkkä ikuisuus avautuu paljastaen Toiset Jumalat.

Viesti Kirjoittaja Gwaïraîs »

Hyvin se piirtää. (väkipakolla et kyllä tule tätä parempaa kommenttia saamaan minusta)
Kuva
Bloodshot eyes - metal skin
Serpents tongue - dagger claws
Dragon wings - crooked horns
K.I.N.G
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Öljytyö oli mielestäni paras. Tyksin hirveästi sen väreistä ,vaikkakin kuva oli HEMMETIN epäselevä. *Grööh*

Sitten mölläämistä lohikäärmeistä: Niissä ei periaatteessa ollut yhtään mitään omaa. Perus kamaa, Massa tuotantoa. Tämä on kieltämättä ilkeästi sanottu, mutta ne tosissaan...Niissä ei ollut mitään erikoista, vaikkakin toki hyvin onnistuneet ne o n .

OOh...*seisahtuu hetkeksi katsomaan telkkarista vampyyriä*

Tuosta otuksesta olenki tainnut jo kaiken siellä tuuhkun mökillä sanoa! Zazza!
Ihan hieno sekin on. Mutta nuista lohikäärmeistä vielä, Jotkut mittasuhteet ei ole ihan...ihan hyvät... silleen...ÄÄh...


*katoaa paikalta kanamunan hajuiseen sumuun*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Sansku
Porojen Ylijuttu
Viestit: 1226
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 4:59 pm
Paikkakunta: peräkylä nimeltä Kirkkonummi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sansku »

*hiippailee paikalle*

Gomen, mutta en oikein ehdi tällä hetkellä kommentoida kuin Otusta, jonka ystävällisesti olet minulle omistanut. Kiitokset suuret siitä siis nyt heti ensimmäisenä. ^_____^

Joo, sanoitkin, että kamerasi hieman vääristää kuvasi värityksiä ja voisi sanoa, että sen kyllä huomaa. Tai siis... Vääristyksen. Oikeasta yläreunasta se on hiukan tummunut ja näin, mutta suloinenhan tuo on. Sen silmät herättivät huomioni heti ensimmäisenä, ja väritys. Tuo rusehtava sopii hyvin turkin väriin, vähän tuosta ulkomuodosta tulee mieleen Simba, en tiedä miksi. *miettii*

Mutta suloinen ja kaunis piirustus. ^^
ava; Yash.

Tunnustautuu vuosien 2004, 2006-2008, 2010 Samiksi ja vuoden 2005 Betaksi.

Pönkki 1996-2009

Olit maailman paras koira, rakas suojelusenkelini. Ilman sinua en olisi jaksanut läpi myrskyjen. Kaipaan sinua.
Misha
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Su Kesä 26, 2005 5:27 pm

Viesti Kirjoittaja Misha »

Mä otin tuijotuskilpailun sun otuksesi kanssa. Ja hävisin sille. Arvaa ketuttaakos. Se on ihan varmana psykostaatti. Ei se muuten voisi kökkiä noin kauaa räpyttämättä silmiään.
Mutta son söpö psykostaatti. Kivasti väritetty. Misha tyksii.

Noista lohikärmeksistä pidin eniten tuosta kolmannesta. Se on jotenkin hienon näköinen. Tai siis tuo asento lähinnä niinkun. Nuo jalat ja tuo pää on oikein komistuksia. ^^ Saisikos tuota nähdä väritettynä? Voisi olla vielä muksempi näky. 8)

Nuo öljyvärikukkashässäkät on hyvin tehtyjä myös. Värit vähän sumeat mutta syytämme kameraa. xD Värit olet kyllä ihan hyvin valinnut. ^^ Pidän niistä. Ja itse kukkaset ovat oikein kauniita myös.
Mie ihailen siun maalaustyyliäsi. Itse vain lähinnä sotken. xD
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Hyviä lohareita piirrät. Ölyjyvärityö on kans miun mieleen. Otus on lutuisen näköinen. Kenties kettu?
Piirrokset on hienoja, vaikka ovatkin hieman sameita.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Kolmoslohari oli eniten myös minunkin mieleeni. Suloinen otus! Saanko viedä sen kotiin? Öljyvärityö oli myös hieno, vaikka olisinkin kaivannut hieman erottuvuutta kukkiin taustaan nähden.

ai joo, kettu on söpis.:)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

:D Oi kiitos jokos tänne näin paljon kommenttia on ilmestynyt? ohos..

Miten ne kaikki tykkää tuosta kolmos loharista jota mie pidän epäonnistuneinpana? O.o mie en oikeen siitä hirveästi perusta ja senkin olen tehnyt mulkoillessani Lostia Nuuhkun kanssa viikonloppuna O.O
En mie arvannut että siitä noin pidetään.
( Piratesse on hyvä ja ottaa yksärillä yhteyyttä jos oikeasti haluaa viedä sen otuksen kotiin. ) Vai pitääkös se vielä ruveta värittämään?

Ne kukat ei näy tosiaan kovin niin hyvin kuin oikeassa maalauksessa ja sitähän tässä harmitellaan pitää siis parempaa kameraa hommata.

Otus ei ole kettu vaan jotain sen ja Scrat-oravan sekoitus koska ensin siitä piti tulla Scrat-tapainen ja lopulta sain tuollaisena joten sen takia myös tuo tammenterho ;)

Misha hassu x))

Juu eli jos joku haluaisi orginaaleja niin laittakaa yksäriä mutta olen nyt viikon lomalla joten saan ne vasta vähän ajan päästä.
( Yrittäkää sitten ajatella että minulla ei ole kuin yksi kolmos lohari ja tuo Piratesse jos haluaa niin kuittaan tähän että hän saa sen jos lähettää vain yksäriä. Kuittaan myös näin että ykkönen pysyy minulla ja öljyvärityökään ei lähde maailmalle ilman minua. ) Maksua ei peritä minkäänlaista *periaatteita* Kiitos.

~Iiwil tha raccoon.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

*Evili löysi Avatari hulluuden itsestään*

Kuva

Kuva

Kaksi Kaj Stenvallin maalauksista tehtyä avataria sitten ^_^
Viimmeisin on Derwin synttäri lahja x) Ensimmäinen taas minun Avani toisella foorumilla koska rakastuin tuohon kuvaan. ^_^

( On ihan in lööv Kaj Stenvallin maalauksiin)
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Evil protuctions esittää: Kairasarjis!

http://i102.photobucket.com/albums/m94/ ... caca0a.jpg

Juu Minun , Devilin ja Nuuhkun idea aluksi lähtöisin Devilin mielestä tosi pienen tikku-ukko tyypin muodossa.
Tällaista siis syntyy kun päästetään kolme loftislaista viikonlopuksi samaan taloon paperin ja kynän ja erinäisten leffojen kanssa ;D

Eli kommentoikaa mielellään x) ( tehty paintilla. pohjautuu lyijärillä tehtyyn samanlaiseen teokseen josta ette välttämättä saisi selvää)

Jos pidätte niin uskallan ennustaa tulevaisuuteen lisää Kairan erikoisia seikkailuja. Niin Devilin,Nuuhkun että minunkin kynän jäljestä. tosin minä teen nämä tosiaan paintilla ja PhotoFiltrellä uusiksi jotta tajuaisitte
edes jotain. xD

tha vimppa etiitti. nysse toimii :D xD
Viimeksi muokannut Evil, Pe Elo 18, 2006 8:57 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Kuva on todella pieni, eikä siitä saa mitään selvää, joten paha sanoakkaan yhtään mitään.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Minä en voi uskoa, että vieläkin repeilen tuolle. Tosin saattaa jostua siitä suklaalevystä, ja limsasta, jotka juuri tuhosin, mutta tosiaan, minultakin tulee Kairasarjiksia, heti kun pääsen yhteisymmärrykseen skannerin ja isoveljen kanssa -.-
Toinen ei anna asentaa kuvanmuokkausohjelmaa.
Mutta varoituksemme, sillä minulla sattuu olemaan ne kaikkein sairaimmat sarjikset täällä ^^ *taputtelee isoa paperi kasaa vieressään.*

*Hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Vastaa Viestiin