Iivil-galleria 5.8. Kairasarjis

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Iivil-galleria 5.8. Kairasarjis

Viesti Kirjoittaja Evil »

Jeeps.. aloitan tänne joitakin söherryksiäni..

Kiitokset: Daealikselle joka auttoi kuvan laittamisessa.. ( jos se nyt näkyy)
ja Itulle sinnikkäästä yrityksestä auttaa ja Xanelle kuvan ideasta ja koko loftikselle kiitokset siitä että tämä on eka paikka jonne teokseni lykkään.. ( jos huomioon ei oteta Daealikesn kotisivuja jonne kuva piti ensiksi tyrkätä)

Kuva



Ei varmaa näkyykö.. mutta koetetaan ^^
Siinä siis pitäisi olla Lohikäärme josta piti ensiksi tulla hevosen näköinen örvelö joka Xanen auvustukselle tuli tuollaiseksi( edelleenkin jos se näkyy..) :oops:
Viimeksi muokannut Evil, To Elo 17, 2006 3:37 pm. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
tonttu
Örkki
Viestit: 100
Liittynyt: La Helmi 21, 2004 3:33 pm
Paikkakunta: domin sängyn alla...

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ooh :shock:
Upeus. Hieno, piirät tuon perusteella kyllä hyvin.
Lohikäärmeen kasvot olivat mielestäni hienoimmat tässä työssä ja varjostukset olivat kohdallaan, mielestäni.. Mutta minä kun sutin varjostuksia niin ne menee minne sattuu :S Joten.. :D
Mutta siis, upeus on tämä ^^.
MuumiPappa:"En tiennyt että sillan alla asui Filosooffi!"
Piisamirotta:"Kotinini oli vain kolo, mutta viihdyin siellä. Yhden tekevää sekin!"

Klikklik!^^
Avatar
suklaamumina
Örkki
Viestit: 57
Liittynyt: Ke Elo 24, 2005 10:28 pm

Viesti Kirjoittaja suklaamumina »

NoNIIN... *ilkeää virnuilua* E.K.I. esittää:
KOMMENTTI!

*kröhhääähhhää*

Tiku: Ai *sensuroitu* mun selkä.
Suklis: Kehee. Mää sainki vikan suklaapalan!! *rallattelua*

Ainii... Se Kommentti... ^^; (Riisikakkuja!!!)

Se on hieno. Tykkää sen päästä verimats. Ja HäntäKarvoista. (Ei kuulosta pervola, eei...) Ja kynsistä. Ja varjostuksista. Ja koko hemmetin loharista ^^

*E.K.I. kiittää ja kumartaa*
Oh my GOD! That moose took the Poodleguy!!
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kyl näkyy ja helkutin nätti elukka :D, Sen pää waude..ihana ja samoin käsi! Mii tykkää :D sellaineen todellakin lohiKÄÄRME ^^ kiva harja.. mahtavaa jatkappa piirtämistä ja laita lisää!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

*snif* se hieno olla juu.... mutta se yhä puhkasee oman kaulansa tuolla piikillä...

*hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Arawiena
Örkki
Viestit: 118
Liittynyt: Ma Elo 29, 2005 5:37 pm

Viesti Kirjoittaja Arawiena »

Kaunis lohikäärme <3 Pidän kovasti sen päästä ja katseesta. Ja oikeastaan pidän kovasti koko piirustuksesta. Hieno ^^
You like Sirius/Remus, don't you?
Lamia
Örkki
Viestit: 119
Liittynyt: To Syys 08, 2005 7:43 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Lamia »

Se on upea piirrustus ja kaunis lohikäärme. Sinä piirrät hienosti. Pää ja käs varsinkin ovat upeita. Jatkapas piirtämistä ja laita esille töitäsi lisääkin.
Disce aliquid. Nam cum subito fortuna recessit, ars remanet vitamque hominis non deserit umquam.
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

ÄÄÄK!

*katsoo niitä immeisiä peloissaan*

Mitäs ne täällä tekee?? Ei kai ne tuota ihmettele?
*katselee peloissaan lohikäärmettään*

Mutta hei.. se ei olisi täällä ilman Kaikkia Daealista ja noita ja teitä... kai??
*yrittää piiloutua sohvan taakse*
Jep.. Nuuhku on oikeassa.. se puhkaisee nahkansa piikillä..

Ja ne lissää pyytää?? :shock: EEP!
Anteeksi mie olen viikon tuossa poissa eikä voe lissäillä mittään.. ( ja voen lissäillä muutenkin vain jos Daealis on mesessä)
Mutta mie tuossa juttelin Jesterin kanssa ja lupasin että kokkeilempas piirrustaa Vamppyyrin tuolla lomallani.. ( kyllä mie näytän sen teille Devil ja Nuuhku!otan mukaan kouluun.. juu)
Niin jos mie saan tehtyä sen niin katon voisiko Daealis jelppiä taasen ja laittamas sen sitten tänne... huom: JOS!
*punastuu ja pinkoo piiloon niitä immeisiä.* :oops:
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Siis Wou!!!! Miten sin osaat piirtää noin nätisti!?
Erittäin kaunis lohikäärme totta tosiaan...
Varsinkin sen pää.

Joo, laita lisää nopsasti!!!!
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Woah! upea lohari :D
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
lumienkeli
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 2:57 pm
Paikkakunta: Sillan alla pahvilaatikossa

Viesti Kirjoittaja lumienkeli »

Sinulla on kaunis tapa piirtää, joten noin kierrellen, tuo on hyvä. Tulee mieleen tosiaan noista hiuksista(..?) muumien se mikä lohikäärme ikinä olikaan.
Etenkin pää ja tuo raaja.. ja sitten häntä. Jotenkin ajatuksiin hypähti mielikuva, että se elää vedessä. ^^;
No mutta, no.. lisää saammehan nähdä?
"Kele lam. Nom piki piki, nom minsi winsi. Lam seisei, eunichi. Snip snip."
Lumienkeli on enemmän tai vähemmän aktiivinen
Vinoviiva
Ei enää inha Grim vaan nätti lumienkeli ^___^
Avatar
Daealis
Metsähaltia
Viestit: 650
Liittynyt: Ke Helmi 09, 2005 4:02 pm
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Daealis »

Ovelasti syyllisti mua siitä ettei tänne tuu lisää kuvia :D Min kun olen mesessä hyvin harvoin, ja omalla kotisivutilalla pidän tuota kuvatusta atm.
Tears are a waste of good suffering.
T.E.R.O - Taitava ja Ekstaattisen Reipas Orjapiiskuri
Vuoden Jääräpää -07 & -08 \o/
itikka
Örkki
Viestit: 174
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 7:39 am
Viesti:

Re: Evilin töhräyksiä

Viesti Kirjoittaja itikka »

Haa se on hieno! Tuo kohta mihin tuo harja loppuu, näyttää hiukan tönköltä. Taipuu ehkäpä liikaa. Ja tuosta toisesta kohdasta, mistä se taipuu paljon(vähän kädestä katse ylöspäin), näyttää olevan aika epäpaksu(ei tasapaksu vaan epäpaksu).

Minulle tuli tuosta kännästä mieleen pölyhuisku (x. Varjostaa osaat(kai tuo valo tulee kummastakin suunnasta?, Jos tulee niin ei sitten mitään...)
ja tämän perusteella, osaat myös piirtää hyvin(taru olentoja nimen omaan, en tiedä miten piirät ihmisiä, että).

Pöppöttöö. Tuon suu on röpö. Ja ilme ihanan tuima(... tai silmä on enemmänkin syyttävän "makuinen" ja suusta päätellen, se on vähän niinku surullinen.)
Tuostakohdasta pidän mihin tuo lekaperät loppuu ja sarvet alkavat. Varjostus antaa siihen sellaista erilaista ulottuvuutta. Eikö kidukset olisi aika kova sana! No utta, jos se ei asu vedessä, niin ei tietenkään. Olisi voinut antaa vaikka lisää tyylikkyyttä... Kädessä on sellainen pikku outo kohta, joka näyttää ihan anatomia virheeltä. Sormet ja kynnet on tehty todella hienosti, olen niihin ihan ihastunut. Mutta tuo sormi, joka vastaisi ihmisellä pikkusormea, näyttäisi olevan liian sivussa kämmentä. Mutta piirustuksissahan kaikki on mahdollista! :}
Tykkään työstäsi suurimmaksi osaksi. Sitten kun sinulla on mahdollisuus laittaa lisää töitäsi, niin laita ihmeessä! Tahdon nähdä, ja uskon että varmasti aika moni MONI muukin tahtoo. (Kyllä musiikki sitten auttaa kommentoimaan! Ainakin sellainen... hevi ?) Niin ja älä syytä minua, jos tämä on sekava! En ole ihan järissäni.

Eikösse muumien se vesihirviö ollutkin Rontti Edvad, joka auttoin sen tuiskivan merenhuiskeen(kyllä, muistan hyvin niihen nimet) merelle?
Arwen: Inbui li mastö lasto imbuilua inbulae!
Gandalf: Haia haia haia. Se on Saruman!
Saruman: Raia raia rassi raa, hilmu halmi taiakkaa. Aiai!
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Ou jeesh...Sie olet laittanut tuon tänne^^

Jep!Olen kuumeessa^^Ei kommenttia järkevää näy!

Se puhkoo edelleenkin (Vähän )Kaulaansa...Mutta hyvä...ainut vika työssäsi on että minä en henk.koht pidä tuosta taitoskohdasta, jossa se taittuu eteenpäin, tuo vartalo...Se kapeneem ielesdtäni liikaa...Mutta pidin edellisistä töistäsi enemmän^^

Pitää katsoa, miten saisin omat piirustukseni nettiin...*Miettivä ilme* No hyvä työ kuitenkin^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Tahdomme vain ilmoittaa, että Evil on poissa (kanarian saarilla) 8.2.2006 asti, joten siihen asti ei tule MITÄÄÄÄN MUAAAAHAHAAAA!!!!!! vaahtokarkkeja...

*hyppää nazgul taksinsa kyytiin ja lentää etsimään vaahtokarkkeja*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Vastaa Viestiin