Töherryksiä (päältä osin jrokkareita) by Williska

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Williska
Örkki
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 5:22 pm
Paikkakunta: Lapua

Töherryksiä (päältä osin jrokkareita) by Williska

Viesti Kirjoittaja Williska »

Piirrän aina silloin tällöin mallista jotain. xDD En ole kovin hyvä tässä edelleenkään. Mutta katselkaa..

Kyseessä on siis Dir en greyn basisti Toshiya. Pahoittelen kuvan keltaisuutta, mutta en omista skanneria, joudun ottamaan digikameralla kuvat. Lísäki asiaan vaikuttaa se, että päällystin kuvan kontaktimuovilla ihan vain sen vuoksi, ettei lyijy leviäisi enää yhtään enempää.

Toshiya

Olin hieman kahden vaiheilla kyllä sen sijaan, että kehtaanko näyttää tätä kenellekkään. Minulla hieman sellainen viha/rakkaus suhde tähän piirustukseen.

Dir en greyn Kyo

Tota joo.. ensinnäkin se on vinossa. Toiseksi, mua hämää siinä jokin mahdottomasti. En vain keksi mikä. Ehkä se on tuo silmä. Ainut kohta mistä todella pidän on nuo kämmenen varjostukset. x)

Tämä ei tee oikeutta Kyolle. En vain osannut vangita sitä pientä pirua hänessä tuohon kuvaan.

Die

Tästä ei tullut hyvä. Tai ainakaan itse en siitä niin paljon pidä. Hiukset näyttävät kamalalta ja muutenkin. Minulla on taito saada piirustuksesta malliin verrattuna ei-näköinen, mutta kuitenkin näköinen. Jos tajusitte.

Olen pahoillani kuvan laadusta, mutta muokkaan sen huomenna sitten parempaan muotoon. Tämä olkoon eräänlainen preview. x)

muoks: nyt on hieman parempi kuva piirroksesta.

Tein tätä eilen n. seitsemän tuntia. Taukoja kyllä oli. Suhteellisen tyytyväinen olen lopputulokseen. Loppua kohden tosin en jaksanut niin hirveästi panostaa puvun varjostuksiin, mutta muuten ihan ok mielestäni.

Miyavi

Muoksin noi kaikki piirrokseni ensimmäiseen viestiin. :DD

UUSIN:

Gackt

Pienempi versio

Yleisön pyynnöstä piirsin sitten Gacktin. Omasta mielestäni ihan hyvin onnistunut. :D Korva ja leuka on ainoat, joiden ulkonäkö jäi hieman kaihertamaan.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Ne on sitten todella upeita! :D
vaikka en tiiä tyyppejä voin ihan vapaasti väittää että aidoilta näyttävät! ;)
Hienoa! Anatomiat toimii ja kaikki hyvin :P
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Oij, olen Celen kanssa samaa mieltä. Hienoja ovat. Eniten pidin tuosta Gacktista... Juu. Se on niin näköisensä. Samoin Kyo tuolla. (Kyllä kyllä.)

Haa... Kai saamme Hyden tai/ja Kaorun myös? *oikein suloinen Hamtaro-ilme*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Williska
Örkki
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 5:22 pm
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja Williska »

tiku kirjoitti:Haa... Kai saamme Hyden tai/ja Kaorun myös? *oikein suloinen Hamtaro-ilme*
xDDD Kaoru on tulossa joskus, koska hän ja Shinya ovat ainoat dirun jäsenet, jotka on vielä piirtämättä. Haidokin kyllä tulee, kunhan saan aikaiseksi. O__O Ai niin! Oonhan mä piirtäny sen Hyden ja Gacktin suutelukuvan.. lisään sen jossain vaiheessa.

Kiitos ihanista kommenteista!^^
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Williska kirjoitti: Ai niin! Oonhan mä piirtäny sen Hyden ja Gacktin suutelukuvan.. lisään sen jossain vaiheessa.
*takertuu sen jalkaan ja näyttää hyvin vaativalta* Jossain vaiheessa? *ei malta odottaa ei malta odottaa*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Elindar
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 6:02 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Elindar »

Heh, joku muukin tykkää piirtää j-rokkareita. ^.^ Hyvä, hyvä.
Piirrokset on ihan hienoja, tosi harmi ettet omista skanneria, ne pääsisivät kunnolla oikeuksiinsa niin.
Tykkäsin erityisesti tuosta Miyavista, olit osannut hienosti vangita hänen ilmeensä. Ja tuo tuollainen samurai-vaatetuskin.. :}
Jatkapa ihmeessä, ja lisää kuvia jrokkareista ehdottomasti. Ja minäkin haluan nähdä tuon suutelukuvan! xD
~
My heart is [url=htpp://elindar.livejournal.com]broken[/url] and I don't have glue.
Williska
Örkki
Viestit: 22
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 5:22 pm
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja Williska »

Hahaa.. Tässä se nyt tulee. Ei ole oikein hyvä, mutta mutta.. toivottavasti jätkät tunnistaa.

Gackt & Hyde are pure love
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Joo, no vaikka minäkään en tyypejä tunne, niin väitän silti, että näyttää ihan 100% aidoilta ^^

Joo eli todella hyvä olet piirtämää, ja anatomia oli oikein hyvä ^^

Lisää!?
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Minä tunnen ja sanon että ne todellakin näyttää itseltään. Aivan awwi~ kuva kyllä. *love*

Oij..

Turha sanoa että pidin?
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

Ihan ok kuvia, tuosta se lähtee ;) Anatomiassa joka kuvassa pikkuista häikkää, mutta olet onnistunut vangitsemaan häiskien ominaiset kasvonpiirteet niin että ne ovat tunnistettavia, ja se on oikke posiviitinen asia tulvaisuuden kannalta kun vielä kehityt. Mutmut, oikein hyvä alku, jatka samaan malliin ja yritä mahdollisesti panostaa varjostuksiin jotka toisivat lisäeloa kuviin. :)
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Tuo uusinkin on ihana ^^ hieman pehmeemmällä kynällä olisi voinut ;) Mutta oikein hieno ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Bloody Moon
Örkki
Viestit: 36
Liittynyt: La Marras 05, 2005 9:22 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Bloody Moon »

Vaikka en ymmärrä j-rockista mitään, pystyn silti sanomaan että olet piirtänyt nuo todella hyvin, pidän varsinkin ensimmäisestä. Pidän piirrustuksistasi, tykkään muutenkin lyijykynäpiirrustuksista.
Ghost Love Score
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

oikein kauniita :wink: sanoisin että loistavia!
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Sabi
$exual di$gracE
Viestit: 741
Liittynyt: To Huhti 15, 2004 7:20 pm
Paikkakunta: Tokyo (yeah right!)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sabi »

Duh! Mä en ole vieläkään käynyt muka kommentoimassa näitä? O.o

Orooo??!

Juu... tosiaan... mä taisin jo joskus aikasemmin ihkuttaa näitä ihan kybällä, joten en viitsi pistää samaa tänne. xD Tiedät kuitenkin että pidän niistä todella paljon! <3
kimi no koto wo omou to nazeka namida ga nagareteta.
(=When I thought about you for some reason tears ran down my face.)
Vastaa Viestiin