Noran valokuva-albumi (uusia 10.7)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Aivan upeita kuvia. Luonto voi sitten olla kaunis. :) Millä kameralla otat kuvia?
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

*tuijottaa suu auki* Siis uskomatonta!

Ei kykene puhumaan. Ihania, minä otan kuvia matoista ja seinistä. (Niissä oli kiva kuvionti :oops: )
Ihania ^^

*hyppää nazgul taksinsa kyytiin*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Oldis
Samooja
Viestit: 489
Liittynyt: Pe Joulu 31, 2004 7:54 pm
Paikkakunta: Tamperkele

Viesti Kirjoittaja Oldis »

Voi Nora pikkui9nen, sinulla on varmasti hyvä kamera kun on noin upeita kuvia. :D Nojuu, kyllä se varmaan on kuitenkin kuvaaja, joka on hyvä. Kyllä sitä paskalla kamerallakin oikeissa käsissä saa kauniita kuvia. Sinulla näyttää olevan kuvaajan silmää. Kamerastasi en sano mitään.
Mutta kauniita kuvia, todellakin. Minäkin tahdon kameran. Tai oikeastaan vain perkeleesti filmiä.
Join the dark side, we have an useless orange eye.
Avatar
Fuu
norppa
Viestit: 948
Liittynyt: Ke Helmi 18, 2004 8:12 pm
Paikkakunta: syli

Viesti Kirjoittaja Fuu »

Oii, pidin näistä kuvista tavattoman paljon. Vahvoja värejä ja tunnelmaa aivan yksinkertaisimmissakin maisemissa, osaat vangita sellaista hyvin, huomaan ma. ^^ Erityisesti ne kuvat auringonlaskuista olivat todella kauniita, ne värit, ne värit ja maisemat... ah, taide. :>
Kuten Muumipappa sanoisi: älä lopeta kuvaamista. ^^
you spin me right round, baby, right round
like a record, baby, right round round round


Vuoden Ilopilleri 2005-2009, vuoden Humor-ficcaaja 2010. Pörr.

captainfuu.tumblr.com
captainfuu.deviantart.com
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Katselin näitä jo aikaisemminkin, mutta en vain ole jaksanut kirjautua ja kommentoida kun vasta nyt ^^
Hienoja. (:
Katselinkin noita tänään noita yhtiä kuvia Kuviksentunnilla.
Eikös ne sinulla mukana ollut? *hymy*
Lisää kuvia vaan. Nämä ovat hienoja.
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Celebriel:*halittaa*Se tosiaan laskee todella nopeasti, siksi minulla menikin eka kerta pieleen, kun en tajunnut sitä.

Unikeko: *haliruttu* Ihanaa palautetta. Loman aikana saattaa tulla lisää...

Sparks:Kiitos.^^ Meri on todella kaunis. Nuo ovat talvella otettuja kuvia, mutta minulla pitäisi olla kesä kuvia, joko järvestä tai merestä, mutta missähän...?

The Grim Reaper: Haikea olo on niitä katsellessäkin, kun tietää, että jotain kaunista on mennyt ohi...*huoh*

athelas:Kiitos. *hymy*

HituNeN:Lisää tulossa, mahdollissti jo ensiviikolla.

Piratesse: Mikähän kamera tuo on? Muutama vuosi sitten ostettu kamera, ei digitaalinen, minä vihaan niitä.

Nurlu, Nuuhku ja Shadi: Onhan seinät ja matotkin hienoja. (Kyllä niitäkin löytyy! "Taidekuvia" ^^)

Aphrael: Kamera on oko, mutta kun aina ei voi tietää, tuleko niistä kuvista mitään, kun se rajaa niitä niin kauheasti...*mutin* Kiitos kuitenkin.

Fuu Hououji: En ole lopettamassa kuvaamista ihan heti. Kuvaan milloin ehdin.

Judylas: Damn! Minä listin sinut kyllä heti kun näen siut.*haliruttu*Olet ilkiä, kun kommentoit miun kuvia. Juu, kyllä yksi niistä oli kuvistunnilla mukana.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Pitkästä aikaa. Tämä on Oulusta otettu hiihtolomalla... Tuo tuhru, en tiedä mikä se on. Valotusvirhe ehkä...

Kuva
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Oi, miten ihana auringonlasku ja...! Oh. Se on mykistävän hieno, miten minä katsoin, että se olisi ollut hautausmaa..? Olenpas törppö. No mutta siis, ihana, pidän todella tuosta auringosta tuolla ja tuosta tuhrusta. Jos tuo nyt on se tuhru. Sillä minusta näyttäisi siltä kuin siinä olisi usvaa. Vastakohdat tavallaan <3
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

On se hieno, se auringon lasku. Aidasta tuli mileen hautausmaa, siellä kun on just tollasia massiivisia kivijalkaisia aitoja. Tykkään.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Ensimmäisessä on huikean ihanat värit ja mahtava tunnelma ^^

Toinen on myös tosi kaunis, kuulaammalla ja viileämmällä tavalla. Ihanan herkkiä nuo värit.

Ja nuo auringonlaskukuvat ovat tunnelmallisia ja hiukan haikeitakin. Niiden jälkeen tekee mieli seilata auringonlaskuun :wink:

Viimeisimmässä on vangittu hienosti viimeiset valonsäteet ennen pimeyttä. Tosi kaunis kuva, pysäyttää tuohon hetkeen.
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

*mykistyy*

ihana katsella tuollaista talvista kuvaa näin kesällä ^^ vaikka en kyllä talvea todellakaan odota. hienosti tuo auringon valo siivilöityy noiden puiden oksistojen välistä. sie osaat kuvat hyvin :D
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

Uusia taas.Osa minun osa Diamondin ottamia.

Kuva
Tämä ei ole minun ottama, vaan Diamondin. Espanjan reissultamme. Tadaa! Katalonialainen liikennemerkki. XXD

Kuva
Se on veljeni, joka on 160cm ja hän on aallon sisässä. En saanut Dimestä Ocean soul- kuvaa, joten kelvatkoon.

Kuva
"Ainoa liikennemerkki 2 KM säteellä!" Siis juu, Dimen taidetta. XD Vuoristossa, jossa oli harvassa liikennemerkit ja tietysti Dime sai kuvan ainosta lähistöllä. Tarkoituksena kuvata viereisiä vuoria. ^^

Kuva
Tämä on oikeasti lempikuviani. Näkyy auringonlasku, auer ja kukkulat. Tämä on otettu hotellihuoneemme parvekkeelta.

Kuva
Kahden kilometrin korkeudessa, pelottavalla tiellä. Jossain Espanjan ja Andorran välissä.
Viimeksi muokannut Noradriel, La Huhti 28, 2007 11:16 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

Toi viimenen kuva on AIVAN IHANA :)

Dime on ottanu ihanii kuvii, liikennemerkeistä :DD
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Hienoja kuvia. Hurja toi aalto kuva, hieno ja hurja. Siinä auringonlasku kuvassa näyttää, että taivas palaisi. Erittäin hieno. Viimeinen kuva on pelottavan kaunis. Liikennemerkki kuvat on hauskoja.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Avatar
Noradriel
Yksinäinen susi
Viestit: 1134
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 8:53 am
Paikkakunta: Lothlórien

Viesti Kirjoittaja Noradriel »

KIITOS, niille jotka komentoitte.

Olen täydellisesti unohtanut nämä...Oikeasti olen ottanut näitä noin kymmenen... Omalla pöydälläni otettuja.

Kuva
Tämä on minun kuviksen lopputyöstä. Pidän tästä. En niin paljoa kuin seuraavasta, mutta olen tyytyväinen. Ensimmäisiä lavastettuja kuva, otin sarjan kuvia, jotka oli lavatettuja, valitsin kaksi parasta. ^^

Kuva
Toinen kuviksen lopputyöhön. Pidän tästä, valotus onnistui täydellisesti. Valona käytin molemmissa kynttilää. Se on se joka tuo valon, tai no ikkunasta tulee valoa, mutta hyvin vähän.
Let me forget all of the hate, all of the sadness.

Pervoin -05
HP- ficcaaja -06
Aragorn 2009


Avatar by Paperlime
Vastaa Viestiin