Kurtun valokuvia.(uusia 07.05, kertokaa, jos ei näy. )

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

hienoja kuvatuksia ovat ^^ mutta siitä huolimatta tuo siun kissasi kuva on jotenkin ylitse muiden.vähän ärsyyntyneen näköinen varmaankin siksi että ei pidä kuvaamisesta kuten itsekkin kerroit :)
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hee. Se toisen kuvan nimi. ^^ Jos kissasi on uros, menee se: "Les yeux du chat", jos naaras, voit sanoa: "Les yeux de la chatte". Vaihtoehtoisesti, jos haluat sanoa sen epämääräisessä muodossa: "Les yeux d'un chat". xD Jipii, jotain hyötyä yhdeksän vuoden ranskan lukemisesta...
Pakko muuten sanoa, että on tosi kauniit silmät tuolla kissalla.

Niin ja voisit ehkä päivittää tuota otsikkoa, kuvia kun on tullut 27.4. Vapaaehtoista tietenkin tuo päivittely. ^^

Kolmannesta kuvasta tykkään paljon. Tai siis, ei se ole kauneimpia ottamias tai mitään, mutta tietynlaiseen juttuun se sopis kuin.. öö.. se sinne eli banaani suuhun. Mulle tulee siitä mieleen jonkun kirjan tai tarinan kuvitus. Joku TSH-mainen esimerkiksi. Semmonen vähän synkkä ja harmaa kohtaus, jossa on kuollutta/vanhaa/surullista metsää. En osaa selittää, mutta mulle tulee tosi selkeät (ehkä) mielikuvat. ^^

Neljäs kuva ei mulla näy. Eikä mikään sen jälkeinenkään... Harmi. Yritä saada toimimaan, olis tosi hienoa päästä näkemään. :D
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Kommentoin vain niitä, jotka näkyivät minulla...

Sunset: Kaunis kuva, rakastan aurongonlaskuista napattuja kuvia. Nyt kun korvanapeissa soi "Now we are free", kuvasi on täydellinen <3

Yeux de la chat (or something like that): Sinulla on veikeän näköinen kissaotus toverinasi. Ja kaunis. Ihana väritys ja mitkä silmät!
Ehkä hieman kypsän näköinen, selvästikin tykkää kamerasta :D

Drowning tree: Upea puukuva, ja vesi sen lähellä teki kuvasta entistä paremman. Hyvin mystinen kuva, josta tulee jotekin oudosti mieleeni keskiaika. Älä kysy miksi.

Nättejä kuvia sinulla. Harmi, etteivät muut näkyneet minulle, olisin varmasti vaikuttunut^^
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Aah, kiitoksia kommenteista tuhannesti kullat rakkaat.

Sound of Silence, kyllä, Hiski on varsinainen hurmuri ja kovin kyrsiintynyt kameroihin. Muutkin sen siis näkevät ? *naur* Kiitos.

Saatanaa puolestaan kiittäisin ranskan kieliopin opastuksesta. Minä en sitä osaa, enkä koskaan opikaan, vaikka yritys olisikin miten kuten kova. :roll: Yhdeksän vuotta ? Merde noire, jopa jotakin. Uskoisin sinun sitten jotain osaavan. Ja kiitoksia myös kommentista tuhannesti. Hiski omaa hyvin kauniit silmät. Ja päivitys puuttuu sen takia, koska en ole varma kuvien toiminnasta. Ja kolmannesta kuvasta näin sekalaisessa järjestyksessä vielä: kyllä, minustakin siitä tulee tietyllä tapaa TSH tms mieleen. Ja nyt pitäisi loppujenkin näkyä. Huh.

Aaaw, Sirenia. Ihana kommentti. Kiitos.<3 Niin ja nyt niiden tosiaankin pitäisi näkyä muidenkin. Let's see.
Welcome to the Caribbean, love.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Ah, nyt näkyy!

Lyhyestä virsi kaunis: Here, there and everywhere on aivan kuolattavan mahtava kuva, vauts.
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Uusia kuvia ! :D Aivan ihania, taas kerran. Tuo "sunset" on tosi nätti kuva. Tuli mieleen kun eilen itse metsästin kuvaa auringonlaskusta :lol: (aurinko on parina päivänä laskiessaan ollut ihan punainen. Ei oranssi, vaan punainen.) Kahtena päivänä lähdin kameran kanssa pihalle, mutta toissapäivänä se pirulainen ehti laskea ennenkuin ehdin asemiin.Eilen kompuroin kameran kanssa alas kalliolta ja käppäilin vielä kynnöspellolla vain pelkän auringon takia :P


Krhmm... Takaisin asiaan..

Tuo kissakuva on aivan loistava :D Tuota ilmettä meikäläinen saa usein katsella kotona :lol:

"Drowning tree" on myös kaunis. Jotenkin haikea ja surullinen tunnelma. Tuo vino kuvakulma tekee siitä mielenkiintoisen.

Tuo "VIUH" on jännä :D Tulee ihan sellainen olo kuin katsoisi johonkin pyörteeseen. Tykkään.

"Here, there and everywhere" Tosi nätti kuva,jännä rajaus. Mustavalkoisuus sopii siihen. Suosikkini näistä suosikeista :lol:
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Oi, minä niin kovasti tykkään näistä. Aina olen innokkaana katselemassa kun pistät uusia, että laitahan toki lisää jo. ;)

Edelleen ihailen taitavaa rajaustasi. Niin ja jälkimuokkaukset saa kuvat näyttämään entistä hienommilta. ^^ Keep up the good work, honey.

Ai niin ja nuo "otsikot", mitkä lie linkkilauseet, ovat aivan luku sinänsä. Jotenkin mielettömän hienoja lauseita. Joo, tiedän ettei se kuulunut asiaan, mutta halusin kehaista siitäkin. :)

Jestas kun päästä tulee tänään aivotonta tekstiä.
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Aaaw. Kiitos pienet taas kommenteista, tuli todella hyvä mieli. <3 En sen enempää ehdi nyt vastailemaan muuten kommentteihin, sillä Londonium kutsuu ja tämä pikkupäivitys olisi hyvä saada tehtyä ennen sitä. Joten, pidemmittä puheitta:

"Anteeksi opettaja, en voinut tehdä ranskanläksyjäni, sillä kissani söi ne." Jälleen kerran armas kissani kuvassa. Yritin suomentaa ranskan kappaletta, mutta se oli kovin vaikeaa, kun mirri istuu paperin päällä ja syö kynää ja kuolaa. En sitten koskaan suomentanut sitä täysin loppuun. Ja vaikka kuvanlaatu on heikko ja heilahtanut, niin minä pidän tästä silti, jotenkin se sopii tuohon tilanteeseen loistavasti. Täysin muokkaamaton.

Tekotaiteellisuus ja wannabe-boheemius huipussaan ? No se on nappi armeijalaukustani, hurjan hienoa, eikö ? Minä vain yllätyin niin kovin positiivisesti, kun kamera päättikin tarkentaa sen noin hyvin juuri tuohon nappiin. Ei se mitenkään ihmeellinen ole, mutta jotenkin pidän siitä. Huokaus.

Sydän kaipaa, sielu halajaa. YARR. Meri. Mitä ihmettä minä voin tästä enää edes sanoa. Tajuttoman kaunis. Minä rakastan, rakastan niin kovasti merta. Kuva otettu liikkuvasta autosta, siksi hieman tuollainen "VIUH!" taas. Muuta emme ole tehneet, ehkä raiskanneet meren kauneuden, mutta minkäs teet.

Once upon a time there was a castle. Siinäpä se tulikin sanottua. Tosin ei tuo linna ole, Kaskisten rautatierakennus eller jotain sellaista. Sattuipa taas kamera autossa räpsähtämään vahingossa niin, että se tuotti jotain tällaista. Kontrasti, kirkkaus ja värit kaikki hieman tarkennettuja.

And when the rain falls down I can feel the life again in me. Vettähän tässä taas on sorruttu kuvaamaan. Pirun addiktoiva elemetti tosiaan. Muuta en ole tehnyt kuin vaihtanut väriä mustavalkoiseksi. Kamera salamoineen hoiti loput. Hihhei.

Siinäpä taas tällainen pikapäivitys. Pistäkää pallerot kommentteja sillä välin, kun minä pelottelen brittejä. Helei.
Welcome to the Caribbean, love.
Sonatar
Örkki
Viestit: 105
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:45 pm
Paikkakunta: ~Haavemaailma~

Viesti Kirjoittaja Sonatar »

Oooh, todella hienoja, upeita kuvia olet ottanut ^___^ Eniten tykkäsin käsirauta-kuvasta ja vesikuvista. Minulla on ikävä merta ja vesi on, ääh, en osaa selittää, mutta rakastan vettä ja suihkuja ^^

Ota ihmeessä lisää kuvia, niin hän myös kommentoi lisää niitä :p
Nyt ikävä on suunnaton,
kun nukuit pois rakkain karvakuononi,
hauvavauvani
Nuku rauhassa kultaiseni, ystäväni...

Mintun muistolle 5.2.1991-13.7.2006
feikkifriikki
Örkki
Viestit: 11
Liittynyt: Ma Touko 08, 2006 6:10 pm
Paikkakunta: Raahe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja feikkifriikki »

Vesikuvasi ovat todella kauniita. Ja tuossa nappikuvassa oli jotain vangitsevaa. Tykästyin todella (:

Ja kissasi on todella suloinen. <3 Mukavaa muutenkin katsella hyvin otettuja kuvia (:
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Siulla on nätin värinen kissa. Mie tykkäsin kans tosta nappi kuvasta, harvemmin niitäkään näkee..heh. Ja toi viimenen vesi/suihku kuva on myös hieno.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Syytän ylikansoitusta kompuutterin lähistöllä, siksi huomasin nämä vasta nyt. :lol:

Niin, Minä todella rakastuin tuohon merikuvaan! Näyttää ihan joltain maalaukselta :D Ihanat värit.
And when the rain falls down I can feel the life again in me (JOku taisi jo mainita noista ihanista otsikoista). Se on tosi kaunis. Vesi kimaltaa noin ihanasti, ja tuo seinän varjo sopii hyvin vastakohdaksi sille.
Ja tuo kissakuva on jotenkin suloinen. Tilanne on niiiin tuttu :lol: Mitäs sille voi jos kissa päättää että paras nukkumapaikka on mantsankansion päällä, eihän sitä nyt millään voi siirtää siitä pois kun se kallistaa päätään, haukottelee ja asettuu paremmin makuulle. :lol: . On ne suloisia otuksia.
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

anteeksi kovasti etten ole aikaisemmin käynyt kommentoimassa uusia kuviasi ^^ mutta nyt kommaan vaikka en taaskaan järkevästi mutta toivottavasti se ei haittaa. :lol:

kissasi kuva on jälleen miun lemppari ^^ se on jotenkin "vangitseva" kuva.. kivasti näkee nuo tassut.pidän<3
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Vastaa Viestiin