Kurtun valokuvia.(uusia 07.05, kertokaa, jos ei näy. )

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Kurtun valokuvia.(uusia 07.05, kertokaa, jos ei näy. )

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

//Melodylle kunniamaininta aivotoimintani selkeyttämisestä. *appalauses*


Päätin tuossa jokunen aika takaperin, että minä jätän piirtämisen niille jotka sen osaa. Häpesin silmät päästäni, kun löysin täältä vanhan topikkini, ei tiennyt, olisiko itkenyt vai nauranut :D. Toivottavasti se topik katoaa täältä pian.

Olen addiktoitunut valokuvaukseen ja kuvien muokkaamiseen. Sillä on jotenkin hirveän terapeuttinen vaikutus. Pääsee toteuttamaan wannabe-taiteellista puoltaan jotenkin muutenkin kuin kirjoittamalla.

Mutta ehkä säästän teidät löpinöiltäni ja sen sijaan linkitän näitä poikkitaiteellisia kuvatuksiani.

Sunshine, sunshine reggae.

Riparilla paistoi aurinko niin pahuksen kauniisti, että se oli pakko ikuistaa. Kontrastia pistin hieman suuremmaksi tässä, että nuo värit tulisi selkeämmin esiin. Tiedän sen olevan hieman tärähtänyt. Mutta sitä minä en tiedä, että mikä sumean logiikan ilmentymä tuolla oikeassa reunassa hiihtää. Mikä lie Pyhä Henki siellä yrittää puolipakanaa tulla käännyttämään. *naur*

Waterfall in the bathroom.

Jotain kaunista se meidänkin epileptikko suihkumme siellä leirillä sai aikaan. Ihan mielenkiinnosta halusin kokeilla, että mitä ihmeellistä siinä veden kuvaamisessa oikeasti on, kun kaikki sitä tekevät. No, tiedänpä senkin nyt. Se on aivan tajuttoman kauniin näköistä. Tässä laitoin kontrastia ja kirkkautta lisää, että pisarat näkyvät selvemmin. Myös pistin värejä hieman kirkkaammiksi ja voíla. Pidän tästä melkoisesti.

It's a tap, babe.

Massan mukana vyörytään taas, mutta kun oli pakko testata, että mitä ihmeellistä tuon kuvaamisessa on. Se osoittautui pirulainen hyvin addiktoivaksi. Vesi on kaunis elementti. Värityksen muutin mustavalkoiseksi, kontrastia pistin suuremmaksi, että pisarat näkyvät ja sitten laitoin pikkuisen kirkkauttakin lisää.

Paleltunut piikkipuska.

Tämä puska oli luonnossa aivan tajuttoman kaunis. Tahdoin saada sen kauneuden kuvaan, mutta ei tämä tee silti oikeutta sille. Minusta kuva on tarkentunut hauskasti noihin lähimmäisiin marjoihin ja piikkeihin ja tausta on täten sopivan sumuinen. Kontrastia pistin hieman lisää tähän niin, että piikit ja marjat näkyisivät selvemmin.

Guitar in a blue shade.

My passion, sininen akustinen kitara. Tuota tulikin riparilla hakattua. Kirkkautta säädin ensin suureksi, sitten laitoin lisää kontrastia ja sen jälkeen muokkasin hieman tummemmaksi. Väriä lisäsin enemmän sinisensävyyn. Aah, tästä pidän.

Mirror image.

Otin itsestäni pisaraisen ikkunan kautta kuvan. Siitä tuli aika mielenkiintoinen. Vaihdoin värin vain mustavalkoiseksi ja siinäpä se.

// Linkkejä muokattu, toivottavasti nyt mokomat toimii myöskin.
Viimeksi muokannut Kurttuviikuna, Ma Touko 08, 2006 2:12 pm. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
Welcome to the Caribbean, love.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Kuule, meillä ei taida olla oikeuksia tuonne kansioon, linkistä pääsee sellaselle "FORBIDDEN-sivulle" :/
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Voi huokaus. Minä todellakin hirtän tämän koneen, linkit ja kaikki. Argh. Anteeksi, säädän ne tänään näkyviksi, mutta nytpä täytynee rientää. *hakkaa itseään pullolla päähän ja murisee* Olen pahoillani.
Welcome to the Caribbean, love.
Avatar
Jussi
Metsähaltia
Viestit: 643
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 9:29 pm

Viesti Kirjoittaja Jussi »

Minulla näkyi kun napsautin välilyönnin osoitteen perään, en sitten tiedä...

Ja upeita ne olivat. o.O Ihastuin erityisesti noihin vesikuviin. Suihku. Vau. Ja tuo piikkipuska!
Kuvat on kaikki rajattu todella taitavasti. ^^ Hyvä sinä. Ota lisää kuvia. (:
I wish there was a way to know you're in the good old days before you've actually left them.
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Minullakin näkyi, kun napsautin välilyönnin osoitteen perään... Kannattaa kokeilla sitä ^^

Hienoja olivat ja varsinkin pidin siitä It's a tap, babe. kuvasta! Se oli aivan ihana kuva ^^ Muutkin kuvat olivat todella hienoja, mutta tuosta pidin kaikista eniten <3
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Josko näkyisivät nyt


Ah, kiitoksia kullat pienet kommenteista. *rutistaa* Kommenttinne ovat arvokkaita.

Olen tässä kuukauden ajan pyöritellyt erinäisiä valokuvaideoita päässäni ja vihdoin sain saalistettua sen kauan odotetun inspiraation purkkiin takkani reunalle.

I chose it for you.

Joululahjakäärme vm. '04. Mitään muuta tuota annettaessa ei sanottu kuin: "Mä valitsin sen sun puolesta", tupaa ilmeisesti tarkoittaen. Luihuisen väreissähän tuo sentään on. Anygays, tämän kuvan kontrastia säädin niin, että siitä tuli ikään kuin tarkempi. Muuten se on aivan samanlainen kuin IRL.

Onnen bambu.

"Jos sä tämän tapat, niin sitten mä uskon, että olet toivoton" Kiitos luottamuksesta, ystäväiseni. Sain mokoman rippilahjaksi. Jälleen kerran on käytetty vain hitusen kontrastia ja kirkkautta kuvan selkeyden takaamiseksi.

Would you be my potionsmaster?

Tykästyin tuon hajuveden väriin ja halusin saada siitä kuvan. Rakas ystävämme kontrasti on jälleen hieman suurempi, että tuo väri erottuisi selkeämmin.

Seitsemän vuoden epäonni.

Päteekö tuo epäonni myös taulujen laseihin vai vaan peileihin? Olkoot kuinka tahansa, rikoin taulun ja lasi rikkoutui jotenkin pysädhyttävän kauniisti, että se täytyi ikuistaa. Kontrasti, kirkkaus ja sen jälkeen tummuus säädetty oikean tunnelman kohottamiseksi ja säröjen näkyvyyden parantamiseksi.

Living is easy with eyes closed, miss understanding all you see.

Heijastuinpa kerran sinisestä lasista ja otinpa kuvan. Täysin muokkaamaton.

you taught me how to tame dragons .

Sain rippilahjaksi ihanan patsaan rakkaalta ystävältäni, joka luultavasti on opettanutkin minut kesyttämään kohilärmeitä. Kirkkaus, tummuus, värit ja kontrasti kaikki muutettu tummaksi.

Nojuu, josko tämä määrä riittäisi. KOmmentteja toivoisin saavani, sillä niitä minä tarvitsen. Kiitän ja kumarran.
Welcome to the Caribbean, love.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Aah! :D Tiedätkös. Upeita kuvia.

Usein mua ärsyttää, kun ihmiset on olevinaan niin kovin taiteellisia ja napsii jotain muka-taiteellisia kuvia. Mutta nää... nää on oikeasti hienoja. Ja niin kauniita. Eniten tykästyin vesiputoukseen (ihan uskomattoman kaunis väri ja jokainen pisara noin erillään ja... aivan kertakaikkisen kaunis!) ja lohikäärmeen kesytys -kuvaan (jotenkin ihana tunnelma siinä. Ja asento).

Lisää haluaisin ehdottomasti nähdä.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Ui, kuinka kauniita kuvia :shock:

Tykästyin erityisesti tuohon "Living is easy with eyes closed, miss understanding all you see" - kuvaan. Niin kaunis.

Toinen suosikkini oli tuo "Waterfall in the bathroom." On se vesi niin nätin näköistä :)


Ja "Paleltunut piikkipuska" ja "Mirror image" olivat myös tosi kauniita.


Muut olivat sitten muuten vain hyviä. :wink:
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Oi miten hienoja kuvia. Mie tykkäsin siitä lavuaarikuvasta. Harvoin oon nähnyt valokuvia luvuaarista.
Seitsemän vuoden epäonni on kans tosi hieno.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Saatana: Voih. Kiitän ja kumarran, tuli hirveän hyvä mieli tuosta. Täytyy myöntää, että itsekin pidän eniten tuosta vesiputouksesta, siinä on se jokin. Vaikka kuulostaakin itserakkaalta puhua omista töistään näin. *läpsäisee itseään poskelle ja on hiljaa* No, näillä näkymin joudutte joitakin kuvia vielä kestämään. Kiitos.

Nightfall: Oih, kiitos paljon. Jälleen kerran kommentti sai minut hymyilemään. Mukavaa, että pidit niin monesta. Kiitos. *naur*

memento: *naur* No sinä onnellinen olet sitten säästynyt ihmisten lavuaarivimmalta. Kiitoksia paljon kommentista, piristit myös mukavasti. *hymy*

Ja sitten lisempää kuvia. Kyllä vain, ette pääse minusta eroon. *evil laugh* Mutta ehkä minä jätän tuon löpinän niille, jotka sen hallitsevat ja siirryn suoraa linkittämään kuveja.

Just waiting for the final release, so calm and thrilled.

Nojuu, kuten varmastikin havaitsette, väri on vaihdettu mustavalkoiseksi. *naur* Lisäksi tummensin kuvaa ja vedin vielä päälle tuollaisen "sekaisuuden" aikaansaamiseksi sellaisella jutulla kuin "Bläckskiss" (joo, se muokkausohjelma on ruotsalainen ja kertoo kyllä kaiken siitä, kuinka yksinkertainen se on *naur*). Pidän tuosta naamarista kovasti.

Day after day, alone on a hill.

Tämä tuntuu ehkä vähän teini-angst kuvalta, mutta kun ottaa huomioon, missä tilanteessa on otettu niin se on lähinnä surkuhupaisa. Kuva on otettu siihen aikaan kesästä, kun minulla hajosi hieman raajoja. x) Mutta, jälleen kerran olen käyttänyt tuota bläckskissiä ja taisinpa muutenkin tummentaa hitusen.

Whee, it's a pond !

Heh, kesällä oli paljon lätäköitä vesisateiden myötä. Loikinkin niissä jatkuvasti. Tätä kuvaa ei ole millään lailla muokattu, minä vain loikkasin ja kuva räspähti. Silti minusta on hauskaa, kun se on noin jännästi rajattu.

"Eipä sillä, että Norriskan mielenterveydellinen tasapaino muutenkaan olisi ollut niitä kaikkein tasaisimpia."

Mitäpä tästä muuta sanomaan kuin että kissani oli varsin kummallinen tuona päivänä. *naur* Pistin kontrastia suuremmaksi ja käytin vaihteeksi sellaista tehostinta kuin "blöttpapper" (eller någon like that).

Handcuffs.

Jipii, sain joululahjaksi Orjatar - käsiraudat. Pakkohan niitä oli sitten testata. Ilmeisesti käytin apuna blöttpapperia ja muutin hitusen tummemmaksi kera kontrastin. Hmm, juu.

Jälleen kerran kuvien kohde kertoo hirveän paljon, kuinka itserakas olen. x) Olen pahoillani. Mutta älkää kiinnittäkö liikaa huomiota siihen hirviöön, mikä tuossa irvistelee, vaan kuvien kokonaisuuteen.
Welcome to the Caribbean, love.
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Oi. Aivan ihania valokuvia. Valokuvaaminen on kivaa ^^ Minä en vain ikinä jaksaisi söheltää Photoshopin tai minkään muun kanssa. En osaa. Mutta nättejä kuvia, etkä sinäkään mikään hirviö ole. Pidin varsinkin siitä vesiputouksesta. Myös mustavalkoisuus toimi hyvin.

Ihania ^^

Edit//: Minkälainen kamera sinulla on?
Viimeksi muokannut Elenya, Su Huhti 09, 2006 11:29 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Hienoja valokuvia,täytyy sanoa :) Mielenkiintoisia kuvauksen kohteita joita on kiva kattella
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Nightfall
Örkki
Viestit: 192
Liittynyt: Ti Maalis 07, 2006 5:38 pm

Viesti Kirjoittaja Nightfall »

Haa, uusia kuvia :D Miten sinä oikeasti osaat? *kade*

Tykkäsin tuosta "Just waiting for the final release, so calm and thrilled." -kuvasta, Tuli mieleen Rautanaamio -elokuva :)

Tuo "Handcuffs" -kuva oli myös todella hieno, jännä rajaus.

ja sitten tuo Norriskakuva :lol: Ihanan mielipuolen näköinen :)


Muutkin olivat tosi hienoja, mutta tuossa suosikkini :wink:
In this world where feelings are only a hiderance
Shoot and kill me !
Who is using the scale ?
Who is using the abacus ?
Who is playing the Hamelin flute ?
Who is the boy who cried wolf ?
Rather than caring about these things right now, i love you
SalSu
Örkki
Viestit: 138
Liittynyt: Ma Kesä 28, 2004 8:14 pm
Paikkakunta: Pianon alla, sukkahousupupujen maassa.

Viesti Kirjoittaja SalSu »

Ui<3 hirmusen nättejä kuvia. Tykkään tosta sinisestä kitarasta, sen väri on tuommonen kaunis.
Viskattiin mewin keikalla lavalle "lucky bamboo". Rakastan niitä. Ne on suloisia...

(selkeätkommentit.com)
Ha ha, you´re dead.
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Kiitokset SalSulle, Nightfallille, Andunelle ja Elenyalle. *iso rutistus kaikille* Kommenttinne piristivät hirmuisesti, ja olen kovin yllättynyt, että niistä pidetään edes jossain määrin. Myckså tacket.

Ja Elenya, kamerani on Sonyn Cyber-Shot, 4,1 megapikseliä. Muuten ihan mainio kamera, mutta kovin omapäinen.

Niin ja taas olisi sitten aika lisäilyn. Voi älkää toki karkuun juosko, ei niitä hirveästi ole. :P

Sunset. Meinasin sokaistua, kun aurinko laski ja paistoi hetken tuohon tulvimaisillaan olevaan jokeen. Enpä ole tälle sen kummempia tehnytkään, räpsäissyt vain summan mutikassa, kun ei eteensä nähnyt.

Les yeux de la chatte (Saatanalle tuhannet kiitokset.). Kissani ei pidä kamerasta, ja mulkaisi sitä pahasti. Onnistuin tallentamaan katseen ja kontrastia sitten muutin ihan hippusen suuremmaksi, että silmät näyttäisivät vielä vihreämmiltä.

Drowning tree. Tuo joki tosiaan on nostanut vettä sen verran paljon, että meinaa puutkin sinne hukkua. Minusta tuo mokoma vain onnistui näyttämään niin pohjattoman surkealta ja kauniin synkältä heijastuessaan veteen, että se oli pakko ikuistaa. Kontrasti ja värien mustavalkoisuuteen päin muuttaminen olivat salaisia aseitani tämän kanssa. Vain vähän kumpaakin.

VIUH. Ihan niin, viuh. Minulla ei ole lainkaan havaintoa, milloin olen tämän ottanut. Ilmeisesti autossa joskus illan suussa. Minusta se on vain niin hauskan, jotenkin kauniin näköinen ja värinen noin, joten päätin kokeilla, onko se sitä oikeasti, vai onko silmissäni vikaa.

There's no shelter, there's no grace. Olin tuossa hetki sitten Bloodpitin keikalla ja räpsin siinä valojen välkkeessä, savussa ja pimennossa ihan summanmutikassa kuvia. Tällainen onnistuminen sitten siihen sattui ja olen kovin ylpeä. Taka-alalla taitaa Leksa riehua bassonsa kanssa, ellen ihan väärin muista. Eihän se kunnolla näy, mutta on se siellä.

It's a solo. Samaa sarjaa kuin edellinen. Paavo tällä kertaa vetää kitarasooloa.

Here, there and everywhere. Se suudelma oli yksi parhaista. Mitä muuta voin sanoa. En edes muista, mitä kaikkea tälle tein. Täytyi vain saada se mahdollisimman pimeäksi ja sekaiseksi, ettei kukaan saisi selville, ketä siinä on. Voisin lainata Sparksin mahtavan fikin nimeä: "Eikä kukaan saa meitä kiinni." ;D

No juu, siinäpä sekalainen sakki moskaa. Toivottavasti jaksatte kommentoida edelleen. Kiitän ja poistun takavasemmalle.

// Pittäisi näkyä, kertoisitteko, olenko oikeassa ?
Viimeksi muokannut Kurttuviikuna, Pe Huhti 28, 2006 2:34 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Welcome to the Caribbean, love.
Vastaa Viestiin