Thriorin töherrykset *UPDATE 27.2.*

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

OIoi :D Tuo ninja on aivan ihana! :) TUolaisita tykään.. :3 Smithinkin tunnisti. ^^ Hah :mrgreen: todellakin kiero kuva tavallaan hauska! (Tykkään sarkasmista ja ironiasta)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Unikeko
Örkki
Viestit: 96
Liittynyt: To Helmi 09, 2006 6:58 pm

Viesti Kirjoittaja Unikeko »

Vau, mahtavia kuvia! Olet tooodella hyvä piirtämään!

Severus on ehdottomasti paras hahmo Potterissa! Piirrä lisää Severuksia,
kun osaat! :D
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

*Artteja poistettu*

Jarlaxle (coloured) UUSI!
Kuva
Ja tässäpä tämä uusi jonka sain valmiiksi pari päivää sitten. Kertokaapa miten paljon onnistuneempi/huonompi kuin edellinen...

Snape: Marking Essays
Kuva
Lisää Severusta ;). Hän on mahdottoman tyytyväinen itseensä kun saa pilata pikku Rohkelikkojen päivän merkitsemällä paperiin tylysti huonoimman mahdollisen arvosanan :D.
Viimeksi muokannut Thrior, To Helmi 01, 2007 12:42 am. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

:D sä osaat todella vangita kuvaas sen aidon Kalkarosmaisuuden :) Kyllä olet kehittynyt tuossa värityksessä jos vertaa tuota parin vuoden takaista mutta ei se missäännimessä mikään yöks ole! :P
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

WOW! Todella hienoja ja näkee, että näiden eteen on jaksettu nähdä vaivaa ja todella huolella tehtyjä! :D
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Määkin tulin tänne kattomaan näitä...Hienoja on...Todella on...
Minä pidin truosta seuraava potilas...Jos minä piirtäisin tuommoisen, minun äitini tappaisi minut kauhuun...ja huutoon...ja...öö...ei mihinkään^^
ÄÄh...en osaa kommentoida, mutta hyviä on ...severuskin on niin ihana...just niin severusmainen,....
Anteeksi, sillä tämä viesti on liian täynnä pisteitä ,mutta kun niihin on mulla tosi paha pakkomielle....


Moja....
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Minä kadehdin sitä, kuinka osaat käyttää noita piirrosohjelmia. Miten sinä osaat? Oletko ihan itse oppinut vai oletko saanut noihin opetusta jossain? No, olen täällä kuitenkin naama vihreänä katsellessa noita. :mrgreen:
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Kiitoksia mukavasta palautteesta! :D
Piratesse kirjoitti:Miten sinä osaat? Oletko ihan itse oppinut vai oletko saanut noihin opetusta jossain?
Olen lähinnä itseoppinut, mutta lineartin erottamisen taustasta katsoin yhdestä tutoriaalista. En edes muista enää mistä sen löysin, sillä otin vain ohjeet ylös wordiin :?. Kaiken muun olen sitten itse opiskellut ja kehittänyt omat väritys/valotus/varjostustekniikat :wink:. Muutamia vinkkejä on toki tullut löydettyä netistä joita sitten yhdistelen ja muuntelen siten miten itsestäni tuntuu parhaimmalta.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Äsh... sainpas minäkin laiskiainen otettua itseäni niskasta kiinni ja pistää tänne lisää töitäni. Näistä suurin osa on vanhempaa tuotantoa joten ei tarvitse ihmetellä jos näyttävät vähän kamalilta...

Time to Hunt
Joo... siinäpä kyttää Faustus niminen vampyyri... ja hän sitten EI ole nainen vaan mies. Hahmo ei ole omani vaan pelistä Blood Omen 2. Minä nyt tosin sain päähäni vaihtaa hänen kolttunsa värin siniseen kun se oikeasti on punertava...

Time to Hunt (detail)
Hahmo on zoomattu tähän kuvaan, jos hänestä ei edellisessä saanut selvää...

Varas yössä
Tämä on myös 2005 vuoden työ ja hahmo on Garret niminen varas Thief-pelisarjasta. Minä VIHAAN tuota muuria. Motivaationi laski yhtäkkiä pakkasen puolelle kun sitä piti ruveta värittämään ja lopputulos on sen mukainen. Täytyisi joskus korjailla mokoma...

Tule lähemmäksi, en minä pure
Vanha työ. Tämä oli tälläinen mikä syntyi hetken mielijohteesta. Piirtelin jotain päämäärätöntä paperille ja sitten yhtäkkiä sieltä tuijotti tuo örkkimörkki! Värityksen on sitten tarkoitus olla vähän karkea, koska mielestäni se sopii kuvan tunnelmaan. Tausta on itseasiassa valokuva lumisesta puusta, mutta muokkasin sitä aika rankalla kädellä. Vihaan tehdä taustoja...

Something in your mind Marcus?
Marcus-vampyyri Blood Omen 2 pelistä. Koetin tässä työssä ensimmäistä kertaa tuollaista perspektiiviä. En sitten oikein osaa sanoa kuinka hyvin onnistuin koska toisten mielestä se on oikein hyvä, mutta joku taasen sanoi, että Marcus näyttää kääpiöltä :?. Kertokaapa mielipiteenne.
Viimeksi muokannut Thrior, To Helmi 01, 2007 12:43 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Hienoja :shock: olempas mie hyvä kuvailemaan..no kuitenkin mie tykkäsin tosta "tule lähemmäksi, en minä pure". Säikähin hieman ku kuva pärähti ruutuun, mutta se on älyttömän hieno suurine hampaineen.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

oih.. rakastan noita värityksiä.. niistä tulee niin aitoja.. :) Huisin näköinen tuo Tule lähemmäs en minä pure kuvan otus :D

En osaa muuta sanoa kuin upeita!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

Ihania töitä...
Minä olen saanut vain kerran tuollaisen lintuperspektiivin toimimaan, mutta minusta onnistuit hyvin. Kun tuo "Tule lähemmäksi, en minä pure" hyppäsi silmille, oli pakko mutista "oletko varma..."
Nuo vampyyrit ovat upeita, ja vaikken välitä tietokoneella väritetyistä töistä, niin minusta nuo värit olivat kauniit. (Pakkomielle varkaisiin) Tuossa "varas yössä" tuli mieleen Sly Cooper, joka on aivan upea pelihahmo. *fanittaa sitä*

*Hyppelehtii nazgul taksinsa kyytiin ja katoaa hännän huiskauksessa*
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Joku sitten osaa. Kauniita ja hyvin väritettyjä olivat. Pidän tyylistäsi värittää ;). Itse en osaisi titeokoneella piirtää yhtään mitään. *nolo*

Ainut josta jaksan valittaa, on ensimmäisen Kalkaroksen käsi. Se näyttää jotenkin irtonaiselta, sen asentoa olisi voinut miettiä uudelleen. Hiiri on kyllä söpö ^^.

Niin ja piti sitäkin ihmetellä, mistä sinä nuo ideat pöllit 8)? Itselläni on AINA vaikeuksia keksiä mitä piirtä...
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

Anteeksi, kun vastaus tulee myöhään Fëanorel, mutta olet kyllä varsin oikeassa siitä kädestä. En ylipäätään osaa piirtää käsiä =P. No joo... ideat tulevat jostakin kieroutuneen mieleni sopukoista tai sitten piirtelen fanarttia joistain hahmoista joista pidän.
Viimeksi muokannut Thrior, Su Tammi 14, 2007 11:07 pm. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Avatar
Thrior
Örkki
Viestit: 170
Liittynyt: Ke Heinä 06, 2005 6:47 pm
Paikkakunta: Mordor

Viesti Kirjoittaja Thrior »

One Piece: Gin The Man-Demon
Kuva
Olen hiljattain alkanut katsoa One Pieceä (loistava anime muuten) ja kun sitten katselin episodia jossa Sanji sotii Ginin kanssa, sain yhtäkkiä aivan älyttömän hingun piirtää Ginin. En itseasiassa tiedä miksi, mutta kun näin hänen pyörittelevän noita siistejä aseitaan, halusin heti piirtää hänet. No ei sillä ettenkö hahmosta pitäisi... pidän kyllä koska hän oli niin erilainen ja mieleenpainuva, mutta on se silti vähän ihmeellistä, että halusin välttämättä piirtää hänet enkä esimerkiksi Zoroa joka on lempparini. Jooh... =P.
Viimeksi muokannut Thrior, Su Marras 26, 2006 3:32 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar-artti peräisin täältä: otisframpton.deviantart.com
Vastaa Viestiin