Elenyan piirroksia (Uutta 31.7.)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Elenyan piirroksia (Uutta 31.7.)

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Olen piirtänyt koko pienen ikäni. Lyijykynä on suosikkini, mutta mm. öljyvärityöt ja pastellivärit sekä akvarellit yms. menevät. Myös rakusavesta on kiva vääntää. Valokuvaaminenkin on kivaa.
En nyt pistä suurempia sepustuksia tähän, koska te kyllästyisitte. ^^ Ja kiitos ihanien ihmisten, nyt osaan pistää linkit nätisti.

Noitakuningas
Lyijykynällä (F -> 6B) valkaistulle paperille.

Nazgûl
Nazgûl joka sammuttaa magiallaan soihtua? Heeh?

Piditkö pähkinöistä?
Meríl ja Meneldor juuri heränneinä. ( käväise lukemassa^^)

Meríl portailla
Meríl odottaa Gunwéthia kotiin. Tiedän, masu on liian pieni.

The Nine
Näin tästä unta.
Viimeksi muokannut Elenya, Ma Heinä 31, 2006 12:50 pm. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Dsamanka
Örkki
Viestit: 102
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 10:36 pm
Paikkakunta: Aitoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dsamanka »

Todellakin, jotkut osaavat piirtää.

Todella kauniita ja hienoja kuvia. Hyvä tunnelma sun muuta.
Mitään sen järkevämpää ei pysty sanomaan. Kauniita.
Many who hate you,
will soon love you,
Many called friends,
will become your enemies.
Avatar
Zirli
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 12:13 pm
Paikkakunta: Kriisikunta

Viesti Kirjoittaja Zirli »

Hienoja kuvia todellakin. ^^ Niissä on varjostuksetkin, minä tykkään. Mutta osa näytti niin himmeiltä ja muutenkin vähän sellaisilta jänniltä, että niitä voisi väritää tai jotain. Tosin en tiedä paljonko skanneri haalistaa... Mutta siis, lyijykynäpiirroksissa, joissa ei ole tarkoituskaan käyttää muuta väriä kuin mustaa ja valkoista, kannattaa liioitella tummuutta ja valkeutta. Ainakin meidän kuvisopen mukaan, ja minustakin tuntuu että nuo olisivat voineet olla vähän vahvemmilla vedoilla tehtyjä.

Tuon edellisen johdosta voi kai jo arvata, että pidin eniten noitakuninkaasta. Siinä on selkeät ja vahvat värit ja kaikki viivat, ja se on ihanan karmiva ^^

Jos saan esittää toiveen, haluaisin nähdä sinulta jotain värillistä ^^ Ja niin, rakastan noita piirroksia, yritin vain antaa muka rakentavaa palautetta... :roll:

Ja sellaisen hienon linkin saa tietääkseni näin: linkkiteksti Juu, tiedän, minulla on hirveä pätemisentarve. :P
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Riziel kirjoitti: Tosin en tiedä paljonko skanneri haalistaa...
Paljon :D Meillä on tuo mikälie HP psc 1215, haalistaa kamalasti. Noitakuningas on ihme kyllä skannautunut paremmin.. Pidän siitä itsekin eniten.
Mutta esim. tuo Meríl & Meneldor näyttää luonnossakin aika haalealta. Pitäisi tummentaa..
Kiitos pienet sokeroidut pähkinähiiret, Dsamanka ja Riziel ^^
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Minkä takia sä osaat piirtää niin hyvin ja minä en? Maailman ikuisia mysteereitä.....
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

Iih, piti jo eilen kommentoida, mutta aivoni eivät tuottaneet sitäkään vähää järkevää tekstiä kuin mitä nyt (ei sitäkään kyllä pidä mennä liiaksi odottamaan).

Ensimmäinen Nazgûl: Se on upea, tarkka piirros. Jokin siinä vangitsee katsomaan pitkään, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin. Se jokin tuossa asennossa, mikä kiinnittää sen huomion. Ja olkoonkin, että se on kuinka valkaistulle paperille piirretty (minä en itse asiassa tiedä, mitä se siihen edes vaikuttaa..) niin tuo valkoisuus häiritsee, minä kun miellä sormusvarjot kuta kuinkin mustiksi. Niiltä menee valkoisena kaikki katu-uskottavuus. :D Mutta sinulla on ihanan varma piirrustusjälki ja se näkyy töissäsi. Thumbs up .

Toinen Sormusvarjo: iiih ! Tämä oli aivan upea, lempipiirrustukseni näistä. Se on jotenkin niin loistava ja jokin siinä saa pitämään entistä enemmän kyseisistä kaapuhäiskistä. Se on niin persoonallisen näköinen, ei sitä välttämättä heti Sormusvarjoksi sanoisi, mutta siltikin se on niin näköinen. Hitto, mitä minä höpisen. Tuo kuva on niin loistava, että sotkeudun ajatuksissani. Tummaksi väritettynä se olisi vielä hienompi, sitä jään odottelemaan...^__~

Piditkö pähkinöistä?: Tästä minun on tosi hankala lähteä sanomaan mitään erityistä, kun mun näköni reistaa taas, enkä hahmota kunnolla. Lisäksi mokoma on niin pieni, että sekin hankaloittaa katsomista. Mutta silti se, mitä näen (*naur* alan tosiaan olla vanha, ainakin fyysisesti), huokuu jotain hirveän lämmintä tunnetta. Tulee mieleen jopa yksi oma fikkini. Tekee mieli kirjoittaa jotain suloista Frodo/Sam fluffya, luoja tietää, miksi. SOmaa.

Meríl portilla: Kaunis ja tunnelmallinen. Vaikka onkin ehkä hieman hutaistu jotenkin, niin silti se on jotenkin yksityiskohtainen. Menee kyllä ihan pasmat sekaisin, kun yritän itselleni selittää tuota. Kun se on niin molempia samalla kertaa. Pidän kovasti.

The Nine: Minä en henkilökohtaisesti pidä tuosta piirrustustyylistä, jolla nuo on piirretty, kun se on jotenkin hirveän suttuinen ja osa sormuksista on ehkä hieman liikaa päällekkäin. Mutta, jälleen kerran olen niin pahuksen ristiriitaisella tuulella, että tämä kuva nousi toiseksi suosikikseni. Huokaus, olen pahoillani, väsyksissä ei saisi koskaan tehdä mitään tällaista.
Welcome to the Caribbean, love.
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Osaat todellakin piirtää! :) Viittisitkä laittaa tänne sen Ara-sivuprofiilin, kun en enää muista sitä osoitetta?
Kuinka myurä sai housut?
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Kiitos, pienet (tai isot). Andune, ota huomioon että olen ihan vauvelista lähtien piirrellyt ja harjoitellut. ^^ Siinä voi kehittyä..
Legoliina, kiitos! Olisin varmaan säätänyt jotain tummuusastetta noihin, jos olisin osannut.. Mutta en osaa. Minun piti kommentoida sinun kuviasi (olen katsonut ne kaikki), mutta teen sen kun osaan muotoilla ihastukseni sanoiksi.
Kurttuviikuna, danke schön ^^ Yleensä pyrinkin tummentamaan jollain B-kynällä Nazgûltöitä, tai esim. mustalla puukynällä, mutta tuossa se jäi. Katsotaan myöhemmin mitä pidät tummista Nazgûleista ^^ Ja sitten hei, näkyykö se Meríl & Meneldor -kuva hirveän pienenä? Kun Photobucket reistailee taas.. heh.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

ihania! Sormusaaveet näyttivät todella hyviltä, pidin kovasti. :)

Minä sitten pidän siitä, että ihmiset kuvittavat omia juttujaan. Nuo M&M- kuvat ovat todella suloisia. Lisää näitä! :)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Hitunen
Puolituinen
Viestit: 212
Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 7:50 pm

Viesti Kirjoittaja Hitunen »

Hienoja piirroksia ^^ Minä pidin oikein kovasti, vaikka skanneri onkin haalistanut, mutta eniveis... Minä pidin oikein paljon :D
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Whouu!
Sulla on tuollainen ihana oma tyyli. Ei ole mitään semmoista massa tuotantoa.Ihana Tyyli. Naskuleista pidän eniten. Ihania...*Kuolaa*Seksikkäitä^^ Mahtavia ovat!!!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Kiitos kiitos kehuista ^^ Te kaikki olette ihania. Pistän lisää kun kerkeän..
La Roche
Örkki
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Maalis 13, 2006 4:08 pm
Paikkakunta: Èomerin sylissä

Viesti Kirjoittaja La Roche »

Wow!!!
Lyijykynäpiirrokset ovat parhaita! Todella hienoja! Epäreilua kun jotkut osaa piirtää, jotkut eivät taas ollenkaan. *miettii miksi minun täytyy kuulua tuohon viimeksi mainittuun?*
Sanoin jo kerran, mutta sanon vielä uudestaa: nämä ovat hienoja!
Tulipahan kunnon ihkutusviesti, mutta en mä osaa antaa rakentavaa palautetta.
En sano, että pelkään, koska silloin kerjäisin antamaan syyn, miksi pelätä.
En myöskään sano, että en pelkää, koska silloin valehtelisin.
Elenya
Örkki
Viestit: 180
Liittynyt: Pe Tammi 13, 2006 6:32 pm

Viesti Kirjoittaja Elenya »

Ren ja Heppa

Nazgûl hevosineen viime kesältä. Akvarellipuuväreillä (vesiliukoisilla siis) tehty. Epäkohtia löytyy..

Hoarmurath

Toinen Nazgûl, mustalla puuvärillä. Tämäkin aika epäluonnollinen.

Uvatha

Kolmas Nazgûl jossakin Eriadorin kolkassa. Taivas on aika vaalea, mutta minkäs teet..

Ja kommenttia saa heittää.. ^^
Avatar
Kurttuviikuna
Puolituinen
Viestit: 293
Liittynyt: La Helmi 07, 2004 9:26 am
Paikkakunta: Dojon katonraja

Viesti Kirjoittaja Kurttuviikuna »

O___O

Ihan totta, mitään liioittelematta sanon, että ensimmäinen reaktioni oli: "UAH !" Parahdin melkoisen kovaan ääneen.

Ihan käsittämättömän upea tuo ensimmäinen työ. Toivottavasti et pistä pahaksesi, vaikka sen koneelleni tallensinkin ja piakkoin tulostankin ? Toki ilmoitan, kenen se on. Mutta back to the picture. Siinä on aivan loistava tunnelma. Ihanan synkkä, vaikka väriäkin on taustalla. JA Sormusvarjo on musta ! Ihan tajutonta, miten ihmiset osaavat tuolla lailla piirtää. Tykkään tosi paljon tuosta kuvan asetelmasta, siitä miten toiset nazgûlit liitelevät taivaalla kauempana ja tuo miekka (oletan sen olevan sellainen) tuossa sivussa on hieno yksityiskohta. Hevonen on upea, samoin Varjo sen selässä. Väritys on tässä mennyt niin nappiin, etten voi muuta tehdä kuin jäädä kateellisena tuijottamaan. Itse en jaksa tämän kuvan kohdalla edes kiinnittää mitään huomiota minkään sortin epäkohtiin, kokonaisuus on niin kerrassaan upea, että taas menen kyllä aivan palikaksi, kun jotain yritän kirjoittaa. Huh. Ehkä siis lopetan suosiolla tähän, vielä voit hyvällä lykyllä löytää punaisen langan tästä.

Kuten itsekin seuraavasta kuvasta sanoit, se on epäluonnollinen. Hevoset kun tuskin pysyisivät ensinnäkään noin kauaa pystyssä, jos takajalat olisivat viivasuoraan samalla linjalla. Muutenkin asento on hieman teennäinen, ja jotenkin siinä tuntuu olevan mittasuhteet muutenkin vähän vintturallaan, en vain saa päähäni, että millä lailla. Mutta toisaalta taas tykästyin tuohon Sormusvarjoon, se kun on kerrassaan ihastuttavan näköinen, juuri sellainen kuin pitääkin. Siitä plussaa. Hauska väritystyyli myöskin.

Uvatha ei niin suurta ulvahdusta saanut aikaan kuin tuo ensimmäinen työ, mutta lähellä oli. Jälleen kerran tykästyin väritykseen ja siihen, kuinka olet tuon Sormusvarjon tuohon kuvaan asetellut. IHan mahtava.

Jään odottelemaan näitä lisää.
Welcome to the Caribbean, love.
Vastaa Viestiin