Fean piirroksia & valokuvia (6.8 UUSIA)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Piratesse, kiitoksia :D. Ei kai nyt ihan postikortteja... Ja kyllä, olet oikeassa. Ne ovat hieman hätäisiä - eikä aikainen aamu ole minun kohdallani paras mahdollinen aika räpsiä kuvia ^^'.


Sitten uudet, ensin valokuva.



Kuva
Tunnustan! Minun ei pitäisi yrittää omin voimin muuttaa kuvaa mustavalkoiseksi, tai käy näin. Ehh... Tässä on suurempi versio ja tämä on alkuperäisissä väreissä.

- - - - -
piirrokset
Will
Kuva
Suurempana.
Varoituspuhe:
1. Piirros ei ole yhtään näköinen ja saattaa olla hieman vino
2. Kuten näissä minun hutaisuissani tuppaa olemaan, on tässäkin kasa virheitä. Esimerkkeinä mainittakoon hattu, hiukset, puku, nenä-viikset-huulet-parta linja joka on vino...
4. Silmät ja huulet ovat ihan lättänät. En osaa. Tarvitsen ohuempi kärkisen lyijykynän joka on silti tumma.
No jaa, te ette kestä kuulla enempää valitustani, mutta todellakin risuja saa antaa. Kestän sen kyllä, koska tiedän että tämä on vähän... Eh - hutaisu. Se on muuten IRL vähän parempi.


Ankka
Kuva
Miksen ikinä opi piirtämään rauhassa ja keskittyneesti, vaan aina hutaisen? Tämä syntyi eräänä yönä, tuli vain kauhea hinku värittää tusseilla (en ole ikinä ennen tehnyt niin). Tai no tusseilla, stabiloilla. Ankan pää on vähän... Lässähtänyt? Se ei ole pallomainen, se on jotenkin hassu. Ja kädet ovat... grhm. Niin ja unohdin värittää räpylät.
SIIVET eivät kuulu sille 8D. Sain jonkun pakkomielteen tehdä tuohon siiveet. Olen hävittänyt kuvan jo, joten ei voi mitään.

Pahoittelen että valitan itse piirrustukset ihan maan rakoon, mutta kun minä tiedän nuo virheet ja no. Öh. Minulta puuttuu edelleenkin se itsetunto, tunnustan!
Viimeksi muokannut Lille, Ti Heinä 04, 2006 12:30 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Arvaa kuka: kyllähän tuosta tunnistaa :) Vaikka hetken piti kyllä miettiä. Hiukset vaikuttavat jotenkin lättäniltä...outoa :) Kasvoja tuosta oikealta puolelta on varjostettu ehkä hieman liikaa, sillä näyttää kuin kasvot olisivat kapeat ja sitten siinä vieressä on joku epämääräinen ulkonema tms. Mutta, minä nyt en tiedä piirtämiseen liittyvistä asioista juuri mitään, että :) Ankka on...kiva :D
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Andune, olet oikeassa. :) Ja nuo hiukset ovat kauheta, en saanut niitä edes sinne päin tein ne uudestaan miljoona kertaa. Ja ne ensimmäiset oli parhaimmat. möö >.<
Kiitos.


Niin ja se ei nyt ole enää "arvaa kuka", koska tajusin yöllä että kuvan nimessähän se paljastuu...

Buahahaa. :lol: Nauran tota Williä taas maan rakoon. Hehee... Epämuodostunut pömpeli. Toi toinen silmäkin on ihan erikokoinen kuin toinen ja kaikki on vinossa ja lässähtänyt jaja... huulet menee ihan oudosti *reps* :}.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

No niin, tässähän näitä ^^''.

Tarha-ajoilta ja mahdollisesti joltain 1-4 luokilta...
/poistin muutaman (lumiukko oli pakko säästää XD)/

Lumiukko
Kuva
Tämä ei sitten enää olekaan piirrustus, tosin tarhasta tämäkin. Ja nuo ovat sitten taskut, _taskut_, tajuatteko? Ei mitään kaksimielisyyksiä kiitos... :lol:

Lokkeja
Kuva
Err... Taitaa olla neljänneltä luokalta. Aika laimeasti käytetty noita puuvärejä ja...

Sitten tulevat luonnokset, suttut sekä pilakuvat xD.

Abst
Kuva
Öö tota joo. :mrgreen: Oli kerran vain kauhea himo ottaa kunnon maalit esiin ja tehdä jotain... A 3 . Outo, en oiken pidä tästä. Yhdelle muistilapulle tein paljon onnistuneemman. 8)

Öö?
Kuva
Stabiloilla sotkettu, oli vähän tylsää :lol:.

Epämuodostunut noppa
Omistettu Sparksille xD.
Kuva
Sparks... Sparks... *matkii Barbossaa* XD Et varmaan ikinä näe tätä varmaan alle minuutin söherrystä. Oli pakko laittaa esille... Joo toi noppa on vähän... grhm :lol:.

Lohikäärmes
Kuva
Tämä on kai sitten ihan ok :roll:. Varjostukset yms. puuttuvat vielä, mutta niitä täytyy miettiä. Vaikeaa... Ja sarven teen uudestaan, samoin tuon ihme jutun...

Otus
Omistettu Rizielille <3
Kuva
Pilakuvia on kiva tehdä. Varsinkin lohikäärmeristeytyksiä tai jotain sellaisia.

Pilakuvien aatelia
Kuva
Miksi minä edes laitan näitä esille ô.ô. No kun Riziel kauniisti pyysi... Jollain tylsällä koulutunnilla, en jaksanut keskittyä edes piirtämiseen joten... Ei vaan, Nerwen, oliko se tunnin alussa kun pelleilin sinulle jotain xD? isompi...

Händy
Kuva
Händy. Luonnosten tekeminen on kivaa, kunnolla ei jassa tehdä. Niin se vain on. Typerä minä.

Lihaskäsi
Kuva
Alunperin piti laittaa luonnokset yhdeksi kuvaksi mutta enpä tehnyt sitä... Syyttäkää Rizieliä, se näitä tänne halusi xD.

Sekasikiö
Kuva
Ei ole oikein sopusuhtainen. Suu on liian pieni ja muutenkin epämuodostunut hutaisu. Ja tuo ei muuten ole haltia, huvinvuoksi piirsin sille törökorvaa ja näköjään kumitin huonosti...


Ja lopuksi pari kamalaa avaa. Anteeksi, CJS loukkaamisesta. *piiloutuu*

Kuva Kuva Kuva
Err... xD Oli tylsää. Ja tuon viimeisen kuvan on siis taiteillut Naw, mutta minä muokkailin isommasta kuvasta itselleni avan.

Ja jos joku kaipaa lohikäärmeen väritettyä versiota (ks. ensimmäinen viesti), sitä ei tule. Pilasin sen totaalisesti karmealla värityksellä, joten sitä ei nyt sitten värillisenä nähdä...

Hmm... Ehkä tästä eteen päin tulee jotain kunnollisiakin kuvia, jos vain saan aikaiseksi tehdä... Luonnoksia vain on niin paljon helpompi alkaa tekemään ja kun tuo varjostaminen on vaikeaa ja värittäminenkään ei tahdo sujua :mrgreen:. No, yritän parhaani enkä vaivaa teitä enempää tälläisillä... turhuuksilla.
Viimeksi muokannut Lille, Ke Syys 06, 2006 8:09 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Andamunda
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Pe Maalis 31, 2006 4:46 pm

Viesti Kirjoittaja Andamunda »

Ihania noi tarha-ajan piirrokset! :) Tulee ihan omat päiväkotiajat mieleen...

Ja aahhahhaa, tuo lumiukko.. :lol: okei, en sano sen taskuista mitään :D
Kuinka myurä sai housut?
Avatar
Zirli
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 12:13 pm
Paikkakunta: Kriisikunta

Viesti Kirjoittaja Zirli »

Kun kerran lupasin. Vai lupasinko? No ihan sama.

Nuo tarha-ajan kuvat on suloisia. Ja tuo lumiukko... lol. Tuo lokkeja on ehdottomasti paras noista ^^ Tuo lokki joka on vedessä on hiano. :D

Mitäs sitten? Tuo Abst on aika jänskä. Ja tuo Öö?:ksi nimetty hauska. Emn emn.

Tuo lohikäärme on hieno. Väritätkö sen? Ei kun sori: Sinä värität sen, savvy? ^^ Ja varjostat samalla.

Aww. Kiits vielä tuosta omistuksesta ^^ En yhtään ihmettelisi jos olisit ajatellut minua tuota tehdessäsi. Se on oikeastaan aika aww. Söpö.

Nuo pilakuvat on hauskoja :wink: Ja ettei kukaan saisi väärää kuvaa minun "kauniista pyynnöstäni" sanoin tosiaan jotain: "Laitat ne esille, savvy?" ^^ Näin.

Kädestä tulisi hieno jos parantelisit sitä. Mutta kun et jassa.

Lihaskäsi on... piirsitkö sen tuosta vaan? Minä en osaisi.

Miten sinut saisi tekemään jotain ihan kunnolla? Haluan nähdä jotain minkä olet tehnyt ihan täysin loppuun, savvy? (oli pakko ^^)
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Andamunda, kaikilla lumiukoilla on taskut, mitä ihmeellistä siinä on! Kiitos kun vaivauduit kommentoimaan :lol:.

Riziel, my lööv. :D Kiitos myöskin sinulle! Ja no, kai se lokki on paras kun on neljännellä tehty (vai ihan kaikista paras ô.ô?). Kjeh. Ja olen muuten samaa mieltä, se vedessä oleva on niistä paras.
Lohikäärme... Hmm, enpä taida värittää. Mutta varjostukset ja sellaista säätöä kyllä. Ja ole hyvä vain, mitä vain rakkaalleni (,onko tämä enää edes hauskaa :lol:). Ehkä teen joskus sinulle vielä jonkun kunnollisen työn.
Lihaskäteen (eli se on siis lihaksista, ei lihaksikkaastä kädestä, jos joku siellä jossain ei tajunnut) sain vaikutteita anatomia kirjasta, mutta muuten... :wink:

Ai miten minut saisi piirtämään kunnolla? *:twisted:* Mitäs kaikkea, ensinnäkin... No okei, pyytää oikein kauniisti ja antaa hyvä aihe (joka ei ole Sparrow, ihan liian vaikea xD).

*tappaa halimalla molemmat*
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Nuo tarhajutut ovat söpöjä...joo eihän niissä taskuissa mitään kaksimielistä :roll: Ne ovat suloisia :)
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Andune, kaikkien pikku lasten tekemät varmaan ovat... :D Mutta kiitos *halii sen*

Tässä on nyt vähän... öh, näitä avoja xD. Oli aika hauskaa osaa näistä tehdessä, joten lopputulos on mitä on. Ja tämä avatar villitys(kin) on Rizielin syytä. Minun piti tehdä hänelle ava, mutta vähän innostuin enkä ihan pysynyt asiassa :lol:. Tai siis...
/edit/ tuossa tosiaan luki vähän aikaa sitten JCS, mutta nyt se on korjattu.
CJS
Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Orlando & Dom
KuvaKuva Kuva
Vielä kun keksisi järkeviä ideoita/aiheita :lol:. Kuten sanoin, suurin osa noista on ihan kauheita (Arght, 'Jack/Will' on karmeimpia, vaaleanpunaista xD) tai sitten ihan yksinkertaisen tylsiä. Paras idea on mielestäni Jack avassa "Hettiä?!", mutta se toteutus kyllä ontuu jonkun verran. (seliseliseliseli...)
Niin ja se ihku on pilajuttu.
Viimeksi muokannut Lille, La Heinä 22, 2006 4:30 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
deathwing
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 24, 2006 1:07 pm
Paikkakunta: Lolland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deathwing »

Ahhah. Vähänkö hienoi :D
Avatar
Zirli
Örkki
Viestit: 130
Liittynyt: To Maalis 09, 2006 12:13 pm
Paikkakunta: Kriisikunta

Viesti Kirjoittaja Zirli »

Aww. Rakas laittoi avat esille ^^ Tiedätkin jo että tykkäilen noista(paitsi Orliksesta, periaatteen takia, hieno toteutus silti), DM avoja en kyllä ole nähnytkään, mutta söpöjä nekin, varsinkin Charlie. Ja Domin ilme :D Ja tuo Hettiä?! saa yhä repeämään ^^

Anteeksi möllötykseni jälleen, mutta tarkoittaako "JCS" Johnny Captain Sparrow, Jack Captain Sparrow vai jotain muuta?

(Aiotko muuten tehdäkin minulle sen avan, vai saanko jonkun noista? Vai onko nuo kaikki Depp/Jack avat minulle? :wink:)

Entäs minun "haaste", ilmestyyköhän se Musta Helmi tänne piakkoin, kulta? :lol: Olisit kiltti, jooko? Yrittäisit piirtää sen edes minun takiani? Toinen vaihtoehto on Jack-apina. Zombina tai ei. Minä niin haluaisin... Olisi tosi tosi tosi mukavaa jos tekisit toisen niistä - tosissasi. Kiltti rakas pikkuinen?

// Andune, Fëa korjasi sen. Ei sitten merkinnyt mitään *murisee* Aiemmin siinä luki JCS.
Viimeksi muokannut Zirli, La Heinä 22, 2006 3:36 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Andune
Velho
Viestit: 1085
Liittynyt: Ke Joulu 28, 2005 12:08 pm
Paikkakunta: Valimar

Viesti Kirjoittaja Andune »

Riziel *kröhöm* Kyllä siinä on ihan oikein "CJS" :roll:

Nuo avat on ihania. "Hettiä?!" *reps* :) Ja tuo haaveilu Willistä, suloista :)
(en taaskaan osaa sanoa mitään järkevää...huonompi homma :()
Vuoden Tolkienisti 2007, Vuoden Aragorn 2008 ja 2010 sekä Vuoden Draama-ficcaaja 2009
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Nawskuu... Kiitos. Yksinkertainen on kaunista :lol:.

Riziel, anteeksi :roll:. Miin piti ilmoittaa se tähän, mutta kai se on sitten alkuperäiseen viestiin laitettava. Möyh.
Kiitän taas mielikuvituksettomasti kommentista, kiitos kiitos kiitos... Ja huomautuksesta myös! :D *ojentaa jättikokoista Depp julistetta nimmareilla ja omistuskirjoituksella*
Ja saat toki jonkun noista tai voin tehdä sinulle. Miten vain ;). Musta Helmi, öö. En ole aloittanut vielä.

Andune, hienoa että tykkäät, vaikka onhan ne vähän kökköjä :). Kiitän (ja ei sillä väliä, minäkään en ikinä osaa sanoa mitään rakentavaa.)!
Ja siis juu, siinähän oli virhe, muttaah...
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

*Muistelee yhteisiä piirustushetkiä* Pilakuvia, pah!!! Tiedät mun mielipiteen: se yksi siellä yläkulmassa on söpö!Ja ton lohikäärmeen muistan! Tai siis sen "pääversion". *REPS* hihhii... muistelua taas... Ja nyt sain selvää niistä selityksistä mitä lauantaina teit, avoihin liittyen... *reps* Tämä Fea kun ei ole mikään maailman paras selittäjä... *Älä tapa* Ja yksinpuhelija olen, nyt se on tunnustettu todistajien ollessa vieressä!

Ööhh... aika outo kommentti. Muuta, mielipiteeni tiedät jo; kuvat OVAT hienoja. PISTE. Älä väitä vastaan! *Valmistautuu (pettävään) puolustukseen*
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Nerwen, älä yritä... Hauskaa on kyllä ollut, mutta että hienoja... :lol: E-eii...


Uudet:
karsinassa
x Hmm... Tässä on hieman erikoinen rajaus, mutta pidän siitä silti ^^'. Lille Dröm, ruuna, tilastoponi... Ikivanha kuva.

sormus
x Typerä idea, muttaah... No, tämäkin on vanha kuva. Muokkasin värejä jonkin verran harmaansävyisimmiksi, näytti jotenkin paremmalta.

laiturilla
x Halusin kokeilla tälläistä, idea melko tavallinen ja näin, mutta... Muokattu versio, käytin tummennus & vaalennus brusheja. Vaikken ole mikään hyvä siinä, mutta mielestäni tämä on parempi kuin alkuperäinen.

tolppa
x En tiedä mikä tässä kuvassa itseäni viehättää, vaikkei tässä sisältöä olekaan. Liekö nuo värit?

Ja sitten koiria...

Seepiakoira
x Äh, en sano tästä mitään. Naureskelen vain tuolle nimelle xD.

väsy
x Claarahan se siinä. Tarkoituksella tumma. Jotenkin pidän tästä... Rakas koira, vaikkei oma olekaan<3.

Ja loppukevennyksenä Feanorel pictures esittää...
RIZIEL BLOOM
Kuva
Omistettu Rizielille :lol:. Kosto elää... *räkänaurua* Eli juu, messengerissä oli vähän hauskaa, joten kostona yhteen juttuun syntyi tälläinen. *wirn* Jep, se on äkkiä tehty pilajuttu.

Kommentteja? *puppy eyes*
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Vastaa Viestiin