Fean piirroksia & valokuvia (6.8 UUSIA)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Nerwen
Pikku Eskapisti
Viestit: 1506
Liittynyt: To Touko 18, 2006 6:12 pm
Paikkakunta: Pieni kylä Rohanissa

Viesti Kirjoittaja Nerwen »

Ihania valokuvia, kyllä sinä osaat! Ja tuo 'pilakuva' :lol: *reps* Järkevämpää ei täältä nyt saa. Rakentava palaute jäi tanhuleirille Turkuun, niin kuin tuli mainittua.
The Lord of the Rings
is one of those things:
if you like you do:
if you don't, then you boo!


~ J.R.R. Tolkien

Vuoden romance-ficcaaja 2007-2010, Vuoden ficcaaja 2014
deathwing
Örkki
Viestit: 29
Liittynyt: La Kesä 24, 2006 1:07 pm
Paikkakunta: Lolland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deathwing »

Nuo viimeisimmät kuvat ovat melko tavallisia mutta kyllä se siitä :D
Toi Riziel juttu on kyl paras :'DD *hekotusta*
ex- naw.
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Kuvat on hienoja. Olkoon toi "sormus" ideana vaikka kuinka typerä, nii miusta se on hieno. Tulee mieleen jostain kumman syystä Kalevala(miksi?en mie vaa tiiä). On siinä jotakin muuta hienoa, mutta mie en osaa kuvailla sitä sanoiks.
"Seepiakoira" on hauska. Nätti koira siulla.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Miksen minä osaa kommentoida fanarteja samantien. Äh. No niin. Tyksin noista hiili/lyijy piirroksista kovasti. Varsinkin händy ja lihaskäsi olivat kovasti mieleen. Lisää sellaista? Ne olivat todella hyvän näköisiä.

Kuvista sitten taas. Joissain olisin kaivannut vähän erilaista, mielenkiintoisempaa rajausta. Tolpissa toki oli kivat värit, mutta rajaus teki kuvasta ehkä vähän tylsän. Kokeile jossain vaiheessa asettua vaikka maanrajaan, kyykistellä enemmän, nousta varpailleen tai muuta sellaista, mikä saisi kuvakulmankin muuttumaan erilaiseksi. Leiki kameran kanssa ja kokeile erilaisia rajauksia, niin saat katsojallekin mielenkiintoisempia kuvia. Sormus oli mielestäni varsin onnistunut - tavoitti ihan Tolkien-teemaakin minun päässäni ja vaikka laiturilla oli aika tyypillinen kuva, niin siinäkin oli jotain kivaa.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

pidän tuosta ensimmäisestä uudesta kuvasta.. karsinassa mie kun itse pidän jonkin verran hevosista jne. vielä parempi ois jos heponen ois musta... *syvä huokaisu*

mutta toi viimeinen kuva Riziel Bloom kirvoitti viimeistään hymyn huulilleni vaikka olenkin nukkunut hyvin vähän viimeyönä. (älkää saako mitään kaksimielistä päähännne ihmiset...)
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Oi, paljon on tullut kommentteja kun olen ollut poissa. Kiitos murut :).

Memento, kiitän. On muuten ystäväni koira, oikein ihana otus.

Piratesse, sinä se osaat kohottaa itse tuntoa ja antaa silti rakentavaa palautetta :P. Suur kiitos!
Pitäisi vain saada aikaiseksi tehä kokonaisia lyijykynätöitä eikä noita 'raapeleita', luonnoksia... Kaikki tahtoo jäädä aina puolitiehen, nytkin on yksi työ kesken ja monta aloittamatta.
Noista kuvista, olen aikalailla samaa mieltä. En ikinä keksi mitään luovaa kuvakulmaa ja jos yritänkin, yleensä tulos on kammottava. Mutta harjoitushan tekee mestarin ^^. Pitäisi taas mennä harjoittelemaan, tosin täältä on vaikea löytää mitään kiinnostavaa kuvattavaa (varsinkaan tälläisen henkilön jolla ei ole sellaista luovuutta...).
Ja sitä temppeliäkin pitäisi alkaa suunnitella ;).

Sound of Silence , minäkin olen aina pitäny mustia hevosia erityisen kauniina ja niin :). Mutta Lille on yhtä kaikki rakas poni<3.
Hauska kuulla että tuo Riziel/Orli kuva hymyilyttää (tai jotain) muitakin, vaikka onkin aika inside juttu ^^'. Kiitos.

Mutta Legolas Bloom on kyllä hauskempi, kun en edes itse tajunnut sitä... Pelleilin Nerwenin kanssa, että jos saisin koiran, antaisin se nimeksi Legolas Bloom (siinähän on piilossa slashia, vaikka viaton tarkoitukseni oli yhdistää nuo niin monien kuolaamat henkilöt (ja kiviäkin kiinnostaa)).


Loppuun vielä huonompia uutisia :cry:, nimittäin Claara... Claara pääsi koirien taivaaseen nimipäivänäni 21.8. Erittäin rakas koira, raskas menetys :cry:...
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

:cry: :cry: osanottoni siulle Claaran poismenosta.. *haliruttu*
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Vastaa Viestiin