Mithrellaksen animoidut TSH-tarinat, Näkijän taru-video 14.9

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

melian
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 9:53 pm
Paikkakunta: Rohanin ja Konnun väliä

Viesti Kirjoittaja melian »

"I am your grandfather." <---- Et usko miten täysillä repesin tuossa kohdassa. Oikeasti, nauroin ihan tajuttoman kovaa. :lol:
Aragorn onkin puuhastellut vähän kaikkien kanssa.
Haluaisin kovasti tietää kuka on Faramirin isä. : DD
urpå
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Hauskojahan nuo olivat. Paras oli tuo Gandalfin huumevalistus.
Sekoitit lostia lotr:iin :D
Pippin: What about second breakfast?!
killendaali
Örkki
Viestit: 41
Liittynyt: Ke Helmi 21, 2007 4:36 pm
Paikkakunta: Komerossa Frankin ja Frankin banaanin kanssa.

Viesti Kirjoittaja killendaali »

Oi nämä oli kaikki aivan ihania... Varinkin Gandalfin huumevalistus ja Nalle Èomer. Ja sitte se ku Aragorn tunnusti että se on Boromirin isä ja Eowynin isoisä... *kuolee nauruun*
"Päivää, olen tappajakaali, alias Killerkaali, alias Killerkalli, alias Killerkarkki, alias Killerkulli, alias Killenkaali, alias Daalilaali, alias Killendaali."

Our Sweet Revenge<3
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitos kaikille kommenteista. Mukava nähdä, että nämä jaksavat edelleen kiinnostaa. :) En ole kyllä taas jaksanut pitkään aikaan näitä tehdä, ei ole kyllä ollut mitään ideoitakaan. Pitäisi joskus repäistä jostain aikaa ja katsoa nuo leffat uudestaan, niin ehkä niistä saisi taas inspistä...
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Ei hemmetti, nämä olivat niin hauskoja! Naúroin pääni monta kertaa irti, ja hihittelin ja kiemurtelin lattialla ja ja ja.. :D Ei...

Nalle Éomer -- Éomer oli todella suloinen tässä: "Missä minun hinajani on?" Niin ihana, tosi hyvä idea ^^

Boromirin juoni -- Voi, tämä oli tosi hyvä siitä lähtien, kun Boro sanoi tämän: "Tarvitsen vain peruukin..." xD Arvaa, repeilinkö, kun Gandalf alkoi osoittaa sauvallaa "Faramiria"! :D:D *kierii lattialla* eijeijeijei... ^____^

Gandalfin huumevalistus -- Olit sekoittanut Lostia ja LotR´ia tosi hyvin, ja idea oli todella mainio! :D

Saippua-LotR -- Aivan mahtava sarja, kerrassaan.
Sparks kirjoitti:Ja Denethor, ihan uskomaton ilme siinä kuvassa, jonka jälkeen Faramir suostuu menemään huoneeseensa
Yhdyn Sparksiin täysillä xDD

¤¤¤¤

Kerrassaan siis aivan, aivan, aivan ihania, hauskoja. Lisää vain heti, kunhan jaksat näitä tehdä ^___^
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitos Silvertiggy. :)

No niin, minä tein nyt vaihteeksi tällaisen musiikkivideon. Tähtenä on Aragorn ja taustalla soi Apulannan Minä olen voittaja. Tämä on ensimmäinen musavideo, mitä olen yrittänyt tehdä, eikä tuo lopputulos nyt ole kovin kummoinen, mutta sen verran vaivaa tuon tekemisessä oli, että päätin laittaa näytille. :D

EDIT: Poistin linkin - se video ei todellakaan ollut katsomisen arvoinen.
Viimeksi muokannut Mithrellas, Su Elo 05, 2007 3:36 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Narbeleth
Örkki
Viestit: 62
Liittynyt: Ke Syys 27, 2006 9:24 pm
Paikkakunta: Itä-Suomi

Viesti Kirjoittaja Narbeleth »

Oikein repäisevän hauskoja, hekottelin noille kyllä katsoessa noita. :D Huippuja!
Lisää anellaan, varsinkin tietoa siitä kuka on Faramirin isä. :D
"Missä on ratsu ja ratsumies? Missä on torvi toitottava? Ne haipuivat niinkuin vuorilta sade ja niityiltä tuulen humu.
Päivät painuvat länteen taakse kukkuloiden, varjoihin.
Miten tässä näin kävi?"
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Voi että nämä ovat upeita..Vaan mitenköhän käy Eowynin ja Faramirin suhteelle tämän jälkeen *o_o*

Liian vaikeaksi menee kun yritän ajatella noiden ihmisparkojen sukulaisuussuhteita.. Eikun eikun.. Eikös jäännyt avoimeksi Faramirin isä.. Arahan osoittautui vain Boromirinisäksi.. No mutta täytynee tsekata..kunhan kerkiän..

Haluaa näitä lisää!!
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Eikä xD

Tuo viimeisin ja saippuaoopperakin siellä edellä sai nauramaan pahasti!
Tuon videon loppu on kyllä hyvin ajoitettu! :lol: Mitäs tässä muuta, kuin että hyvin viihdyttäviä ovat!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitoksia kommenteista. :)

Minulla on kyllä ollut aikomuksena tehdä lisää noita gif-animaatioita (kunnianhimoisena tavoitteena tehdä TSH-versio Humisevasta Harjusta), mutta koska niiden tekeminen on aika puisevaa, ette nyt vielä sellaisia saa.

Sen sijaan olen tehnyt uuden musavideon. Nämä eivät varmaan ole kovin suosittuja, mutta ainakin tekeminen on ollut hauskaa... Tämä idea on muhinut päässäni pitkään ja nyt viimein sain sen toteutettua. Elikkäs tässä oodini sille, kuinka kovasti inhoan Leffa-Faramiria: Alice Cooper - No More Mr. Nice Guy.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Hahaa Alicea :D ja wanha kunnon NMMNG.
Tuossa lopussa olit muuten saanut tosi hyvin sen "My dog bit on the leg today, my cat clawed my eye." kohdan kun hänet raahataan rökitettynä Minasiin ja "..and dad has to hide." sopi täydellisesti tuohon. xD
Samoin kuin "Reverend Smith, he recognized me and punched me in the nose" oli hienosti toteutettu. :lol:
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Uusi uusi *tap tap*

Hmm.. En voi sanoa pitäneeni yhtä paljon kuin edellisistä, mutta toteutus ja idea olivat kiistämättä vertaansa vailla..
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Silvertiggy
Puolituinen
Viestit: 250
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 6:25 pm
Paikkakunta: Edoras

Viesti Kirjoittaja Silvertiggy »

Mitä siis hä?! Muistan kommanneeni sinulle (ylistystä 101%) mutta en löydä viestiä mistään. Huoh, no, ylistetään uudelleen :)


Kaikki tarinat ovat aivan uskomattoman hyviä! Mainiot replat, mainiommat kuvat, ja ne yhdessä mainion tarina :D Suosikkejani ovat ehdottomasti Boromirin juoni, Gandalfin huumevalistus ("Minulle kasvaa parta! Mitäs siitä tuumit, Pip?"), ja ihana Nalle Éomer. Ja saippuaooppera LotR'ista, ei hyvänen aika.. :D Mahtavaa kerrassaan! Olisipa minullakin näin mahtavia ideoita ;)

Jatka ihmeessä, jatko-osia odotellaan sarjaan ja yksittäisiä myöskin!
Blast off
It's party time
And where the fuck are you?
Where the fuck are you?
Why don't presidents fight the war?
Why do they always send the poor?



Ava made by me.
Avatar
Polgara Belor
Örkki
Viestit: 85
Liittynyt: La Marras 25, 2006 8:27 pm
Paikkakunta: Lehtimetsä

Viesti Kirjoittaja Polgara Belor »

Vau. Aivan älyttömän hauskoja! :lol: Varsinkin Boromirin, Aragornin ja Legolaksen leppoisa metsästysretki.. *reps* :D
Olisi kiva saada näitä lisää tänne katseltavaksi. Kyllä noi niin hyviä on.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitos kovasti kommenteistanne. :D

Tuo Alice Cooper video oli kyllä aika köyhä - lopussa oli ehkä vähän enemmän yritystä. Noiden musiikkivideoiden eteen saa kyllä nähdä vaivaa, varsinkin kun minun Movie Makerilläni oli tapana kaatuilla vähän väliä.

Valitettavasti minun pitää nyt ilmoittaa, etten luultavasti tule tekemään näitä (animaatioita tai videoita) enää enempää. Into ja ideat ovat täysin kaikonneet, ja mieluiten unohtaisin koko asian... Minulla oli suunnitelmia, mutta ne jäävät nyt toteuttamatta tällä haavaa. Ajattelin, että tämän topikin voisi kuitenkin jättää tänne, jos joku haluaisi näitä vielä katsoa. Kaikki tekeleeni on linkitetty 1. viestiin.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Vastaa Viestiin