Mithrellaksen animoidut TSH-tarinat, Näkijän taru-video 14.9

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Lille
Samooja
Viestit: 466
Liittynyt: Ti Touko 02, 2006 4:39 pm
Paikkakunta: Turggune
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lille »

Taa nauroi taas vedet silmissa :lol:. Hehehee. Oikeesti, tuo naytelma juttu, Gandalfin unohdus ja parhaat naurut tuli tuosta ensimaisestasi... Faramir ressukka XD. No, joskus on hyva nauraa lempihahmollekin, hehehee... Noi ulkomaalaiset tossa vahan mulkkaa et mita ******!? : D

Ja kaikki muutkin edelleen yhta hauskoja, hyvia ja todella piristavia. Kiitokset piristysruiskeesta!

...tietaako kukaan missa rakentava lymyilee...?
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Tämä tosiaan oli taas hyviä! *Nauraa vedet silmissä*
Kuinka ihmeessä keksit nämä kaikki ideat!? Aivan mahtavia...

Lisää!
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Avatar
Etiäinen
Puolituinen
Viestit: 355
Liittynyt: Ti Joulu 13, 2005 9:12 pm
Paikkakunta: Metsä

Viesti Kirjoittaja Etiäinen »

Kaikki uudet olivat mahtavia, mutta "You bastard" aiheutti totaalisen repsahduksen... *teippailee itseään kasaan*

Loistavia^^
Niin tie on musta,
vaan mustempi ois mieli kulkijalla,
Jos kuu ei paistaisi hopeaansa
Kuoleman kattilalla - tummuvan taivaan alla.

Viikate:Tie

"Mutta koska jonkun pitää sotkea asiat" | Vuoden Pippin 2009
melian
Örkki
Viestit: 64
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 9:53 pm
Paikkakunta: Rohanin ja Konnun väliä

Viesti Kirjoittaja melian »

Repesin TÄYDELLISESTI kun katoin ton huumevalistus-jutun... xD Merrin tulevaisuus....

*repeää totaalisesti Gandalfin unohdukselle*
Nää on MAHTAVIA!!! <3
Viimeksi muokannut melian, Ke Touko 31, 2006 6:17 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
urpå
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Kiitosta kiitosta vaan kommenteista. Mukavaa ettei nuo uudet vaikuttaneet puisevilta. :)

Mitä tulee Nazgûl-aiheiseen juttuun, niin periaatteessa voisin kyllä sellaisen tehdä, jos vain keksisin jonkun juonen. Ne Nazgûlit kun tuppaavat näyttämään aivan samalta joka kuvassa, niin juonen merkitys kasvaa, ei voi vaan laittaa hauskoja ilmeitä ja niihin sopivia puheenvuoroja.

Devil in heaven, ideoita tulee päähän jos on tullakseen, ei näitä voi oikein tekemällä tehdä. Joihinkin olen saanut idean kun olen lueskellut jotain leffoja kritisoivia viestejä foorumeilta. Esim. tuo arkistopalojuttu lähti siitä, kun joku valitti, ettei kukaan normaalielämässä menisi soihtujen kanssa paperiarkistoja penkomaan. Ja "Boromirin juoni" on tietysti lähtöisin siitä, kun Faramirista oli tehty niin Boromirin kaltainen leffassa. "Boromirin kartta" puolestaan kritisoi sitä leffa-Faramirin karttaa, kun se on niin epätarkka, siis suurin piirtein pelkät maiden rajat näkyvät. Ihmettelen mitä sellaisella tekee jossain metsässä samotessa, harva meistäkään lähtisi lähimetsään suunnistamaan maailmankartta kainalossa.

Ihan alunperin innostuin tekemään näitä kun löysin (tai pikkuveljeni löysi) yhdeltä foorumilta sellaisen ketjun, jossa ihmiset tekivät tällaisia ja laittoivat näytille. Mutta valitettavasti niitä siinä ketjussa julkaistuja giffejä ei kyllä ole enää netissä näkyvissä, muuten laittaisin linkin.

No, siinäpä historiakatsaus näiden juttujen syntyyn. :) Lisää teen kyllä, jos vaan keksin aiheita.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

Nämä ovat aivan upeita

*hekottaa*
*tippuu tuolilta*
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Minä saan aina hirveän naurukuoleman, kun katson noita. Nuo uudetkin olivat aivan helmiä. Oijoi. Toivottavasti et pistä pahaksesi, pistin tämän linkin kiertämään rakkaille rekkautumattomille possuilleni... ;)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Boromirin kartta on paras. Mie repeilin koko ajan.

EDITT nyt kun olen nähnyt kaikki aniaatiot niin täytyy sanoa, että ovat hemmetin hyvin tehtyjä. Miulla jämähti hymy naamalle ku katoin niitä.
Viimeksi muokannut memento, Ke Touko 31, 2006 1:47 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Celebaelin
Puolituinen
Viestit: 275
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 8:45 pm

Viesti Kirjoittaja Celebaelin »

Voi miten hulvattomia. :'D Aivan ihania. Varsinkin se missä Gandalf poltti kirjaston. :D
All you need is love...
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Ei jestas! Miten minä ikinä osaan kommentoida näitä niiden ansaitsemalla tavalla! Nämä olivat parasta sitten Daealiksen joululahjan! :D :D

Oikeasti, olet suorastaan nero. Voi että miten olivatkin hauskoja! Repesin jo heti ensimmäisessä sille kuvalle, jossa Gandalf toteaa liekkien keskellä "hups". Ja sama tahti senkus jatkuu :lol:

Metsästysretkitarina oli ehdottomasti yksi parhaista, varsinkin Boromirin "tää on vaan oikopolku" -asenne. Oijoi. Naurattaa vieläkin. Toinen huipputeos oli Elrondin näytelmä. Ah, kaunis Lady Legolas Guinevere... xD Ja sitäpaitsi siinä oli slashiakin <3 Ja niin, sitten vielä se örkkien matematiikkatarina... miten ihmeessä keksitkin! Ja nyt minun on parasta lopettaa, koska tästä ei muuten seuraa kuin se, että ylistän erikseen jokaista animaatiota.

*rakentaa tekijälle kuuluisaa maitopurkkitemppeliä*
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Sparks, voi ei, en minä nyt sentään maitopurkkitemppeliä ole ansainnut! :oops:

Näin kehuvista kommenteista ihan nolostuu. Tämmöisten giffien tekeminen kun on ihan helppoa. Luulen että kuka tahansa osaisi tehdä jos vaan omistaa jonkun animointi-ohjelman (kuten Jasc Animation Shopin).

Tietysti on ihanaa kuulla, että olen saanut ihmiset nauramaan. Onhan näiden tekeminen tietysti itsestäkin ihan hauskaa. Lopullinen kiitos kuuluu kuitenkin noille mahtaville näyttelijöille ja heidän paljon puhuville ilmeilleen. Sean Bean on kyllä siinä mielessä mainioin, ja Viggo on kanssa hyvä, kun siitä on niin paljon kuvia ja näin ollen todella laaja ilmevalikoima.

Piratesse, juu, en pane pahakseni vaikka laittaisitkin linkkiä ulkopuolisille. :)
Viimeksi muokannut Mithrellas, To Kesä 01, 2006 9:11 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Humor-ficcaaja 2007 ja 2009, Draama-ficcaaja 2010
Marnie
... has left the building
Viestit: 866
Liittynyt: Pe Huhti 16, 2004 11:02 pm
Paikkakunta: juhannukseen asti Australia

Viesti Kirjoittaja Marnie »

Kiitokset illan nauruista. ^^ Katsoin vain Tragedian arkistossa ja Boromirin juonen (hidas kone), mutta minä kuolen nauruun. Tragedia arkistossa oli loistava - arvaa montako kertaa minä olen ajatellut kun olen katsonut elokuvaa että hei, Gandalf huitelee soihdun kanssa huoneessa joka on täynnä kuivia, pölyisiä papereita, jotka eivät varmasti missään vaiheessa syty helposti palamaan.. argh. :D Ja Boromirin juoni - no tuo ainakin selittää mainiosti leffa!Faramirin ja sen idioottimaisen "me viemme hobitit Gondoriin"... :p aivan mainioita, sinulla on loistava huumorintaju.
Look at it this way, Wayne - we will always have Saskatchewan. Shelly, NX

Draamaficcari '05 ja '06, Kommaaja '07 | Viimavaarojen varjo ~ Ei palaisi pohjoiseen Halbarad.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Onkos näitä tulossa lisää??Siis päivitystä toivoisin...*mutinaa*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Mithrellas
Velho
Viestit: 1099
Liittynyt: Ma Joulu 12, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: Minas Ithil

Viesti Kirjoittaja Mithrellas »

Marnie: kiitos vain kommentista. :)

Devil in heaven: minulla ei ole oikein ollut tämmöisten tekoon tarvittavaa aivotoimintaa viime aikoina. Siis toisin sanoen ei ole tullut mitään hyviä ideoita mieleen. Pari uutta osaa tuohon "The Lords and The Rings" -sarjaan on kyllä ollut jo pitempään työn alla. Voisin ehkä kunnostautua ja tehdä ne valmiiksi tässä joku päivä.
Valora
Örkki
Viestit: 50
Liittynyt: To Kesä 29, 2006 12:45 am
Paikkakunta: Epämääräinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valora »

Ei hyvänen aika!! :lol: Nämähän on kaikki aivan mahtavia! Mielestäni nuista parhaimmat ovat kyllä Math lesson for the Orcs, Boromirin kartta, Gandalfin unohdus ja varsinkin Elrondin näytelmä :lol: Tuossa Elrondin näytelmässä minut aivan hysteeriseksi sai Legolaksen "mutta jos minä värjäisin hiukseni" kommentti!! :lol: Kaverillenikin näitä näytin ja tyrskimme nauraa koko yön kun siteerasimme näiden animaatoiden vuorosanoja.. Huh huh.. Aivan loistavia ovat.. *näitä tahtoo lisää* :D
"HYI! rintakarvoja!" *ÖRBH* :D

Töhrystyksiäisiä

Poissa kuvioista väliaikaisesti.. Vierailee silloin kun kerkiää..
Vastaa Viestiin