Cash Lukaali, Vampyyrit j.n.e (Jotain sälää Uudenvuodeksi)

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

hienoja piirrustuksia vaikka mie en (ainakaan vielä.,.) ole kovinkaan suuresti Vampyyrien fani.. mutta silti mie pidän näistä siun töistäsi. ^^ sii ossaat piirtää vaikka muuta uskallatkin väittää.. mie se piirrän harakan varpaita sinuun verrattuna..


*heilauttaa kättään kevyesti ennen kuin poistuu*
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Ketsuppi

Viesti Kirjoittaja Ketsuppi »

Huu. Jänniä tapauksia. Eniten jäi mieleen se Anubis. Sen hiuksilla vähän jätättää :D Nuo on piirretty kaikki jotenkin vaihtelevalla tyylillä, hassua.
Lestatti on inana, mutta se on kovin epävamplyylin näköinen. Eikö se voisi olla vaikka Bela Lugosin näköinen? Hmm? *nyökyttää*
Väritys ei mun mielesstäni ole sitä parasta, mutta ei se meitä häiritse. Tosin enemmän tykkään sun töitäs kun ne on värittömiä, niikui se yksi Keijudemoni.
Muttajoo. Kiitos ja näkemiin, lisää saa tehdä.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Lisää kuvia tulee varsin pian. Nyt on työnalla vain sellainen Kilpailutyö niin ei ihan heti päivitystä tule...*mutinaa*

Kiitos kommentoijille`^^<3


Legoliina Joo, piirränhän minä^^
Viimeksi muokannut Cash, To Kesä 22, 2006 3:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Keiju-demoni ja anubiitti näyttivät hienoilta. Pidin niistä ehdottomasti eniten kaikista kuvista. Niissä on eniten sellaista omaperäisyyttä ja ideaa, että nostan hattua! Mystiset kauhuhahmot ovat hienoja aina.

Vampyyreissä minua vähän hämää nuo näkyvät hampaat. Kaikkea ei voi saada, mutta jotenkin minä ajattelen ettei ne näkyisi koko ajan.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Hoh. Kerkeän siis vielä kommentoida^^'

Elieli, no, täällä onkin jo kommentoitu anatomiasta, mutta enpäs itse mene sanomaan mitään, sillä olen oppinut sarjakuvien kautta ihmisen anatomian, mitkä eivät välttämättä ole niin realistisia. Kait. Noh, annetaan jaarittelun olla :roll:

Erityiseksi suosikikseni nousi Lelio järvessä. Rakastan itse piirtää suhteelisen vaikeita asentoja, ja noin, tämä kuuluu niihin, joiden harjoittelun aikana itkin ja kiukkusin :D Vaikka anatomiavirheitä tuppasi olemaan, ja vaikka nuo hampaat häiritsevät minuakin (mutta hei, opin itse vasta olla piirtämättä niitä noin!), tässä oli jotain tosi mielenkiintoista.
Myös Anubiittisi ja Keiju-demonisi olivat upeita, omaperäisiä ja persoonaallisia (höh, kirjoitetaanko se sana noin? O.o), mitkä miellyttävät silmääni.

Piirähän lisää. Ja tämä viesti oli aika paljon toistoa, mutta ei anneta sen häiritä^^'
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
memento
Puolituinen
Viestit: 274
Liittynyt: Ma Tammi 30, 2006 5:14 pm
Paikkakunta: äidin kasvimaalla, raparperin alla

Viesti Kirjoittaja memento »

Keijudemoni on omaperäinen, mikä tekee siitä hienon. Mittasuhteita kannattaa harjotella, vaikka mikä minä olen sanomaan kun en itse edes osaa kunnolla piirtää. Mutta jotkut asiat pistävät silmään. Huomaat varmasti itsekkin. Pistä kuitenkin lisää niitä piirustuksiasi.
"minä saatan ajatella itsenikin tainnoksiin"
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

No mutta voi miten ihana kun kommentteja tulee näin paljon^^'

memento> Juu, mittasuhteissa on minulla suuriakin ongelmia. Kyllä se tästä. minulla on tuolla odottamassa muutama työ, joten kyllä minä ne kohta saan tänne nettiin. Nyt tosiaan n tuon kilpailutyön kanssa ongelima...

Sirenia> Itseasiassa Lelio järvessä oli muutamassa minuutissa mummolassa väsätty ja sen asento....no se on mitäö on. Luulen että olisin saanut paremman hiuakn pidemmällä ajalla... Kiitos kommentistasi!^^

Piratesse> juu, kulmahampaisiin minulla on vakava addiktio laittaa ne tuolleen ,mutta kyllä tämä vielä tästä^^ Katsos on vielä opettelemista^^ '*naur* Anubiittejä kyllä tulee varmasti lisääkin olemaan ,mutta nuita Demoneita en oikein uskalla nettiiin tunkea^^ Ne on aika karmeita^^ Mutta saatanhsan minä niitäkin vielä muutaman laittaa...*mutinaa*

Ihan pian (parin minuutin päästä) tulee lisää kuvia^^

Niissä nyt ei tälläkerta ole mitään eikoista, vain semmoisia tylsiä...
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Juups. Eliikkäs...
Minula ei ole ollut vielä aikaa erityisemmin piirrellä ,kun on se kilpailutyöjuttu nyt edessä, mutta laitoin tänne kaksi sellaista...Ihan ookoota työtä. Jotak väsäsin vapaa-ajallani^^

Tällainen naikkonen. No, se oli hienompi kun sitä ei ollut väritetty. mutta minun oli pakko värittää se. Minun on opittava värittämään työni!! Minä tykkäsin siitä ennen ,mutt en enää. Kokeilkaa zoomailla niin ehkä näette ne yksityiskohdat...*mutinaa*

Yläosaton Anubiitti On siinäkin nimi työlle! Ainahan minun anubiittini ovat yläosattomia^^No. Se on mitä se on. Mummolassa väsäsin ja nysväsin sitä ,kun oli tylsaää. Nysvä kynä, nysvä työ. Koetin varjostaa sitä...mutta. Se ei ole niin hyvä, kuin olettaisin^^ *nauraa*

Kommentteja toivoisin^^Legoliinalle tulee kuva sitten seuraavalla kerralla. Kun kilpailutyökin on Tehty^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Lynxia
Warheart
Viestit: 710
Liittynyt: La Helmi 19, 2005 12:34 pm
Paikkakunta: City of Angels
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lynxia »

Naikkosen korsettia tässä kuolaan eniten. Se jotenkin pisti silmiini eniten, ja pidän siitä hurjasti^^' anatomia ei toimi, Avantquelosten ennättikin jo totemaan sen. Minulle tulee mieleen, että katsoisin naista alhaalta ylöspäin, sammakkoperspektiivistä. Vähäsen.

Anubiitti on edelleen hieno, omaperäisyys kunniaan (:
We're all just dancers of the Devil's dance floor

Vuoden 2007 Gandalf (:
Avatar
Sound of Silence
Samooja
Viestit: 425
Liittynyt: La Maalis 11, 2006 11:00 am
Paikkakunta: Mikaelin kainalo.. <3

Viesti Kirjoittaja Sound of Silence »

Naikkosen puku on oikein hiano mutta tuo pää vaivaa minua..minulla on jotenkin sellainen mielikuva että sillä on enemmän hiuksia kuin aivoja :lol: *virnuilee* ainakin korsetin on kiskonut kireälle..mahtanut kiristys sattua aikalailla..


anubiitti on hiano! jotenkin salaperäinen vaikutelma jää tästä kuvasta mieleen..
♥ Werd ich ein Engel sein
Für dich allein ♥
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Oho, kommentteja! :shock:


Sound of Silence> Minkäs sille voi, jos sattuu olemaan idiootti bimbo vailla aivoja^^ kiitos kommentista^^ *naur*

Sirenia> Juu, se ongelma taitaapi johtua siitä, että kuva on otettu silleen huonosti niin mittasuhteet vääristyivät. Paperilla se on parempi. Minä kun vain en ole harrastanut valokuvausta ,niin ne on vähän huonoja nuo kuvat. *seliseli*

Avantquelosten>>> Juups. kIITOS. Kommentistasi siis^^


Möö. Kiitos kommenteista. Lisää on tulossa.^^
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Onpas se ollut taas ahkera piirustelupuolella. :) Naikkosessa oli kauniit värit, mutta silmä särähti kaikkiin niihin yksityiskohtiin. Niitä oli ihan hurjan paljon! (ja sitten pieni korsetisti haluaisi nillittää, että missä ne kunnon kurvit on? Tämä kun en pidä sellaisista tuubimallisista korseteista... mutta eihän se sinun vikasi ole. Minä vain olen rajoittunut. :P)

Anubiitista pidin taas kovasti.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

ÖÖh...

Piratesse: No nyt täytyy myöntää, että minä en osaa tehdä ollenkaan hyviä korsetteja. Jos jostain saisin mallin...*winkWink* niin osaisin tehdä sellaisen 'runsasmuotoisemman' Korsettinaisen. niin että jos Piratesseseni viitsisit auttaa ja jos sinulla sattuu olemaan sellaisesta kuva tai piirustus niin olisi hyvä... :oops: öörr...hävettää edes pyytää, kun sulla on aina niin paljon kiireitä -.- Kiitos kommentista. Se piristi^^


Haa, kilpailutyö on muuten nyt valmis. Päivitystä tulee taas nyt sitten pian. Seuraavaksi se legoliinan toive tulee. Se ei sitten ole ihan mikään maailman paras louis... :oops:
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

HÖÖ!!! Löysin jostain vanhan sarjakuvani!!! Olen tehnyt sitä jonkin aikaa^^ 8)

Päätin sitten laittaa sen nettiin. On se sen verran idiootti. Koettakaa saada selvää, se nimittäin on hiukan epäselvä kun mustavalkoinen on ja mulla oli huono valaistus^^ Kantta en ole vielä löytänyt, mutta laitan senkin sitten tänne, kun löydän^^

DRACULA


Dracula page 1.

Dracula page 2.

Siinä oli ensimmäinen 'strippini^^'
Katsotaan nyt sitten jos laitan lisää.^^ Tälläkertaa en varsinaisesti päivittänyt mitään uutta, joten ne kuvatkin on...*köh* kotona...Vielä...

Mutta kommenttia???O.o
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Harmi, kun ei saa teksteistä kunnolla selvää. höh ja möh. Muuten näyttää ihan hauskalta, vaikka Draculasta tulikin yksi Nightmare before Christmasin hahmo mieleen. :)

Laitan sulle yksärillä juttuja tulemaan. ;)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Vastaa Viestiin