Gwainin arkisto [4.5. haltia-ankkoja]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Arska
Puolituinen
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Tammi 19, 2004 2:50 pm
Paikkakunta: Hölmölä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Arska »

XD Lolz omgh.Nuo Sw-ankat on mainio jatko LotR-ankoillesi, ilmettä on ja sinulle alkaa kehittyä oma ankkojenpiirtotyyli. ö,ö *palvaus*
Near a tree by a river there's a hole in the ground
Where an old man of Aran goes around and around
And his mind is a beacon in the veil of the night
For a strange kind of fashion there's a wrong and a right
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Lisää ankkoja. Lisää Obi-Wania ja Anakinia. Lisää slashia... ihan vähän vain (tosi pelottavaa slässätä ankkoja).

Mustavalkoinen versio on TÄÄLLÄ.

Puuväreillä kömpelösti väritetty lopullinen sarjis taas TÄÄLLÄ.

Toivottavasti tuo viimeinen ruutu näyttää edes etäisesti tutulta niiden mielestä, jotka ovat tuon viimeisimmän leffan nähneet... :wink:
lumienkeli
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 2:57 pm
Paikkakunta: Sillan alla pahvilaatikossa

Viesti Kirjoittaja lumienkeli »

Voi ei, sinä teit sen ja minä kuolen. Tuo saa minut nauramaan, vaikka päivä on ollut muuten varsin synkkä.
Puuväriversio on väritetty hyvin, rauhallisesti. Itse en jaksa keskittyä edes pienen pallon värittämiseen. Star Wars ankat on mainio idea, jos en sitä edellisessä viestissä maininnut. Eli tuokin lause tuli myöhässä..
Veh, minä jään varmaankin tuijottelemaan tuota ja nauran itseni hengiltä. Mistä sitä tietää jos Anakin sittenkin näki unessaan tuon tilanteen.
Ja se viimeinen kuva oli tunnistettavissa varsin hyvin.. ^^;
"Kele lam. Nom piki piki, nom minsi winsi. Lam seisei, eunichi. Snip snip."
Lumienkeli on enemmän tai vähemmän aktiivinen
Vinoviiva
Ei enää inha Grim vaan nätti lumienkeli ^___^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Uiuiu tuo oli ihana :D osaat todella piirtää ankkoja! : ja tunnelmaakin siinä oli jonkinverran ;) Se oli todella hyvä!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

xD Ihana! Kävin just tänään (vasta) kattomassa Shitin - eikun Sithin - koston ja kyllä tykkäsin. ^^ (Vaikka jotkut kohdat oli vähän turhan tahattoman koomisia ja juoni ei nyt niin huippu ollut.) Toisaalta, en mä vois olla tykkäämättä elokuvasta, jossa on Ewan McGregor. *hurmioitunut huokaus* Psst, et muuten haluais ottaa vastaan Ewan-haastetta? *suloisin mahdollinen puppyilme* Ja kyllä mä ainakin tunnistin tuon viimeisen kuvan. ^^ Aijai, Anakin. *repsii* Osaat piirtää tosi hyvin ankkoja (ja kaikkea muutakin, ei sen puoleen)!
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Elvellon
Örkki
Viestit: 101
Liittynyt: Su Heinä 31, 2005 10:21 pm

Viesti Kirjoittaja Elvellon »

ei herpeleeh *nauraa hysteerisenä * toi sarja kuva oli kyl mahtava ... muutkin sun piirrustukset on hienoja .. että jotkut osaa *haaveileva huokaus *
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Oi, tuo oli mahtava. Sai hymyilemään juuri kun ajattelin potkia jalkaani pöydän jalkaan. Kokeilla kumpi menee ensin rikki, jalka vai pöytä. *lukee sarjakuvanpätkän uudestaan ja uudestaan* Eli mitäs unta Annie todella näkikään.. *naurahtaa*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Kiitos, kiitos! :oops: Kiva huomata, etten olekaan ainoa, joka nauraa tällaisille kummallisuuksille ^^.

Saatana: Ewania saattaisin piirrellä ensi viikolla, kunhan ensin kotiudun Tallinnasta ^^. Lisäksi suunnitelmissa on Ewan/Hayden -kuva, joka tosin taitaa taas kuulua surullisenkuuluisaan sarjaan "ikuisuusprojekteja"...
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Gwain kirjoitti:Lisäksi suunnitelmissa on Ewan/Hayden -kuva, joka tosin taitaa taas kuulua surullisenkuuluisaan sarjaan "ikuisuusprojekteja"...
*miettii ajatusta hetken ja lahjoittaa sille sitten ison pinon paperia ja monta erilaista kynää* Kyllä, sellaista näkisi mielellään... Ankkoja taas? *wirn*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Palvon sinua piirtäjänä maailmankaikkeuden loppuun saakka, piste.

Jo pelkästään piirroksina nuo kuvat ovat minun silmissäni aivan mielettömän hienoja, ja sitten kun vielä sotket sekaan aineksia, jotka ovat erityisen lähellä sydäntäni - ankkoja, SW:tä tai molempia yhdessä - niin voi hyvää päivää. Tuo viimeisin sarjis on aivan tajuton...

Minusta Jude Lawn olemus tuli oikein hyvin esiin siinä alemmassa kuvassa - siinä se näyttää juuri sellaiselta kuin minä sen muistan.

Älä missään nimessä epäröi piirtää lisää...
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

:D <- kommenteista!

Kaksi pientä luonnosta tällä kertaa. Niistä toisesta tavallaan pidän ja se jopa näyttää kutakuinkin kyseiseltä henkilöltä, mutta tuo toinen... enpä pystyisi tyyppiä kuolemaksenikaan tunnistamaan. Onneksi ei tarvitsekaan ^^.

Ensin Ewan joka ei näytä tippaakaan Ewanilta:
Kuva


Sitten Hayden, joka näyttää hieman enemmän Haydenilta kuin mitä Ewan näyttää Ewanilta:
Kuva
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Mun mielestä Ewan näytti enemmän Ewanilta kuin Hayden Haydeniltä. *nolostuu* Mutta ehkä se johtuu vain siitä että tullut enemmän Ewania töllättyä kuin Haydenia. (The Island, ihmiset. Enkä Googleen jaksa. Tietty Elvellonin mesekuvakkeet...)

Mutta asiaan. Aivan kuolattavia. Tunnistin ne jo ennen kuin viitsin lukea tarkennukset. *hymyilee* Aivan ihania... *kuolaa vieläkin* Piirräthän ne samaan kuvaan vielä? *krhm*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Tiku kirjoitti:Mun mielestä Ewan näytti enemmän Ewanilta kuin Hayden Haydeniltä.


*g* Saattaa johtua siitäkin, että piirtäessä tuijottaa niin paljon vain pieniä yksityiskohtia että mulla ainakin karkaa mopo käsistä kokonaisuuden suhteen... Näen vain ne raivostuttavat epäloogisuudet vaikka kokonaisuus saattaakin olla ihan jotain muuta. Tai jotain ^^.
Tiku kirjoitti:Piirräthän ne samaan kuvaan vielä? *krhm*
Katsotaan, katsotaan....
lumienkeli
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 2:57 pm
Paikkakunta: Sillan alla pahvilaatikossa

Viesti Kirjoittaja lumienkeli »

Kesti hetken kunnes tajusin.. tollo minä, ihmettelinkin hetken, mitä tuttua noissa oli. Kieltämättä ensin luulin Haydeniä erääksi toiseksi.. no mutta, mikä minä olen sanomaan, kun en edes saa aikaan kunnollista silmää paperille, saati sitten reaalin näköistä random hyypiötä. ^^'
No, eivät olleet huonoja, eivät ollenkaan. Ehkä se tunnistettavuus heitti, mutta minun kohdallani saatan olla tunnistamatta kanapalaa jauhelihasta.. ainakin liiallisen KOTOR2sen pelaamisen jälkeen. :lol:

Ewan ja Hayden samaan kuvaan, sitä kannatetaan täällä suunnassa.
"Kele lam. Nom piki piki, nom minsi winsi. Lam seisei, eunichi. Snip snip."
Lumienkeli on enemmän tai vähemmän aktiivinen
Vinoviiva
Ei enää inha Grim vaan nätti lumienkeli ^___^
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

eeh tiiän miltä tuo yksityiskohtiin kiinnittyminen johtuu -_- ei kiva jälkeenpäin!

MUtta tarkasti ja taidokkaasti on piirretty ja kyllä mä tunnistin Ewanin :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Vastaa Viestiin