Gwainin arkisto [4.5. haltia-ankkoja]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Vaikken olekaan Jude Lawista yhtään tietoinen (mitä vilkaisin haastista tai jotain Suosikista kerran) mutta tuo kuva on hieno itsessään.
Joo. Tosiaan olisi ihana nähdä kun Gwain piirtäisi Ewan/Haydeniä. *samaa mieltä veljen kanssa*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Hee. ^^ Olen samaa mieltä äitisi kanssa. Upea Jude. Ja paljon itsensä näköisempi kuin aiemmassa kuvassa, plussaa. :) En mä vaan ymmärrä, miten joku voi piirtää tuollaisia kuvia, mutta ihanaa, että voi. *huoks* Fantastisia kuvia, kiitos.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Arawyn
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Ti Maalis 29, 2005 6:44 pm
Paikkakunta: Nightwishin treenikämppä

Viesti Kirjoittaja Arawyn »

:shock: Mikä aivankerrassaanuskomattomanihana kuva! Ja vanhempia kuvia oli todella ilo katsella. Jotkut sitä osaavat piirtää...*kateellinen*
Once I am sure of my task I will rise again.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

:D se on upea!
valostukset ja varjosttuket toimii täydellisesti! :D mahtava työ! en näe siinä muuta miinusta kuin että tuo täältäkatsottuna vasen silmä näyttää ehkä ihan pikkiriikkisen liian "pullistuneeslta" mutta sitä pikkuseikkaa lukuunottamatta upea, kerrassa upea työ! ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

Olet hirveän hyvä piirtämään kundeja /mieshaltioita...:DMinä en ossaa mutta kuin naisia...ja neki kehnosti...:D
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Whee, kiitos kommenteista! Kiva kuulla jos jotain kehitystä on tapahtunut, näköjään sitä voi vielä "vanhuksenakin" oppia, ellei muuta niin ainakin kärsivällisyyttä tehdä piirrokset valmiiksi asti ^^.

Ewan/Hayden kuulostaa kieltämättä aika houkuttelevalta... ;)
Nuuhku Sakura
Puolituinen
Viestit: 210
Liittynyt: Ke Marras 30, 2005 4:08 pm
Paikkakunta: Saastapalatsi

Viesti Kirjoittaja Nuuhku Sakura »

No höh. kaikki sanovat aina että olen hyvä piirtäjä. (Ei pidä paikkaansa, minä en osaa edes kunnolla varjostaa!) Sinuun verrattuna en osaa mitään. Asiaan: rakastin noita ankkoja Don rosa on lähellä minunkin sydäntäni. osaat varjostaa ihanasti, minä en pystyisi tuohon kuollaksenikaan. Olette saaneet ihmeellisen lahjan. Tästä lähtien kun joku sanoo että osaan piirtää, en käskekkään heidän painua helvettiin, (teen tämän vain siksi, koska en halua piirtää pissiksille kuvia, jotka lopulta päätyvät kumminkin roskikseen.) sanon heille vain että Gwain osaa piirtää en minä. Onnittelu olette saaneet erittäin hullun fanin.

*Hyppää Nazgul taksinsa kyytiin ja katoaa netin syöverihin*
FANITTAKAA SPARKSIA JA GWAINIA!
Pystyyn... Vaakaan... Ristiin... Rastiin...
Aina vastaus on sama:
Wakkaus
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Oi, todella hyvä. Täytynee nuuhkun kanssa olla samaa mieltä, että osaat varjostaa todella nätisti. Käytätkö säämiskää tai kumia, että saat noin tasaisen jäljen? (ja oh, Jude Law on ihana :P )
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Annatar
Puolituinen
Viestit: 389
Liittynyt: Pe Marras 04, 2005 4:09 pm
Paikkakunta: Rohanin ruohotasangot

Viesti Kirjoittaja Annatar »

Gwain, minä tedustelisin mitä kunnioittavammin että oletko harkinnut kirjoittavasi jatkoa tuohon Fara/Boro- ficciisi "Hikeä ja häpeää"? (Toivottavasti muistan tuon nimen suurinpiirtein oikein... :roll:) Tai jos sille oli jatkoa niin en ainakaan hölmöyksissäni huomannut...
Luin tuon ficin eilen ja pidin siitä valtavasti.

Nuo sinun työsi ovat tosi kauniita ja hyvin tehtyjä. ^^
Vuoden Draamaficcaaja 2007

Kauniin avan taiteili julietik.

Ruoskatarin (okei, Ruoskattaren ;)) kautta Annatariksi jälleen.
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Marianna, vau, en tiennyt edes että joku on lukenut sitä ficciä! Jatkoa siihen ei tosin ole, paitsi päässäni, koska kirjoittamiseni tyssää aina dialogiin. Ehkä se joskus valmistuu, ehkä ei... mutta kiitos kommentista!

Kiistos, Nuuhku, pissiksille piirtely on tosiaan kypsää puuhaa. Pitäisi varmaan perustaa joku Don Rosa -faniklubi ^^.

Piratesse, tasainen jälki syntyy rullatulla paperinenäliinalla :D (Jude... *lääh*)

Tämä oli Melodylle tehty pieni joululahja, toivottavasti etanaposti toi originaalin perille ^^. Mun ajatuksissa se oli aina Obi/Ani -kuva, mutta mikään ei estä näkemästä siinä Ewania ja Haydenia...

Kuva
tiku
Samooja
Viestit: 598
Liittynyt: Ma Kesä 20, 2005 10:25 pm
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tiku »

Oi, se on hieno. *taputtaa* Vaikka ensin katsoin Obi-Wanin Qui-Goniksi, mikä on äärimmäisen häiritsevää. o.O Mutta kyllä se tarkemmin katsottuna näyttää Obi-Wanilta ihan. Aamun shokki täytyy saada aina jossain välissä. (Vaikka sitten vartin yli kolme iltapäivällä.)

Joo. Hienoa. Kaunista. Kaikkea sitä. *ojentaa papereita* Saa jatkaa piirtämistä. *wirn*
"Mä saan allergisia erektioita!"
-Suklis Emperorista
Cash
Samooja
Viestit: 523
Liittynyt: To Marras 10, 2005 3:49 pm
Paikkakunta: Häntä on kaksi, He ovat rikki. Toinen on Helvetissä, Toinen on taivaassa. Etsi sieltä.

Viesti Kirjoittaja Cash »

oooh!mAHTAVAA!!*tAPUTTAA KÄSIÄÄN*


Sinulla todella on lahjoja!!!*Huokailee*Nuuhku on oikeassa...Pissiksille piirtely on turhauttavaa.Joo...Sepäs siitä^^

Minä pidän noista haltiatöistä^^
Hienoja^^

^^Noi ankat oli hauskoja!!
(Meinasin kirjoittaa Akat^^[Lapsenmielisyyttä ilmassa??])

Min henk.koht.tykkään töistäsi..Jatkahan samaan malliin!!

*Menee sukkakoriin piiloon pahaa maailmaa*
OLEN EX: Devil in Heaven :D
Cash on erittäin epäaktiivinen loftislainen ja on pahoillaan siitä, se haluaisi olla täällä useammin, mutta kaikki töpöt on melkein jo läpikäydyt ja kyllä tämä pikkupiru siltikin täällä sekoilee, olimiten oli.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Vou tuo on mahatava :D Ne tunnistaa ja ovat niin aidonnäköisiä! Ihanat valostukset ja varjot.. mie tykkään ^^
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Evil
Puolituinen
Viestit: 262
Liittynyt: Su Joulu 18, 2005 2:58 am
Paikkakunta: Jääkaapilta omaan huoneeseen.

Viesti Kirjoittaja Evil »

Ah.. Devil kerkeili jo tänne ja kertoili koulussa että täällä olisi jotain uskomattoman hienoa.. ja niinhän siinä kävi olen utelias.. todella upeaa.
Sanon vain näin itsekkin taiteilijana että tuo on todella hienoa..
Kasvokuvat ovat hienoja ja kauniisti piirrettyjä.. jokainen kuva ikään kuin kätkee itseensä sielun.. tuntuu kuin kuvat hengittäisivät ja eläisivät..
TODELLA upeaa.. Itse en pysty samaan mutta saanhan katsella näitä kuvia niin sekin jo riittää.. en halua olla niin ylimielinen.. Pakko myöntää että jotkut ovat vain yksinkertaisesti parempia ^^
Kiva kikka käyttää talouspaperia.. itse pitäisi varmaan myös kokeilla.. tulisi parempaa jälkeä varmasti kuin sormella :D Kaunista... ankkoja minä en osaa piirtää yhtä hyvin ^^ enhän niitä hirveästi piirräkkään mutta sarjikset tulee luettua. ^^ Don Rosa on ykkösheppu.. pidän todella paljon kirjasta: Roope Ankan elämä ja teot. mutta ei nyt eksytä aiheesta..
Kuvataide ihanaa^^ Ja todellakin ylistän nämä työt taivaisiin.. kaunista.
*häipyy purukumin pinkkiin sumuun pölisemästä tyhjiä*
Mää ooon kookos ja sää oot mun ananaksein! <3

Vuoden 2007 Kälätäti? O_O;
Avatar
athelas
Puolituinen
Viestit: 338
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:00 pm
Paikkakunta: synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja athelas »

upean, loistavan, suurenmoisen, omaperäisen, tyylikkään, täydellisen, kauniin, loistavan, komean, inspiroivan, kekseliään, mielenkiintoisen, hiotun, taidokkaan, mestarillisen, jumalaisen, runsaan, silkkisen, voimakkaan, koskettavan, täyteläisen, muhkean, laadukkaan, värikkään (tai mustavalkoisen tai jotain), valoisan/pimean, hauskan, humoristisen, älykkään, neron, mukavan, söpön superhienoja kuvia :D :D

*siltä loppu adjektiivit*

Varsinkin kaikki haltiat ja ankat..yleensä en tykää hieveemmin noista "parituskuvista, mutta nä oli (melkein) kaikki tosi kauniita omalla kinkkisellä tavallaan..

Lisää näitä upeita mestariteoksia!
"Neledh corvath an edhilerain no i venel
Odog an naughírath ne rynd gonui hain
Neder an hírath fírib, barad na ´urth
Mîn an mornhir ne had dûr în
Ned i dalath e-Vordor
Ennas i ngwath dorthar"
Vastaa Viestiin