Gwainin arkisto [4.5. haltia-ankkoja]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

tyttö
Örkki
Viestit: 156
Liittynyt: Ti Elo 29, 2006 1:11 pm

Viesti Kirjoittaja tyttö »

Tuo Aragorn tuolla aiemmalla sivulla....

VOI HERRAJUMALA MITEN IHANA! :shock:

Miten IHMEESSÄ kukaan voi saada aikaan noin hellyttävän koiranpentuilmeen, söpöintä mitä minä olen nähnyt sitten tämän aamun kun oma kulta lähti kouluun :wink:

Minä olen nyt ihan mykistynyt. Tööt. Järki lähti päästä näitä täydellisiä piirustuksia katsoessa. Varjostukset, mittasuhteet, kaikki pelittää. Rakentavaa palautetta ei voi syntyä koska siihen tarvitsisin aivoni, jotka sulivat nyt kateudesta.

Pssst, opettaisitko minuakin tulemaan taiteilijaksi? Minä niin tahtoisin.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Minen katso supernaturalia, mutta niiltä mainoksilta ei vain voi välttyä. :D Kyllä herrat tosiaan ovat tunnistettavissa. Minä pidin kasvoista erityisesti, mutta samaa mieltä olen sen jonkun kanssa (äh, nimimuisti päkii) joka sanoi että hiukset jäävät vähän eri tasolle muun kanssa. Ovat jotenkin vähän keskeneräisen oloiset, niin viivamaiset suhteessa muuhun jälkeen.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Whee, noin paljon kommentteja!

Niistä hiuksista: Osittain tuo viivamaisuus on tahallista, en halua tehdä hiuksista mitään tasaista pintaa, mutta voisihan siihen enemmän huomiota kiinnittää, myönnettäköön :wink:

Se Supernatural-slash on edelleen työn alla, mutta näpersin tuossa yhtenä yönä aiheeseen liittyviä ankkoja... Mukana on hahmoja, joita ei vielä ole Suomessa esitettävissä jaksoissa tavattu, enkä halua tyrkyttää spoilereita niille, jotka eivät ole kieli pitkällä lataamassa uusia jaksoja tuoreeltaan. Siispä en laita kuvia suoraan tänne, mutta tässä on linkki liveen niiden luo.
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Lupasin vissiin tuossa jokin aika sitten Sam/Dean slashia piirtää. Pojat eivät millään meinanneet päästä yhteisymmärrykseen kuvan "laadusta", Sam olisi halunnut söpöstellä mukavassa sängyssä, kun taas Dean ei suostunut puhuttavankaan mistään muusta kuin pikaisesta auton konepellillä... Kunnon riitahan tuollaisesta seuraa, Dean painui baariin ja Sam jäi motelliin murjottamaan Confused

Tämä kuva on siis sovinnonhierontaa:

Kuva


EDITTIÄ 17.1.2007!

Tästä lähtien lisään tähän topikkiin ainoastaan sellaisia töitä, joilla on oikeasti jotain tekemistä foorumin aiheen eli Sormusten Herran kanssa. Ottaen huomioon nykyiset "muusani", saattaa siis hyvinkin olla, ettei lisäyksiä ei enää tule (vanhat työt jäävät kyllä tänne, liittyivät ne sitten mihin fandomiin tahansa). Kaikki työt, uudet ja vanhat, löytyvät myös omilta sivuiltani, ja uutukaiset todennäköisesti ilmestyvät ensin journaliini.
lumienkeli
Örkki
Viestit: 152
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 2:57 pm
Paikkakunta: Sillan alla pahvilaatikossa

Viesti Kirjoittaja lumienkeli »

Missä ihmeen välissä... *hieroo silmiään ja halaa sitten gwain-paran* ^^'
D/S parista kuva, enkä ole nähnyt sitä vielä ollenkaan? Taidan olla tosiaan sokea.. Ja minä olin se 'haasteen' heittäjä.. (sinullahan oli jo Dean/Sam slashia työn alla).
Wah.. osaa sanoa muuta kuin, että hienoa työtä. Tosin.. onko silmissäni häikkää, kun tuo Deanin pää näyttää takaraivon alueella hieman -miten sen sanoisi- oudolta?
Kiitos tästä. Ja nyt sanon sen pakollisen 'aws' -sanan. Muah. >)
"Kele lam. Nom piki piki, nom minsi winsi. Lam seisei, eunichi. Snip snip."
Lumienkeli on enemmän tai vähemmän aktiivinen
Vinoviiva
Ei enää inha Grim vaan nätti lumienkeli ^___^
Crysta El Roof

Viesti Kirjoittaja Crysta El Roof »

Voi Jeesus! *katsoo ruutua haukkoen henkeä*

Mie oon kyllä kateellinen kaikille niille,jotka pystyy piirtämään elävän näköisiä hahmoja. Ja sinä,Gwain,olet ehdottamasti sellainen henkilö. Nää kaikki on loistavia piirrustuksia,mutta mie rakastuin tuohon Sirius/Remus-kuvaan <3___<3 (No se onkin mun lempiparitus tällä hetkellä...) Ja ankat oli hienoja,olisi mahtavaa,jos piirtäisit niitä lisää. ^^

*hyvin syvä kumarrus*
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Erittäin vaikkuttavaa lyijärityötä :D vau.
Lyhyestä virsi kaunis.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
Vampiria
Örkki
Viestit: 158
Liittynyt: Ke Loka 18, 2006 7:15 pm
Paikkakunta: Lothlórien/Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vampiria »

Dean ja Sam O.O. Ei Jessus sentään *kuolaa sydämet silmissä.* Ei voi olla, lempisarjani hahmot noin uskomattoman kauniisti piirrettyinä. Olen aivan sanaton, todella olen. Molemmat ovat niin aidon näköisiä ja meheviä. Sinä tosiaan hallitsen piirtämisen lievästi sanottuna :>. En osaa kommentoida rakentavasti, enkä voi muuta kuin sanoa että vau. Ansiostasi sain loistavan motivaatiopuuskan, jonka ansiosta jaksan jatkaa Supernatural-ficciäni <3.
Nilmë ná ve lótë ya losta tennoio.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

Nytkun oli aikaa katsella hieman enemmänkin, niin voisin tehdä sellaisen lisäyksen että vaikka muu kuva on joka tapauksessa niin hemmetin hieno, niin hiuksiin voisi lisätä sitä eloa ja kiiltoa... Ne näyttää jotenkin kuivilta ja kuihtuneilta.
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Avatar
joona
Örkki
Viestit: 123
Liittynyt: Ma Helmi 19, 2007 8:00 pm
Paikkakunta: Virolahti

Viesti Kirjoittaja joona »

Kuolasin ehkä eniten noita Dean ja Sam töitä, ne oli uskomattoman hyvin tehty ja varjostukset ja anatomia ja kaikki toimi. vouv.

Aragorn sieltä aiemmilta sivuilta oli myös upea :)

Odotan innolla jos vaikka onnistuisit/innostuisit piirtämään jotain Legolasia(/Haldiria) niin varmasti olisin täällä kommentoimassa.vinkvink.

Mutta kerrassaan sinä osaat pitää kynää kädessä ja hallita sitä!
hiipii sieluun asti halla.
ex. sawwku
Dragonfly
Örkki
Viestit: 114
Liittynyt: La Joulu 23, 2006 11:07 am
Paikkakunta: Synkmetsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Dragonfly »

Tuo Laaksomaisema - olen ihan myyty! :o :wink: Lintu ja linna ovat niin ihania yksityiskohtia, mutta pidän myöskin kuvatuksen taustasta. Mittasuhteet ovat tässä vallan kehuttavia! Ihanaa, ettei lintusi näytä siltä kuin se istuisi aivan linnan vieressä ylisuurena, sillä itselleni tuo tuppaa aina olemaan kova ongelma... :oops: :mrgreen:

Muista kuvista vielä sen verran, että nekin ovat todella upeita ja kauniita kaikki! Ehkä Enkelipojasta en pidä niin paljon kuin muista, sillä hahmon kädet ovat liian pienet (tiedän, että ilmoitit siitä ;)) ja kasvonpiirteet hivenen oudot ja ukkomaiset (tiedän, että ilmoitit siitäkin)... Jotenkin kuvasta ei käy ilmi, että siinä istuisi poika... Mielestäni hahmo muistuttaa enemmänkin miestä, mutta mikäs sen hauskempaa?! :)
Väritetty versio on mielestäni kauniimpi ja parempi kuin väritön, mutta niin on mielestäni melkein kaikkien töiden kohdalla... :D

Ja älä nyt vedä hernettä nenään, kun arvostelin enkeliäsi niin rankasti, sillä sekin oli kuitenkin hieno työ. Hienompi kuin jos minä olisin sen piirtänyt... :lol: Pidän omasta, tarkasta tyylistäsi piirtää... Luojan kiitos, että täällä on vielä taiteilijoita, joilla on oma tyylinsä, eivätkä piirrä kaiket päivät jotain mangaa tai animea... :roll:
Mushroom
Örkki
Viestit: 149
Liittynyt: La Maalis 03, 2007 9:52 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Mushroom »

Minä olen katsonut supernaturalia pari jaksoa ja sanon että
ovat kyllä näköisiä. Hyvin tehty varjot ja tuo slash-kuvakin oli upea.
Pidin erityisesti tuosta Deanin sivuprofiili-kuvasta. Se oli niin näköinen.
Ja hyvä ettet piirrä koko ajan animea. Piirrät pikkutarkasti ja se on hyvä.

Muuten, heitänpä sinulle haasteen. Voisitko piirtää slash-kuvan Merri/Pippin parituksella? Se olisi ihunaa. Ei tarvitse olla mikään NC-17
vaan jotakin söpöstelyä.
Pippin: What about second breakfast?!
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Vaihteeksi ihan Sormusten Herraa...

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Hitsi, meikäläiseltä puuttuu netti muutaman kuukauden ajan ja juuri silloin ihana ihmiset innostuvat komentoimaan... KIITOS kaikille tasapuolisesti!

"Hiusongelmaa" en ole edelleenkään ratkaissut, hoitoaineen levittäminen paperille kun ei tuonut toivottua tulosta. Olkoon risutukkia jatkossakin, fanartin puolella en muutenkaan yleensä piiperrä aivan viimeisteltyä jälkeä, siihen kun menisi niin tuhottomasti aikaa. :?

Tuosta animesta/mangasta... joskus viisi vuotta sitten kun itse siihen sen vähän tutustuin kaverin kautta, lainailin jotain how to draw manga -kirjoja tms ja totesin yksinkertaisesti ettei se ole mun juttuni. Ensinnäkään linearttini on sellaista koiranoksennusta ettei pahemmasta väliä, toisekseen en ikinä tuntenut sitä omakseni. Ehkäpä se olisi vaatinut syvempää tutstumista kulttuuriin ja taustoihin, mutten ollut/ole tarpeeksi kiinnostunut aiheesta ryhtyäkseni siihen. Hyvin tehty manga/anime on todella upeaa, mutten ikinä pystyisi siihen itse. *nostaa hattua niille, jotka pystyvät* Omat mangakokeiluni pysyvät pöytälaatikossa hamaan maailmanloppuun saakka ^^.

No, joka tapauksessa olen edelleen ilman nettiä kotioloissa, joten hyppysissä oli hieman ylimääräistä aikaa... en aio ottaa haasteiden tekemistä tavaksi, mutta uudet kommentit tekivät niin gutaa egolle että tein muutaman nopean luonnoksen:

Haldir/Legolas:
Kuva
Haldirin naama vähän kärsi matkan varrella, mutta olkoon. Skannattu verio on muuten suunilleen tuplasti alkiperäisen kokoinen, joten söhryt todellä hyppivät silmille ^^. Mielessäni sijoitin kuvan Lorieniin, iltaan ennen Saattueen lähtöä.

Merri/Pippin:
Kuva
En ole ennen piirtänyt hobitteja, ja ehkä olisi pitänyt jättää väliin tälläkin kertaa... Eivät oikein näytä itseltään, jos leffaa pitää ehdottomana totuutena, muutenkin pojat ovat hieman nuoremman oloisia. Ehkäpä ensimmäistä kertaa kokeilemassa uusia juttuja. Tämä työ on luonnossa noin kahden tulitikkuaskin kokoinen, joten siitä pelkistetty tyyli.
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Oi. Olin jo melkein luopunut toivosta, että tänne tulisi uusia kuvia, kun et muuta laita kuin LotRia.

Rakastuin Haldir/Legolas-kuvaan. Tunnelma välittyy todella hyvin ja hahmot on taas aivan käsittämättömän aidon näköisiä. Ihana. Erityisesti mä pidän haltioitten ilmeistä ja niiden välisestä jännitteestä. Jos jostain pitää valittaa, näyttää siltä kuin Haldirilla olis kauheat silmäpussit. Ehkä se on vaan joku varjon leikki tms.
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Crescent
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 6:53 pm
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Huh, kyllä sinä piirtää osaat. Ja himskatin hienosti osaatkin.
Lempparikseni täältä näiden kaikkien ihanuuksien keskeltä nousivat tuo viimeisin Legolas/Haldir kuva sekä aivan alusta tuo laaksomaisema. Hirmuisesti yksityiskohtia, miten jaksat?
Se Cameron Diaz näytti myös hyvin paljon naiselta itseltään. Näitä kuvia katsellessa tuleekin välillä sellainen tunne, että kuvan ihminen olisi elävänä siinä edessäsi. Niin todentuntuisia hahmoja ei kuka tahansa taiteile! Plussaa myös siitä, että piirrät lyijärillä. Minä tykkään katsella mustavalkoisia kuvia.

Riittäisikös sulla inspiraatiota piirrellä meidän katselijoiden iloksi lissää? :D
Ja valo leikkii taas yllämme. Punaisilla hiuksillasi, ja se leikkii vakavissaan. Ehkä se ei jätä meitä tälläkertaa.
Vastaa Viestiin