Gwainin arkisto [4.5. haltia-ankkoja]

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Ihan vapaasti saa ottaa vaikutteita, ei siitä ole haittaa kenellekään, ja kiitos!

Pakko vielä sanoa, etta oli kummallista miten helposti tuo kuva muotoutui, yleensä väkerrän niitä tolkuttoman kauan. Tuo tuli valmiiksi yhdellä istumalla vaikken ollut piirtänyt yhtään mitään elokuun jälkeen... hassua.
pippuri
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Ti Syys 14, 2004 5:50 pm
Paikkakunta: Maustekaapissa. Kaapissa? MuAhaHa!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pippuri »

Kaunista jälkeä. Tykkään varsinkin tuosta vaaleamasta hemmosta, Glorfindel ilmeisesti on hää... Pään muoto on hieman hassu, mutta kasvot ovat kauniit.
Tyylisi on melkos nättiä. =)
Tekee mieli nauraa omituista naurua..

Blink. Häpeämätöntä mainostusta ^ ^
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

4 pientä muotokuvaa

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Insinööri piirtää jälleen! Eli toisin sanoen tekee saman kuin kopiokone mutta sata kertaa epätarkemmin ja miljoona kertaa hitaammin... ^^

Aleksanteri-leffassa oli niin paljon kauniita ihmisiä että täytyihän osa niistä piirtää. Ensimmäisenä mielestäni koko setin huonoin kuva, Angelina Olympiaan (Olympiaksen?) rooliasussa. Mallia katsottu jostain promokuvasta...
Kuva

Sitten Jared Leto... Alkuperäinen valokuva on otettu herran seuraavan leffan (Lord of War) kuvauksissa. Pelkurina en uskaltanut piirtää niitä niitä uskomattoamia silmiä ^^.
Kuva

Colin Farrell The Recruit -DVD:n kannesta.
Kuva

Ja lopuksi vielä yksi, jolla ei ole mitään tekemistä Aleksanterin kanssa, mutta Cameron Diaz nyt vain sattuu mielestäni olemaan eräs maailman kauneimmista naisista... Alkuperäinen kuva oli viedä meikäläiseltä jalat alta ja vaikka tämä piirros ei sille aivan oikeutta teekään pidän siitä siltä harvinaisen paljon...
Kuva

Scanneri ei ollut kovinkaan hellävarainen näille, sori.
yashmine
Moon Child
Viestit: 604
Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 7:29 pm
Paikkakunta: Sateenkaaren päässä.

Viesti Kirjoittaja yashmine »

Minun täytyisi olla tekemässä jotain aivan muuta, kuin kommentoimassa ihania piirustuksiasi, mutta en voi olla kommentoimatta. Ne ovat niin fantastisia.

Työsi todella näyttävät niiltä, mitä esittävät. Varjostukset ja mittasuheet ovat perfektoja. Työsi ovat todella kauniita, niistä on vaikeaa nöytää mitään nipottamisen aihetta. Pidin hirmuisesti ensimmäisestä ja viimeisestä. ^^ Niin näköisiä, niin kauniita, niin perfektoja. Rakastan piirustuksiasi ja sinua...
Rakasta minua kyselemättä.

___
-Vuoden 2005 tulokas-
-Vuoden 2007 Merri-
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

*punastelee*

Kiitos!
Avatar
Piru
Metsähaltia
Viestit: 679
Liittynyt: Ma Tammi 05, 2004 9:58 pm
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Piru »

Jeii! Paljon kuvatuksia. :D

En ole noita kahta ensimmäistä (siis näistä viimeisistä) kuvaa nähnyt tai muutenkaan ole kovin perillä kyseisistä ihmisistä, mutta hienoilta näyttivät. Angelina on kyllä vähän miehekäs. ^^ Eh tiedä mikä sen tekee, ehkä jokin suun alueella tai.. Hmm. Varjostukset on kyllä hienot.
Colin Farrel on aivan itsensä näköinen. Mä olen jopa ton kyseisen lehvan nähnyt (vähän hassu ^^). Varjostukset siinäkin kuvassa on jotain todella upeaa. Otsassa ja silmien kohdalla varsinkin. Ja oot saanut sen ilmeen pysymään samanlaisena epäilevänomituisena. Itse oon joskus huomannut, että vaikka katsoisi mallista tosi tarkkaan, jos naamassa muuttuu joku pikkujuttu ihan vähäsen, ilme voi muuttua ihan erilaiseksi. Eäh, mulla on puhetauti. Tai kirjotus.. *pakottaa itsensä hiljaiseksi*
Cameron on todella kaunis. Siis normaalisti ja tuossa kuvassa. Hiukset on tosi upeat ja silmät aivan aidon näköiset. :) Varjostukset on taas täydelliset. Ainoa, että kun oikeen rupesin katsomaan, huomasin, että sen nenä on vähän... ehh... pottumainen. ^^ Ei kovin pahasti, mutta vähäsen. Muuten aivan ihana.

*kuolaa sen varjostuksia ja lähtee kateellisena nukkumaan*
'Cause everybody hurts sometimes.

Valvoja -05
Palautteenantaja -06
Aragorn -07
Sauron -08 ^^
Avatar
Fanyare
Joku hippi
Viestit: 928
Liittynyt: Ke Helmi 04, 2004 5:23 pm
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Fanyare »

Aivan ihania piirustuksia. Sinulla on kaunis tyyli ^^

Ja sitten noista uusista. Ne ovat kaikki niin itsensä näköisiä, ja juuri tuossa Angelinassa näkyvät selvästi ne... huulet :mrgreen: Cameron ja Colin näyttivät niin eläviltä että...

Sitten tuo Jared. Voi luoja, että se on kaunis ihminen. Ja uskomattomat silmät todellakin. Tuossa kuvassa senkin voisi melkein olettaa kohta liikkuvan, niin aidolta se näyttää. Piirrä lisää! ^^
Today is the tomorrow you worried about yesterday.

Merri 05-06, RPS-ficcaaja 07 ja Japanifriikki 08

avatar by 25djadja @ LJ
Avatar
Sparks
Halipallero
Viestit: 1674
Liittynyt: Su Tammi 04, 2004 5:57 pm
Paikkakunta: Oma punkka

Viesti Kirjoittaja Sparks »

Voi HYVÄ SYLVI miten sinä osaatkaan piirtää.
*sanaton*
Pahoittelen kyvyttömyyttäni kommentoida kuvia niiden ansaitsemalla tavalla. Mutta sen sanon, että älä edes leikilläsi vertaa näitä kopiokoneen ulos sylkemiin papereihin, ovat nämä nyt niin huisin paljon arvokkaampia!

^^
Kiitos silmäniloista siis, vielä kertaalleen.
Vuoden Slasheri 2004-2006 & Loftishengetär 2007-2010

Give Me A Lifetime Of Memories.
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Kiitos kommenteista, niistä tulee aina niin hyvälle tuulelle ^^.

Kopiokoneella tarkoitin lähinnä sitä ettei näissä suurtakaan luovuutta tarvita, sitä kun meikäläiseltä ei viime aikoina ole oikein löytynyt...
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

:shock: :shock: :shock: :shock: en voi muuta sanoo!½! :D niin hienoja kun olivat!! jatka samaan malliin!!
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

^^

Legoliina: Haasteen? Mikäs siinä, täytyy kyllä varoittaa että olen hieman hidas tällä hetkellä kun koulu painaa päälle. Kuka saisi olla? Jos en tunne tyyppiä niin linkitä vaikka kuvaan tai jotain (välillä tuntuu siltä että olen kasvanut tynnyrissä kun en tunne ketään :wink: ).
Jenla
Örkki
Viestit: 43
Liittynyt: Ke Tammi 07, 2004 6:13 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja Jenla »

WOU! :D Ne maisemat alussa olivat aivan upeita! Ne aallot oli tehty hienosti ja se väritys oli vain niin... osuva! Mahtavaa! Niin mystisiä.
Ne enkelit olivat niin aidon näköisiä, rakastan noita siipiä! Se palava enkeli oli suosikkini.. ^^ Enkeli parka... *sob* Värit osuivat kohdalleen, miten osaatkin värittää niin hienosti!

*nauraa hulluna* Ne ankat oli AIVAN IHANIA! Aivan kuin oikea ankka-taiteilija! Yhdyn muiden mielipiteisiin, ja olen sitä mieltä, että se TSH-aiheinen ankka-sarjakuva olisi mahtava! :D Haltia-ankkoja... Olen nähnyt TSH:ta matkivia ankka-sarjoja taskukirjoissa, mutta ne ei vedä vertoja teikäläisen luomuksille! :lol:

Haltiat olivat hienosti piirretty, varjostukset olivat upeat. :D Ja ne parituksetkin osui ihan hyvin kohdalleen. :wink: Me likes! Todella taidokkasti tehty, en edes osaa sanoa mikä niistä oli lempparini. Se nuori Elrond kyllä oli aikalainen! *nauraa*

Tuo Cameron Diaz kyllä on HIENO! :shock: Siis, niin elävän näköinen että odotan sen koko ajan pomppaavan ulos näytöstä! Niin virheetön Cameron kuin olla ja voi! Hiukset ovat upeat! Ja muutkin näyttelijät olivat hienoja, tunnistin Keanunkin heti! Kukapa ei tuntisi Thomas A. Andersonia! :D
~I do not know the way and I solemny swear that I'm up to no good~

My fall will be for you
My love will be in you
If you be the one to cut me
I'll bleed forever
Gwain
Örkki
Viestit: 110
Liittynyt: Ti Tammi 06, 2004 2:23 am

Viesti Kirjoittaja Gwain »

Granian Beagin toiveesta Jude Law:

Kuva

Kuva

Minun on vähän vaikea sanoa miten hyvin nämä onnistuivat koska herra ei varsinaisesti omiin suosikkeihini lukeudu enkä siis osaa välttämättä poimia hänen kasvoistaan juuri niitä kaikkein ominaisimpia piirteitä.
RanDOM
Örkki
Viestit: 71
Liittynyt: La Huhti 09, 2005 8:15 pm
Paikkakunta: Kontu

Viesti Kirjoittaja RanDOM »

Nice one dude...

Onneksi joku on lahjakas muidenkin puolesta.
All my friends have gone to battle.
I would be ashamed to be left behind.
Celebriel
Pipari
Viestit: 967
Liittynyt: Ma Loka 11, 2004 12:45 pm
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Celebriel »

^_^ ankat ovat niin näkösiä että!!

Upeita lyijäri ja väriluonnoksia!! :D en pysty nyt mitään kehittävää tähän löytämään.. :)

Aivan upeita noniin ny se piirrustuskärpänen iski!! :roll:

Kehuja kehuja sulle vaan.. :)
Kuva
Vuoden taiteilija est. 2007
Katsokaa myös:
http://dragonsoul2.deviantart.com ^^
Rekisteröidy ja kouluta oma dino! Autat samalla omaa dinoani. http://www.dinoparc.com/?ref=Dragorel
Vastaa Viestiin