Kaukokatseen taiteita *uusia 2.9. ^^*

Aina niin taiteelliset loftislaiset, taas voitte toteuttaa itseänne :)

Valvoja: July

Mörköliisa
Örkki
Viestit: 66
Liittynyt: Su Touko 14, 2006 4:46 pm
Paikkakunta: Cyberton

Viesti Kirjoittaja Mörköliisa »

Huuu, vau. Todella hienoja töitä. Erityisesti pidin töistä Vihreä ja malli Myös kissa-työt olivat ihania. Piirrä lisää.
Fifty years from now, when you're looking back at your life, don't you want to be able to say you had the guts to get in the car?
Judylas
Puolituinen
Viestit: 278
Liittynyt: Ti Huhti 06, 2004 4:13 pm
Paikkakunta: Moni ei tiedä, harva arvaa ja loppuja ei edes kiinnosta.

Viesti Kirjoittaja Judylas »

*hiljaisuus*
Nämä ovat aivan simohienoja! (:
Pukeutumishuoneesta, Bikini-tytöstä, Iltapuvusta ja "Power-girl"istä pidin eniten. Ja tietenkin kissatöistä :). Aivan ihania kisu-töitä<3

Piirtelethän lisää, erityisesti noita kaikkia ilta-pukuja. d;
Tirli
Puolituinen
Viestit: 269
Liittynyt: Ma Huhti 26, 2004 10:15 pm
Paikkakunta: ó_ò

Viesti Kirjoittaja Tirli »

Kovin on ihania kuvia. Sulla on ihana tapa värittää kuvat. (tykkäsin värisarjasta.) Lisää, lisää!

EDIT: Warcraft-tytöllä oli ehkä siisteimmät kuteet :3
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Sinulla on kivan luonnosmainen tyyli, etkä hinkkaa töitäsi liian sliipatuiksi ja viimeistellyksi. Antaa mukavan rosoisen tunnelman.

En jaksa kaikkia erikseen lähteä mainitsemaan, mutta kaiken kaikkiaan näyttää kivalta. Sinulla on myös vesivärien kanssa kivan lennokas tyyli. Vaikka jotkut värikokeilut olivatkin minulle vähän turhan moderneja, niin silti kaiken kaikkiaan ideoita riittää.

Emäntä - minä tiedän tuon maalauksen, mistä malli on otettu! hih. Se on ihan tunnistettavissa sieltä pohjalta ja on hyvin näköinen. Tämmöisiä minäkin olen haaveillut joskus tekeväni.

Pukeutumishuoneessa oli kiva tunnelma. Pidin siitä vain kovasti (vaikka minun silmäni kaipasikin enemmän kurveja niihin korsetteihin. Anteeksi)

Iltapuku - oletko ajatellut lähteä vaatealalle? Tuo olisi erittäin hyvä pukuluonnos ja pisteet siitä, että se olisi teknisestikin täysin toteutettavissa. Moni "suunnittelija" tekee sen mokan, että paperilla näyttää upealta, mutta sitten itse vaatetta ei voi tehdä tai sitä ei pysty pukemaan päälle. Mielenkiintoinen, erilainen ja persoonallinen malli. Ehdoton lempparini. (ammattitauti iski päälle...)
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Kaukokatse
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2006 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Kaukokatse »

Oo, kommentteja! Kiiokset tuhannet!

Piratesse -> Kyllä, olen ajatellut ryhtyä vaatetusalalle, ja pyrinkin kaikissa suunnittelemissani vaatteissa siihen että ne tosiaan olisivat toteutettavissa, vaikkeivat ne välttämättä olisikaan aina niin toimivia. Heh.
Niille jotka toivoivat lisää vaate-suunnitelmia, niin onhan mulla varastossa parit iltapuvut sekä sellaisia asuja joita on ollut tarkoitus lähettää Suuren käsítyölehden Nuori suunnittelija- kilpailuun. Mutta se on vähän jäänyt.
Kiitokset vielämja jaksakaa odottaa kärsivällisesti lisää piirustuksia.
Miltä tunutisi
jos pitelisit mua lujasti?
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pitempään.
Hän kysyy: 'Mitä mietit nyt? Oot pitkään itseksesi hymyillyt.'
Vastaan:'En mitään!'
Kasvot kivea mutta sydän hyppää.
Nera
Puolituinen
Viestit: 215
Liittynyt: Su Touko 07, 2006 1:03 pm
Paikkakunta: Toshiyan alla ja päällä kun sille tuulelle sattuu.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nera »

Hoo! Tykkäsin erittäin paljon tuosta "ilosta". Se oli niin pirtsakka! ^^
Kaukokatse
Örkki
Viestit: 30
Liittynyt: Pe Huhti 21, 2006 7:32 pm

Viesti Kirjoittaja Kaukokatse »

UUSIA 2.9.!!!

Hee. Anteeksi offini. Mutta ajattelin taas hiúkan laittaa uutta, vaikka koulu verottaakin taiteilu aikaa. Kiitän jos joku vielä kommentoisikin! :D

Vampire
http://i67.photobucket.com/albums/h283/ ... ampire.jpg
Kaikki heikkohermoiset varokaa, mm. äitini kauhisteli tätä. Siinä on siis tuollainen söpö pikku vampyyri joka syljeskelee verta :D

Helmipuku
Puvun suunnitelma:
http://i67.photobucket.com/albums/h283/ ... itelma.jpg
Tämän tein maantiedontunnilla, vähän innostuin. Minusta se oli niin kiva idea, ja tuossa mm. mietin että minkälainen alaosa siihen sopisi.
Itse puku:
http://i67.photobucket.com/albums/h283/ ... mipuku.jpg
Tämäkin on suunnitelma, mutta lopullinen. En värittänyt, koska sitten helmet olisivat voineet mennä piiloon, enkä osannut muutenkaan päättää väriä :)

Siinäpä ne. Tuotanto on todella vähäistä, mutta A3-töitä löytyy jonkin verran. Täytyypä valokuvailla. Ja skannailla niitävanhoja pukusuunnitelmia. Kommentoikaa toki!
Miltä tunutisi
jos pitelisit mua lujasti?
Saisin viipymään
kätesi kädelläni pitempään.
Hän kysyy: 'Mitä mietit nyt? Oot pitkään itseksesi hymyillyt.'
Vastaan:'En mitään!'
Kasvot kivea mutta sydän hyppää.
Piratesse
Vitam Piratae Aligo
Viestit: 781
Liittynyt: Su Marras 06, 2005 11:26 pm
Paikkakunta: Shin-Ra HQ

Viesti Kirjoittaja Piratesse »

Vampyyrissä oli voimaa. Vahva väritys ja jotenkin tuli hieman Chagallin tyyli tästä mieleen. Todella vahva työ, pidin kovasti.

Sitten helmipuku. Hienoa, että olet laittanut koko kehityskaaren tähän mukaan. Näkee hyvin, miten idea on kehittynyt. Puvun linja on kaunis, mutta minä suorittaisin helmistä vähän karsintaa ja yksinkertaistamista. Nyt se nimittäin näyttää vähän tunkkaiselta, kuin siihen olisi tungettu kaikki helminauhat, mitä on vain saatu käsiin. Tiedätkö, vähän sellainen torta-pä-torta -vaikutelma. Ja jotenkin tuo, miten ne ovat tuossa ylhäällä, sai minulle ainakin bondage-mielikuvia. Samoin selän helmet tekevät aika sekavan kuvion.
Vuoden tulokas 2006/ Vuoden Originaalikirjoittaja 2007/2008
Vastaa Viestiin